Pa ne znam koji drugi sistem će biti kad ovi planiraju da iščupaju svu elektroniku i da onda 3 meseca čekaju da novi ponuđač ugradi opremu. Nešto na ovaj fazon, papirne karte sigurno. Možda vrate i pantljičare, valjda su sačuvali aparate.
Kupio licno na stanici bascarsija.Inace ima i varijanta centrotrans kartica za njihov bus koje su elektronske ali i ove vaze i u njima ali na njima nema varijanta dnevne.Centrotrans koristi kentkart aparate.Nisam se setio da probam beogradsku dal ce je ocita.Posto sam imao kod sebe jednu sa 2 voznje u novcaniku slucajno.Izgleda kao da je iz 90ih.
Ne bi me čudilo da se sve završi ranije, pošto se verovatno već zna ko je pobedio na tenderu...Još 10 dana je ostalo do najavljenog početka rada novog sistema a sve što znamo o njemu je da neće krenuti da radi pre septembra (pošto je rok 180 dana od uvođenja u posao, što najranije može da bude početak maja).
A do tad kud koji, mili moji...
Jel pokusao prodavac posle prodate karte da ti proda i zgradu Vijecnice?ovako izgleda dnevna karta u sarajevu:
Pogledajte prilog 159535
Pogledajte prilog 159536
Pre neki dan sam bio pa kupio.Prodavac rucno popunjava datum i stanicu gde je kupljena karta.Bas me interesuje kakve ce biti dnevne papirne kod nas ne bi me cudilo da bude slican sistem
Pozdrav
Ili ce se ici putem populizma - besplatna voznja gradskim prevozom do septembra, a od septembra prica ipak jbg ne moze ona niska cena, moraju dugovi da se vrate, znate....Pa ne znam koji drugi sistem će biti kad ovi planiraju da iščupaju svu elektroniku i da onda 3 meseca čekaju da novi ponuđač ugradi opremu. Nešto na ovaj fazon, papirne karte sigurno. Možda vrate i pantljičare, valjda su sačuvali aparate.
Ili ce se ici putem populizma - besplatna voznja gradskim prevozom do septembra, a od septembra prica ipak jbg ne moze ona niska cena, moraju dugovi da se vrate, znate....
Ojacaj kicmu , neki mentol ovde sa foruma je rekao da ce ti neki "BELI" pendreciti ljude po prevozu ko nema kartu. Plati ili batine
Ова папирна карта ми делује да је одвојена од Кенткарт система. Како функционише Кенткарт У Сарајеву, да ли и тамо они врше наплату па пребацују средства превознику или се само користи њихов софтвер?ovako izgleda dnevna karta u sarajevu:
Pogledajte prilog 159535
Pogledajte prilog 159536
Pre neki dan sam bio pa kupio.Prodavac rucno popunjava datum i stanicu gde je kupljena karta.Bas me interesuje kakve ce biti dnevne papirne kod nas ne bi me cudilo da bude slican sistem
Pozdrav
Постоји још једна битна разлика а то је да се може купити карта само за тај дан, дакле најпре у киоск да ти радник на киоску потпише па онда у превоз. Када се датум штампа у превозу онда се унапред може купити више карата и оне да се откуцавају по потреби.Ta dnevna karta iz Sarajeva, osim po dizajnu, razlikuje se od "modernih" dnevnih karti samo po tome što se ti datumi štampaju. Otkucana dnevna karta u Beču:
Tako da nije potrebno izmišljanje tople vode za karte, nego ponuditi što više različitih mogućnosti za kupovinu, odnosno njihov oblik.
Validatori su vlasništvo Kentkarta, tako da oni odlučuju da li će ih zadržati ili skinuti.Ja ne vidim da validatori u vozilima lose rade.
Nije li besmissleno baciti ih sada.
Град је власних валидатора али они су неупотребљиви без одговарајућег софтвера. Ја и даље ниам сазнао шта значе фамозне шифре о којима прича градоначелник тј да ли је Кенткатр закључао свој софтвер или оперативни систем. У неком од претходних постова је наведено да кенткарт користи свој оперативни систем .Validatori su vlasništvo Kentkarta, tako da oni odlučuju da li će ih zadržati ili skinuti.
Nisu. Kentkart je lično rekao da će oduzeti validatore i softver, a prethodni plan je bio da Kentkart preda validatore i softver gradu i da će i dalje poslovati u Beogradu. Takođe primetićeš da je Kentkartov logo na njima. Ne bi džabe Šapić pričao da će raspisati tender za validatore i softverski sistem.Град је власних валидатора али они су неупотребљиви без одговарајућег софтвера.
Koji je najeftiniji sistem naplate karata na svetu?
Da, hvala na ispravci. Bitno je samo da ne treba da se ograničavamo na to da sve bude digitalno.Постоји још једна битна разлика а то је да се може купити карта само за тај дан, дакле најпре у киоск да ти радник на киоску потпише па онда у превоз. Када се датум штампа у превозу онда се унапред може купити више карата и оне да се откуцавају по потреби.
da li je to sistem za nas? Ako da, ako ne zasto ne?Руска маршрутка. На шоферци изнутра пише цена. Даш возачу тај износ, не добијеш никакву карту и возиш се.
Kako se sprecava da vozac uzme novac za sebe?Руска маршрутка. На шоферци изнутра пише цена. Даш возачу тај износ, не добијеш никакву карту и возиш се.
jeste odvojena validatori su samo u centrotrans busevima ali mi je ova rekla vazi karta ova i u njima kada sam bio.Moze i telefonom da se dopuni pa validator u centrotrans busevima skenira qr sa telefona nasao sam app kasnije.Tako da ne kupujes plastiku.A uporedo vazi i ova papirna dnevna.Ова папирна карта ми делује да је одвојена од Кенткарт система. Како функционише Кенткарт У Сарајеву, да ли и тамо они врше наплату па пребацују средства превознику или се само користи њихов софтвер?
Мени је од самог почетка то био највећи проблем, сам софтвер је прилично добар.
То је као да имате фирму и купите софтвер за књиговодство али да послујете тако да све уплате најпре иду код књиговође па вам он онда са свог рачуна пребаци средства претрходно наплативши своје услуге.