Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Svaki novi sistem kada se uvodi, nailazi na otpor i to je normalno, ali ako ljudi pre svega vide korist od promene, lakse ce usvajati nova pravila. Ovde upravo imamo taj problem: od validacije mesecnih karata nema nikakve koristi, ni neposredne ni posredne za korisnika usluge, vec samo pretnja sankcijom.
Znaci od nas se trazi, ne menjanje devijantih navika, nego formiranje potpuno novih, dok se s druge starne prpusuje ISTA sankcija kao za one cije je ponasanje devajtno i ne dobija se nikakva korist. Normalno da su rezultat frustracije.
Jos kada se na to doda njhova najava da ce moci da se validira samo dok vozilo stoji na stajalistu, imate pogorsanje osnovne usluge,a to je brz i tacan prevoz. Slika je sledeca: isto vreme cekam autobus (jer je zapeo u guzvi), duze cu da putujem (zbog validecije na stajalistima) i rizikujem da me tretiraju isto kao neko ko uopste ne placa prevoz, a npr sam zurio prilikom presedanja, guzva ili sta vec. Dakle moj dosadanji 'komfor' je narusen losijom uslugom za koju sam unapred platio.
Normalno je da ljudi zele da vide neku korist od novina i promena, ali ja se zaista ne osecam kao deo evrope ili sveta samo zato sto sto imam fensi sistem ponistavanja karata,a i dalje autobusi kasne, prljavi po izlasku iz garaze, bez grejanja,svetla i sl.
Kao kad bi uvodili digitalnu televiziju u kartonsko naselje i onda ih ubedjivali kako su eto oni sad postali deo sveta...a i dalje po vodu na hidrant. Nemam nista protiv novina, ali imam protiv 'lartpurlatizma' koji je cist trosak, i od koga vecina, zbog koje se to i sprovodi, nema koristi,a sluzi samo za mazanje ociju.
Kada ljudi vide da imaju korist od necega, rado ce za to i da plate.
 
Molim Vučka i Igora kao moderatore da obrišu ili prebace postove o napadu na ekupu Studija B sa teme o BusPlusu jer taj incident nema nikakve veze sa ovom diskusijom.

Takođe bih molio moderatore, ali i učesnike diskusije da budu malo osetljiviji kada je u pitanju odnos prema fizičkim i verbalnim napadima na radnike u medijima.

Hvala.
 
Zašto su ti koji rade u medijima privilegovani,a da,može im se,da li ste nekada čuli da u medijima ima korupcije?taman posla,nikada,nigde,ali zato lekari,ljudi koji nas leče,pa to je sve korumpirani ološ koji zna samo evre da stavlja u dzep! eto takav se utisak stekne gledajući i slušajući medije. Evo i o ovom bus plus-u,samo hvalospevi u svim novinama i na televiziji.
 
Mediji su odavno prestali da budu ''mediji''. Sve više plaćenih tekstova/klipova, jednostranih mišljenja, podvala kojekakvih... para vrti gde burgija neće u skraćenoj verziji. Pogledaš jedne vesti i skontaš da je sve bajno i sjajno u zemlji Srbiji (hapse se kriminalci, dolaze investicije...), a realost - puka suprotnost.

Al' da ne pravim offtopic bezveze.
 
Pita mene danas staramajka, kako ona da zna koliko joj je kredita ostalo? Nisam zaista znao da joj objasnim, posto ja koristim mesecnu, a i ne validiram je, pise li ista na Velikom Validatoru Ili moras sa sobom da nosis blokce i da udaras recke?
 
^^ pise, kad se cuje zvucni signal pise naplacen iznos i koliko je ostalo kredita na kartici.
 
Матеја Бељан":fxzclshk je napisao(la):
Данас сам видео контролор. Нека их је питала да ли мора да валидира персонализоану картицу, а контролор је рекао: за сад мора, док не објаве на ТВ да се то укида... дакле, колебају се. Са друге стране све више људи се валидира и не иде лоше то
Данас је нама контролор рекао две ствари:
1. да ће се валидација персонализованих обављати прва два месеца. После тога се укида.
2. да неко ко није валидирао картицу то каже контролору да му овај не блокира картицу, јер се блокада врши аутоматизовано.
 
Ja nisam validirao danas kartu,i 4 puta mi je bila kontrola,svaki put posle provlacenja kroz onaj aparat su uzeli da mi je overe...

Stf,mozda ce automatski blokirati karticu od marta.

A otkljucavanje ne postoji na kioscima,ko zna kakav li ce cirkus smisliti za to.
 
