Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Комби у Панчеву је далеко више од Е линија у БГД-у. Док си пре имао један полазак на сат, два у шпицу и гомилу дивљака, али на појединим линијама, сада је шест полазака преко целог дана, увече и викендом четири, рачунајући АТП и комбије. И сви су пуни. Да не дужим, није ово тема о Панчеву, али би то могао да буде велики корак уназад за превоз у граду.

Твојим предлозима се отвара могућност да се створи нелојална комкуренција - имаш и сад неколико превозника који нпр. између ПА и БГ возе два пута дневно, у шпицу, а који би могли дампингом да спусте цене и обезбеде сигуран месечни приход. А буди сигуран да би дошло и до великих политичких борби између градова, јер је нпр. за Ступ из Вршца, Панчево важно тржиште. Због повећане конкуренције на правцу ПА-БГ, пале су цене код неких превозника, што је добро за кориснике, у крајњем случају. Мом ћалету су, док је радио на Вождовцу, једно време хтели да плаћају месечну за беовоз, јер је била неупоредиво јефтинија, али је стално каснио и имао проблеме са изостајањима, па је чак неко из фирме ишао до Панчева возом и након што је имао одисеју, више нису поставили питање плаћања превоза. :laugh:
 
Ali možemo onda da razlikujemo ljude koji rade na teritoriji grada i oni koji rade u drugoj jedinici lokalne samouprave. Ovi drugi bi mogli da dobijaju novac u ruke na osnovu karata koje pribave ili pak da dobiju novac u iznosu cene najjeftinijeg prevpznika tog meseca.
 
Barkley,
S kim si ti u priči i sa kakvim i čijim predlozima. Opet ne razumem
 
Mateja,
Zašto da razlikujemo i delimo ljude. Pa znam mnogo opštinskih činovnika koji rade u gradskim opštinama a žive u Pančevu ili Indjiji i drugim mestima van Beograda. I šta, svi su po direktivi dobili kartice. Ja sam za ista pravila za sve državne činovnike .
Jako se gradski čelnici brinu da se ne zagadi grad i smanji broj vozila o čemu je pričao Barkley.
. Hoće li i Djilas da se vozi autobusom ili naprimer načelnici odeljenja i sekretarijata grada Beograda. Onaj ko se i od zaposlenih do sada vozio kolima do posla voziće se i sad, a karticu, pošto je na ime, može držati kod kuće kao suvenir. Broj vozila se neće smanjiti, a Bus Plus će imati sigurnu lovicu. Ali tu je kvaka. Lovica samo od onih zaposlenih koji rade u institucijama pod pokroviteljstvom grada. Što Dj nije uputio depešu u Nemanjinu pa rekao u cilju oporavka GSP, proširenja voznog parka, kvalitnijih usluga JGP, smanjenja vozila na ulicama, od sutra, sve naknade za prevoz zaposlenih koji rade u vladi, ministarstvima, direkcijama, agencijama, direktoratima, zavodima, upravama ......i čije je sedište u Beogradu, idu direktno na račun Bus Plusa. Nema lova na račun ili ruke. E to bi brale tek bila sigurna lovica. Znate li vi šta je činovnika u ovom gradu. A i Apex bi trljao ruke.
 
@Матеја, може и тако, верујем да може да се нађе решење, само сам указао да постоји милион различитих ситуација, којих нисмо ни свесни и да о свему мора да се води рачуна, а не да се решава ''депешама'' :rolleyes: , као што hobotnica предлаже.

@hobotnica, мало сам збуњен твојим питањима. На претходним странама је било речи о предлогу да се запосленима у управи директно уплаћује бусплус уместо што се сада накнада за превоз уплаћује на рачун сваком запосленом. Дао сам своје виђење ситуације. Верујем да је тешко испратити сваки пост, али има нас које занима шира прича у вези наплате превоза а не само питање валидације персонализованих карата, у шта се ова тема претворила. Не спорим значај тог питања, али су мени и нека друга битна.

