Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

GOJE":3as1lftl je napisao(la):
Vidim da sam isprozivan, mada taj post je samo moje ukazivanje na ne baš bistri novinarski tekst.

Izvinjavam se, pošto nisam imao takvu nameru. Više sam bio začuđen postom u kome je navedeno da taj račun "zakiva".

Što se tiče dela u spoileru, zaista nemam šta da dodam ni oduzmem.
+1 od mene za napisano

I meni se čini da će se tu fin novac slivati na račun Busplusa i da će možda nastati i bezobrazno visok profit, ali ovde ljudi zaista preteruju sa nekim pretpostavkama.
 
Jasno :) Celo moje pisanje na ovoj temi je imalo za cilj da se borba protiv mana BusPlus-a, upodobi argumentima, umesto prosipanja hejta i flejma, kako bi to mladež rekla.
 
Ne hejtujem ja sto ce neko da skine dobar kajmak (ko mi je kriv pa nemam ujku u gradskoj vlasti), pokrao bi vec neko (nazalost), ako ne zuti, onda crveni, plavi...nego sto me prave,pa ne ni majmunom, vec amebom.
Moj najveci strah (i izvor frustracije) je da cemo od cele price na kraju imati samo novu obavezu (validiranje) i nove reklame po vozilima dobijene istrazivanjem trzista. Kao kontra uslugu dobicemo dosadne telefonske pozive sa ponudama clanova benefit programa.
I dalje cemo placati isto (ili skuplje), i dalje ce biti guzve, isto cemo cekati prevoz duze nego sto bi trebalo (sad treba da mi bude lakse sto ce da pise koliko dugo), u istim poluispravnim vozilima. Nemam poverenja, ne u sistem, nego u ljude koji stoje iza njega. Pokazali su da su zainteresovani samo za laku zaradu i nista vise.
Eto, samo toliko.
 
Malo da promenite plocu:

Nove cene prevoza u Zagrebu

pojedinacna karta kupljena u vozilu 220 din

pjedinacna E karta 145 dinara

mesecna zaposleni 5200 dinara

penzioneri, studenti srednja skola 1750 dinara

zaposleni godisnja 50500 dinara

studenti penzioneri godisnja 17500 dinara

dnevna 600 dinara

trodnevna 1450 dinara

sedmodnevna 2900 dinara


I kakav je GSP? :D

Penzionri u Srbiji imaju godisnji trosak od 400 dinara:)

http://www.index.hr/vijesti/clanak/...as-je-prisilila-na-dizanje-cijena/601757.aspx
 
@Djordje*******g

Zaboravio si samo jednu sitnicu:
"Prosečna neto plata zaposlenih u Zagrebu za novembar prošle godine iznosila je 6.866 kuna (906 evra)"
 
Mozemo i da okrenemo stvari Felix- prosecna penzija u Hrvatskoj je 300 u Srbiji 200 evra. Godisnja karta je tamo 170 a ovde 4 evra.:

Uz jednu ogradu, tamo penzioneri ne moraju da brinu kad izadju u grad, markica im vazi i za nocni. :cool:
 
@djordje*******g
Nikako da dokučim šta je poenta tvoje "nove ploče"?
Ako je - da uvek može biti nepovoljnije, gore, teže, nije bilo vredno truda :(
Kako se zove tamošnji BusPlus? :/
 
