Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Jeste oduzece ti karticu kontrolor... Pa nema sta da bude dobro ili ne, ako jeste izadje obavestenje da je uspesna transakcija (mada do sad nikad nije meni uspelo). I platnu karticu dajes svima kada kupujes, pored Lidla ne znam gde su jos aparati odvojeni od kasira.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585383#p585383:1e1wkv0t je napisao(la):
Vitez Koja » 01 Dec 2018 04:51 pm[/url]":1e1wkv0t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585359#p585359:1e1wkv0t je napisao(la):
krivakapa » 01 Dec 2018 04:00 pm[/url]":1e1wkv0t]Bez problema ocitavaju samo pritegnu dume na citacu pre nego sto prinesu platnu karticu.

To implicira da treba da im dam platnu karticu... Šta se onda desi ako nije dobro validirana? Busplus kartice su ranije oduzimali, ne bi se dobro proveli kad bi pokušali slično... Pritom, nepisano pravilo je da se platna kartica ne daje drugima (pogotovu ne nepoznatim) ljudima u ruke već terminal mora biti na "neutralnoj teritoriji".

Posto nisam bogat ne brinem se da ce da mi skinu neku vecu svotu sa kartice, ona mi sluzi pre svega kad nesto od kineza preko neta porucujem, ali dobro dodje i za prevoz pogotovo kad su te mastercard akcije. Radi se inace o telenor kartici. Ako si zabrinut za karticu, moze i telefon da se koristi ako ima NFC skida ti sa kredita ili ti stigne sa postpejd racunom. Ono sto nervira jer cena karte u ober varijante 10din skuplja, bezobrazluk.
 
Ne bi me čudilo da im svašta padne na pamet. Može da se desi da nemam para na računu i validiranje ne prođe. U tom slučaju ne mogu odmah sa računa da naprate "doplatnu kartu" ali mogu npr da uzmu podatke sa kartice (sigurno ime i prezime) što ko zna gde dalje može da vodi.
Stvar je u tome što se retko vozim javnim prevozom i nemam busplus pa je jeftinija i praktičnija varijanta od kupovine kod vozača. Karticu uglavnom koristim na sličan način kao krivakapa.

Na dosta mesta će izaći u susret svakome ko ne želi da ispušta svoju karticu iz ruke, verovatno jer je to jedan od uslova da se uopšte dobije terminal za kartice.
 
Pa nije ovo 1998. god da moze tako lako da se uzimaju i kradu podaci na regularnim pos terminalima. Bas ih zabole za necije ime i prezime...
 
Bender Rodriguez":1skosaq7 je napisao(la):
Opet će da mrače sa ulaskom na prednja vrata :bash:

Возачи ће пратити очитавање карата у превозу

После јучерашње седнице Београђани би ускоро требало да рачунају на квалитетнији јавни превоз у коме ће се поштовати ред вожње, у ком ће сви возачи морати да носе униформе, да возила буду чиста и са добром „вај-фај” интернет везом.

У возилима, где за то постоји могућност, улазиће се на прва врата, а возачи ће морати да прате да ли сви путници валидирају карте. Јер ако то не буду радили следе велике новчане казне.

Ове новине требало би да заживе после усвајања три одлуке о анексима уговора са приватницима у јавном превозу.

http://www.politika.rs/scc/clanak/41706 ... -u-prevozu
Deluje kao da ce veliki deo odgovornosti da svale na vozace, sto naravno nema veze sa mozgom. Eto situacije da se jos smanji broj vozaca. A kao u uvek, insistira se na najmanje vaznim stvarima, kao sto je uniforma, za koju se prica da je nekvalitetna i neadekvatna. Kaznjavace vozace ako je ne nose! To je bas stvar koja neizmerno doprinosi kvalitetu prevoza.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Nema ništa od ulazaka na prednja vrata.

Nisu u tome uspeli 2012. godine, tako da neće nikada.
 
Kako nema ništa? Pa ulaziće se na prednja vrata tamo gde postoje samo jedna vrata. :)
 
Mislim da nije po zakonu da vozaci proveravaju karte jer BusPlus nije deo GSP. Bila je vec ranije o tome prica, e sad kod nas svasta moze da prodje ali mislim da bi za ovo mogla tuzba da sledi.

