Комби у Панчеву је далеко више од Е линија у БГД-у. Док си пре имао један полазак на сат, два у шпицу и гомилу дивљака, али на појединим линијама, сада је шест полазака преко целог дана, увече и викендом четири, рачунајући АТП и комбије. И сви су пуни. Да не дужим, није ово тема о Панчеву, али би то могао да буде велики корак уназад за превоз у граду.
Твојим предлозима се отвара могућност да се створи нелојална комкуренција - имаш и сад неколико превозника који нпр. између ПА и БГ возе два пута дневно, у шпицу, а који би могли дампингом да спусте цене и обезбеде сигуран месечни приход. А буди сигуран да би дошло и до великих политичких борби између градова, јер је нпр. за Ступ из Вршца, Панчево важно тржиште. Због повећане конкуренције на правцу ПА-БГ, пале су цене код неких превозника, што је добро за кориснике, у крајњем случају. Мом ћалету су, док је радио на Вождовцу, једно време хтели да плаћају месечну за беовоз, јер је била неупоредиво јефтинија, али је стално каснио и имао проблеме са изостајањима, па је чак неко из фирме ишао до Панчева возом и након што је имао одисеју, више нису поставили питање плаћања превоза. :laugh:
Твојим предлозима се отвара могућност да се створи нелојална комкуренција - имаш и сад неколико превозника који нпр. између ПА и БГ возе два пута дневно, у шпицу, а који би могли дампингом да спусте цене и обезбеде сигуран месечни приход. А буди сигуран да би дошло и до великих политичких борби између градова, јер је нпр. за Ступ из Вршца, Панчево важно тржиште. Због повећане конкуренције на правцу ПА-БГ, пале су цене код неких превозника, што је добро за кориснике, у крајњем случају. Мом ћалету су, док је радио на Вождовцу, једно време хтели да плаћају месечну за беовоз, јер је била неупоредиво јефтинија, али је стално каснио и имао проблеме са изостајањима, па је чак неко из фирме ишао до Панчева возом и након што је имао одисеју, више нису поставили питање плаћања превоза. :laugh: