Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507028#p507028:38hebijo je napisao(la):
direktor » Uto Jan 09, 2018 3:50 pm[/url]":38hebijo]Otpustiti bus plus kontrolore zaposliti 200 komunalnih policajaca i naplata drasticno skace to je jako jednostavno i izvodljivo
Toliko 'pravdoljubivosti' na ovako malom prostoru - to boga mi nece na dobro da izadje :lool:

Ovo NIJE IZVODLJIVO, iz prostog razloga sto bi bilo NEZAKONITO. Tragikomicno je i pomisliti, a kamoli napisati da jedan policajac treba da kontrolise putnicima karte, makar to bili i ovi komunalni djilkoši koji se mnogo ni ne razlikuju od apeksovih djilkoša.

Pojedincima ovde, mnogo smetaju sverceri, ali BAS MNOGO, pitam se zasto... :wink:
Barem isto koliko meni i ostalima BAS MNOGO smeta katastrofalan standard i guljenje koze gradjana od strane zelenaske-harač-trule drzave.
 
Duboko verujem da jeste moguc je aposolutan besplatan javni prevoz Bgda
a poredjenje par strana ranije je bilo, ne sa mnogobrojnim primerima iz belog sveta, nego sa našim Knjaževcem
evo i tog posta:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503040#p503040:3uemmpl0 je napisao(la):
boca-ica » 24 Dec 2017 13:53[/url]":3uemmpl0]više puta je bilo pisanija na BBu oko besplatnog Bg prevoza
pa eto lepo konkretno poredjenje :

Naplata ili NE naplata karata i kontriole Bus Plusa... :roll:


Evo tog Knjaževca koj ima red voznje na 13 pdf strana
link: red vožnje : http://www.knjazevac.rs/images/redovi%20voznje.pdf

a evo odluke o budjetu čij je deo prikazan nize
link: http://www.knjazevac.rs/Dokumenti/Budzet%20%202017.pdf


О Д Л У К У О БУЏЕТУ ОПШТИНЕ КЊАЖЕВАЦ ЗА 2017. ГОДИНУ
Приходи и примања, расходи и издаци буџета утврђени су у следећим износима

..................Назив.....................Средства из буџета.......Структура %.... Сопствени и други приходи...... Укупна средства
Организација саобраћаја
и саобраћајна инфраструктура...........123,274,320.00..........13.9 % ................0.00...................................123,274,320.00

Одржавање саобраћајне
инфраструктуре...............................92,274,320.00..........10.4 % ...............0.00......................................92,274,320.00

Јавни градски и приградски
превоз путника................................31,000,000.00..........3.5 % .................0.00......................................31,000,000.00

Besplatan saobracaj za sve kategorije stanovništva u Beogradu
radi računaja mozemo da iskoristimo podatak iskazan u procentima zbirno je 27,8 % ladi lakšeg računanja neka bude 30 %

,, 29. decembar 2016. vecernje novosti pišu:
Odbornici Skupštine grada Beograda su usvojili budžet za narednu 2017. godinu, koji podrazumeva
ukupna sredstva od oko 100,4 milijarde dinara... ,, ( link http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... 017-godinu )


voleo bih da vidim računiccu koliko smo dali bus-plusu i gspu i drugim učesnicima

Verovatno i više od tih 30 % Bg budjeta plus što nas svakodnevno šišaju sa naplatom
ne računajuci i cenu radnih sati komunalne policije

:sesir:

I jel iko izveo makar površnu računicu radi poredjenja
kako bi smo jednom za svagda znali treba li nam bus plus ili ne treba ?
da ne bi smo mlatili praznu slamu
:sesir:
 
Zasto je ne zakonito da komunalni policajci gledaju karte sve to moze fino pravno da se uoblici samo je pitanje kad ce to politicari da odobre mozda vec poslije izbora
 
Uopste nemora lex specjalis sve moze regularno da se odradi i napravi da se naplata poboljsa
 
од Bumbarevo brdo » Уто Јан 09, 2018 4:23 pm

paradox polje » Uto Jan 09, 2018 3:30 pm пише:
Видим да се овде помиње да је карта прескупа за плату просечног Београђанина. Апсолутно се слажем али ниједан шверцер се не шверцује јер му је карта скупа већ зато што му се може, зато што му је то неко слабом контролом дозволио. као што је и више пута написано, за наше плате су прескупи и лекови, хлеб и све остало па ипак плаћамо јер морамо, а кад не платимо то се једноставно зове "крађа".


