Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pa ne znam koji drugi sistem će biti kad ovi planiraju da iščupaju svu elektroniku i da onda 3 meseca čekaju da novi ponuđač ugradi opremu. Nešto na ovaj fazon, papirne karte sigurno. Možda vrate i pantljičare, valjda su sačuvali aparate.
 
Izgleda kao da je iz 90ih.
Kupio licno na stanici bascarsija.Inace ima i varijanta centrotrans kartica za njihov bus koje su elektronske ali i ove vaze i u njima ali na njima nema varijanta dnevne.Centrotrans koristi kentkart aparate.Nisam se setio da probam beogradsku dal ce je ocita.Posto sam imao kod sebe jednu sa 2 voznje u novcaniku slucajno.
 
Još 10 dana je ostalo do najavljenog početka rada novog sistema a sve što znamo o njemu je da neće krenuti da radi pre septembra (pošto je rok 180 dana od uvođenja u posao, što najranije može da bude početak maja).

A do tad kud koji, mili moji...
Ne bi me čudilo da se sve završi ranije, pošto se verovatno već zna ko je pobedio na tenderu...
 
Pa ne znam koji drugi sistem će biti kad ovi planiraju da iščupaju svu elektroniku i da onda 3 meseca čekaju da novi ponuđač ugradi opremu. Nešto na ovaj fazon, papirne karte sigurno. Možda vrate i pantljičare, valjda su sačuvali aparate.
Ili ce se ici putem populizma - besplatna voznja gradskim prevozom do septembra, a od septembra prica ipak jbg ne moze ona niska cena, moraju dugovi da se vrate, znate....
 
Jel to onaj trapavi BusLogic koji do dana današnjeg nije implementirao NSmart sistem kako valja? Pa menjati Kentkartove validatore za one drečave plastikanere je zločin.
 
Dogadjaji sa Kentkartom uikauju na to da je krokodila sve vise, a bara sve manja.
Vise nema mesta za sve.
Mora jednima da se uzme/otme da bi se dalo drugima.
 
ovako izgleda dnevna karta u sarajevu:
Pogledajte prilog 159535
Pogledajte prilog 159536
Pre neki dan sam bio pa kupio.Prodavac rucno popunjava datum i stanicu gde je kupljena karta.Bas me interesuje kakve ce biti dnevne papirne kod nas ne bi me cudilo da bude slican sistem
Pozdrav
Ова папирна карта ми делује да је одвојена од Кенткарт система. Како функционише Кенткарт У Сарајеву, да ли и тамо они врше наплату па пребацују средства превознику или се само користи њихов софтвер?

Мени је од самог почетка то био највећи проблем, сам софтвер је прилично добар.

То је као да имате фирму и купите софтвер за књиговодство али да послујете тако да све уплате најпре иду код књиговође па вам он онда са свог рачуна пребаци средства претрходно наплативши своје услуге.
 
Ta dnevna karta iz Sarajeva, osim po dizajnu, razlikuje se od "modernih" dnevnih karti samo po tome što se ti datumi štampaju. Otkucana dnevna karta u Beču:
24-Stunden-Wien-Karte.jpg


Tako da nije potrebno izmišljanje tople vode za karte, nego ponuditi što više različitih mogućnosti za kupovinu, odnosno njihov oblik.
 
Ta dnevna karta iz Sarajeva, osim po dizajnu, razlikuje se od "modernih" dnevnih karti samo po tome što se ti datumi štampaju. Otkucana dnevna karta u Beču:
24-Stunden-Wien-Karte.jpg


Tako da nije potrebno izmišljanje tople vode za karte, nego ponuditi što više različitih mogućnosti za kupovinu, odnosno njihov oblik.
Постоји још једна битна разлика а то је да се може купити карта само за тај дан, дакле најпре у киоск да ти радник на киоску потпише па онда у превоз. Када се датум штампа у превозу онда се унапред може купити више карата и оне да се откуцавају по потреби.
 
Ja ne vidim da validatori u vozilima lose rade.
Nije li besmissleno baciti ih sada.

S druge strane, sistem sa paprirnatim kartama pruza vecu fleksibilnost.
 
Koji je najeftiniji sistem naplate karata na svetu?
 
Validatori su vlasništvo Kentkarta, tako da oni odlučuju da li će ih zadržati ili skinuti.
Град је власних валидатора али они су неупотребљиви без одговарајућег софтвера. Ја и даље ниам сазнао шта значе фамозне шифре о којима прича градоначелник тј да ли је Кенткатр закључао свој софтвер или оперативни систем. У неком од претходних постова је наведено да кенткарт користи свој оперативни систем .

Како ће нови систем да буде на Андроид платформи да ли на валидаторе може да се инсталира андроид?
 
Град је власних валидатора али они су неупотребљиви без одговарајућег софтвера.
Nisu. Kentkart je lično rekao da će oduzeti validatore i softver, a prethodni plan je bio da Kentkart preda validatore i softver gradu i da će i dalje poslovati u Beogradu. Takođe primetićeš da je Kentkartov logo na njima. Ne bi džabe Šapić pričao da će raspisati tender za validatore i softverski sistem.
 
Постоји још једна битна разлика а то је да се може купити карта само за тај дан, дакле најпре у киоск да ти радник на киоску потпише па онда у превоз. Када се датум штампа у превозу онда се унапред може купити више карата и оне да се откуцавају по потреби.
Da, hvala na ispravci. Bitno je samo da ne treba da se ograničavamo na to da sve bude digitalno.
 
Руска маршрутка. На шоферци изнутра пише цена. Даш возачу тај износ, не добијеш никакву карту и возиш се. :ROFLMAO:
da li je to sistem za nas? Ako da, ako ne zasto ne?
 
Руска маршрутка. На шоферци изнутра пише цена. Даш возачу тај износ, не добијеш никакву карту и возиш се. :ROFLMAO:
Kako se sprecava da vozac uzme novac za sebe?
 
Validatori su laz i nepostoje.
 
Poslednja izmena:
Ова папирна карта ми делује да је одвојена од Кенткарт система. Како функционише Кенткарт У Сарајеву, да ли и тамо они врше наплату па пребацују средства превознику или се само користи њихов софтвер?

Мени је од самог почетка то био највећи проблем, сам софтвер је прилично добар.

То је као да имате фирму и купите софтвер за књиговодство али да послујете тако да све уплате најпре иду код књиговође па вам он онда са свог рачуна пребаци средства претрходно наплативши своје услуге.
jeste odvojena validatori su samo u centrotrans busevima ali mi je ova rekla vazi karta ova i u njima kada sam bio.Moze i telefonom da se dopuni pa validator u centrotrans busevima skenira qr sa telefona nasao sam app kasnije.Tako da ne kupujes plastiku.A uporedo vazi i ova papirna dnevna.
 
Vrh