Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507801#p507801:37ihtf4n je napisao(la):
Kesha » 12 Jan 2018 11:54 am[/url]":37ihtf4n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507761#p507761:37ihtf4n je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 10:33 am[/url]":37ihtf4n]Privatni vlasnik bi učinio prevoz efikasnijim za iste pare i imao veći profit. Samo mu treba da otpusti bar 2000 kancelarijskih džabalebaroša.

U sunce ti. Toliki višak imamo na 5800 zaposlenih. Hvala ti na prosvećenju :shock: Zbog toga nemoj da plaćaš kartu. Inače, pošto se svi kunete u razvijenu Nemačku, tj. ona se često uzima kao referentna vrednost za sve, onda lepo idi na Google, pa vidi koliko ljudi zapošljava berlinski BVG u odnosu na broj autobusa, tramvaja i pripadajućih kompozicija jednog dela gradske železnice.
Mogao bi malo da naučiš kako da poštuješ sagovornika. Ne bi bilo naodmet. A i reci mi gde sam ovu činjenicu o višku zaposlenih naveo kao razlog za neplaćanje karte. Govorim o ljudima koji su potrebni sistemu, dakle sve od vozača. preko mehaničara do ridžovana. A ovi kod nas su nevidljivi jer su u kancelarijama, i nemoj mi upoređivati gradove koji su triput veći od BG i imaju po tri ili četiri šinska sistema plus još toliko autobuskih. I još tim vozilima radi svaka lampica, svaki izduv grejnog sistema u kabini, i za razliku od BG ne događa se svaki dan da im pokvareni busevi zakrčuju raskrsnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507811#p507811:37vbjtr8 je napisao(la):
DzonTravolta » 12 Jan 2018 12:06 pm[/url]":37vbjtr8]Čitam komentare na "Telegrafu":
"Postoje gradovi u svetu gde je prevoz besplatan"
"Zašto ne može u Beogradu prevoz da bude besplatan kao u unutrašnjosti"...

KO UOPŠTE LANSIRA TE MITOVE!?

1. Uzmimo Ženevu, koja je najpoznatiji primer "besplatnog" prevoza na zapadu. Prvo, taj prevoz se plaća kroz izuzetno visoke takse i poreze, a turisti ga plaćaju kroz gradsku taksu. Ko nema dokaz o smeštaju, dužan je da plati kaznu kao za svako neposedovanje karte. Pretpostavljam da se saobraćaj i u drugim gradovima sa "besplatnim" prevozom subvencioniše na veoma srodan način.
2. U većini gradova u Srbiji se prevoz dobrano plaća, a ponegde je čak i skuplji nego u Beogradu. Ne treba da bude skuplji, ali platiti se mora.
Ne postoji besplatan ručak. Ako ne plaćaju karte, onda plaćaju to kroz poreze. Ni mi ne plaćamo putarinu za vožnju javnim putevima osim autoputa, ali plaćamo akcize na gorivo i taksu za puteve. Problem je gde se taj porez o kome pričamo raspoređuje. Tako kod nas ta taksa za puteve odlazi za krkanje činovničkih parazita a ti svake godine remontuj trap na kolima od oranica po kojima voziš.
 
SENDVICAR TI JE TATA
;) ( wink i ja )
Vi koji se svercujete toliko suplje price pricate, da to apsolutno nije normalno.
Svercujete se zbog loseg prevoza?
Pa takvu glupost ne bi progutalo ni dete u vrticu.
Sve se plasim da kad naidje Solaris, ili (ajd, protestujete protiv GSP-a) nov, cist i klimatizovan, nekog od privatnih prevoznika, placate kartu...
Da, al za malo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@Laki: ti isti kukaju kako je BG voz išaran i mator, kako su stanice raspad sistema, a ne interesuje ih što sa te raspale stanice matorim vozom u sekund tačno stižu brže nego drugim prevozom do odredišta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507859#p507859:1uxavv8a je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 2:10 pm[/url]":1uxavv8a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507801#p507801:1uxavv8a je napisao(la):
Kesha » 12 Jan 2018 11:54 am[/url]":1uxavv8a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507761#p507761:1uxavv8a je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 10:33 am[/url]":1uxavv8a]Privatni vlasnik bi učinio prevoz efikasnijim za iste pare i imao veći profit. Samo mu treba da otpusti bar 2000 kancelarijskih džabalebaroša.

U sunce ti. Toliki višak imamo na 5800 zaposlenih. Hvala ti na prosvećenju :shock: Zbog toga nemoj da plaćaš kartu. Inače, pošto se svi kunete u razvijenu Nemačku, tj. ona se često uzima kao referentna vrednost za sve, onda lepo idi na Google, pa vidi koliko ljudi zapošljava berlinski BVG u odnosu na broj autobusa, tramvaja i pripadajućih kompozicija jednog dela gradske železnice.
Mogao bi malo da naučiš kako da poštuješ sagovornika. Ne bi bilo naodmet. A i reci mi gde sam ovu činjenicu o višku zaposlenih naveo kao razlog za neplaćanje karte. Govorim o ljudima koji su potrebni sistemu, dakle sve od vozača. preko mehaničara do ridžovana. A ovi kod nas su nevidljivi jer su u kancelarijama, i nemoj mi upoređivati gradove koji su triput veći od BG i imaju po tri ili četiri šinska sistema plus još toliko autobuskih. I još tim vozilima radi svaka lampica, svaki izduv grejnog sistema u kabini, i za razliku od BG ne događa se svaki dan da im pokvareni busevi zakrčuju raskrsnice.

Kao što Becks reče u postu iznad, ni manje države ni više stručnjaka. Ne sporim pravo na stav i mišljenje, ali zato osporavam pravo da ljudi pišu gluposti, kao delo nekog opšte prihvaćenog mišljenja javnosti, a totalno nepotkrpljenog relevantnim činjenicama. 2000 ljudi u administraciji GSP-a? Odakle ti uopšte takvi podaci i kako mišliš da kompanija veličine GSP-a može funkcionisati bez pratećih službi? Samo ga vozači i održavanje mogu držati u radu? Zanimljivo razmišljanje. Uzgred budi rečeno, i sam sam naglasio da je GSP-u potrebna reorganizacija, ali toliki višak ne bi mogli da imamo, pa sve da napunimo još jednu oveću zgradu "kancelarijskim moljcima". Berlin tri puta veći od Beograda? Jel to neka šala? Imaju oko 1400 autobusa, dok ostalo otpada na šinske sisteme (ne znam koliki broj jedinica je u pitanju, tramvaja valjda imaju duplo u odnosu na nas, a broj kompozija je malo teže utvrditi, pa neka i na njih otpadne bar 300 do 350 jedinica), a ukupno osetno preko 11000 zaposlenih. Verovatno su sve vozači i radnici održavanja :roll: Uvek sam tu za konstruktivnu diskusiju, a ako ćemo pisati napamet samo da bi pisali, bojim se da od gore pomenute nema ništa.
 
Ovakve jalove diskusije ne sluze nicemu, osim da zatezu nerve. Zato... :sesir:
 