Folira covek nekakvu pravdoljubivost, a u stvari je tesko maliciozan. Nije to kradja vec VRACANJE UKRADENOG. Meni npr, zvalavi majmun KRADE 10% SVAKOG MESECA i tako duze od 3 godine.

VECINA se svercuje zato sto im je karta skupa, a SVIMA se to moze (svercovanje), cak i onim sto placaju, zar ne?
Dakle, dosta sa malicioznio-manipulatorskim komentarima.

Ако не плаћаш струју и воду, или пак мислиш да они нису скупи, онда је твој коментар ако ништа друго бар доследан. Ако пак плаћаш струју, или то она којим случајем није скупа онда је твој коментар бесмислен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507151#p507151:3j13ekxr je napisao(la):
direktor » Sre Jan 10, 2018 2:12 am[/url]":3j13ekxr]Uopste nemora lex specjalis sve moze regularno da se odradi i napravi da se naplata poboljsa
Svaki harač je uvek 'regularan'.

Neka oni urade nesto regularno na povecanju standarda, pa ce karte same od sebe da se placaju, a represija moze samo o glavu da im se obije - bukvalno ili na drugi nacin.
 
Kao švercer sa dobrim isksutvom koji je jedno 7 godina uredno plaćao mesečnu kartu mogu vam reći da je ovo sada vrzino kolo. bez represije se nikad neće početi sa plaćanjem karte jer je to građanima ušlo u debelu naviku. za nekoliko godina sam se susreo sa kontrolorima 10tak puta i ni jednom nisam nagrabusio. "uštedeo" sam skoro 1000 eur za to vreme. Dakle isplati se meni kao pojedincu. A argument zato se sve raspada, koji često čujem je tek debilan, prvo gsp ne održava svoja vozila što se vidi po tome da često šrafovi nisu dotegnuti, a za to im treba manje od 1000 dinara jednokratno za šrafcigere. Izolacija na motoru uglavnom fali itd. to ne košta a ne radi se. Drugo, ja i da počnem da plaćam opet, drugi neće.
Moj predlog je totalna reorganizacija gsp-a, da se srede autobusi, da se dokupe nova vozila jer je očigledno da fale, da se počne sa metroom jer on tek debelo fali i da se uvede novi sistem naplate, možda čak i sa kontrolorom koji je stalno u vozilu. to samo izgleda previše skupo. U Nišu postoji takav sistem pa funkcioniše. Sve to uraditi od jednom ili u kratkom periodu i imaćemo dobar gsp, ako to ne uradimo rasprodaće i gsp, kao što i postoji namera, pa će kod privatnika biti upravo ovo i svi će plaćati i 100 dinara kartu.
 
Neće nikada to uraditi sa komunalnom jer nijedna politička stranka nije luda da to učini. Time samo dobijaju debeli minus od svakoga, bilo da podržava tu stranku ili ne. Komunalci ionako imaju negativnu sliku vezanu za sebe, a još da krenu na kontrolu karata, tek tada su ugasili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507160#p507160:1v1ll8ip je napisao(la):
Žika » January 10th, 2018, 8:20 am[/url]":1v1ll8ip]
Odgovarajuća cena? Koga to oni ovde zezaju? Skupa je i ova karta. :)
 
Koliko god da bude jeftin javni prevoz podrazumevace naplatnu logistiku a to košta
izrada raznih vrste karata i povlastica
njihova prodaja,
kontrola putnika sa i bez karata
a di su koje.-kakve sekretarice kuriri , ITovci šefčici svakog tog sektora i pride spremačice koje čiste za njima .... :lol:

da
to KOŠTA i ma koju prihvatljivu jeftinu cifru zamislili da bude na karti napisana
ipak treba toj logistici isplati
platu,
bolovanje,
odmore,
praznike....
a struja, voda. grejanje i telefone u kancalarijama da ni ne obrazlažem
plus papiri od pisanija, do WCa

