[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508262#p508262:2zhm9nsr je napisao(la):
igorsimic » 13 Jan 2018 11:49 pm[/url]":2zhm9nsr]Kesha, razumem ja tebe ali viska u GSPu ima. 5.000 radnika je stvarno mnogo dobro svakako se smanjio broj zaposlenih. Po podatcima sa interneta, GSP je 2000. imao cak 8.000 radnika. Ali sigurno i u GSPu ima dzebalebarosa sa SNS knjizicom nazalost ima ih svuda, u svim drzavnim firmama jer su se uvalili tu svi vec znamo kako.
Ovo sto si napomenuo u prvom delu, je nemoguce jer jako puno ljudi ima koji rade za bednu platu, nisu prijavljeni i ostalo. Zloupotrebljava se na sve strane u privatnim firmama, zato je drzavna firma ''cilj'' vecini obicnih ljudi i zato se tu uhlebljuje ko kako moze. Isto tako nazalost u manjini ima privatnih firma ( uglavnom stranih ) koje daju plate preko 1000eur i poznajem samo dvoje ljudi koji imaju takve poslove nazalost. A i ljudi upotrebljavaju sistem najvise sto moze, pa evo znam jedan primer gde vlasnica nije dala ZARADJENU platu coveku, i on pokupio robu u vrednosti od 15.000 koliko mu je ostala duzna. Isto tako znam puno ljudi koji su dali otkaz, otvorili bolovanje i nisu radili otkazni rok, mada ti poslodavci su to i zasluzili jer su bahati i bezobrazni.
Realan prosek plate za Beograd je 30.000 a za manje gradove je 20.000 - 25.000 i to je realnost a politicari, starlete i ostala izmisljena radna mesta samo vade prosek sa svojim platama. Da ti znas sta se sve desavalo kod mene u firmi i ko se sve uvalio ovde i kakvi strucni nazivi radnih mesta postoje..
Cena karte od 3.000 je prevelika za platu od 30.000 . Pogotovu ako je jedan bracni par, plus jedno dete u sredjnoj skoli dodjemo do racunice da bi oni placali 7.000 mesecno samo za prevoz a sa dve prosecne plate racunica je cista 60.000 a 7.000 je mnogo samo za prevoz, gde je tu hrana, racuni, odeca, ponekad u bioskop , pozoriste ili je ovo samo golo prezivljavanje pa bi pojedini clanovi hteli da se placa i karta? Sta me briga sto sam koristio uslugu, i drzava je iskoristila mene mnogo vise i pokrala tako da ovo samo vracam ono sto je moje. Posto vec moze, sto da ne. Realno minimalac treba da bude 50.000 minimum i to nije neki bog zna kakav zivot pa tek onda da se diskutuje o karti.
Stvarno je glupo da neko ko ima Huawei Honor 9 diskutuje i prica kako karta treba da se placa, jer on ocigledno ima nadprosecnu platu pa zato i placa kartu. Ta osoba da ima platu 30.000 i treba da bira dal ce 3000 dati deci za uzinu ili za kartu.
Taman kad pomislim da ne može ništa gluplje da se napiše, evo ga...
Zamisli, Huawei Honor 9, oko 300 eura u Austriji plaćen, kakav statusni simbol jbt.
Jeste imam veću platu od 30.000 jer sam ja tako birao, a znaš li možda da mi je radno vreme od 15-17h dnevno, sa dva, a vrlo često samo jednim danom slobodno nedeljno? Mislim pošto tako sudiš i voliš da osuđuješ, jel ti poznata ta činjenica? Jel ti poznata možda činjenica da Van svog posla radim sa računarima, da se bavim fotografijom i marketingom? Jel ti poznata činjenica da mi je satnica na poslu oko 400 sati mesečno?
Ali, Srbi smo, najbolje sve znamo i najviše smo upoznati i najbolje sudimo drugima.
Pre mene 20 ljudi nije htelo da radi ovo, jer nema puno slobodnog vremena, e to je ova kategorija moralista, što sede po kafanama i kafićima po ceo dan i pričaju mi o teškom životu. Tako da ja ću da ti kažem da treba da se plati usluga, a ti izvoli pa zasuči rukave i zaradi sebi koliko ti je potrebno, nemoj za svoju nesposobnost drugog da kriviš.
tragac":2zhm9nsr je napisao(la):
Najbolje rešenje je potpuna privatizacija prevoza. Kod nas je prevoz i privatan i državni, ali otkad je apeks uveden u posao sa kartama i kontrolom, počeli su i prvatnici da se kvare.
Kakve veze ima firma koja se bavi naplatom karata, sa kvarovima vozila, objasni mi logiku molim te?
Apex beše dovede prošla vlast, ova doduše, obećavala raskid ugovora, kao i druge kule i gradove, al' naravno, maca pojela miša, nego dobio procenat i neka ga do isteka ugovora. Apex samo posreduje, dao opremu i radnike, pare idu gradu, grad plaća privatnike po km, Apex uzima procenat od toga. Kakve sad oni imaju veze sa kvarovima kod privatnika? Ali, naravno, sve znaš kako bi trebalo, a za početak ne želiš ni da se informišeš kako sistem funkcioniše.
Grad privatnike plaća po KM, plaća ih bogovski i uglavnom bez kašnjenja, što nije slučaj sa drugim gradovima po Srbiji. Kragujevac recimo mesecima nije uplaćivao prevoznicima. Posledice kvarova privatnika i njihovog divljanja je ista kao i posledica što je normalno da ne plaćate kartu, nema sankcija i kontrole. Što se bunite kad drugi to rade, kada je to normalno? Ili možda ipak nije, zavisi kako pojedincu odgovara.