Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.151
Svi se hvataju GSP-a a zaboravljaju privatnike. Zašto ?
2015. godine GSP je učestvovao sa (prosek) 71,6% i ukupno 10 422 735 717 mkm (mesta kilometara) dok privatnici sa 28,4% i 4 128 040 470 mkm.
2017.godina GSP je učestvovao sa (prosek) 59,6% i ukupno 9 596 253 325 mkm dok privatnicima raste na 40,1% a u 2018. za prvih devet meseci pada na 57,2%.
2015. godine su potrošili 31 999 tona goriva a u 2017. 31 940 dok prognoza za 2018. je 31 975 tona goriva (20,1% manje mkm u odnosu na 2015. ).
Paradoks
2015. godine GSP je učestvovao sa (prosek) 71,6% i ukupno 10 422 735 717 mkm (mesta kilometara) dok privatnici sa 28,4% i 4 128 040 470 mkm.
2017.godina GSP je učestvovao sa (prosek) 59,6% i ukupno 9 596 253 325 mkm dok privatnicima raste na 40,1% a u 2018. za prvih devet meseci pada na 57,2%.
2015. godine su potrošili 31 999 tona goriva a u 2017. 31 940 dok prognoza za 2018. je 31 975 tona goriva (20,1% manje mkm u odnosu na 2015. ).
Paradoks
Đilas je rekao da se iz gradskog budžeta previše novca izdvaja za privatne prevoznike, a da se, s druge strane, smanjuju subvencije za GSP.
Naveo je da su izdvajanja za privatne prevoznike od 2013. do danas porasle sa 6,2 milijarde dinara na 15 milijardi dinara, dok su subvencije za GSP u istom periodu porasle sa 7,5 na 9,5 milijardi.
Kako ističe zamenik šefa ove odborničke grupe i potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović, Grad Beograd u svom budžetu za sistem javnog gradskog prevoza izdvaja više od 27 milijardi dinara godišnje, što je više od četvrtine gradskog budžeta.
Od toga, GSP dobija oko deset milijardi dinara, dok privatnici dobijaju oko 17 milijardi dinara godišnje!