Zato je najrentabilniji besplatni prevoz nema drugih troškova osim osnovnih
jer se svodi na placanje samo onog nuznog

vozila,
goriva
vozača
održavanje

a osnovne troškove i onako dajemo iz budjeta
ceo bus plus sistem i postoji kako bi namirvao tu balasnu ne potrebnu logistiku


zato sam i POSTAVIO u onom postu Knjaževački primer besplatnog prevoza iskazanog u procetima iz gradskog budjeta

Ko ima uši neka čuje .... ko nema .... i onako sve jedno je ...... platicu prevoz samo onda kad moram
:sesir:

A da....
ajd da pojasnim i za one nagluve ko što sam ja :lool:
korišcenje BG pokretnih stepenica jeste besplatno
kada bi uveli karte :shok:
koliko bi onda sa takvom ,,logisikom,, morala karta da košta
:vops:
 
Boca-ica

Vrlo površna analiza sa tvoje strane. Dal misliš da Knjaževac može da se poredi sa Beogradom po pitanju javnog prevoza? Misliš da je moguće održati toliko kompleksan sistem kakav imamo u Beogradu, a da se pritom za to ne odvoje preko potrebna sredstva, ili možda misliš da budžet Grada to treba sam u potpunosti da isfinansira? Da bi taj prevoz funkcionisao, kao i sve komunalne usluge uostalom, potreban je novac i sve ono što omogućava normalan rad tih službi. Plaćanje poreza na imovinu, robu i razne usluge, sa komunalnim delatnostima nemaju veze. Ne postoji apsolutno nijedna besplatna komunalna usluga koliko ja znam, pa zašto bi onda prevoz bio izuzetak, pogotovu što iziskuje ogromne troškove da bi funkcionisao iole normalno, naročito u našem slučaju, gde u većini zavisimo od klasičnih autobusa, kao najmanje isplativog vida podsistema javnog prevoza. Troškovi koje proizvode kontrolori i određene prateće službe, a ne tiču se GSP-a koji nema nikakve veze sa naplatom od osnivanja APEKSA, i možda papir za karte i naravno oprema neophodna za sprovođenje te naplate, ne mogu ni izbliza da anuliraju neophodnost naplate prevoza. Grad je jedno vreme imao u planu vraćanje konduktera, a to bi značilo na svako vozilo dve smene tih konduktera u proseku, pa ti izračunaj o kolikom broju ljudi je reč. Da li ti to nešto govori? GSP-u bi svakako bila potrebna reorganizacija, ali sigurno da nema ni izbliza toliki tehnološki višak o kome se povremeno priča. Jednostavno, to je jedan složeni konglomerat, koji ne može imati samo vožače i održavanje, a bez odgovarajućih pratećih službi, uostalom, kao nijedno ekvivalentno preduzeće u razvijenim zemljama. Primera je mnogo, a koga interesuju konkretni podaci, tu je Google, pa neka malo pročešlja.

Za šverc ima bas mnogo opravdanja koliko vidim. Toliko je već rečeno, pa šta više i dodati na kraju krajeva. Traži se uređen sistem, a ovamo se isti godinama svesno urušava. Očigledno ni Gradu nije u interesu da to reši, što zbog neke populističke politike, što zbog odličnog izgovora koji mogu da izvuku iz rukava kad god im to odgovara, a da bi opravdali eventualno loše funkcionisanje javnog prevoza. Činjenica je da se GSP-u ne daju ni izbliza dovoljna sredstva da bi normalno funkcionisao, pa se zato ulicama kotrlja i nemali broj tinejdžera sa preko 2.000.000 pređenih kilometara iza sebe. Dobro, neka se i dalje nastavi tako, pa ćemo videti gde će nas to odvesti.
 
Velika je razlika navijati za održavanje postojeceg ne održivog sistema
u odnosu na uvodjenje novog sistema

Lukavo osmišljene manifestacije sile za održavanje postojeceg sistema javnog prevoza
još uvek je se živo secamo ....kako su ljudi morali da skaču drugima na haube privatnih vozila da bi stigli na posao :rant:
da .... dirigovana manifestacija .... kojom se kao čarobnim štapićem
eto i sad služe ....zaprete ili nagoveste da ce opet da nastane ......ako im se ne udovolji
eve je
....Dobro, neka se i dalje nastavi tako, pa ćemo videti gde će nas to odvesti....