Lično ne verujem da bi informacije koje daju kontrolori na terenu trebalo da se tretiraju kao merodavne jer nisu oni to koji odlučuju. Pre bih rekao da su ih zadužili da agituju kako bi se smanjilo nezadovoljstvo građana činom obavezne validacije, da se ljudi odobrovolje da validiraju kobajagi samo dva meseca, a posle da kažu "Evo navikli ste se i vidite da nije strašno, propis ostaje". Prema tome, ja čekam neku zvaničnu informaciju od nadležnih i dotle je i ovo za mene neprihvatljivo. Što se tiče odblokiranja, pitao sam BusPlus i odgovorili su da se vrši u njihovom sedištu u zgradi Beograđanke po ceni od 1.500 dinara, druge lokacije nisu pominjali.
Evo još jednog zanimljivog teksta
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1036876
 
Darko75":2s2ubik2 je napisao(la):
Zašto su ti koji rade u medijima privilegovani,a da,može im se,da li ste nekada čuli da u medijima ima korupcije?taman posla,nikada,nigde,ali zato lekari,ljudi koji nas leče,pa to je sve korumpirani ološ koji zna samo evre da stavlja u dzep! eto takav se utisak stekne gledajući i slušajući medije. Evo i o ovom bus plus-u,samo hvalospevi u svim novinama i na televiziji.

Одавно је познато да у Србији влада бурек-новинарство. За 100 евра ће многи да напишу шта год хоћеш. А могли бисмо до прекосутра о њиховој површности, непознавању теме, оданости разним газдама итд. На жалост, када се каже: ''Част изузецима.'', у овом случају се заиста мисли само на изузетке. Наравно, многе гола егзистенција приморава да сагну главу, али је невероватан број оних који су савршено свесни шта раде... и боли их уво.
 
Bobb":s1sfe4z1 je napisao(la):
Lepo je što si našao jedan takav, pomalo drastičan primer, ali generalno, ta validacija usporava sabraćaj SVUGE, a pogotovo tamo gde nema žutih traka.

ово сам само навео оно што сам видео и наравно исти циркус се после З. Венца пребације на Бранков мост, с тим да додатну конфузију тамо уносе они који се укључују на мост и у страху да их не сними камера као камиказе улећу у средњу траку.
Ово чак и није толико драстично колико ће бити на стајалиштима где не постоји ниша а постоји само једна трака, е тада креће прави руски рулет са обилажењем колоне, пешацима који излећу иза аутобуса који стоји, још ако је то све на неосветљеном путу (класичан профил станица у предграђу) онда је јасно колико је свако дуже задржавање аутобуса повећање безбедоносног ризика...
 
Да, али и аутобус се не обилази док стоји на станици баш због свега тога. И скоро увек је пуна трака код аутобуске станице.
 
Ja se samo nadam da nece ukinuti validaciju u toku voznje. Gomila ljudi ukljucujuci i mene prvo nadjemo mesto pa onda validiramo karte. Posebno na pocetnim stanicama na centralnim terminusima.
 
^
214733d.jpg
 
Postavljen displej na stajalištu Slavija u Ulici kralja Milana, samo što evidentno pokazuje informacije za neko drugo stajalište :laugh:
 
Ja sam video da je proradio na Zelenjaku u pravcu ka Terazijama u Brankovoj. Ne sviđa mi se što prikazuje samo dve linije i što je toliko gabaritan. Kao što je već rečeno, očekivao sam da će da ga ugrade na mesta gde su i brojevi linij au AQ stajalištima
 
:bash: :bash:
pa to mogu videti i na mobilnom. Mogli su nešto bolje da odrade...
 
Da li zaista mislite da bi predikcija vremena dolaska bila efikasna? Verujem da bi često odbrojavanje tog sata odlazilo u minus
 
Bolje je izraziti to u broju stanica nego u minutima. Minuti mi ništa ne govore. To vam je kao kad skidate nešto sa interneta pa piše 10 minuta, ali onda skoči na 33 pa beskonačno, pa ponovo 10...
 
Ako bi moglo neko 'procenjeno vreme dolaska' ETA, sto bi rekli englezi, mada zbog zastajanja,semafora i guzvi pitanje je kolika bi mogla da bude prihvatljiva margina greske. S druge strane na Zelenom vencu ka NBG, kada napise 95 je udaljen 2 stanice, u spicu to moze dobrano da potraje.
 
Mislim da bi za tramvaje i trolejbuse na SVIM stajalistima trenbalo postaviti table sa informacijama, s obzirom na njihove tehnicke specificnosti i mnogo vecu opasnost od zastoja u odnosu na autobuse. Koliko puta ste cekali tram, i izgubili dosta vremena dok niste saznali da je pruga zatvorena i da tramvaj koji cekate nece doci. Isto vazi i za trole za slucaj prekida napajanja.
 
Vrh