Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Gde to na jugu je gradski prevoz preskup i odakle ti informacija kako svi placaju i ne bune se?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Moj stav da prevoz treba kroz budzet (bilo gradsku tasku na plate ili na trgovinu/ugostiteljstvo) nije zbog toga sto verujem ili ocekujem da ce problemi odjenom da se resi (i slazem da se takva naplata nece desiti bas zato sto bi izgubila opravdanja). I jasno mi je da se ljudi tesko snalaze, pa neki vise vole da se svercuju i odu na letovanje nego da plate prevoz. Meni upravo smeta to sto je poruka: "Budi bezobrazan, svadjaj se i tuci sa kontrolom, zadrzavaj bus na stanici po pola sata, i onda sa tim idi na letovanje. Ko nece tako, ne mora, al ce 'losije' da prodje."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:17kvkidq je napisao(la):
Žika » Pon Maj 20, 2019 10:22 am[/url]":17kvkidq]Ne znam odakle ideja da bilo ko ne plaća kartu. Svuda deca preko 7 godina (osnovci) plaćaju kartu. Čak i osnovce kažnjavaju u trulom zapadnom kapitaliznu ako nemaju kartu. Moje dete je primer, zaboravilo kartu (godišnja) i platila doplatnu u iznosu od 60 evra. Naučila lekciju i to se više ne ponavlja.
Kod nas , u Beogradu , još uvek je besplatno za osnovce , koliko je meni poznato. Sve što treba je da odu u GSP sa đačkom knjižicom i izvade besplatu povlasticu (BUS PLUS). Tako je spominjano na TV - u.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:17kvkidq je napisao(la):
Žika » Pon Maj 20, 2019 10:22 am[/url]":17kvkidq]Pričate o Beogradu gde su deca uglavnom lepo obučena i nose skupe telefone dok zaboravljate unutrašnjost i još gori ekstrem jug Srbije gde su karte preskupe za njihove zarade. Preskupe ali uredno plaćaju. Sve su to zemljoradničke porodice sa dva ili tri školska deteta. I oni se ne bune kao u Beogradu.
Lepo ja rekoh u jednom od postova da se na cenu karte (mesečne ili za jednu vožnju) , najviše bune oni koji su boljestojeći.
 
Niko nije rekao da treba biti bezobrazan, bilo koga tuci i zadrzavati bus. Izadjes iz busa kad vidis kontrolu i to je to!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
E , al neće to da rade svi. Jednom sam prisustvovao situaciji da su kontrolori pustili dve srednjoškolke , a onda se okomili na jednog studenta , koji nije hteo da izađe iz vozila , iako nije imao kartu , a ni da pokaže ličnu kartu , nego je zahtevao da se prvo izbace srednjoškolke i da im se naplati kazna , pa će tek onda on da da svoju , ili će da ih prijavi. Autobus je stajao desetak minuta , da bi na kraju pustili i njega , ali tek kada su se još neki iz autobusa pobunili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623668#p623668:1zzr53ea je napisao(la):
Misha V » Pon Maj 20, 2019 1:01 pm[/url]":1zzr53ea]Gde to na jugu je gradski prevoz preskup i odakle ti informacija kako svi placaju i ne bune se?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Uporedi sa cenom u Beogradu gde je recimo sličana relacija oko 1600 dinara.

mesecne-karte-zitoradja-nisresize-830x0.jpg


Po selima gde se svi znaju i gde se ulazi na prednja vrata teško da neko ne kupuje kartu.

Doduše bune se, kad dogori do nokata.

Nakon što su proteklog meseca uvećane cene mesečnih karata za autobuski prevoz za đake i radnike koji do Niša svakodnevno putuju iz mesta u opštinama Doljevac, Merošina i Žitorađa, pa tako neke porodice samo za prevoz moraju da izdvoje 15.000 dinara mesečno, meštani traže pomoć nadležnih. Zajedno upućuju apel Niš ekspresu da im izađe u susret i cene formira prema kilometraži.

Predsednik Mesne zajednice doljevačkog sela Belotinac Saša Miljković kaže da su se nezadovoljni građani okupili jer su nedavna poskupljenja veliki udar na njihov porodični budžet. Navodi da je od 3.500 dinara cena mesečne kartice za đake poskupela na 4.500, dok je za radnike od 4.450 porasla na 5.550 dinara.