Uf, kolko slova potroši a za djaba ti je za mene :lol:

U moje vreme čitali smo i knjige pa se setih ondašnjeg jednog vrlo umnog i popularnog Efraim Kišona i njegovog dela
Lisac u kokošinjcu je duhovita i jetka satira na političke i društvene prilike u autorovoj domovini, mada se radnja romana zbiva u jednom zabačenom selu, na rubu pustinje...

Sa tom logikom jedan lisac-političar uvuko se u mirno selo koje je sasvim dobro funkcionisalo po starinski .....
prvo što je uveo ... seoski fijaker i neka (ne)pravila njegovog funkcionisanja .... :sesir:

da skratim , prosto rečeno
ti bi nama podrškom takvog rezonovanju uveo i naplatu korišcenje pokretnnih stepenica :lol:
 
Niko nije napisao da treba da se održi ovakav sistem, treba ga menjati naravno, piše se da bi ga trebalo poštovati i na druge načine uticati da se on promeni. Ovako, tražite sistem da se postavi, a ne poštujete nijedan postojeći. Šta će se promeniti novim sistemom, neko će platiti kartu? Kako ne.
Meni jedna stvar nije jasna, priča o kondukterima, sa ovim sistemom bio je jedno vreme sistem u kome su bili kontrolori stalno prisutni u vozilu tokom dana. Zašto i kome je to smetalo? Znam iz priče sa kontrolorkom da je u odnosu na "prepad sistem" broj očitanih kartica u danu tim jednim aparatom ispunjavao njihovu nedeljnu normu koju su imali za rad na "prepad", to je trebalo ostaviti tako jer je mogućnost šverca svedena bila na minimum. Ipak, kao što kesha reče svima odgovara ovo rasulo i verovatno zato sad postoji ovo što postoji. Priču o sirotim stanovnicima Beograda koji ne mogu da plate kartu mogu da čujem od nekog ko stvarno nema, a tog što stvarno nema neće niko ni dirati, diraju ove što glume da nemaju, a u džepu nose pametne telefone od par stotina eura, mora se imati interneta, računar, ali platiti neku uslugu, to ne, nikako. Za 250 dinara kupiti dnevnu kartu i možeš svuda po gradu, to vam je pakla cigareta, kafa u centru... A ono što ja primećujem, sve prazniji autobusi, sve više automobila po gradu, gužve u saobraćaju su bile rezervisane za ponedeljak i petak, gužve po gradu su sada tokom cele nedelje, automobila je sve više, tako da mi se ne uklapa baš u priču o lošem standardu kao opravdanje za neplaćanje karte. Žalosno mi je što se mučenim ljudima koji zaista i nemaju, kače i ovi što izmišljaju kako nemaju, jednostavno budi pošten, ne plaćam jer mi se može iz razloga što me niko ne kažnjava, to je ovaj grad i omogućio.
 
Priče da gradski prevoz može da se finansira samo iz poreza nemaju veze sa realnošću u Srbiji. Iz kojih to tačno poreza i da li znate koji je procenat naplate poreza u Srbiji (a da se ne radi o prinundnoj naplati, što je opet represivna mera koju država mora da primeni)? Koje to poreze vi plaćate i u kojoj visini, pa da cela država može uredno da funkcioniše?

Cene karata u Beogradu su i dalje niže nego u, recimo, Zagrebu. Tamo su i karta za jednu vožnju (dakle, ne karta koja važi 90 min kao kod nas) i mesečna karta tačno duplo skuplje nego karta u Beogradu. Plate jesu duplo veće, ali cena goriva u HR i SRB nije tako mnogo različita. Pritom, radi se o duplo manjem gradu sa dosta dobrim vozilima, ali i linijama koje su značajno manje frekventne. Primera radi, deo Novog Zagreba ima linije koje rade samo radnim danom (sa dosta manje polazaka nego ekvivalenti u BG), a vikendom imaju samo jednu liniju koja opslužuje naselja koja inače opslužuju dve-tri linije. U Beogradu najudaljenija mesta, od Ugrinovaca do Ripnja, imaju redovan prevoz vikendom. Mi na tome niti štedimo, niti bi građani tako nešto podržali. A to košta!