Jos jedan utisak sa ``terena``.
(Ponositi) Vlasnik sam nepersonalizovane karte (personalizovanu jos nisam izvadio, mrzi me da cekam dok se ne rascisti sva ta guzva :D :D :D a i zbog Mosada, CIA, FBI, KGB, i ostalih :laugh: ). Pri svakom validiranju kod ulaska u vozilo popijem ozbiljan pritisak na kicmene prsljenove od nekog iza mene ko upada (pod saobracaj) bez namere da se validira, ili bar da zastane dok se mi vlasnici nepersonalizovanih karti validiramo.
Validiranje moje nepersonalizovane kartice traje nesto duze, jer se trudim da pored zvucnog signala, koji govori da je validacija obavljena, procitam i koliko mi je para ostalo neutroseno, a sto je ispisano jako sitnim slovima i brojevima. Situacija je jos gora ako je validator obasjan direktnom prirodnom svetloscu, onda je zaista jako tesko u sekundi uociti cifre preostalog kredita, a pritisak na kitchmene prsljenove raste li raste......Ko po nekom pravilu, taj ko me pritiska po kitchmenim prsljenovima tokom validacije, uglavnom izgleda ko rumunji koji su 90`tih dolazili na buvljak, onako sa subarom i cvikerima tipa Jaruzelski.......Izgleda kao i vecina nasih novih sugradjana( iz 90`tih) :laugh:
Ako se to tako nastavi (sa kitchmenim prsljenovima) bojim se da cu ulaziti u vozila natraske
oslobadjajuci i pripremajuci blagovremeno patiku (il jos bolje kanadjanku) za nevalidatora iza mene, ili cu postati zdusni pristalica obavezne validacije za sve, cak i za one koji nemaju nikakvu kartu.... :laugh: Drugi nacin za zastitu kitchmenih prsljenova nevidim...... :(
Smatram da je bilo mnogo pametnije da se polozaj validatora odr(a)edi mnogo dublje u samom vozilu (recimo tamo gde stoje oni busaci), a narocito u slucaju ako se ukine obaveza validacije za persone, koje ce mo mi koji nismo persone usporavati prilikom ulaska ako ostane ovako i ako se nasi novi sugradjani ne naviknu na gradsku vrevu......
 
@djordje*******g
A kakav je kvalitet prevoza u Zagrebu? Zaista ne znam,nisam bio, pa pitam (eto markica vazi za nocni, i to je nesto). Idu li im redovno tramvaji i autobusi, ceka li se dugo, putuje li se dugo (10 km na sat), da li su vozila cista, ispravna?
Nije poenta koliko nesto kosta, vec sta se dobija za tu cenu.
 
Ne zanosite se previše tim prosečnim platama, srazmerno njihovoj visini rastu i cene, tj. troškovi. Procentualno ne ostane ništa više za džeparac, nakon plaćenih svih režija, hrane...Nije samo prevoz tamo dosta skuplji, sve je. Naravno uz sve to ide i mnogo viši nivo usluge
 
Danga, Bus Plus Kentkart validator koristi unapredjenu verziju softvera ZET-ovih citaca. Takodje Nevena Glusica ima za dve oktave visi glas od MArice Vrdoljak koja de dala Glas ZET-u.

Sto se tice cenovne politike, jedini zakljucak koji bih smeo da iznesesem je da je prevoz u Beogradu socijalna kategorija.
Sto se tice uporedjivanja cena i usluga, morali bi uzeti u obzir veoma veliki broj parametara. Cene, velicine subvencija grada kojih ima i tamo i ovde, procenat ljudi koji se svercuje... Neosporan je zakljucak da je usluga tamo bolja, ali da li ona odgovara razlici u novcu je veoma diskutabilno pitanje.
Takodje, da li je vecina stanovnika naseg grada spremna da plati tamosju cenu ako bi im bio garantnovan isti nivo usluge?
 
drordje*******g,
ajmo još jednom:

Nikako da dokučim šta je poenta tvoje "nove ploče"?
Ako je - da uvek može biti nepovoljnije, gore, teže, nije bilo vredno truda.
Kako se zove tamošnji BusPlus?

Hvala za informacije o softveru, Neveni, Marici, oktavama... :( , ali to me ne interesuje taman i da mi u prevozu govori (i peva) Diana Krall, ako me razumeš?
 
jutros uplatim za mart,kasnije se validiram i poruka na ekranu kaze da mi kartica vazi do 29.2. :bash:
mozda mi i mnogo ocekujemo od sistema koji nam je donela fantomska firma apeks?
 
