[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622432#p622432:36jfo15q je napisao(la):
Žika » Uto Maj 14, 2019 3:43 pm[/url]":36jfo15q]Zaposleni dobijaju naknadu za prevoz. Dodatak na platu.
U nemačkoj to nisam video.
Bune se najviše oni koji ne plaćaju prevoz a isti koriste.
Ne treba mi naknada za prevoz , a veruj mi ni ostalima ne bi trebala da od svoje plate i mukotrpnog rada mogu da zive normalno! Mnogo ljudi je u stanju da bira da li ce tih 3200 za hranu ili BUS PLUS.
A velika vecina, koja zivi kako da kazemo prosecno bi radije da npr. jedan bracni par: 3200x2 = 6400 = 55 evra. I to pomnozi sa 12, to je 650e za prevoz znaci jedno letovanje!
Kada vec spominjes Nemacku, spomeni kolika je prosecna plata posle takse - 2200€ a uzmimo u obzir da cene hrane, odece i osnovnih potrepstina nisu skuplje mnogo nego u Srbiji.
Prosta racunica, u Nemackoj 2200e/81e = 27 mesecnih karti, a uzmimo Beograd i prosecnu platu 500e/27e = 18.5
To znaci da covek sa platom od 500e, bi trebalo da ima platu 716e da bi mogao da priusti isti broj karata kao stanovnik Berlina, odnosno to je ekvivalent a da se ne lazemo nema puno njih koji imaju ovu platu.
Pogledamo onda npr. Bugarsku koja nije nista mnogo bolja od Srbije, i oni su jad i beda. Prosecna plata u Sofiji posle poreza je
681, i to podeljeno sa 25e koliko je mesecna karta = 27 karata.
I dobijemo obicno vrzino kolo, ali primetno je da se kao argument uvek uzima neka drzava sto se tice placanja, a nikada se ne spomene kakva se usluga dobije, i kolika je kupovna moc u toj drzavi.
Prevoz se trenutno dotira iz budzeta, odnosno mi ga svi i placamo samo indirektno. Oni koji prosipaju bajke kako bi te pare koje se izdvajaju iz budzeta za prevoz bile ulozene u npr "skole, vrtice", pitam ih otvoreno gde oni zive? Te pare bi pokrao neko, ugradio se, ili otislo bi to na prekopotrebne gondole, fontane, stadione, afere pa se pitam da li je normalno da je neko protiv toga da se te pare pre izdvoje za prevoz kao javno dobro, nego za neku tamo gondolu ili BnV??
Drzava koja je pljackas, odnosno lopov na svim mogucim mestima, ciji ljudi na pozicijama primaju enormne plate po nekoliko puta vece od proseka, koji imaju po nekoliko nekretnina sumnjivog pitanja, pritom afere vezane za mnoge od njih, muvanja itd. i oni da nekome kazu kako treba da plati kartu za prevoz ili je "klosar" kao sto su neki pojedinci ovde obelezavali ljude??! Mislim da neki ljudi zaista zive u paralelnom univerzumu, evo ne znam ja ne zivim u istoj drzavi.
A sto se tice placanja karte, o tome se moze pricati kada:
✓mesecna karta bude bila oko 2,000 sto je ekvivalent sa Nemackom o kojoj pricas, znaci oko 27 mesecnih karata
✓red voznje se postuje, i krece se na vreme
✓otpuste se nepotreban deo administracije u GSPu cije plate upravo sada pojedu prihode, s obzirom da ih ima mnogo
✓kada prevoz pocnu da prilagodjavaju potrebama gradjana, tj. da usklade zelje i mogucnosti
Ova nova odredba, da treba dokazati da si zaista kupio kartu tj. priloziti racun poslodavcu je smejurija. Velika preduzeca ce to kostati mnogo vise, treba voditi evidenciju za sve radnike pa knjiziti to pa poslati, znaci komplikovanje zivota. Nece nikako naterati ljude da placaju ovim, samo stvaraju jos veci gnev i ljudi se snadju, licno ja dobijam racune za gorivo pa to prilazem kao "potvrdu" posto lopovima ni dinara, a tako i vecina kolega, poznanika, prijatelja..