Priče da se ljudi švercuju jer nemaju novac za preskupe karte takođe, po mom mišljenju, ne stoje. Veliki broj putnika koji se švercuje i odbija da izađe iz vozila kada uđe kontrola su osobe koje imaju, za početak, telefone koji koštaju kao min. 2-3 prosečne sprske plate. AKo to niste primetili do sada, ne vozite se dovoljno gradskim prevozom.

Koji god sistem naplate da uvedete, pa čak i da uvedete jako povoljnu kartu koja važi 30 min, kao što je to uvedeno u Zagrebu, velika većina onih koji se švercuju će se i dalje švercovati. Jednostavno, ljudi ne žele da plate kartu jer mi se MOŽE (pardon my caps lock). Pozivaju se na neka ustavna prava i slobode, svađaju se da kontrola ne sme da ih legitimiše (što jeste istina), vređaju kontrolore na najgori mogući način (što je jako ružno) itd. Opet, te priče prosipaju gosopda sa najnovijim Iphone i Samsung uređajima i takvi nisu plaćali prevoz nikada, pa što bi i sada. Opet, kažem, može im se. Kod takvih jedino kondukteri u svakom vozilu imaju smisla, a to je nepotrebno i skupo, i opet vodi ka visokoj ceni karte. S tim što bi takvi imali da plate, a oni koji skupe telefone ne mogu da priušte sebi, ne bi.

S druge strane, švercera ima daleko manje nego što se misli. Međutim, korišćenje novca od naplate karata nije dovoljno kontrolisano, što jeste odgovornost države i grada. Loši ugovori jesu odgovornost države i grada. Mnogo toga u funkcionisanju GSP jeste odogovrnost države i grada. Ali, to ne znači da mi treba da odbijamo plaćanje karte zbog toga. Ako se ikada i promeni sistem naplate (a doći će i do toga) isti dežurni pljuvači će reći da kartu platiti neće, i to je to. Kod nas i dalje važi "milom ili silom", Ona "bolje sprečiti, nego lečiti" se zaboravila. A to mnogo košta i tek će da nas košta, kada ceo autobuski prevoz na kraju ode u ruke privatnika, jer GSP ovako neće preživeti.
 
Мислим да мешаш појам скупо са појмом непропорционално. 3000 динара је скупо за жваку а јефтино за ауто, управо због односа услуга-квалитет-цена.

Не желим да дајем 10% плате на вожњу аутобусом/трамвајем/тролом који:
- Лети нема климу
- Зими нема грејање
- Не поштује ред вожње
- Није очишћен како треба од памтивека
- Стаје на сред моста услед квара и избаци путнике на истој тој средини
- Има рупе по поду, рупе по крову, рупе у систему.
Не желим да дајем 10% плате контролорима који:
- Искључе апарате пре него што сви уђу како би ти узели који динар
- Нападају жене и пензосе а имају пак већу толеранцију према крупнијима и групама
- Су познати по својој бахатости, непрофесионализму и начину добијања тог посла
- Који када направе грешку неће да ти се извине него те терају да ти у току свог радног времена дођеш до њих по формулар

Увек стоји да има међу народом стоке, нерадника, дангуба итд. али ови разлози су исти колико год стоке било или не било.

Желим да дам 2% плате на месечну карту јер ме ипак превезу од места А до места Б, ако сам довољно срећан у једном комаду.
 
од Dzejms » Чет Јан 11, 2018 12:20 pm
Мислим да мешаш појам скупо са појмом непропорционално. 3000 динара је скупо за жваку а јефтино за ауто, управо због односа услуга-квалитет-цена.

Не желим да дајем 10% плате на вожњу аутобусом/трамвајем/тролом који:
- Лети нема климу
- Зими нема грејање
- Не поштује ред вожње
- Није очишћен како треба од памтивека
- Стаје на сред моста услед квара и избаци путнике на истој тој средини
- Има рупе по поду, рупе по крову, рупе у систему.