Ja predlazem da se prevoz ukine, bezveze da se narod svadja, a i peske je zdravije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507897#p507897:djfh4izu je napisao(la):
Misha V » January 12th, 2018, 5:06 pm[/url]":djfh4izu]Ovakve jalove diskusije ne sluze nicemu, osim da zatezu nerve. Zato... :sesir:
Zato bolje da ne komentarišeš , kad je evidentno da nisi u pravu. Zatezanje nerava i kome je veći , je postalo popularan način komunikacije na ovom forumu. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507898#p507898:djfh4izu je napisao(la):
kingmanowar » January 12th, 2018, 5:08 pm[/url]":djfh4izu]Ja predlazem da se prevoz ukine, bezveze da se narod svadja, a i peske je zdravije.
Ja predlažem da se sve ukine , i gradnja , i planiranje , i prevoz ... da se narod ne svađa bezveze. Bolje i zdravije je da se narod šeta po prirodi , nego po raznoraznim forumima i rade copy - paste zatezanja nerava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507878#p507878:31q8ddpk je napisao(la):
laki72 » 12 Jan 2018 03:08 pm[/url]":31q8ddpk]SENDVICAR TI JE TATA
;) ( wink i ja )
Vi koji se svercujete toliko suplje price pricate, da to apsolutno nije normalno.
Svercujete se zbog loseg prevoza?
Pa takvu glupost ne bi progutalo ni dete u vrticu.
Sve se plasim da kad naidje Solaris, ili (ajd, protestujete protiv GSP-a) nov, cist i klimatizovan, nekog od privatnih prevoznika, placate kartu...
Da, al za malo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Izvini zbog citata tvog posta, ali pomenuo si značajnu stvar, koju sve nešto propustim da pomenem.
Privatni prevoznici čine skoro polovinu voznog parka, ali uporno se provlači priča o razlogu za neplaćanje zbog GSPa, ljudi se bave analizama i procenama, a za početak ne mogu da razgraniče da prevoz nije samo GSP.
Takođe, neko je pomenuo BG voz, mislim da veći pomak nije napravljen od uvođenja istog, kašnjenja skoro i nema, kakvi su vozovi, pa dobar deo njih je ogledalo svih nas i naše kulture, ali neosporno je da je taj vid prevoza veoma koristan, a besplatan je već godinama, jer više ni ne postoje validatori.
Dobar deo njih ljudi uopšte ne kapira nadležnosti ni GSPa ni DJPa ni privatnika, ni dispečerskih službi itd itd, ali naravno, ne bi bili Srbi kad se u sve ne bi razumeli i znali kako treba.
Što se tiče viška radnika u GSPu, postoji svakako, to su službe koje su nekad radile nešto što danas rade druge ustanove, planiranje linija, reklame na vozilima, itd. to su službe koje se bave nečim čime se firma više ne bavi. Dakle, sve radi treća strana. Isto je centar za obuku vozača tramvaja, koji je posle ko zna koliko dat nekoj agenciji, čista muljaža, znači obuka preko trećeg lica koje uzima procenat. Ali zar stvarno ima nekoga ko misli da je to neko iz GSPa, to je sa višeg nivou, kao i divlje linije do Opova i Dobanovaca, gde inspekcija skine tablice i napiše kaznu, a oni samo pošalju drugi autobus i nastave kao da ništa bilo nije. To je sve sa vrha, viši nivo iznad firme.
Tu samo ozbiljna reorganizacija pomaže, ali generalno svi sistemi su nam truli, počev od sistema vrednosti, pa onda i do ovih državnih...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507882#p507882:2jyv5t82 je napisao(la):
Kesha » Pet Jan 12, 2018 3:22 pm[/url]":2jyv5t82]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507859#p507859:2jyv5t82 je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 2:10 pm[/url]":2jyv5t82]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507801#p507801:2jyv5t82 je napisao(la):
Kesha » 12 Jan 2018 11:54 am[/url]":2jyv5t82]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507761#p507761:2jyv5t82 je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 10:33 am[/url]":2jyv5t82]Privatni vlasnik bi učinio prevoz efikasnijim za iste pare i imao veći profit. Samo mu treba da otpusti bar 2000 kancelarijskih džabalebaroša.

U sunce ti. Toliki višak imamo na 5800 zaposlenih. Hvala ti na prosvećenju :shock: Zbog toga nemoj da plaćaš kartu. Inače, pošto se svi kunete u razvijenu Nemačku, tj. ona se često uzima kao referentna vrednost za sve, onda lepo idi na Google, pa vidi koliko ljudi zapošljava berlinski BVG u odnosu na broj autobusa, tramvaja i pripadajućih kompozicija jednog dela gradske železnice.
Mogao bi malo da naučiš kako da poštuješ sagovornika. Ne bi bilo naodmet. A i reci mi gde sam ovu činjenicu o višku zaposlenih naveo kao razlog za neplaćanje karte. Govorim o ljudima koji su potrebni sistemu, dakle sve od vozača. preko mehaničara do ridžovana. A ovi kod nas su nevidljivi jer su u kancelarijama, i nemoj mi upoređivati gradove koji su triput veći od BG i imaju po tri ili četiri šinska sistema plus još toliko autobuskih. I još tim vozilima radi svaka lampica, svaki izduv grejnog sistema u kabini, i za razliku od BG ne događa se svaki dan da im pokvareni busevi zakrčuju raskrsnice.

