Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Идеја за људе који не желе да се валидирају а имају месечне карте...

пало ми на памет...а управо сам и проверио...
на рачуну који добијете када допуните месечну бус плус карту на киоску постоји написан податак " месец-фебруар цена...2680 број картице.... XXXXXXXX"

Дакле...просто ћу да убацим тај рачун заједно са бус плус картицом у тај пластични омот и показаћу контролорима доказ да сам платио месечну карту...наравно без давања бусплус картице истима...


сад...сигурно им се неће свидети та политика...али...
 
Ima kontrole na trgu republike, tamo gde je početna 43, 96.... Idite tamo pa se igrajte sa njima pa da vidimo šta će da vam kažu, i dal će reći ma super si, samo nemoj da je validiraš i dalje.
 
Ја мислим да то неће проћи у Београду...

не очекујем да ми кажу да сам супер али нећу да ми неко намеће нешто непотребно што при том успорава улазак...

узгред,до краја месеца не кажњавају чак ни путнике који не овере(валидирају) неперсонализоване карте(не плате превоз) , ово је искуство мог познаника који се правио неинформисан(као није знао како се прислања картица и где)...
 
u petak je bila kontrola na liniji 83. Naravno, 90% putnika nije se validiralo. Komntrolorke su šetale od jednog do drugog, uzimali kartice ,prvo provlačili kroz onaj njihov aparat, pa kako su ustanovili da ni personalizovani i nepersonalizovani nisu prišli validatoru, sami su prislanjali kartice i validirali ih. I onima koji su sedeli i koji su stajali. Ništa nisu komentarisali. Bila je vrlo čudna situacija. Stekao se utisak da se svi prave ludi. A valjda zato što još nije zaozbiljlilo što bi rekla deca. Kao praštaju do 1. marta.
 
Najrealnije bi bilo da recimo prvih 6 meseci bude obavezna validacija i personalizovanih BusPlus kartica...To je više nego dovoljno za prikupljanje svih podataka koji su im potrebni (najopterećenije linije, doba dana u kojem se neka linija najviše koristi...i ostalo za šta su rekli da je neophodno da se svi validiraju).
 
"Turci misle, da je raja šala,
Al' je raja gradovima glava;
Usta raja k'o iz zemlje trava..."
 
Neko je već to pokušao ono za bušenje. :)

pazite ovo misleći da je za validator potreban deo gde je magnetni zapis ja lepo u ćošku gde nigde i ničemu ne smeta izbušio rupu u plastici da okačim oko vrata jel nemogu da vadim stalno novčanik,do tada radila ok od tada neće uopšte je ne prepoznaje validator ,izgleda da je cela kartica a ne samo magnetna traka čitljiva probao da zaštitim rupicu ništa ako neko zna šta je u pitanju nek da odgovor kartica više ne funkcioniše,znači ništa nije ošećeno ni traka ni slika ni mesto seriskog broja ali neradi

http://www.elitemadzone.org/p3052474

Polu-odgovor sa iste strane...

Ja danas kupio "papirnu" karticu, nisam hteo da odleđujem auto kad već imam direktan prevoz. Dakle, kada pogledaš prema svetlu, lepo ćeš videti gde se nalazi "antena" unutar kartice, pa ćeš i znati gde ne smeš da bušiš. Moraš da bušiš baš striktno u uglu, na milimetar od ivice.

http://www.elitemadzone.org/p3053248
 
busplusonice.jpg
 
e sad još da vidimo te austrijske autobuse kako izgledaju, u kom su stanju, da li poštuju red vožnje, greju li te autobuse, da li putnici vise na vratima kad se vraćaju ili idu na posao ili sede i tako dalje i dalje. I da li su i oni uveli validaciju zbog istraživanja i statistike.
 
Zar ne mislite da je malo glupo da oni naprave citav sistem da bi saznali kolko ljudi na kojoj ztanici ulazi, odnosno ceka autobus, zbog reklama, kad oni, ai mi putnici manje-vise znamo de kolko ljudi ceka prevoz.

Ne kazem da je razlog uvodjenja samo da bi poboljsali prevoz, al mislim da ovo nije u pitanju.
 
hobotnica":2f477nv7 je napisao(la):
e sad još da vidimo te austrijske autobuse kako izgledaju, u kom su stanju, da li poštuju red vožnje, greju li te autobuse, da li putnici vise na vratima kad se vraćaju ili idu na posao ili sede i tako dalje i dalje. I da li su i oni uveli validaciju zbog istraživanja i statistike.

http://media.networx.at/www.liniewels.at/bilder/chipkarte_detail.jpg

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:LinieWels.JPG&filetimestamp=20100208131759
 
Auu, ovo u Austriji je carski. Znači da bi ti kod nas skidao kredit sa kartice dok ne dođeš do max 2680 rsd i onda na dalje džabe. :kk:
 
Eto isti sistem je i u Beču ,pa šta su onda zapenili neki protiv Bus Pljusa.. ;)
 
вероватно ниси прочитао документ или ја нисам сконтао сарказам
све што се замера бусплусу овде не постоји од временских карти до обавезе студената да се откуцавају
Markicu za slobodan prevoz morate stalno nositi sa
sobom i na zahtev kontrolora pokazati.
чак се иде дотле да ако неко заборави маркици да може да се јави возачу и да се казна сторнира у случају контроле
Ako se učenik ili student na ulazu u autobus javi
vozaču da je zaboravio markicu za
slobodni
prevoz,o tome će kontrolori biti informisani od strane
vozača.
чип карте које нису са повластицама могу да се купе код возача
Čip kartu možete kupiti kod vozača ili info-centru na
Kaiser-Josef-Placu (depzit 3 €). Kada vam čip karta
vise nije potrebna zbog (np. Selidbe), možete je u
info-centru vratiti nazad, depozit (3 €) i novac koji se
nalazi na njoj biće vam isplaćen.
да не идем даље ово је најупечатљивије :kafa:
 
