Rekonstrukcija Trga Republike je trajala duže nego izgradnja nekih nebodera i držala je centar grada sa
20ak linija poremećenim preko godinu dana.
Kao da to nije bio dovoljan bezobrazluk sam po sebi, otpadi iz Grada i DJP su iskoristili tu priliku da ukinu 19, da iskasape 21 i 22, a u jednom momentu su probali da ukinu i 28, pa su njeni korisnici uspeli da se izbore da je zadrže, ali na uštrb sakaćenja 21 i 22 i smanjenja polazaka na drugim linijama.
Rekonstrukcija Slavije je isto držala grad kao taoca
2 godine. I remetila ili onemogućavala rad preko
20ak linija. Al ajde da je barem postignuto i napravljeno nešto bog zna šta, nego jedino što je valjalo od nje su fontana i novi kružni tok, dok su plato i pešački tokovi odnosno prelazi potpuni promašaj i fijasko koji se i dan danas dorađuju.
Rekonstrukcija Savskog trga je takođe držala grad kao taoca, onemogućavajući rad
između 20 i 30 linija (mrzi me sad da prebrojavam sve)
skoro 2 godine. I još uvek traje. Još uvek remeti i ne dozvoljava puštanje tramvaja u Savsku jer imbecili ne mogu da završe crpnu stanicu i kolektor.
Rekonstrukcija ''Četiri promašaja''... to je tek priča za sebe. Blatište i g(r)adilište koji drže
3 kilometra grada zablokiranim 2 godine i još uvek traju!!!
A pre svega toga... pre nego što je usledio taj talas manitih rekonstrukcija koje se otežu u tri lepe, u periodu od 2014. do 2017. imali smo praksu da se
svaki treći dan - ali bez preterivanja - svaki treći dan zatvori neka od najvažnijih i najprometnijih ulica u gradu. To me je bilo i nateralo onomad da otvorim
temu o tome, jer sam počeo da primećujem da ulice, koje mi plaćamo i izdržavamo, više ne rade nego što rade. Prisetite se, bilo je zatvaranje Kralja Milana svakog vikenda, zatim zatvaranja zbog snimanja, zbog delegacija, zbog najmanjeg protesta, zbog ''ekoloških akcija'' i koječega. Tek nakon otvaranja te teme i skretanja pažnje na taj problem serijom reportaža o hohštapleraju Grada, i nakon lavina besnih komentatora na sajtovima vesti, Grad se smilvao da sjaše s takvim glupostima i da vrati ulice u funkciju. Ali avaj, ubrzo nakon toga počele su serije rekonstrukcija kojima nema kraja. I kasapljenje 20% linija zbog zatvaranja ulica pretvorilo se u kasapljenje 20% linija i trajno ukidanje nekih zbog nenormalno dugih radova.
Jel to normalno? Jel to korektno?
Naravno da ima ljudi koji ne plaćaju kartu zato što žele da imaju 1.200, 3.500 ili koliko već dinara više za sebe pa traže izgovore i imaće ih sve i da mesečna košta 100 dinara. Ali ima i nas koji odbijamo poslušnost i ispunjavanje našeg dela ugovora ne zato što nećemo da plaćamo, nego zato što nam je pun kufer da u svakom momentu u zadnjih 5 godina bar 20% linija u gradu ide izmenjenim trasama ili da više ni ne postoje.