Beki
Professional
- Učlanjen(a)
- 27.10.2015.
- Poruke
- 11.311
- Pohvaljen
- 23.397
Ima ih i dalje. Ima svacega. Ima toga da nijedan tramvaj, a ni trolejbus nije kupljen od Djilasa. Ima toga da se zamenjuju necim sto je adekvatno tome kao da danas kupis Ajfon 1. Ok, bolji je od Nokije 3310, ali je i 2023.godina.@Beki
Znaš šta je jedino problem. Od tih slika pokačenih gore, pa skoro da ništa poodavno nije u radu. Vidim tačno o kojim vozilima je reč. Ima tu i lastiih ikarbusa iz 2005 godine. Znači ne rade barem zadnjih pet godina. Jel to karikiranje ima neki stvarni cilj na kraju? Jel zaista baš tako katastrofalno stanje na većini linija javnog prevoza, ali danas, u Beogradu? Ili ja baš nigde ne putujem pa ne znam, iako mi je adresa, pa evo neka zna i ceo forum, u XI krajiške divizije, a radim na Dorćolu. Trole nam jesu u lošem stanju realno, tramvaji jako stari, a preskočeni su remonti usled nezainteresovanosti Grada, i nedostatka sredstava kod prevoznika. A da budemo malo realni, pa da kažemo da nam autobusi, u globalu, nisu baš u tolikom raspadu? Ima primera iz SP Zemun, kao i kod nekih privatnika. Ima i po drugim pogonima naravno, al nije baš toliko strašno kao sa slika gore, to je poenta. Još jedan dokaz da nije ranije uopšte bilo sjajno, jer većina slika su solidno stare, pošto je bilo reči da je nekad puno bolje bilo.
A za 20 dinara, pa već sam rekao šta sam imao na tu temu. Pošto je to skoro pa pet puta manje od sadašnje pojedinačne karte od 90 minuta, znači mesečna za zaposlene prve i druge zone, ne bi trebala biti veća od 700 dinara. Zvuči baš realno, i ima da se nakupe para samo tako, mislim ako bi svi plaćali. Onda penzioneri moraju da plaćaju 100 dinara godišnje. Nema smisla da daju skoro pa celu mesečnu tokom jedne godine. I tako kad se budemo vozili ceo mesec za tri i po litara nafte, sve ima da procveta. Vozila će stizati u lotovima od bar 100 komada godišnje, vlast će odjednom iz zahvalnosti prema narodu, koji čisto dobrom voljom plaća prevoz, kao svuda u svetu jelte, ulagati stotine miliona evra u javni prevoz bez zadrške. Vozićemo se samo brendiranim vozilima, osoblja će uvek biti dovoljno, i nigde gužve više biti neće. Eto, značajnim pojeftinjem usluge ima sve očas posla da dođe na svoje mesto.
Vrtimo se u krug, ali da ponovim.
Ja pricam iz dva ugla.
Jedan je moj, neka je i utopijski, ali bih se potrudio na sto miliona nacina da grad zaradjuje pare i da ne zivi od drpanja gradjana po dzepu i tu istinski verujem u kartu od 20 dinara, makar i za pocetak. Plus sto i mislim da je toliko veliki broj ljudi koji ne placa da bi se mozda sa 20 i vise ukupno zaradilo.
Drugo sto pricam je ono kako je sad. Ja ne vidim nikakvu ideju, plan, naznaku plana. Sada spominju kontrolore, ono, ima da vas udaramo po dzepu makar to znacilo da je grad ukupno na gubitku placanjem tolikih plata za kontrolore. Mada, koga briga, udarice gradjane i stranacki zaposliti svoje.
U svakom slucaju, moj stav je da cena je od 20 do 90 dinara. Isao sam 50icom od prve do poslednje stanice, to je vremenski kao da ides busom do Novog Sada. Ne moze to biti isto kao neko ko je uskocio u bus jer zuri i ide do fotokopirnice dve stanice daleko.
A posto gospoda ne zele da naprave sistem, cak ni sa uvodjenjem kontrolora, koji bi to mogli da regulisu, niti spominju da ce nesto promeniti, ja ostajem pri stavu da je realna cena od 20 do 90, a posto vi ste samo stavili 90, ja cu da furam pricu 20 i ko vas sisa
Moj stav je, 20 dinara je dve stanice 23ojkom na Pozeskoj, 90 dinara je produzio sam dalje do Karaburme.
Cena se ne formira tako da kazes plati ili cemo te kazniti i hapsiti nego tako da vidis koliko je realna ukupna cena te jedne voznje, da vidis koliki je broj putnika, koliko je ko presao i onda na osnovu toga da formiras.
Jel sa ovom najavom uvodjenja kontrolora na svakoj liniji neko video da su najavili neke karte koje kostaju toliko koliko se vozis? Ne bih rekao, ako jesu, izvinjavam se.
Moraju se razlikovati gradske karte, koje moraju biti neki sitnis iz dzepa, za sve ljude koji cirkulisu, zive zivot, uhvatilo ih je nevreme, malo kasne pa su uskocili...
Ne moze ti se setkas sa devojkom po gradu, krene kisa, a vi kod Beogradjanke, a krenuli do Terazija, upadate u trolu i 300 dinara kod vozaca
Ne moze to biti isto kao krenula sam 50icom od Ustanicke do Banovog brda
To je sto se tice neke srednje i vise i klase, mladih, studenata, srednjoskolaca, ljudi koji cirkulisu i cine ovaj grad zivim.
Sto se tice socijalno ugrozenih, mora se ponuditi jos vise olaksica i jos jeftinije mesecne ili neki popusti za dnevne.
Ljudi se krpe, istresu poslednji dinar za hranu, kiriju i racune. Jedna mesecna krta je struja, dve za par su infostan. Stvar je sto stvarno veliki broj nema i bukvalno im sverc omoguci da izguraju mesec. Nije da nece, nemaju.