Ma otkud prigradske linije poistovećujete sa manje opterećenim linijama? Je l' ih koristite ovde pa znate da je tako ili samo pretpostavljate? Iz ličnog iskustva, to je daleko od istine. Često su prigradske linije opterećenije od gradskih, pretežno jer je i red vožnje znatno ređi. Sad u doba korone je generalno nešto manje putnika, ali inače se nekad ne može disati u busu od gužve. Jedino što na nekim stanicama izlazi i ulazi manje putnika nego što je to slučaj na gradskim linijama, ali to važi samo za neke stanice, dok je za druge isto kao u gradu, pa samim tim nema smisla praviti neko generalno pravilo i to bi samo unelo konfuziju kod putnika (naročito ako bi se na nekim stanicama dozvoljavao ulazak samo na prva vrata, a na nekim drugim na bilo koja).
Što se tiče iznetog predloga za cene karata, teško da bi naterao ljude da više plaćaju. Ako sad mnogi ne plaćaju kartu od 89 dinara, šta će ih naterati da daju 80 dinara za 4 stanice? Dodatno, negde su stanice česte, primera radi da pređete pola Požeške ulice trebali biste da date 80 dinara, što ne zvuči baš fer. Teško je negde povući tu crtu, iako stoji da mora. Takođe, potrebno je više kombinacija za prigradske zone, ne idu svi iz prve u drugu, treću ili četvrtu, već su potrebe prilično različite. Treba raditi studije, ali da budu nezavisne i realne, a ne da izađu sa izveštajem kako u špicu na prigradskim linijama nije bilo više od 15 putnika na stajaćim mestima, a ja sam uočio da zna da ih ima i više od 50, i to sada kada je generalno manje putnika. Treba i razmisliti o trajanju karata, jer nema baš smisla da karta za sve četiri zone traje 90 minuta, koliko traje i u prvoj zoni. Neko unutar prve i druge zone može da se ode na odredište, završi neku manju obavezu i vrati se nazad sa istom kartom, dok je na prigradskim linijama zbog dužine trase i reda vožnje, to praktično nemoguće, pa bi morao da plati znatno više. Previše se zapostavljaju potrebe stanovnika prigradskih opština. Da ne pričamo o tome da noćnog prevoza ni nema.