„...Robovi validatora su, međutim, moj svet, i taj svet treba ohrabriti da ustane i da ne da na sebe: znajte da svaki put kada "validirate" svoju mesečnu markicu ujedno invalidirate sopstveno građansko dostojanstvo! Pa vi birajte gde ste i s kim ste.“

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1035295
 
^Hvala na ovom tekstu. Samo da podvučem.


Ideja da ljudi koji imaju tzv. personalizovane BusPlus kartice za neograničeni broj vožnji, dakle prirodne naslednice "mesečnih markica", treba svaki put da "validiraju" svoju kartu pri ulasku u GSP prometalo dopola mi izgleda kao uvredljivo glupa, a otpola kao glupo uvredljiva. Stvar je em otvoreno idiotska, em nesprovodiva bez velikog smaranja i maltretaže u uslovima beogradskog krkljanca. No, najvažnije od svega je da je apsurdna, i da to osećanje apsurdnosti nije umanjeno bednim zvaničnim objašnjenjima da se to ima raditi iz nekakvih "statističkih razloga", jerbo će se, eto, tako znati koliko gde putnika ima. Pa ljudi, je l’ vi to ozbiljno?! I je l’ vam mi to delujemo kao zamorci, ili šta?!

Tehničke inovacije načelno služe tome da ljudima olakšaju i pojednostave život. I takve inovacije uvek zažive i pobede. Lakše je i brže orati traktorom nego plugom, lakše je i brže otići u Vršac kolima ili autobusom nego konjskom zapregom, lakše i brže je menjati kanale na televizoru pomoću daljinskog upravljača nego svaki put ustajati i prilaziti sokoćalu, lakše je i brže pisati i brisati na kompjuteru nego na pisaćoj mašini. Famozni "validator" za elektronske mesečne markice je obrnut primer: on od nas traži suštinski više smaranja nego ranije, a za uzvrat nam ne nudi ništa suvislo. Samim tim, nametanje "obaveze validiranja" za ovu vrstu putnika je čista, besmislena represija bez inteligentnog objašnjenja i vidljive protivusluge, dakle vrsta iživljavanja na koju slobodan građanin naprosto ne želi i ne može i neće da pristane. Zato sam se, pravo da vam kažem, ovih dana nosio mišlju da pozovem građane-markičare na građansku neposlušnost; preduhitrila me je, međutim, slobodna građanka gospođa Nada Korać svojim izvanrednim tekstom u Danasu od 9. 2. 2012. koji je ujedno i otvoren poziv na "bojkotovanje" validatora. Tom pozivu se, naravno, pridružujem. Nisam "švercer" ni utopijski anarhista koji veruje u postojanje "besplatnog ručka": BusPlus karticu sam uredno izvadio i uplatio predviđen mesečni iznos za vožnju (2680 dinara), što nameravam i ubuduće da činim. Kartu, međutim, ne "validiram", niti ću to činiti ubuduće, a pretnje "blokiranjima kartice", globama, bacanjima u zindan gde akrepe memla davi i ne-znam-već-čime uopšte me ne uzbuđuju: radite vi svoj posao, a ja ću svoj! Isto to preporučujem i svim prijateljima i poznanicima, među kojima agitujem za istu vrstu građanske neposlušnosti, u ime elementarnog samopoštovanja.

Živeo bojkot!
 
Ako busplus uzima 8.5% prihoda od prodaje karata to znači da prodaja karata sada mora da skoči najmanje za 8,5% da bi prihodi koji su namenjeni gsp-u bili na nivou prihoda pre busplusa odnosno da moraju biti preko 8,5% da bi gsp bio nešto u plusu u odnosu na raniji period, odnosno ukoliko prodaja karata se ne poveća za 8,5% onda je gsp u minusu u odnosu na raniji period :shok:
Da li mislite da će i za koliko će biti povećana prodaja karata?
 
Mislim da će posao kontrolora u ovom novom privatnom sistemu naplate biti najnezahvalniji,dosta opasan i ustvari najgori mogući u gradu Beogradu.
 
azbuki":36u5uevh je napisao(la):
N-ST":36u5uevh je napisao(la):
"BusPlus" u austrijskom gradu Wels: http://www.liniewels.at/assets/bild...e_karte_u_gradskom_saobracaju_grada_welsa.pdf :kk:

P.S. Pročitajte ceo tekst, zanimljivo!

1726009-shut_up_and_take_my_money_super.jpg


Kada covek procita ovako nesto bude mu jasno koliko nas ovi nasi prave magarcima... :(


Ја сам прилично сигуран да је ово само почетак, они су рекли да тарифе неће мењати наредних 6 месеци и народ мора да се навикне на валидацију на пластичне карте и сл. После неког времена почеће да уводе те минуте и сличне ствари које је неко већ измислио. Нпр, у амстердаму су те минуте увели скоро...и људи које сам чуо су тиме незадовољни (људи који живе у центру). Јер је ваљда то поскупело саобраћај знатно.

Но амстердам је друга прича, имаш увек алтернативу да идеш бајсом.
 
Vrh