Kao što Becks reče u postu iznad, ni manje države ni više stručnjaka. Ne sporim pravo na stav i mišljenje, ali zato osporavam pravo da ljudi pišu gluposti, kao delo nekog opšte prihvaćenog mišljenja javnosti, a totalno nepotkrpljenog relevantnim činjenicama. 2000 ljudi u administraciji GSP-a? Odakle ti uopšte takvi podaci i kako mišliš da kompanija veličine GSP-a može funkcionisati bez pratećih službi? Samo ga vozači i održavanje mogu držati u radu? Zanimljivo razmišljanje. Uzgred budi rečeno, i sam sam naglasio da je GSP-u potrebna reorganizacija, ali toliki višak ne bi mogli da imamo, pa sve da napunimo još jednu oveću zgradu "kancelarijskim moljcima". Berlin tri puta veći od Beograda? Jel to neka šala? Imaju oko 1400 autobusa, dok ostalo otpada na šinske sisteme (ne znam koliki broj jedinica je u pitanju, tramvaja valjda imaju duplo u odnosu na nas, a broj kompozija je malo teže utvrditi, pa neka i na njih otpadne bar 300 do 350 jedinica), a ukupno osetno preko 11000 zaposlenih. Verovatno su sve vozači i radnici održavanja :roll: Uvek sam tu za konstruktivnu diskusiju, a ako ćemo pisati napamet samo da bi pisali, bojim se da od gore pomenute nema ništa.

Nasao sam podatak da je pocetkom 2015 Gsp imao nesto malo manje od 6000 zaposlenih. Danas ih sigurno ima mnogo vise, ali ajde da kazemo i da ih ima toliko. Danas Gsp placa privatno obezbedjenje, privatnu firmu za pranje vozila, privatnu firmu za odrzavanje stanica, privatnu kontrolu i naplatu karata, a na par mesta sam procitao da imaju stalno otvoren konkurs zbog manjka vozaca. Koliko ih je onda visak?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507901#p507901:3n2ry7r5 je napisao(la):
solecar » Pet Jan 12, 2018 3:13 pm[/url]":3n2ry7r5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507897#p507897:3n2ry7r5 je napisao(la):
Misha V » January 12th, 2018, 5:06 pm[/url]":3n2ry7r5]Ovakve jalove diskusije ne sluze nicemu, osim da zatezu nerve. Zato... :sesir:
Zato bolje da ne komentarišeš , kad je evidentno da nisi u pravu. Zatezanje nerava i kome je veći , je postalo popularan način komunikacije na ovom forumu. :)

Jel je evidentno da nisam u pravu za zatezanje nerava ili za nesto drugo?
 
40 kuvara radi u gsp
150 u racunovodstvu
portira ima na izvoz itd
bilo je ranije tacan spisak koliko gdje radi
Naravno fali im vozaca mehanicara limara
Tako da ima tu viska samo tako u administraciji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507903#p507903:2acqge1u je napisao(la):
Bax » January 12th, 2018, 5:31 pm[/url]":2acqge1u]Nasao sam podatak da je pocetkom 2015 Gsp imao nesto malo manje od 6000 zaposlenih. Danas ih sigurno ima mnogo vise, ali ajde da kazemo i da ih ima toliko. Danas Gsp placa privatno obezbedjenje, privatnu firmu za pranje vozila, privatnu firmu za odrzavanje stanica, privatnu kontrolu i naplatu karata, a na par mesta sam procitao da imaju stalno otvoren konkurs zbog manjka vozaca. Koliko ih je onda visak?
To što postoji stalna potreba za vozačima , ne znači da ima malo više viška u administraciji.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507908#p507908:3nz15b02 je napisao(la):
Misha V » January 12th, 2018, 5:49 pm[/url]":3nz15b02]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507901#p507901:3nz15b02 je napisao(la):
solecar » Pet Jan 12, 2018 3:13 pm[/url]":3nz15b02]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507897#p507897:3nz15b02 je napisao(la):
Misha V » January 12th, 2018, 5:06 pm[/url]":3nz15b02]Ovakve jalove diskusije ne sluze nicemu, osim da zatezu nerve. Zato... :sesir:
Zato bolje da ne komentarišeš , kad je evidentno da nisi u pravu. Zatezanje nerava i kome je veći , je postalo popularan način komunikacije na ovom forumu. :)
Jel je evidentno da nisam u pravu za zatezanje nerava ili za nesto drugo?
Da li si čuo za sarkazam?
 
Ja jesam, a dal si ti cuo za salu? Doduse ja sam kriv, zaboravio da metem smajli! :laugh:
 
Razumeo sam te ja odlično , al ništa ne smeta da se na istu odgovori istom. Ali kako god okreneš , to tvoje je polu šala - polu zbilja.
 
