Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Па нпр. тако да су многим послодавцима потребни докази од запослених да су те карте уплатили?
 
Više gledam iz ugla da će bus plus ostati da radi i u maju mesecu.
 
da li je to sistem za nas? Ako da, ako ne zasto ne?
Maršrkutka je bus za 20 ljudi, i u njoj se uglavnom dovozi do metro stanica. a ne bus sa preko 100 ljudi gde na svakih 2 minuta imaš stanicu gde udje 20 ljudi.
Zamisli da svim tim 20 ljudi mora kusur da vraća...
U Ukrajini ima jedna firma a puno autobusa, tako da to da je vlasnik i vozač i nije baš tako.
Ja sam čuo da dosta i kradu. Verovatno se +- zna koliko treba da bude novca na kraju smene.
 
И маршутка нема ред вожње вреће кад се напуни. Мене одушевљава култура људи у Москви који је користе. Ако маршутка није на станици сви уредно стану у ред и чекају, нема гурања, нема лактања.
 
Šta se dešava sa (prepaid) kreditom uplaćenim na neperso busplus/bgd karticu?
 
Dobro. Koji je najeftiniji i najbazicniji sistem naplate u slucajevima kada ima mnogo stanica, kao kod nas?
Da li je to sistem iz devedesetih kada su priv. preduzetnici imali konduktere?
 
jeste odvojena validatori su samo u centrotrans busevima ali mi je ova rekla vazi karta ova i u njima kada sam bio.Moze i telefonom da se dopuni pa validator u centrotrans busevima skenira qr sa telefona nasao sam app kasnije.Tako da ne kupujes plastiku.A uporedo vazi i ova papirna dnevna.
Занимљиво решење, папирна карта и апликација. Још би било занимљиво знати на чији рачун леже новац од уплате карата и ко организује контролу.
Судећи по томе да се карта купује на званичном сајуту Центротранса вероватно њима.
 
Više gledam iz ugla da će bus plus ostati da radi i u maju mesecu.
Pa možda stvarno bude "tresla se Goca, rodio se Miša" ...bar za sada.

Sarajevo je čini mi se na dosta dosta nižem nivou od Beograda po pitanju javnog prevoza. Neka integracija između Grasa i Centrotransa po pitanju polazaka i karata i nije baš postojala. Možda je sad nešto drugačije ali je ranije bilo poludivlje poput početaka privatnika u Beogradu (24P, 33P, 47K, 66, 77). Ne znam da postoji sajt na kojem se vide polasci oba prevoznika a i ovo što postoji je poprilično nepouzdano, zastarelo i nedovoljno pregledno. Drugo, i dalje nema nikakvih oznaka na stajalištima... Ako treba da se ugledamo, najbolje bi bilo da se ugledamo na Budimpeštu koja je tri veka ispred nas.

Edit: evo sad gledam sajt Centrotransa - linija broj 17-14b (for real? 🤔🥴)
 
Prodaja u maju će im biti na nivou od par procenata zahvaljujući pre svega ponašanju Gangule i načina na koji su sve ovo odradili. Kontrolora ovih dana skoro i da nema, a i ako uđu, bukvalno idu i pitaju da li ima neko kartu.
To i jeste cilj.
Isti sistem kao sa unistenjem EPS-a.
 
Ako gradjani ne zele da placaju GSP, ako ne kupuju karte, namecu se dva dijametralno suprotna modela za buducnost:

1. Finansiranje iz poreza. Neka Beogradjani odvoje od prihoda ako zele da imaju GSP. Posebno neka se naplati vlasnicima automobila.
2. Naplata u vozilima - kondukteri. Nema ulaska u vozilo ako ne platite.
 
Ako gradjani ne zele da placaju GSP, ako ne kupuju karte, namecu se dva dijametralno suprotna modela za buducnost:

1. Finansiranje iz poreza. Neka Beogradjani odvoje od prihoda ako zele da imaju GSP. Posebno neka se naplati vlasnicima automobila.
2. Naplata u vozilima - kondukteri. Nema ulaska u vozilo ako ne platite.
Svaka firma koja ima prijavljenog zaposlenog radnika tom istom radniku mora da placa mesecnu markicu i to je to.
 
Najbolje da ukinemo pravo posedovanja automobila, ili da ono postoji eksluzivno samo za one, koji sebi mogu priuštiti električno četvotočkalo sa tobož nultim CO2 otiskom.
 
Ne, ali dodatni porez na drugi automobil po domaćinstvu u urbanim opštinama Beograda svakako treba da se razmotri.

Inače, svestan sam da bi bilo načina da se zaobiđe. Kao i sve drugo. Ali treba ići ka tome, jer obsko više ne može. 700.000 vozila na grad od 1.8 miliona sa ulicama iz 18. veka. Ne ide.
 
Najbolje da ukinemo pravo posedovanja automobila, ili da ono postoji eksluzivno samo za one, koji sebi mogu priuštiti električno četvotočkalo sa tobož nultim CO2 otiskom.
I vratimo dozvole za nošenje oruzja, da svi ostali mogu da pucaju na te ekskuzivne, dok se vozaju bez ispustanja CO2

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Pa sve na kraju prirodno teži ka nekom balansu😁

@Bender Rodriguez
Apsolutno nemam ništa protiv, kao ni za ekstra poreze za posedovanje više od tri stana na primer. Ja sam više mislio na nas sa po jednim automobilom. Nismo mi baš besni. Auto je ipak samo potreba. Ja baš i ne vozim puno. Mnogo koristim javni prevoz, al mi ponekad treba i auto, i smatram da državi već sad plaćam i previše putem nimalo naivnih dažbina pri tehničkom i registraciji, a u odnosu na standard. Naravno da je previše da svi voze nešto, problem je i parkiranje. Ostavljaju se kola gde god nađe neka površina slobodna. Postoje načini za sve kad se hoće, nego ne treba nikad ići u ekstreme koje pojedinci zagovaraju. Ne možemo da očekujemo ni da baš svi idu javnim prevozom na posao, dajem primer naravno. A sve apropo priče da poslodavci moraju da plate isključivo mesečnu pretplatu za prevoz, a ne i troškove za gorivo, ako se pre pomenuti ne koristi. Nije ni svima autobus podjednako dostupan, niti je isti adekvatno raspoloživ na lokacijama raznih preduzeća, fabrika itd.
 
Ne, ali dodatni porez na drugi automobil po domaćinstvu u urbanim opštinama Beograda svakako treba da se razmotri.

Inače, svestan sam da bi bilo načina da se zaobiđe. Kao i sve drugo. Ali treba ići ka tome, jer obsko više ne može. 700.000 vozila na grad od 1.8 miliona sa ulicama iz 18. veka. Ne ide.
Odmah bih glas dao ko bi to stavio u svoj izborni program
 
Vrh