Што се тиче поменуте ''депеше'', град ипак није изнад државе и смешно је тако нешто предлагати. Шта очекујеш, да градоначелник (не причам о именима, него о функцији) ускрати Влади гостопримство. Аха, важи. Наравно, то не значи да Влада треба да се понаша бахато, као у појединим ситуацијама када нису плаћали струју, телефон и слично.

Иначе, ја ипак мислим да би се број оних који иду на посао својим колим смањио. Неће сваки начелник да пређе на ГСП, али запослени хоће.

Иначе, у држави има око 28000 запослених у ''vladi, ministarstvima, direkcijama, agencijama, direktoratima, zavodima, upravama .....'', од чега рецимо 22.000-25.000 ради у Београду (моја одокативна процена), када одузмемо све који раде широм Србије, а које сам већ помињао у претходном посту. Рекао сам већ и да је проблем шири од тога, јер су ту и запослени у просвети, здравству... а и јавна предузећа су ту, не знем да ли и на њих могло да се утиче Владином одлуком или би требао један посебан закон.
 
Barkley,
Kao prvo mene lično ne dotiče priča o uplati naknade za prevoz na račun zaposlenog ili na Bus Plus, ali dotiče mnogo mojih poznanika. Znači ne dajem ja nikakav predlog niti navijam već komentarišem jer mi je priča oko načina vrlo smrdljiva pa zato i interesanta i sigurno je da se sve vrti oko sigurne lovice . Pitanja ove prirode postavljali su mnogi kako na TV i Radiju Studio B i na drugim forumima i dnevnim novinama kroz komentare pa mi je cela priča zapala za oko.
Što se tiče „depeše“ verujem da si razumeo u kom je kontekstu to rečeno i napisano. Možda ti više odgovara preporuka. A lepo si primetio da grad nije iznad države . Tu i jeste poenta. Zato i ne može Dj da preporučuje , šalje depeše i naredjuje vladi, ali zato može onima koji su ispod grada. Predsednicima opština, javnim komunalnim preduzećima i drugim institucijama čiji je osnivač. A za početak od nekoga se mora obezbediti sigurna lova .Da li su se oni slatko dogovorili na nekom sastanku ili telfonskoj sednici ili je Dj uputio depešu , ne znam (ali mislim da je bila ne čak i depeša već naredba) . I nije reč o nikakvim vladinim odlukama ni gradskim već se radi o o tome da je , aj da kažem postignut dogovor, na lokalnom nivou u jedinici lokalne samouprave. A uprava je uprava bila u gradu, bila u republici.
Zato u ime mojih prijatelja ponavljam pitanje,
Zašto je lokalnim činovnicima uskraćena mogućnost izbora a ostalim republičkim državnim službenicima ne.
A prijatelje sam uputila na Facebook i Peticiju .
 
Pa logicno je ako se radi u birokratiji da imate uplacen gradski prevoz,a to da li cete koristiti zavisi od vas i od toga da li zelite dodatno placati automobilske troskove.

Automobil je u Beogradu luksuz a na potreba stoga i koliko god sasavo zvucalo podrzavam to.
 
bokili84":bpc2i2wa je napisao(la):
Spisak kodova za stanice imate ovde:

http://www.busevi.com/index.php?option=com_eventlist&view=eventlist&Itemid=26


Imate desno red voznje pa izaberete liniju i tu je i kod za svaku stanicu. Evo primer za liniju 45:

45.png

Hvala Bokili84 :kk:
 
ови даљинари би требало да стоје на станицама да путници лепо знају колико има од те станице до наредних, уз просечно време путовања
 
hobotnica":2x5d0120 je napisao(la):
Barkley,
Zato u ime mojih prijatelja ponavljam pitanje,
Zašto je lokalnim činovnicima uskraćena mogućnost izbora a ostalim republičkim državnim službenicima ne.