Razumemo da su privatna firma, ali koja je logika da je cena karte od Niša do Belotinca, što je 9 km, 160 dinara, dok je karta do nekog sela, tipa Sečanice, koje je na teritoriji Niša i isto udaljeno, karta 80 dinara. Želimo da se cena formira prema kolometru i da svi budu isto sagledani i tretirani - objašnjava Miljković.

Nezadovoljni građani ističu da će sa ovim cenama porodice u kojima oba roditelja rade u Nišu, a imaju srednjoškolce koji takođe putuju u niške škole, samo za prevoz morati da izdvoje skoro 20.000 dinara, što je veliki deo kućnog budžeta. Inače, prosečna zarada u avgustu u Doljevcu je bila nešto više od 37.000 dinara.
 
Koliko to kilometara ima kad kosta ko dvije mjesecne za zaposlene u bg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623756#p623756:29mzevyt je napisao(la):
direktor » Pon Maj 20, 2019 6:30 pm[/url]":29mzevyt]Koliko to kilometara ima kad kosta ko dvije mjesecne za zaposlene u bg
Oko 30km prema google mapama.

@Zika Čemu ovo poređenje kad Žitorađa ne pripada Nišu? Pitanje se odnosilo na gradski prevoz, znači prevoz u okviru teritorije nekog grada.
 
Evo za gradsko područje Niša. Neka mesta su oko 14 km udaljene od centra Niša i pripadaju IV zoni. To bi u Beogradu još uvek bila I zona.

6-zonejgpnis-veca-reolucija-905x509.jpg




Stavljeno je zato što te linije drži monopolista Niš ekspres i veliki broj stanovnika Prokuplja i okolnih mesta je prosto prinuđeno da svakodnevno gravitira ka Nišu. Što zbog posla što zbog srednjih škola, fakulteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:32zkvxur je napisao(la):
Žika » Pon Maj 20, 2019 9:22 am[/url]":32zkvxur]Ne znam odakle ideja da bilo ko ne plaća kartu. Svuda deca preko 7 godina (osnovci) plaćaju kartu. Čak i osnovce kažnjavaju u trulom zapadnom kapitaliznu ako nemaju kartu. Moje dete je primer, zaboravilo kartu (godišnja) i platila doplatnu u iznosu od 60 evra. Naučila lekciju i to se više ne ponavlja.

Pričate o Beogradu gde su deca uglavnom lepo obučena i nose skupe telefone dok zaboravljate unutrašnjost i još gori ekstrem jug Srbije gde su karte preskupe za njihove zarade. Preskupe ali uredno plaćaju. Sve su to zemljoradničke porodice sa dva ili tri školska deteta. I oni se ne bune kao u Beogradu.

Opet izostavljas kljucnu cinjenicu da navedes prosecnu platu na trulom zapadu, odnos plata i cena, kao i odnos cene mesecne karte i prosecne plate, takodje i uslugu. Tek tada mozemo videti pravu sliku.

I nema potrebe za zamenom teza, ne videh da je neko ovde opravdavao cenu karte u unutrasnjosti! To je jos gore, ali izjava kako oni u unutrasnjosti placaju s radoscu i kako se ne bune je --- veoma pogresna, cisto sumnjam da sa prosecnim platama od 400e s radoscu daju 70e na prevoz za cetvorocnalu porodicu..

Ja ponavljam jos jednom, niko me nece ubediti da para za prevoz iz poreza koji su itekako visoki nema za GSP kao javno dobro a za gondole, _,__,__,_,__,__ ima..
 
Uredno i sa radošću što ti napisa nigde veze. Ni logike.
Zamena teza opet ne postoji, samo je stavljen primer gde su plate manje a cena prevoza veća.
Koga interesuje prosečna plata u Nemačkoj ? I kakve veze ima sa ne plaćanjem prevoza u Srbiji ?
Ono što može da se poredi su cene vozila, troškovi održavanja i verujem da su jako slične. Ostalo ne.
Ono što treba da uradiš je da hranu koja je takođe preskupa i nekvalitetna ne plaćaš kao što smatraš da prevoz ne treba da se plaća.
Isto tako se odnosi na svo đubre što se ovde prodaje počev od dečijih igrački koje imaju više otrova nego što se u Srbiji proizvede za godinu dana.
 