E sad ako planiraju da GSP otkupi BusPlus onda ne bi bilo problema da vozac proverava stim sto je to samo izvodljivo na odredjenim linijama (manji broj putnika po autobusu) i na pocetnim stanicama, doduse bice mucno gledati scene na Zelenjaku kad krene svadja izmedju vozaca i putnika, na vozaca ce da se deru putnici koji su ocitali karticu, ali i ovi sto nece da ocitaju pa jos debele kazne i eto nama jos manje vozaca sto je mozda i dobro, jer samo neki krah gsp moze naterati grad da krene u investiranje u sinski prevoz.
 
Onda tom logikom vozači ne mogu da prodaju karte jer novac od prodaje ne ide direktno u kasu prevoznika. Vozači neće ni proveravati, niti će se narod pokoriti tom pravilu, kao što nikada do sada nisu učinili za slično. A kada bi dospeli u javnost da se neki vozač eventualno kaznio zbog toga, siguran sam da bi narod stao u njegovu odbranu.
 
Pokusace to je sigurno, i kaznjavace vozace, a ovi ce odlaziti iz firme ( GSP). Mislim da je ovo konacan udarac GSP-u. Sa privatnim prevoznicim su u dilu. Njih nece kaznjavati, oni ce preuzeti sav posao, a cena karte ce otici u nebo. Procenili su da ce u Beogradu i Srbiji svi da cute i placaju, niko se nece buniti. Sto je najgore, mislim da su dobro procenili.
 
Izgleda da se iza proterivanja vozača iz GSP-a krije nešto mnogo ozbiljnije, odnosno rasprodaja onoga što je ostalo od GSP-a i ubacivanje privatnih prevoznika (bliskih vlastima), naravno, uz izgovor kako nema ko da vozi u GSP-u.
 
27500229_191101621641306_1362744804208244099_o.jpg
 
Svevišnji se oglasio i po pitanju naplate karata

Gradsko saobraćajno preduzeće "veća je rupa od bilo kog javnog preduzeća u Srbiji", rekao je predsednik Aleksandar Vučić.

Primetio je i da postoji problem sa GSP-om u Beogradu i istakao da je Gradsko saobraćajno preduzeće "veća rupa od bilo kog javnog preduzeća u Srbiji", jer je gotovo sve za džabe, odnosno mnogo sugrađana ne plaća prevoz, već se "švercuje".

Kako je rekao, mnogi od onih koji ne plaćaju kartu se ne ponašaju tako kada odu u inostranstvo.

Sada se, istakao je za Studio B, čeka dogovor sa kojim će se partnerom ući u izgradnju metroa, pa će, kada bude izgrađena prva liniju i povezane linije metroa i autobusa, početi i ozbiljnija naplata karata.

Nada se da će tada i prosečna plata biti 700-750 evra, pa će i naplata karata biti bolja.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1487717
 
Pa da, ta stupidna priča o tome kako većina građana navodno ne plaća prevoz i kako su građani odgovorni zato što nema dovoljno vozača i vozila, ali i za propast GSP-a je još jedna od svakodnevnih uvreda za inteligenciju. :evil:

Naravno, svevišnji i njegove spoljne gazde imaju domaći zadatak da o tome laprdaju, jer je očigledan njihov plan da nastave po starom.
 
Oni nažalost ne shvataju da kvalitet određuje kupac. Ako nešto nije kvalitetno, ne želi da plati uslugu. A ovde je još i prinuđen da je koristi jer nema drugih opcija. Kada unaprede kvalitet, naplata će se sama po sebi povećati. A kvalitet ne uključuje samo nova i čista vozila, nego i poštovanje reda vožnje, ljubazno osoblje, razumna cena karte i postojanje različitih vrsta karata. Zato kada se ode u inostranstvo, plaća se prevoz, jer je svakako bolji nego u Beogradu.
 
Ovo se dešava već prečesto. Upada kontrola i blokira aparate, ljudi ne stignu da se validiraju i izbije svadja. Ja lično nisam imao problema, ali na udaru su starije žene i ljudi koji nisu iz Beograda. Jednom je čak čovek platio i kaznu a nije bio kriv, hteo je da kuca kartu ali nije je izvukao na vreme. Sišli su na stanici gde su bili komunalci. Krivo mi je i ne mogu sebi da oprostim što se nisam umešao i pomogao čoveku, nekako sve sve desilo na brzinu i nisam reagovao na vreme. Sledeći put, neću se premišljati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592296#p592296:1wkntr7n je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sun Dec 30, 2018 1:29 pm[/url]":1wkntr7n]

Sada se, istakao je za Studio B, čeka dogovor sa kojim će se partnerom ući u izgradnju metroa, pa će, kada bude izgrađena prva liniju i povezane linije metroa i autobusa, početi i ozbiljnija naplata karata.