Онда имаш једно легално решење да се не возиш ГСП-ом, већ аутом. Ово друго је нелегално (мислим да се возиш ГСП-ом а не плаћаш)
 
Ima li zainteresovanih da mi
kupe kola,
usput da mi daju svakog meseca redovnu adekvatnu platu sa svim ostalim što ide uz nju
i da kad god ih prevezem (moze i više puta dnevno) da mi plate tu voznju što ih vozim
točenje goriva podrazumeva se da ima uplaceno na nekoj pumpi vece kompanije
o rezervnim delovima i redovnim održavanjem ne bih da trošim vreme te se podrazumeva je to obaveza onog što mi je i kupi kola
usput
naravno trebalo bi mi i neka prikladna skladna majca, mada odelo ne bi bilo na odmet
regres za hotelski smeštaj prilikom zimovanje i letovanje u trajanju god. odmora.... eto i ne treba ... snači ču se sam


To je moj javni i privatni interes pa je nužno to i da učinite
ah ...da ako cete neku eviednciju o korišcenju takvog sistemu , mogu i karte da izdajem al one su isto o vašem trošku
štampanje, izdavanje, prodaja, poništavanje, kao i kontrola.... po uzoru čuvenog autoprevoznika Krstica ....

rado bih zaposlio neku rodjaku a imam ih dosta...
al da devojke dočekaju svoju penziju .... znate teško ih je danas tek tako poudavati a da nemaju svoje ...

nešto mi sve ovo zvuči poznato :roll:
a Vama ?

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507513#p507513:1cql1n1d je napisao(la):
Dzejms » 11 Jan 2018 12:20 pm[/url]":1cql1n1d]Мислим да мешаш појам скупо са појмом непропорционално. 3000 динара је скупо за жваку а јефтино за ауто, управо због односа услуга-квалитет-цена.

Не желим да дајем 10% плате на вожњу аутобусом/трамвајем/тролом који:
- Лети нема климу
- Зими нема грејање
- Не поштује ред вожње
- Није очишћен како треба од памтивека
- Стаје на сред моста услед квара и избаци путнике на истој тој средини
- Има рупе по поду, рупе по крову, рупе у систему.
Не желим да дајем 10% плате контролорима који:
- Искључе апарате пре него што сви уђу како би ти узели који динар
- Нападају жене и пензосе а имају пак већу толеранцију према крупнијима и групама
- Су познати по својој бахатости, непрофесионализму и начину добијања тог посла
- Који када направе грешку неће да ти се извине него те терају да ти у току свог радног времена дођеш до њих по формулар

Увек стоји да има међу народом стоке, нерадника, дангуба итд. али ови разлози су исти колико год стоке било или не било.

Желим да дам 2% плате на месечну карту јер ме ипак превезу од места А до места Б, ако сам довољно срећан у једном комаду.
Želiš li da daješ skoro trećinu plate, kao što i ja dajem, za radno sposobne koji primaju socijalnu pomoć jer im se može? Mene recimo to mnogo više boli nego što platim kartu u autobusu. Više me boli što je na državnoj grbači brdo sirovina što konju rep mogu da iščupaju, ali su svakodnevno na državnoj hrani, ne plaćaju struju, vodu, dobijaju bonove za hranu i sl. Boli me što ustanem ujutru u 4 i dođem u 10 uveče kući sa posla i trećinu plate dam takvima koji neće da rade, jer mu se može, kao što se i tebi može da ne plaćaš.
Isti princip je i sa prevozom, ti ne plaćaš, a pare u budžet dajemo svi, znači svi plaćamo, svake godine veća svota novca ide iz budžeta na prevoz, jer je naplata nikakva, dakle svi smo platili za tebe. Te pare koje su otišle na subvencije, mogle su negde drugde.
Boli me što od moje plate pare idu el.distribuciji gde trećina radnika radno vreme provede u kafani, napijajući se, ali ne mogu ja da promenim sistem time što ne plaćam struju, niti možemo promeniti sistem time da niko ne plaća uslugu. Nešto ste pobrkali, tako nigde nije išlo, pa neće ni ovde.
Ne radi se o tome želiš li ili ne, ako bi posmatrao da ti je obaveza da platiš uslugu koju si koristio, kao i sve ostale, ne bi imao problem. Siguran sam da ne platiš ni kad uđeš u nov autobus, sa grejanjem i klimom i po redu vožnje, a to je posledica toga što niko ne sankcioniše takve.
 