Ocigledno tebe interesuje Nemacka, posto sa njom nas poredis vec po 2 put. Prevoz placam preko poreza, koji je visok. Kada se ispune odredjeni uslovi, tek tada onda moze da se trubi o neplacanju. Svi bi hteli da nametnu obavezu, a usluga..

Gubitak GSP: 17 miliona €
Cena kostanja gondole: 15 miliona €
Cena muzicke fontane: 1,8 miliona €
Cena eksproprijacije zemljišta za projekat "Beograd na vodi": 16 miliona €
Donacija za Notr Dam: 1 milion €

Ali pojedincima ovde je veci problem sto deca ne placaju kartu, i porede nas sa "trulim zapadom" kako tamo jadni umiru. Dajte da im doniramo jos milionce, malo je ovo za Notr Dam.
 
Ti očigledno neke stvari nećeš da vidiš kako izgledaju realno.
Prevoz plaćaš preko poreza jer je u ovoj državi (i u drugim) gradski prevoz svrstan pod socijalna služba. Prosta svar realna cena prevoza je daleko viša u odnosu na trenutnu cenu karte. Da ne bi širio puno priču probaj da sagledaš šta sve ulazi a znamo šta ne bi ali opet se vraća na ono socijalna služba koja udomljava i one koji joj ne trebaju.
Kažeš gubitak GSP-a ??? Na osnovu čega ? Na osnovu toga što je neko naredio kolika će cena usluge GSP-a biti, na osnovu toga što je taj isti trebao da dotira do ekonomske cene karte (ranije je i sama Republika Srbija bila u obavezi) kako bi preduzeće normalno funkcionisalo. Idemo dalje, ako se u tim uslovima preduzeću se ne daje dovoljno sredstava za normalno poslovanje znači , isplate plata zaposlenima i kupovina delova + gorivo a da ne pričamo o sredstvima za kupovinu novih vozila onda jeprosto jasno da tu nema prostora za unapređenje usluge.
I čija je onda krivica ?
Idemo dalje, kupovina vozila. Šta se kupuje, uvaljuje ? Ono što je najgori izbor u svakom slučaju, jeftina i nepouzdana vozila koja na kraju budu daleko skuplja od zapadne konkurencije.
Idemo dalje dok je GSP bi preduzeće koje je vodio radnički savet firma se razvijala , obnavljala vozni park, kupovala stanove od sopstvenih sredstava ,imala naplatu i konduktere u svojim rukama. Tada su ogromne para išle u preduzeće ali neko iz grada rešio da su kondukteri višak i da se cena karte snizi. Od tada kreće sve veća zavist GSP-a od grada Beograda i para republike.
Vrati par strana unazad i videćeš nerealno stanje što se tiče raspodele para , GSP je u jednom momentu imao oko 70-72 % transportnog rada a dobijao skoro 70% manje novca u odnosu na privatnike (taj procenat pada i sad je oko 58%). Privatnici koji dobijaju daleko lakše i manje opterećene linije. Privatnike koji nisu u obavezi da zapošljavaju ničije ...... da ne širim , privatnike koji zapošljavaju penzionere, privatnike koji plaćaju mizerne doprinose za to malo zaposlenih i onda se neko isčuđava kako to privatnici mogu da kupuju nove autobuse.
Neka stvare treba malo čovek da gleda kroz drugačiju prizmu.
GSP ne bi bio gubitaš da su stvari realne.
I sad ćeš ti da pričaš kako je realno da neko ne plaća prevoz već te pare da utroši na letovanje. Vidi taj koji ne plaća ima opciju da učini nešto za svoje zdravlje i da se bavi pešačenjem.
Kad se već po treći i ko zna koji put dotičemo Nemačke a veliki broj mojih prijatelja tamo radi pa dobijam dosta informacija. Tamo svi ( OK uvek se nađe neki kukolj) plaćaju prevoz i uporni su da plate. Da uporni. Ne interesuje ih opravdanje vozača da aparat ne rade ili bilo šta slično, oni po svaku cenu plaćaju prevoz.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621894#p621894:3a94778z je napisao(la):
Žika » Sub Maj 11, 2019 9:20 pm[/url]":3a94778z]Kvalitetan prevoz je postojao, onda su došli ratovi i krize. Najlakše je bilo ne plaćati prevoz i tako se radilo.
Usled nemanja novca usledio je i veliki pad kvaliteta prevoza. Kulminacija je bila kad su uvedeni privatnici (tad im nije bilo teško da plaćaju) i ubrzo Danicina šapa pada na GSP koji je tada izbacivao par desetina vozila na ulice. Došlo do velikog osipanja vozača i radnika održavanja od kog se GSP do dana današnjeg nije oporavio.
Svi koje se bune i nalaze razna opravdanja nisu ni svesni kako se loše razvijaju stvari za javni prevoz. Vozači, mehaničari masovno odlaze, u zemlji ostaju penzioneri i oni kojima treba sticanje šestomesečnog iskustva.
Maćehinski odnos Beograda (mislim kako na upravu tako i na građane) se nastavlja.
 