Nada se da će tada i prosečna plata biti 700-750 evra, pa će i naplata karata biti bolja.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1487717


Haha koliko se drogira ova bu****... Plata 750 evra, a ozbiljna naplata ce stici za jedno 20 godina kada izgrade prvu liniju metroa :D
 
A što misliš da kroz 20 godina neće prosečna plata u Srbiji iznositi 750€?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592305#p592305:cepk8e7h je napisao(la):
nensav » Ned Dec 30, 2018 2:13 pm[/url]":cepk8e7h]Ovo se dešava već prečesto. Upada kontrola i blokira aparate, ljudi ne stignu da se validiraju i izbije svadja. Ja lično nisam imao problema, ali na udaru su starije žene i ljudi koji nisu iz Beograda. Jednom je čak čovek platio i kaznu a nije bio kriv, hteo je da kuca kartu ali nije je izvukao na vreme. Sišli su na stanici gde su bili komunalci. Krivo mi je i ne mogu sebi da oprostim što se nisam umešao i pomogao čoveku, nekako sve sve desilo na brzinu i nisam reagovao na vreme. Sledeći put, neću se premišljati.

Prate oni dobro ko je bio na stanici i s kim su zajedno ušli u autobus, tako da ta glupa priča sad sam ušo ne prolazi. Ili im se da dovoljno vremena da validiraju karte.
 
Sve zavisi na kakvog kontrolora natrčiš. Ima ih koji sačekaju da svi uđu , a ima i onih koji su brzopotezni pa ljudi još i ne uđu u prevoz , a ovi već blokirali aparate. U tom slučaju se ili desi da ti kontrolor odblokira aparat , ili krene da se svađa sa tobom pokušavajući da ti naplati kaznu. Mahom su žene te koje ulaze u svađu. Naravno , ovo ne isključuje one koji bi da izvrdaju. Eto to je moje iskustvo.
 
Ја сам имао исто искуство, ушао сам у бус и одмах кренуо до апарата, али баш да се валидирам а апарат блокирао и пише "контрола". Уз то су контролори остали у бусу 3-4 станице јер је била гужва а они су често улазили у свађе. Ја сам био спреман да се свађам, не ми им дао ЛК ни по коју цену (барем док не дође полиција), али из неког разлога су ме прескочили. При том тврдим да нема шанси да су пратили ко је где ушао и ко је покушао да се откуца.
@marecar, квалитет јесте ужасан али и да је задовољавајући гро људи не би плаћали док не морају. Овде нема разлога за оправдање градске власти, јер су за то они једини кривци, како ови тако и сви претходни, јер су зарад социјалног мира толерисали шверцовање. То што наплаћују казне "добровољним платиоцима" казни није решење док сви не буду равноправни и почну да наплаћују и од оних крупнијих и безобразнијих.
 
Kvalitet sam spomenuo da bih podsetio da je to osnovni i glavni princip - kvalitet određuje kupac. Tu je i da ispunjava zadate specifikacije i propisane standarde, ali svaki uspešan proizvođač kupca stavlja na vrh. To što bi eventualno, u slučaju poboljšanja prevoza, malo ljudi plaćalo je posledica dugog niza godina održavanja lošeg kvaliteta. I kada bi se poboljšao prevoz, tada ne bi bilo nikakvog razloga i izgovora da se ne plaća, i trebalo bi sprovoditi rigorozne kazne za neplatiše. U ovom trenutku, sa ovakvim stanjem, da neko tera nekoga da plaća i kažnjava što ne plaća, to je suludo.
 
Jel to isti onaj SRS Vučić koji je pričao da če ukinuti Bus Plus čim dođe na vlast. Niko ne treba da plaća prevoz dok se on lično svaki dan ne vozi javnim prevozom i lično ne plaća kartu. Verovatno ni on ni njegova deca ni njegovu čukun unučići nikada više neće ući u GSP jer su se dobro obezbedili.
 
Vrh