Otkud ti znaš da ne plaća ni 30%. Vidim i kad uđe kontrola, pa nisu baš svi bez karata. Sve i da plaća samo 20%, dođe ti na isto da uvedeš tvoj sistem. Para opet biti neće.
Šta ima GSP da tera po svome. Niti reguliše cene karata, niti se bavi naplatom, niti to treba da ga interesuje. Al Grad reže sredstva sa dobrim izgovorom, e to već pogađa i GSP. Ja sam baš protiv tog ulaska na prednja vrata. Neka i narod nastavi ovako, i šta vrzino kolo ide dalje, pa videćemo dokle tako
To što ti zagovaraš na forumu se ne rešava.
20 dinara je realna cena karte za ovo sto sada imamo.
Nisam ja lud da mislim da treba za 20 dinara da se vozim od Bulevara despota Stefana do Vidikovca.
Ali isto tako ne treba ni za 89 dinara da idem od Bulevara despota Stefana do Takovske.
Pa sta nam treba onda?
Treba nam autobus u koji udjes i sednes i pridje ti kondukter i ti kazes, evo, usao sam zbog pljuska, idem dve stanice do Takovske, on kaze 20 dinara i ti platis.
Udje sa tobom tvoj kolega, on ide do okretnice na Vidikovcu, kaze mu kondukter 90 dinara, on plati.
Ako su kondukteri trosak, ulazak na prva vrata i regulisanje to sa vozacom.
Dakle, trebaju nam autobusi gde nije guzva, odnosno gde svi sede i ima prostora i vremena za kupovinu karata i proveru u miru.
Da li bi kupovina gomile novih tramvaja, autobusa i trolejbusa to resila? Ne bi. Svi bi sedeli, ali bi nam grad bio jos samo u vecem haosu sa povecanim brojem vozila na ulicama.
Sta je resenje? Resenje je sve. I novi autobusi, tramvaji i trolejbusi... i novi mostovi i podzemni tuneli... i metro... i prosirenja ulica... i bolji rad saobracajne policije i semafora... i biciklisticke staze i subvencije za kupovinu bicikla... i ucenja naroda opstoj kulturi i dobrim odnosima da ne idu sami automobilom vec da povezu komsiju ili se dogovore sa njim... i nadvoznjaci novi i rekonstruisanje starih... i pasarele... i jos sto drugih stvari.
Pa onda ti vidis u redu voznje kada ide autobus 23, dodjes na stanicu kod policijske stanice 29. novembar, on dodje u minut tacno, udjes i sednes, ako ides tu do Skupstine, platis 20, 30, dinara, ako ides do okretnice na Vidikovcu, platis 90, 100 dinara... Sedis, autobus lepo rashladjen leti, lepo greje zimi, dosao na vreme, nije guzva kroz grad, dosao po redu voznje na polaziste, dosao po redu voznje na stanicu gde silazis...
Cena karte je od 20 do 100 dinara. To je realnost. Dok se vlast odlucuje da uvek bira uvek vecu cenu i dere narod i narod ce se inatiti i niko nece biti srecan i imacemo ovo sto imamo.
Ono sto sada imamo i sta je trenutna ponuda, realno vredi 20 dinara. Vlast i GSP to treba da prihvate kao realnost i krenu da dizu standarde.
Ja znam tri akorda na gitari, a ni to nisam uvezbao kako treba, ne mogu da trazim da idem da sviram sa Colicem i da me placa 1000 evra po nastupu. Mogu sviram u lokalnoj kafani i udarem se u dupe ako me neko olati 10 evra.
Kada danas udjem u autobus na dve stanice jer me uhvatilo nevreme, a krenuo sam peske tu negde u kraj na rucak, autobus je tu meni kao pomocno sredstvo, nesto sto je u mojoj sluzbi i spasillo me da ne dobijem upalu pluca.
I to je poenta, GSP treba da sluzi da bude na usluzi gradjanima, a ne kao sredstvo da se puni budzet. I ne treba da bude nesto da kada se ne placaju karte, salju miliciju da bije narod da plati.
Sa tim, naravno, sto moze da se napravi sistem i da bude na usluzi i da puni budzet.
No, nije moja krivica sto oni nemaju nacin da mi naplate sto sam usao dve stanice, a lopovluk od 90 dinara tj.150 u stvari za dve stanice, necu da podrzavam.
To vam je realnost. Mozete vi da zivite u nekom imaginarnom svetu. Ima ljudi, rade i idu od Belvila do centra svaki radni dan, kupuju mesecnu, to im je trosak, imaju da izdvoje. Ali gomila ili nema ili im je GSP samo neko pomocno sredstvo. Ja na primer kad god koristim, to ni ne racunam kao put. Kada idem do Kraljeva, sednem i platim kartu, kada me uhvati nevreme ili nesto tu kasnim po kraju ili sta znam, to ni ne racunam kao neki put i nesto sto treba da kosta 150 dinara. Niti treba da racunam, niti treba toliko da kosta.