Uporno izbegavas da odgovoris na pitanje odakle se pare rasipaju na kojekava cuda, a vamo se kuka kako se nema za GSP? Uporni su da plate u Nemackoj kazes? Opet izostavljas da kazes kolika im je plata i koliko mesecnih karata prosecna nemacka plata kupuje, a koliko ovde u Srbiji.

Najlakse je osudjivati samo nas narod koji vecinski zivi lose, a oni su tamo andjeli ma ne bi se usudili da slucajno ne plate... Neka se proba sa kartom od 2,000 mesecno pa nek se vidi. Mozda i ne budu tako losi rezultati.

Hmm kazes realna cena prevoza je visa u odnosu na cenu karte? Pa naravno da je visa kada nesposoban stranacko-politicki kadar vodi preduzece kampanjski bez realnog plana, kada se broj zaposlenih stalno povecava a broj vozaca sve manji, kada se izmisljaju radna mesta da se udome tetke stricevi kume, verovatno i namestaju tenderi bratsko-stranackim firmama..? Pa gde je tu logika, naravno da ce da bude na gubitku.

Sutra da svi pocnemo da placamo, da li ti zaista verujes da bi GSP procvetao i da bismo dobili 75 vrtica, bolnica ili skola kako prica izvesni Vesic? Vremena o kojim ti pricas davno su prosla, tad se koliko toliko znao red pa je bilo i moguce tako nesto, nije postojala bratska Bus Plus kompanija i ostali & co. i ko zna boga oca ko se ugradi i omaze kajmak. Danas, ja zaista ne znam ko moze da poveruje u takvu stvar, lepo je neko gore napisao njima i nije lose sto je GSP u gubitku taman da mogu da opravdaju javasluk i stranacko zaposljavanje a zato za privatne prevoznike se ima i to mogu da im povecaju placanje po km malo je!
 
zanima me da li busplus mafija placa fiksan procenat GSP-u i privatnickoj mafiji ili ide po liniji na kojoj je otkucana karta? da ide po liniji mi nije logicno jer je vremenska karta, pa neko kombinuje mafija pa gsp ili obrnuto
 
Od ukupnog kolača Busplus uzima šta mu treba i ostatak grad raspoređuje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623860#p623860:d1s0lkg1 je napisao(la):
igorsimic » Uto Maj 21, 2019 12:15 am[/url]":d1s0lkg1]Uporno izbegavas da odgovoris na pitanje odakle se pare rasipaju na kojekava cuda, a vamo se kuka kako se nema za GSP? Uporni su da plate u Nemackoj kazes? Opet izostavljas da kazes kolika im je plata i koliko mesecnih karata prosecna nemacka plata kupuje, a koliko ovde u Srbiji.

Najlakse je osudjivati samo nas narod koji vecinski zivi lose, a oni su tamo andjeli ma ne bi se usudili da slucajno ne plate... Neka se proba sa kartom od 2,000 mesecno pa nek se vidi. Mozda i ne budu tako losi rezultati.

Hmm kazes realna cena prevoza je visa u odnosu na cenu karte? Pa naravno da je visa kada nesposoban stranacko-politicki kadar vodi preduzece kampanjski bez realnog plana, kada se broj zaposlenih stalno povecava a broj vozaca sve manji, kada se izmisljaju radna mesta da se udome tetke stricevi kume, verovatno i namestaju tenderi bratsko-stranackim firmama..? Pa gde je tu logika, naravno da ce da bude na gubitku.