Ovaj momcic nastavlja da nas zatrpava svojim trabunjanjem i nebulozama, a jos uvek nije odgovorio na pitanje od milion dolara: koji procenat od svoje mesecne zarade izdvajaju za prevoz stanovnici u uredjenim i razvijenim drustvima i zemljama za kojima on toliko balavi? Da li je to citavih 10% kao kod nas, ili MOZDA IPAK nesto izmedju 2-3%?

Da cujemo...
I da prestane ovo zamajavanje i bacanje sendvica...pardon...prasine u oci.
 
Bumbarevo brdo":fyguu07a je napisao(la):
Ovaj momcic nastavlja da nas zatrpava svojim trabunjanjem i nebulozama, a jos uvek nije odgovorio na pitanje od milion dolara: koji procenat od svoje mesecne zarade izdvajaju za prevoz stanovnici u uredjenim i razvijenim drustvima i zemljama za kojima on toliko balavi? Da li je to citavih 10% kao kod nas, ili MOZDA IPAK nesto izmedju 2-3%?

Da cujemo...
I da prestane ovo zamajavanje i bacanje sendvica...pardon...prasine u oci.

Stvarno nemaš nimalo srama i stida?
Ti postavljaš nekome pitanja folirantu jedan?
Procenat je u nekim gradovima veći, u nekim gradovima oko ta tri procenta.
To ti je odgovor, a sad dalje, balaviš ti ovde i bez imalo srama pišeš nešto što je ne tako davno bilo nemoralno i sramota.
Sendviče ne jedem, hvala ti, vidim da su ti jako dobro poznati, siguran sam da si se dobro najeo obzirom da si 'siroti' stanovnik prestonice. Ne znam samo jel te bar malo sramota od onih ljudi što stvarno nemaju.
A zašto patim za svetom, patim jer tamo nema takvih lažnih moralista, ljudi gledaju sebe i nema potrebe da im se objašnjava šta im je obaveza i šta su im prava. Ovako neku diskusiju tamo ne bi imao potrebe da vodim, jer se podrazumeva da sve što se koristi mora da se plati, samo što smo od tog sveta civilizacijski u zaostatku vekovima.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Tako je, bravo, upravo vekovima. Ovde se ljudima KRADE 10% od krvavo zaradjenih plata i jos krvavijih penzija i tako punih 39 MESECI, porezi su troduplirani u poslednjih par godina, ukinute sve moguce subvencije ugrozenim kategorijama... Klasican harac-dahijski sistem iz vremena turskog zuluma od pre par vekova, a nekog ovde bas mnogo svrbi jedan od retkih vidova gradjanske neposlusnosti koji jos imamo na raspolaganju.

Licemerje pojedinaca stvarno nema granicu. Ali bar smo utvrdili da je onaj procenat u svim NORMALNIM zemljama negde oko 3%. Sve preko toga je cist HARAČ I KRAĐA.
 
Koliko nebuloza su ljudi spremni da kazu, nebi li sebe i svoje postupke opravdali pred drugima.

No dobro, nada postoji, dokle god i oni osecaju potrebu da se pravdaju.
To znaci da su ipak koliko toliko svesni da je to sto rade nemoralno i pogresno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko nebuloza su ljudi spremni da napisu, ne bi li sebe predstavili kao bezgresna nevinasca i device marije koji slepo i bez mozga postuju svaki hitlerovski dekret jedne najobicnije seljoberske molersko-keramicarsko-intelektualne, diktatorske, ogrezlo-kriminalne bulumente.

Ako su se oni namazali vazelinom i ponudili na izvolte, nas koji ne pristajemo na to, slobodno nek zaobidju. :wink:

A 'pravdanje' i 'prosvetiteljstvo', nemaju blage veze jedno sa drugim. Mada, zbog zle namere ili eventualno zbog naivnosti mogu lako da se pobrkaju. :wink:
 
Vrh