Kesha

Tipični crveni sindikalni borac za prava onih koje su mama i tata socijalno zbrinuli u JP da se vrte na stolici i skidaju torente tokom radnog vremena. Ali eto, ja sam i dalje bu**** koja plaća prevoz koji kasni pola sata u odnosu na red vožnje, gde ne radi grejanje ni kabinsko svetlo.
 
Ne znam što upšte repliciram na gomilu izrečenih gluposti pojedinih članova, a sigurno da sam svestan da to nikako ne treba da me dotiče. Kao prvo, više puta sam istakao da je GSP-u potrebna reorganizacija, a sporio samo navode pojedinaca o nekakvom višku zaposlenih sa tri nule na kraju. Nisam ja kriv što pojedine izjeda ljubomora i zavist, mada nema zbog čega zaista. Navodi o čak 150 ljudi koji rade u računovodstvu, smešni su najmanju ruku, a pitam se od kad to kuvari i portiri spadaju u administraciju. No, ove druge i nemamo već izvesno vreme, pošto smo dobili privatno obezbeđenje, privatnu firmu za pranje vozila, a prodaju i kontrolu smo izgubili dolaskom firme APEKS, a sve to po nalogu Grada. Očigledno, mnogi ne mogu da shvate da GSP, kao Javno komunalno preduzeće nije vlasnik kapitala, već predstavlja javno dobro grada Beograda, kao osnivača i naravno vlasnika pomenutog i svih ostalih komunalnih preduzeća.

Ovo što sam lično napadnut kao parazit ovog društva, i to samo zato što radim u GSP-u, i nije baš nešto što mi se dešava prvi put. Našem narodu ne manjka materijala za etiketiranje, ako ništa drugo. Ma koliko procenat bio mali, onih koji baš i nemaju šta da rade u omraženom GSP-u, svi do jednog biće okarakterisani kao neradnici i džabalebaroši, koji egzistiraju na grbači ovog "napaćenog" naroda. Jedan deo populacije nažalost, nema ništa pametnije da radi, nego da zadire u tuđ život, i to samo zato što im nedostaje pravih argumenata, dal u vođenju rasprave na jednom forumu, dal u pokušaju da opravdaju svoj promašeni život.
 
a uuuu ....sad i lični doživljaj, ne preteruj :kafa:

svaka čelija u organizmu odradi maksimalno naporno ,dobro i pošteno svoj deo posla :D

to važi i za čelije tumora .... jbg... ali on je u suštini naš poremecen deo i vodi se ljuta borba za izlečenje
samo sad nailaze i izbori pa je sve malko više politizovano

još me niko nije argumetovano ciframa pobio
(a dat je vrlo konkretan primer našeg Knjaževca)
da je ne moguc javni prevoz bez karata tj. da funkcioniše samo sa Bg-budjetskim polugama
i tako unapredjenoblik ,da bude rentabilniji i bolji
:sesir:
 
Kad se plaćalo radilo je sve do zadnje sijalice , svi grejači, od devedesetdruge kad je krenulo rasulo i masovno švercovanje krenulo je i rasulo u GSP-u.

Može i drugačije da se postavi računica, ako je plata četiri do pet puta manja od neke evropske -nemačke 2270 evra (izvor upitan http://www.telegraf.rs/vesti/srbija/288 ... i-u-evropi) zašto onda GSP ne plati isti taj Solaris 4-5 manje znači umesto 350000 evra bilo bi Poljacima dovoljno da damo recimo 70000 evra. Gorivo takođe recimo 20-30 dinara, jedna guma umesto 480 evra da im se tutne stotinjak evra i svi zadovoljni. Isto tako motorno ulje , pripadajući filteri / ostali potrošni materijal a da ne pričam o drugim rezervnim delovima koji koštaju čitavo malo bogatstvo. Taj grejač ispod sedišta koji non-stop šutirate sigurno košta par stotina evra i mislite da karta od 150 dinara sve pokriva ?
Klima, punjenje klime u automobilu košta oko 2000-3000 dinara i u proseku stane oko 500 grama freona. Zglobnom autobusu treba oko 13-16 kg istog tog freona i kompresorskog ulja. Ko voli nek računa koliko izađe nenaduvan račun.
Pravite prostu računicu bez osnove odnosno sa loše polazne tačke.
Da se vratimo na plate vozača koje su očigledno jako male pa se svi lagano sele put zapada i na kraju neće imati ko da vozi te iste autobuse. Polako se zatvara krug kada grad neće imati volju da dotira prevoz i prepustiće privatnom partneru koji će tržišno formirati cenu karte. Biće on efikasan sigurno ali isto tako neće dozvoliti da mu autobus u večernjim satima bude poluprazan već će debelo redukovati polaske i posle drugog špica neće ići na 5-10 minuta nego na 20-25 minuta. Naravno biće tu kondukter koji neće dozvoliti da se vozilo pokrene dok se ne naplate sve karte.
E tada će biti svi srećni. Verujte mi jer znam uzimao sam pare od tih bistrih glava kojima se GSP nije sviđao a privatnike u oronulim kantama starim po 25 godina su čekali u redu sa spremljenim sitnim parama. Jedan po jedan i bez guranja, strpljivo po par minuta. Što je bilo čudno tada niko ne žuri i ne žali se zbog klime koja nije ni postojala.
 