Sutra da svi pocnemo da placamo, da li ti zaista verujes da bi GSP procvetao i da bismo dobili 75 vrtica, bolnica ili skola kako prica izvesni Vesic? Vremena o kojim ti pricas davno su prosla, tad se koliko toliko znao red pa je bilo i moguce tako nesto, nije postojala bratska Bus Plus kompanija i ostali & co. i ko zna boga oca ko se ugradi i omaze kajmak. Danas, ja zaista ne znam ko moze da poveruje u takvu stvar, lepo je neko gore napisao njima i nije lose sto je GSP u gubitku taman da mogu da opravdaju javasluk i stranacko zaposljavanje a zato za privatne prevoznike se ima i to mogu da im povecaju placanje po km malo je!

Uđi u prodavnicu sa takvim stavom i iznesi šta ti treba od robe. Tu su daleko veća ugrađivanja nego što misliš. Imaju svi oni po neki Busplus.

Uporno pričaš neke stvari koje nemaju veze a uglavnom se švercuju ljudi koji imaju pare, dobre telefone i ostalo. Gledam ih svaki dan.
Sirotinja kupuje kartu . Kupuje.
Ovi što su siromašni u glavi oni sa bave sa raznim opravdanjima.

Znaš li ti koliko goriva potroši jedan autobus , dnevno ? Koliko košta jedna guma ? Koliko koštaju radnici održavanja koji svako veče peru vozila (relativna stvar kvalitet) ? Radnici koji rade na noćnom pregledu ? Na kraju vanredne popravke , remonti pojedinih sklopova i to ima paprene cene i kad se doda ogromna cena vozila onda nemoj da se čudiš zašto bi karta trebalo da bude skuplja. Jedini plus u odnosu na zapad su niske plate radnika, vozača i ostalih. Veliki minus su prateće nakalemljene nepotrebne službe.
 
Ziko sa koliko se para subvencjonise prevoz u NS ili u SU
Jagodina prebacila trosak prevoza komplet na budzet...
Sad je grad uzeo kredit za kupovinu kineskih buseva
Mene zanima kad bi grad subvencjoniso i gsp i privatnke na identican nacin da li bi onda gsp mogo da kupuje buseve bez pomoci grada ...
Da bi se radila dobra analiza moramo imati koliko toliko pouzdane informacije a ne rekla kazala ...
 
Mesas babe i zabe, pod jedan ako mi se ne svidja prodavnica A ucicu u prodavnicu B posto prodavnica A nema monopol!
Pod dva, prodavnica je privatno preduzece napravljeno u cilju sticanja dobiti, niti smo mi iz budzeta kroz porez finansirali kapital preduzeca niti je to javno dobro.

GSP kao drzavno preduzece, drzi monopol u Beogradu upravo zato sto javna ustanova treba da bude pristupacna svim gradjanima jer je to neka vrsta javnog dobra! Takodje, mi svi kroz porez finansiramo GSP tako da mi fakticki finansiramo GSP odnosno nije osnovano kako bi sticali profit nad gradjanima drzeci monopol vec kako bi pruzali uslugu finansiranu kroz namete koji su itekako veliki!

Izjava da sirotinja kupuje kartu je ravna smejuriji, provozaj se malo po prigradskim naseljima da vidis koliko ljudi ima kartu! Uglavnom (ne generalizujem) ljudi u prigradskim naseljima imaju manja prosecna primanja od npr Vracara, pa ne znam kako ti dodje do takvih saznanja da se onda sirotinja ne svercuje posto udje kontrola u 309, isprazni se pola autobusa na sledecoj!

Mozda sam siromasan u glavi, ali vala ni vi "pametni u glavu" niste bas cisti kada vam je normalno pre izdvajati pare za gondolu i BnV a vamo trubis o troskovima GSPa i gorivu.
 
Vidiš koliko ne znaš i loše čitaš. Ajde što loše čitaš već i izmišljaš nešto što nije rečeno a posle intepretiraš kako ti odgovara. Ko pominje i opravdava gondole ili BnV ?

GSP je javno komunalno preduzeće u vlasništvu grada Beograda. I kao takovo posluje. Nastanak je bio drugačiji.
Probaj da pročitaš šta piše i zašto je tako što se tiče finansiranja.
Uvek imaš izbor, pešice , bicikl ili stopiranje.
Odakle ideja da nešto što koristiš ne platiš ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624038#p624038:1qsq2xbf je napisao(la):
Žika » 21 May 2019 05:37 pm[/url]":1qsq2xbf]
Odakle ideja da nešto što koristiš ne platiš ?
prevoz je već plaćen kroz poreze.
da li se ti vratiš u samoposlugu, u kojoj si kupio hleb, da bi ga ponovo platio?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624038#p624038:1rfkkj45 je napisao(la):
Žika » Uto Maj 21, 2019 5:37 pm[/url]":1rfkkj45]Vidiš koliko ne znaš i loše čitaš. Ajde što loše čitaš već i izmišljaš nešto što nije rečeno a posle intepretiraš kako ti odgovara. Ko pominje i opravdava gondole ili BnV ?

GSP je javno komunalno preduzeće u vlasništvu grada Beograda. I kao takovo posluje. Nastanak je bio drugačiji.
Probaj da pročitaš šta piše i zašto je tako što se tiče finansiranja.
Uvek imaš izbor, pešice , bicikl ili stopiranje.
Odakle ideja da nešto što koristiš ne platiš ?

Pitas me 10 puta odakle pare za gorivo i vozace, ja ti spomenem da pucamo milione na gondole i fontane i odatle mogu pare i ti onda i dalje pitas koliko kosta gorivo i odrzavanje samim tim ja logicki dolazim do zakljucka da opravdavas trosenje na gondole posto i dalje ne dolazis do zakljucka odakle pare mogu da idu na gorivo, vozace itd.

Ako idem pesice, onda hocu da se pare iz budzeta potrose na 75 skola, bolnica ili vrtica, a ne da platim preko poreza pa jos i ovako! Odakle ideja da drzava nametne naplatu RTSa preko racuna za struju?? Nije li i to malo protivzakonito posto meni ne treba RTS?!?

Drzava koja gleda da zavrne na svakom cosku, ne moze ocekivati da njeni gradjani budu ista bolji..
 
Kakve veze imaju gondole , fontane, kućice za vrapce, novogodišnja rasveta sa prevozom ? Da su hteli mogli su sve te pare da spucaju u prevoz. Ali nisu i neće. Znaju oni zašto.
RTS ko to gleda ? Plaćaju sa razne da ne pišem šta i opet program nikakav. I opet koja je veza ?

Prevoz se zbog ne plaćanja prekomerno subvencioniše iz poreza. Da se plaća bile bi daleko manje subvencije. Manje jer grad svojom politikom cenu karte ograničava a time i realne prihode preduzeća.
Koji deo nije jasan ?
 
Da su hteli spucali bi pare u prevoz, kao sto sam kazes - e pa tu lezi odgovor na tvoje pitanje odakle pare za gorivo itd. Iskreno, verujem da vecini gradjana bi bilo zgodnije da prevoz bude ''besplatan'' odnosno da ga finansiramo skroz iz budzeta umesto da trosimo na kucice za vrapce, gondole i fontane jer nam definitivno to trenutno nije prekopotrebno!

Prica da nema para za to, gubi svaki smisao gradnjom gondola, fontana i ___ za vrapce.. Ako vec ''nema'' za to, neka onda barem spuste cenu karte pa nek se vise subvencionise iz budzeta posto bi trebalo da nam je to veci prioritet i da, za to ima para samo se one trose na nesto drugo. Treba ipak opravdati javasluk u GSPu, i toliku nepotrebnu administraciju a ovako to mogu sa izgovorom kako se karta ne placa a u stvari mi sve to preko poreza platili..
 
Војводо, ући у авантуру са потпуним пребацивањем на јавни буџет услуге чији улазни трошкови су, на садашњем ступњу развоја (превасходно ослањање на аутобуски превоз) готово у потпуности ван контроле Србије (цена нафте) јесте тешко замисливо шарлатанство, достојно Чавесових и Мадурових (екс возач градског аутобуса у Каракасу) експеримената са економијом.

Такође, ни ти, као ни многи на овом форуму, не показујеш да схваташ разлику између инвестиција и потрошње: ако би новац предвиђен за градњу било чега преусмерио за подмиривање трошкова ГСП-а, наштетио би стабилности; једнако, ако би смањио издатке за превоз, могао би да повећаш инвестиције и онда би свима било боље. Оно што ти спалиш у дизел-моторима, Беч потроши на градњу метроа. Шта треба чинити? Еурека!
 
Vrh