Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.344
- Pohvaljen
- 48.738
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593039#p593039:2daiabq5 je napisao(la):Gorstak89 » 03 Jan 2019 07:38 pm[/url]":2daiabq5]
Pantografe, povećanje tramvajskih linija neće baš nešto dobrineti jer su tramvaji skupi, a šine takođe, bar ja tako smatram...
Нема шта ту да се сматра, све се зна. Не мора даље од википедије да се иде:
Operating costs are also low, in 2005, the CTrain cost CDN$163 per operating hour to operate. With an average of 600 boardings per hour, in 2001 cost per LRT passenger was CDN$0.27, compared to $1.50 for bus passengers in Calgary.
Линк: https://en.wikipedia.org/wiki/CTrain
То је наука, а она је своје рекла. Калгари има становника као Београд, као и Беч, који, понављам, има укупно 450 аутобуса и јгп који не прави оперативне губитке! Постоји ли и да ли је икада постојао овећи немачки град у којем је носилац масовног превоза путника - аутобус? Даље не би требало ни причати.
У року од смо 6-7 година обимно улагање у трамвај у Београду би се исплатило, односно, после тога би почело да "прави" значајан новац у односу на постојеће стање (тролејбус који помињеш не креће се по шинама, тј. нема експлоатационе карактеристике ни економику шинског возила).
Ето, понављам, због овога јгп у Београду има екстремне тошкове, а не због обима плаћања карте.