Neozbiljno je nazivati nekog robom ovoga ili onoga ili teoreticarem zavere, takvi su na svu srecu jos uvek u manjini (mada uglavnom najbucniji). Pricamo o sistemu, naravno, ali nama, kojima validacija smeta, niko nije (pri tome mislim pre svega na busplus i DJP) objasnio kakve direktne koristi imamo od toga?
Ustupljen im je monopol i sami su priznali da ce ga koristiti za istrazivanje trzista (nece se prikupljati licni podaci, samo o KATEGORIJAMA putnika,kakve veze to ima sa opterecenoscu linija, jos mi niko nije objasnio).
Kada sam u kafani lose usluzen, ja ne ostavim baksis i ne vratim se vise nikad tamo. Ali ovde nemam izbora, jer je monopol u pitanju (nemojte mi samo reci da idem peske ili automobilom, ne vozim se javnim prevozom zato sto volim). Dakle poenta je u nivou usluge koju placamo ('pojedinacne' karte su vec poskupele).
Pracenje vozila nema veze sa validacijom, isto kao ni sa naplatom. Vise puta sam pominjao, znam ljude koje imaju kazni, mogu da ih optlate samo kad bi ih prodali u staru hartiju. Stigne tuzba, bace je u kantu i gotovo, kraj, ende, fin,konec. ZNAJU da im te kazne NIKAD nece naplatiti. Meni je zaista vise muka da me ubedjuju kako je sad sve divno,krasno i 'evropski' (o izlizane li fraze), samo zasto sto su stavili sarenu fasadu...a temelji klize i dalje.
Osnovna usluga, a to je prevoz, je ostala na istom nivou,a ubedjuju me da nije...e sad ko je tu lud? Lepo je ovo sa sms uslugom i podrzavam je. Ali i dalje cemo da cekamo autobuse, jer su se zaglavili negde u guzvi (10 kilometara prelazim po sat vremena). Sto ne izbace privatni saobracaj iz uzeg centra? I to je 'evropski', zar ne? Ali za resavanje tog problema se treba pomuciti i stisnuti zube i... al` ovako je lakse, a i stvara se privid da se nesto menja. Ponavljam ljudi ce radije da placaju za nesto i usvajaju nova pravila kada vide korist i svrhu toga. Koristi nema, a sto sto je tako u Londonu, i nije mi neka uteha kada i dalje cekam po 20 minuta umesto 5.
I naravno da ovaj forum (na koji sam se i registrovao jer mi se cini najozbljnijim) ne sme da se pretvori u poligon za predizborna trucanja, malo nam je sto ce sa svih strana da nas bombarduju glupostima.
Ustupljen im je monopol i sami su priznali da ce ga koristiti za istrazivanje trzista (nece se prikupljati licni podaci, samo o KATEGORIJAMA putnika,kakve veze to ima sa opterecenoscu linija, jos mi niko nije objasnio).
Kada sam u kafani lose usluzen, ja ne ostavim baksis i ne vratim se vise nikad tamo. Ali ovde nemam izbora, jer je monopol u pitanju (nemojte mi samo reci da idem peske ili automobilom, ne vozim se javnim prevozom zato sto volim). Dakle poenta je u nivou usluge koju placamo ('pojedinacne' karte su vec poskupele).
Pracenje vozila nema veze sa validacijom, isto kao ni sa naplatom. Vise puta sam pominjao, znam ljude koje imaju kazni, mogu da ih optlate samo kad bi ih prodali u staru hartiju. Stigne tuzba, bace je u kantu i gotovo, kraj, ende, fin,konec. ZNAJU da im te kazne NIKAD nece naplatiti. Meni je zaista vise muka da me ubedjuju kako je sad sve divno,krasno i 'evropski' (o izlizane li fraze), samo zasto sto su stavili sarenu fasadu...a temelji klize i dalje.
Osnovna usluga, a to je prevoz, je ostala na istom nivou,a ubedjuju me da nije...e sad ko je tu lud? Lepo je ovo sa sms uslugom i podrzavam je. Ali i dalje cemo da cekamo autobuse, jer su se zaglavili negde u guzvi (10 kilometara prelazim po sat vremena). Sto ne izbace privatni saobracaj iz uzeg centra? I to je 'evropski', zar ne? Ali za resavanje tog problema se treba pomuciti i stisnuti zube i... al` ovako je lakse, a i stvara se privid da se nesto menja. Ponavljam ljudi ce radije da placaju za nesto i usvajaju nova pravila kada vide korist i svrhu toga. Koristi nema, a sto sto je tako u Londonu, i nije mi neka uteha kada i dalje cekam po 20 minuta umesto 5.
I naravno da ovaj forum (na koji sam se i registrovao jer mi se cini najozbljnijim) ne sme da se pretvori u poligon za predizborna trucanja, malo nam je sto ce sa svih strana da nas bombarduju glupostima.