Bivis
Higher intermediate
Da li se to meni čini da je validacija nepersonalizovanih kartica brža od personalizovanih, stekao sam taj utisak s obzirom da sam koristio obe vrste.
Validirao sam prosle nedelje upravo na 3A (koja inace na vecem delu trase nema nikakve veze sa trasom linije tramvaja koga menja, ali to je vec druga tema). Takodje, validacija i najava bez problema rade i u busu u kome jedan od validatora nedostaje.kopmania":240kuqcc je napisao(la):Hvala,
Na nekim linijama koje sad voze recimo 3 A ne mogu da rade validatori , jel verovatno nemaju kodiranu liniju na aparatu pa vozač ne može da uključi koju liniju vozi
To je glupost ovog sistema što sve zavisi od vozača, recimo sinoć vozač u 39 zaboravio da stavi smer, i validatori nisu radili a uporni ljudi trljaju kartice o validatore , setio se tek u Kumodraškoj
vucko":1ot0nl23 je napisao(la):Pa jasno je da mi njima sluzimo a ne oni nama.Zato i meni prete koji kupujem povlastice.
Primetih zadnjih dana profil osoba kod kojih je upalila busplus propaganda i koji pokusavaju da overe povlastice i po vise puta,a ponekada i odu do drugog aparata da se overe.
Ja nisam zanikakvu validaciju.U becu imas lepo senzore koji broje koliko je ljudi uslo i gotovo.Zasto mi ne mozemo tako nesto da uradimo?Ako znamo unapred da ce sigurno 50% ljudi bojkotovati validaciju makar bila po uslovima koje je contradictive pomenuo.
kopmania":1075wdp2 je napisao(la):Hvala,
Na nekim linijama koje sad voze recimo 3 A ne mogu da rade validatori , jel verovatno nemaju kodiranu liniju na aparatu pa vozač ne može da uključi koju liniju vozi
To je glupost ovog sistema što sve zavisi od vozača, recimo sinoć vozač u 39 zaboravio da stavi smer, i validatori nisu radili a uporni ljudi trljaju kartice o validatore , setio se tek u Kumodraškoj
Pade mi na pamet to ovih dana - da li je za vecinu slucajeva nefunkcionisanja validacije posle prvih par dana uhodavanja kriv upravo vozac. Informaticka pismenost vozaca u javnom prevozu je veoma niska, to su uglavnom ljudi koji broje do penzije ili imaju jako malo susreta sa racunarima i spravicama uopste. Cak i kad im vidite smartphone u ruci ne znaci da zna da koristi vise od 2% njegovih funkcijabokili84":u0o9dlni je napisao(la):kopmania":u0o9dlni je napisao(la):Hvala,
Na nekim linijama koje sad voze recimo 3 A ne mogu da rade validatori , jel verovatno nemaju kodiranu liniju na aparatu pa vozač ne može da uključi koju liniju vozi
To je glupost ovog sistema što sve zavisi od vozača, recimo sinoć vozač u 39 zaboravio da stavi smer, i validatori nisu radili a uporni ljudi trljaju kartice o validatore , setio se tek u Kumodraškoj
A jbg onda on nije za taj posao! Pored toga sto treba da vozi zamisli ima i taj posao da na okretnici promeni smer kojim vozi!! Zamisi da lekar zaboravi da izvadi gazu iz stomaka pri operaciji? jbg svako ima svoj posao koji mora da obavlja savesno i odgovorno....
djordje*******g":1hj7k5ms je napisao(la):GSP nije sam razvijao ovaj sistem jer im je iz Direkcije sugerisano da to ne cine. Receno im je da nemaju novca za nabavku uredjaja jer su nelikvidno preduzece. Mogao je to grad da isfinansira ali nije...
Informacija je iz NIN-a.
HCMF":2d7ahuh3 je napisao(la):Zaključak : kada smo im već "poverovali" da je validacija nešto od čega ćemo imati korist onda je najmanje što rukovodioci busplus sistema mogu i moraju da učine za gradjane je da se omogući validacija u toku vožnje.
Dobrodošao na forumHCMF":liy2bt5n je napisao(la):Pozdrav svim učesnicima ove teme koja je vrlo interesantna :kk:
...a za ovo si sazlužio da te Beobuild časti pićemHCMF":liy2bt5n je napisao(la):moram da naglasim da sam pročitao svih 1,665 postova i za to mi je trebalo nedelju dana.
Jerkovic":23nhoucv je napisao(la):http://www.facebook.com/pages/Kontrola-Busplus/355060057852780
Ne znam da li neko troluje ili je stvarno u pitanju neko ko se razume...
GOJE":1uhq5mwf je napisao(la):Meni je iz ovog novinskog članka najjače razmišljanje:
GSP je od naplate prihodovao 5 miliona Eura pre uvođenja sistema
Uvođenjem sistema i strožim kontrolama ukupan prihod biće 7.5 miliona Eura
0,675 milona Eura će se slivati Apeksu i Lanusu, pa je GSP oštećen za te pare!!!