Danga":2k2cenbt je napisao(la):
@contradictive
(nomen est omen)
Nisi pročitao, ili nisi razumeo ili nećeš da razumeš post koji sam naveo, a zbog ovoga:
„…Ne bi moralo da bude zadržavanje ni milisekund duže nego do sada. Odnosno bilo bi tačno 1 puta duže, matematički gledano…“
bi te, ne iz matematike, nego „iz računa“ oborio i neki neuki piljar sa pijace i to ne Kalenićeve, nego onako „po obodu“.
Vidi, sve OK, ali nemoj da se vređamo za matematiku.
Ako sam nešto u školi voleo i imao uspeha, to su bili matematika i fizika.
Možda je problem u tome što ja sve ovo više shvatam kroz cifre, nego što sagledavam stvari sa nekog ljudskog aspekta, ali svi smo mi različiti i mislim da je dobro što smo različiti.
Što se tiče odgovora na konkretno pitanje, ja jednostavno nisam mogao da dam bolji. A nije mi ni jasno šta nisam razumeo. Mislim da nisam mogao konkretnije da odgovorim. I nadam se da nije bilo nikakve kontradikcije u odgovoru.
U vezi sa bazama personalizovanih kartica (moje tumačenje sistema):
- na kartici se nalazi samo serijski broj
- validator očitava serijski broj i šalje upit u bazu da li je za taj serijski broj uplaćen mesečni iznos
- u slučaju da jeste, validator daje zeleno svetlo
- u nekoj tamo drugoj bazi, nalazi se da korisnik sa tim i tim imenom, JMBG-om, brojem lične karte i adresom ima serijski broj kartice koja se nalazi u onoj drugoj bazi
- problem je spajanje (sparivanje) te dve baze, ali se nadam da su te dve stvari odvojene, kao što je Šabić naredio
- u slučaju da se pojavi neki propust, verujem da bi po zakonu mogle da pljušte teške tužbe protiv Busplusa