i čorav vidi šta rade kvazi borci za naplatu karata umesto da to ide sve preko Bg.budjeta
zloupotrebjavajuci osecaj za poštenje gradjana sa krilaticom ,,ni leba u pekari nema djabe,, ...
...da ali pekara ne dobija još pride iz gradskog budjeta duplo placanje

Polako se zatvara krug kada grad neće imati volju da dotira prevoz i prepustiće privatnom partneru....

Pa to jeste cilj tekuceg oportunizma za prevoz bez karata , kako bi posle proširili posao do monopola
a onda smo ga načisto ugasilil diktirace cenu bez ikakve konkurencije
što je vrlo nazadno i ide u prilog Afrikanizaciji

Jedonostavna šema zar ne :lol:

E necu da budem Arfikanac :grand:

:sesir:
 
Kesha nisam te napao da si parazit, već sam rekao da si borac za njihova prava. Koja je tvoja pozicija u organizacionoj strukturi GSP to ne znam, a nešto me baš i ne zanima.
 
Kesa obradovalo me je tvoje pisanje i dolazak na bb
Postoji nesto sto se zove odnos broja zaposlenih prema broju vozila
Koliko lasta ima zaposlenih po vozili koliko gsp
Obe firme drzave
odvoji vozace i odrzavane i sve ostale
150 ljudi u racunovodstvu je ne visak nego ima za izvoz
Oni obracun plata rade pjeseke
Imaju viska ljudi u administraciju
Oko cijene odrzavanja vozila i djelova i goriva mozemo razgovarati nema para za solaris kupis ikarbus
Grad kupuje buseve i vozila
Bilo bi dobro da se to vrati pa da gsp kupuje iz zarade
Kao nekad a mozemo ovo ponavljati iznova iznova svaki put kad neko novi dodje na forum
I tvrdi kako je gsp efikasna firma puca od ne efikasnosti
 
boca-ica":3vng6hqm je napisao(la):
a uuuu ....sad i lični doživljaj, ne preteruj :kafa:

svaka čelija u organizmu odradi maksimalno naporno ,dobro i pošteno svoj deo posla :D

to važi i za čelije tumora .... jbg... ali on je u suštini naš poremecen deo i vodi se ljuta borba za izlečenje
samo sad nailaze i izbori pa je sve malko više politizovano

još me niko nije argumetovano ciframa pobio
(a dat je vrlo konkretan primer našeg Knjaževca)
da je ne moguc javni prevoz bez karata tj. da funkcioniše samo sa Bg-budjetskim polugama
i tako unapredjenoblik ,da bude rentabilniji i bolji
:sesir:
Cudi me da bas ti imas tako tvrdoglav stav da bi prevoz u Beogradu trebao da bude besplatan za korisnike, to jest da se celokupna cena finansira iz budzeta grada.
Cudi me, jer bi ti po meni kao nekom iz Batajnice bilo bolje da se zalazes da se iz budzeta namene sredstva zazavrsetak petlje batajnica, kao i batajnickog bilevara, za rekonstrukciju i prosirenje glavne ulice kroz naselje (oprosti, ne znam kako se zove), pa pominjasmo biciklisticku stazu do zemuna i mnoge druge stvari koje batajnici nedostaju.

Ipak, razmisli jos jednom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh