Kod nas , u Beogradu , još uvek je besplatno za osnovce , koliko je meni poznato. Sve što treba je da odu u GSP sa đačkom knjižicom i izvade besplatu povlasticu (BUS PLUS). Tako je spominjano na TV - u.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:17kvkidq je napisao(la):Žika » Pon Maj 20, 2019 10:22 am[/url]":17kvkidq]Ne znam odakle ideja da bilo ko ne plaća kartu. Svuda deca preko 7 godina (osnovci) plaćaju kartu. Čak i osnovce kažnjavaju u trulom zapadnom kapitaliznu ako nemaju kartu. Moje dete je primer, zaboravilo kartu (godišnja) i platila doplatnu u iznosu od 60 evra. Naučila lekciju i to se više ne ponavlja.
Lepo ja rekoh u jednom od postova da se na cenu karte (mesečne ili za jednu vožnju) , najviše bune oni koji su boljestojeći.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:17kvkidq je napisao(la):Žika » Pon Maj 20, 2019 10:22 am[/url]":17kvkidq]Pričate o Beogradu gde su deca uglavnom lepo obučena i nose skupe telefone dok zaboravljate unutrašnjost i još gori ekstrem jug Srbije gde su karte preskupe za njihove zarade. Preskupe ali uredno plaćaju. Sve su to zemljoradničke porodice sa dva ili tri školska deteta. I oni se ne bune kao u Beogradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623668#p623668:1zzr53ea je napisao(la):Misha V » Pon Maj 20, 2019 1:01 pm[/url]":1zzr53ea]Gde to na jugu je gradski prevoz preskup i odakle ti informacija kako svi placaju i ne bune se?
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Nakon što su proteklog meseca uvećane cene mesečnih karata za autobuski prevoz za đake i radnike koji do Niša svakodnevno putuju iz mesta u opštinama Doljevac, Merošina i Žitorađa, pa tako neke porodice samo za prevoz moraju da izdvoje 15.000 dinara mesečno, meštani traže pomoć nadležnih. Zajedno upućuju apel Niš ekspresu da im izađe u susret i cene formira prema kilometraži.
Predsednik Mesne zajednice doljevačkog sela Belotinac Saša Miljković kaže da su se nezadovoljni građani okupili jer su nedavna poskupljenja veliki udar na njihov porodični budžet. Navodi da je od 3.500 dinara cena mesečne kartice za đake poskupela na 4.500, dok je za radnike od 4.450 porasla na 5.550 dinara.
Razumemo da su privatna firma, ali koja je logika da je cena karte od Niša do Belotinca, što je 9 km, 160 dinara, dok je karta do nekog sela, tipa Sečanice, koje je na teritoriji Niša i isto udaljeno, karta 80 dinara. Želimo da se cena formira prema kolometru i da svi budu isto sagledani i tretirani - objašnjava Miljković.
Nezadovoljni građani ističu da će sa ovim cenama porodice u kojima oba roditelja rade u Nišu, a imaju srednjoškolce koji takođe putuju u niške škole, samo za prevoz morati da izdvoje skoro 20.000 dinara, što je veliki deo kućnog budžeta. Inače, prosečna zarada u avgustu u Doljevcu je bila nešto više od 37.000 dinara.
Oko 30km prema google mapama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623756#p623756:29mzevyt je napisao(la):direktor » Pon Maj 20, 2019 6:30 pm[/url]":29mzevyt]Koliko to kilometara ima kad kosta ko dvije mjesecne za zaposlene u bg
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623599#p623599:32zkvxur je napisao(la):Žika » Pon Maj 20, 2019 9:22 am[/url]":32zkvxur]Ne znam odakle ideja da bilo ko ne plaća kartu. Svuda deca preko 7 godina (osnovci) plaćaju kartu. Čak i osnovce kažnjavaju u trulom zapadnom kapitaliznu ako nemaju kartu. Moje dete je primer, zaboravilo kartu (godišnja) i platila doplatnu u iznosu od 60 evra. Naučila lekciju i to se više ne ponavlja.
Pričate o Beogradu gde su deca uglavnom lepo obučena i nose skupe telefone dok zaboravljate unutrašnjost i još gori ekstrem jug Srbije gde su karte preskupe za njihove zarade. Preskupe ali uredno plaćaju. Sve su to zemljoradničke porodice sa dva ili tri školska deteta. I oni se ne bune kao u Beogradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621894#p621894:3a94778z je napisao(la):Žika » Sub Maj 11, 2019 9:20 pm[/url]":3a94778z]Kvalitetan prevoz je postojao, onda su došli ratovi i krize. Najlakše je bilo ne plaćati prevoz i tako se radilo.
Usled nemanja novca usledio je i veliki pad kvaliteta prevoza. Kulminacija je bila kad su uvedeni privatnici (tad im nije bilo teško da plaćaju) i ubrzo Danicina šapa pada na GSP koji je tada izbacivao par desetina vozila na ulice. Došlo do velikog osipanja vozača i radnika održavanja od kog se GSP do dana današnjeg nije oporavio.
Svi koje se bune i nalaze razna opravdanja nisu ni svesni kako se loše razvijaju stvari za javni prevoz. Vozači, mehaničari masovno odlaze, u zemlji ostaju penzioneri i oni kojima treba sticanje šestomesečnog iskustva.
Maćehinski odnos Beograda (mislim kako na upravu tako i na građane) se nastavlja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623860#p623860:d1s0lkg1 je napisao(la):igorsimic » Uto Maj 21, 2019 12:15 am[/url]":d1s0lkg1]Uporno izbegavas da odgovoris na pitanje odakle se pare rasipaju na kojekava cuda, a vamo se kuka kako se nema za GSP? Uporni su da plate u Nemackoj kazes? Opet izostavljas da kazes kolika im je plata i koliko mesecnih karata prosecna nemacka plata kupuje, a koliko ovde u Srbiji.
Najlakse je osudjivati samo nas narod koji vecinski zivi lose, a oni su tamo andjeli ma ne bi se usudili da slucajno ne plate... Neka se proba sa kartom od 2,000 mesecno pa nek se vidi. Mozda i ne budu tako losi rezultati.
Hmm kazes realna cena prevoza je visa u odnosu na cenu karte? Pa naravno da je visa kada nesposoban stranacko-politicki kadar vodi preduzece kampanjski bez realnog plana, kada se broj zaposlenih stalno povecava a broj vozaca sve manji, kada se izmisljaju radna mesta da se udome tetke stricevi kume, verovatno i namestaju tenderi bratsko-stranackim firmama..? Pa gde je tu logika, naravno da ce da bude na gubitku.
Sutra da svi pocnemo da placamo, da li ti zaista verujes da bi GSP procvetao i da bismo dobili 75 vrtica, bolnica ili skola kako prica izvesni Vesic? Vremena o kojim ti pricas davno su prosla, tad se koliko toliko znao red pa je bilo i moguce tako nesto, nije postojala bratska Bus Plus kompanija i ostali & co. i ko zna boga oca ko se ugradi i omaze kajmak. Danas, ja zaista ne znam ko moze da poveruje u takvu stvar, lepo je neko gore napisao njima i nije lose sto je GSP u gubitku taman da mogu da opravdaju javasluk i stranacko zaposljavanje a zato za privatne prevoznike se ima i to mogu da im povecaju placanje po km malo je!
prevoz je već plaćen kroz poreze.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624038#p624038:1qsq2xbf je napisao(la):Žika » 21 May 2019 05:37 pm[/url]":1qsq2xbf]
Odakle ideja da nešto što koristiš ne platiš ?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624038#p624038:1rfkkj45 je napisao(la):Žika » Uto Maj 21, 2019 5:37 pm[/url]":1rfkkj45]Vidiš koliko ne znaš i loše čitaš. Ajde što loše čitaš već i izmišljaš nešto što nije rečeno a posle intepretiraš kako ti odgovara. Ko pominje i opravdava gondole ili BnV ?
GSP je javno komunalno preduzeće u vlasništvu grada Beograda. I kao takovo posluje. Nastanak je bio drugačiji.
Probaj da pročitaš šta piše i zašto je tako što se tiče finansiranja.
Uvek imaš izbor, pešice , bicikl ili stopiranje.
Odakle ideja da nešto što koristiš ne platiš ?