Прочитај поново мој предугачак пост. Објаснио сам да је ствар у томе ко је послодавац и да само он може да донесе такву одлуку. Град може да одлучи само за оне којима је он послодавац. Наравно може и да утиче да се донесе иста одлука и на нивоу градских општина. Влада може за своје запослене, али на нивоу целе државе. За оне којима је оснивач држава мислим да мора или посебан пропис - јер одговарају Скупштини а не Влади (има ту милион случајева, да не анализирам сваки појединачно). Једна могућност је да се направи политички договор на највишем нивоу, па да рецимо Влада донесе неку уредбу која ће се односити на њене запослене али да у њој буду решени сви могући непспоразуми, а да по угледу на њу директор сваког јавног предузећа, институције или установе донесе своје одлуке. Понављам, за то треба политичка храброст. У држави Србији тога мало има. Рекао сам већ, сматрам да то није лоша ствар, али да се добро припреми због свих проблема који могу да се десе.
 
„A sve što od građana tražimo je da kupe karticu i prilikom ulaska je prislone na čitač kartica - taj čuveni validator…“

Odnosno:
A od građana zahtevamo da kupe karticu :kk: i prilikom svakog ulaska je, bespogovorno :notok: i kako god znaju :notok: , prislone na čitač kartica :bash: - taj čuveni validator… U suprotnom – zna se! :notok: “

Važi!
 
ја валидирам директно из новчаника..не знам да ли је било речи о томе, али супер је што и то може...односно то је по мени једино логично.
 
Koja je ovo legalizovana otimačina,taj bus plus,sada je jasno kao dan,neko je smislio kako da od velikih sistema(prevoza,mobilne telefonije) uzme deo kolača tako što se uglavio kao ekskluzivni preprodavac kao da to ti sistemi nisu mogli sami da rade i dalje a sve se vrti oko tih aparata za dopune koje te firme daju na koriscenje a za uzvrat ,,skromno" uzimaju postotak na svaku dopunu bila ona za prevoz ili za mobilni telefon.A sve u dogovoru da ne kažem talu politike i biznisa.
 
kopmania":1v51lhyf je napisao(la):
Voženje automobilom (svakodnevno) nikako ne može da bude jeftinije od voženja gradskim prevozom ukoliko se poseduje mesečna markica
Kako za koga. Žena i ja zajedno idemo i vraćamo se kolima sa posla, pri čemu prosečno mesečno prelazimo 450-500km, za šta nam treba oko 6500-7000dinži, što je otprilike isto kao dve markice, ako se ne varam. Zamislite još kad nam se priključi koleginica-komšinica! ;)
Naravno registraciju ne računam jer je plaćamo vozili ne vozili, a čak i ako razmažem prosečan godišnji servis koji je negde 10000din (mada i njega radimo manje više vozili ne vozili) izađe sve manje od 8000 mesečno. Ako mene pitate, nije dovoljna razlika da bi krenuo prevozom. Ko radi u parking zoni, to može da bude dodatni motiv, ali srećom, ja sam toga pošteđen, za sad...
 
zelja87":2ny5hhj8 je napisao(la):
ја валидирам директно из новчаника..не знам да ли је било речи о томе, али супер је што и то може...односно то је по мени једино логично.

О томе до сада није било речи, ти си први :lol:
Каква колосална и, наравно - једина логична мисао? :lol:
 
[box]Moja tetka, strina i ujna imaju problem i sa tankim novčanikom![/box]
opet se slatko nasmejah
 
Dakle danas smo saznali od gradonačelnika da treba da se validiramo zato što tako treba.
Možda ako to ne budemo radili nećemo dobiti kredit od EBRD za nove autobuse pa nas optuže za subverzivnu delatnost.
 
Kad uđem u autobus i validiram svoju personalizovanu kartu osetim se na trenutak delom Evrope i tog modernog društva.
 
Mnogo smo saznali.
Šta, hoćete reći da niste zadovoljni tako jasnim, preciznim , konkretnim, korisnim i iscrpnim odgovorima.
Mada moram priznati i da pitanja nisu bolja. "Deja vu"
 
^
...prvo su dati odgovori, a onda je prema njima samo trebalo formulisati pitanja. :cool:
 
Vrh