Mozda ti pise da ti vazi do 29.2 zato sto ti je jos uvek vazeca markica za februar :)

Od sutra ce ti se aktivirati markica za mart pa ce ti pisati 31.03.
 
Jednu zenu danas gurnuse ova hulja primitivaca koja nece da se validira dok je pokusavala kod beogradjanke u prepunoj troli pri ulazu da se validira.Toliko je vristala da su ljudi pomislili da je neko pipka ili pljacka :lol:

Na kraju je uzela sa poda karticu i redovno se validirala.
A ostatak trole je gleda u fazonu-vidi budalu.

Nego,aj u 100 maraka da ce ukinuti validaciju do kraja marta.
 
Vau, što dobro ovo sa kamenčićima u cipelama. Možda je to i bio cilj. Svi na svakom ćošku, u kafani, na poslu, posebno zaposleni, pričaju, komentarišu i koriste „sive ćelije „ na BP. Niko ne komentariše povećane cene benzina što znači povećanje drugih cena, povećanja koeficijenata i bezobraznih stimulacija lokalnim i republičkim funkcionerima , skok evra i i dr. Svi se igraju „čoveče ne ljuti se“. .Evo vama validatori pa se sigrajte, vama koske a mi više volimo masno sa malo krtine.
 
vucko":3q0yq3za je napisao(la):
Nego,aj u 100 maraka da ce ukinuti validaciju do kraja marta.


Vucko ja sam spreman da pojedem svoju Busplus karticu ako zazivi overavanje u Beogradu.
Srbija ljudi, mnogo vaznija pravila se kod nas ne postuju, a kao Bus plus je najveci problem. Uz to idu i izbori a svakako je popularan gest ozvaniciti da se ipak odustaje od idiotske uredbe sve zarad komfora cenjenih glasaca, ovaj putnika.
 
Eh Djordje to je bas i problem,sto ce zbog izbora nego ispasti faca i spasitelj umesto da nisu ni uvodili tu nepkrakticnu stvar kao sto je validacija personalnih kartica.
 
Смем ли, ма колико било нескромно, да подсетим на пост од пре више од месец дана?
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=164488#p164488

Вучко, не каже се "100 марака" него "100 марке" што је око 50 "евара" како неко рече неки дан :cool:
БДВ, на Дунав станици више нема оног наопако постављеног дисплеја. Скинули га и, ваљда, однели у сервис да га окрену за 180 степени, обележе "дис сајд ап" и поставе како треба :cool:

Ајд`, кад сам већ ту да отпишем и члану који каже "да ја волим да пишем стихове". Ма колико ми то ласкало, све што од тога ставим у наводнике - није моје. Копирање и мало гуглања очас објасне чије су то речи, мисли...
 
Evo da i ja podelim vesti sa 'terena': danas popodne, bus 45, od bloka 44 do studentskog grada NIKO (bojevima 0) nije validirao kartu. Prvi put da i to dozivim,a bilo ljudi, nije da nije. U povratku, linija 82, validatori ne rade.
 
Crn ekran na sva tri, a jedna zena je pokusavala da overi kartu, al` nikako da se cuje 'bip'.
 
i ti udješ u autobus, tramvaj, trolu. Ne validiraš se. Sedneš. Dodje kontrola posle dve stanice. Vaše članske karte molim. Izvolite. Pa vaša karta je nevalidirana. Pa pokušao sam ali kad sam ušao validator nije radio, nije se čuo bip. Ali gospodine, validator radi. Ne, kad sam ja ušao nije bilo bip, možda je bio problem sa softverom baš kad sam ja pokušao da se overim.
Jel može da prodje ova priča?
 
Мислим да може.

Данас сам се возио у 1252 (чини ми се) на линији 18 и ниједан валидатор није радио. Наравно, ја се ни не ''валидирам'', али сам приметио да људи безуспешно прислањају картицу уз црн екран.

Или се возач није ''пријавио'' на свом валидатору, или су исти неисправни.
 
Vrh