Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Samponiras to sa ili bez vazelina, a takosi radio i pre "molersko-keramicarske" ekipe.

Tolika patetika koja se na ovoj temi prosipa o besparici kao razlogu ne placanja, dok po unutrasnjosti djacka karta za osnovce kosta po 4-5000 dinara, a ukljucuje po dve voznje radnim danom i to sa polascima na 2-3 sata...
Vrh mi je i sto ljudi koji bez sumnje primaju novac za prevoz kao posebnu stavku, komentarisu kako im je prevoz skup...

I meni skupa kafana, pa eto u 2017-toj ne udjoh ni jednom u neku, te tako bih i vas "kojima je skupo" zamolio da ne ulazite u prevoz i pravite guzvu i usporavate kretanje, nama "bez mozga" koji uplacujemo i ocitavamo karte.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Iz prve ruke, Melbourne mesecna karta 156$, minimalac nesto ispod 3000$ mesecno. Sistem je za nijansu bolji od Beogradskog, ima samo 16 linija metroa, besplatan tramvaj u centralnoj gradskoj zoni, al zato nema trolejbuse, prc.
 
Koja ti je to ,,prc,, oznaka procenta izdataka iz gradskog budjeta Melburna
pored te naplatne cene karte ?
:(
Melburn je daleko i postoje velike razlike u svacemu...

Knjazevac je nas i skoro isti uslovi .Jeste saobracaj manji ali i budjet je manji

Bgd ima ogroman budjet I sasvim dovoljan da u ISTIM procentima
pokrije sav taj saobracaj uz oslobodjenje od balasta koj nastaje uvodjenjem BESPLATNOG gradskog javnog prevoza

Ako kroz dazbine ne platim deo za taj prevoz - popisace mi stvari. Ako ne platim kartu za taj prevoz (a ufate me) --popisacemi stvari

Diktatura prinudne sile
jer uzima se tako i od ljudi koj ne koriste taj prevoz
Igra se na soc. solidarnost
pa hajde da unapredimo tu socijalnu stavku kao naprednu evoluciju bez dupliranja sile
a oja nestaje ukidanjem karata

To se zove napredak drustva
sistema i javnog gradskog saobracaja

A ako te brinu turisti svako od njih negde ovde bude prijavljen i spava
te uz prijavu da plate i deo gradskih usluga neki dinar
za njihov komunalni otpad , prevoz i ciscenje grada ....

I ovako dobijaju previse, gotovo za nista
a mi kod njih samo sto i vazduh neplacamo

Knjazevac je evoluirao a Bgd bi da mozete vratili i u srednji vek
:sesir: to
 
Bumbarevo brdo":y9oxdw3x je napisao(la):
Koliko nebuloza su ljudi spremni da napisu, ne bi li sebe predstavili kao bezgresna nevinasca i device marije koji slepo i bez mozga postuju svaki hitlerovski dekret jedne najobicnije seljoberske molersko-keramicarsko-intelektualne, diktatorske, ogrezlo-kriminalne bulumente.

Ako su se oni namazali vazelinom i ponudili na izvolte, nas koji ne pristajemo na to, slobodno nek zaobidju. :wink:

A 'pravdanje' i 'prosvetiteljstvo', nemaju blage veze jedno sa drugim. Mada, zbog zle namere ili eventualno zbog naivnosti mogu lako da se pobrkaju. :wink:
Au druže, pokvareni sendvičić bio jel?
Nemaš srama i obraza, ne možeš da pričaš o moralu i poštenju bilo koga, tačka!
Poređenje Knjaževca i Beograda, isto kao da porediš NY sa Beogradom.
Juče se vozim 88 od Opštine NBGD do Banovog brda, brojao sam i na prva i druga vrata otkucala se 2 (slovima DVA) putnika, prevezlo se njih oko 70-80 po nekoj mojoj proceni. Autobus bio na vreme, ima grejanje, ispravan wifi, ali niko ga ne plaća.
Licemerje koje pominješ, to je ono što si ti kad se predstavljaš kao sirotinja, licemerje je kad plaćaš druge 'harače', a baš ovaj ne, plaćao bi ti i ovaj, ne bi te niko ni pitao, da ima kontrole, to je licemerje.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
@boca-ica

Evo citam drzava Viktorija ulazila neku sicu u public transport za 2016-2017-u, nekih 1.9 biliona dolara.

U pravu si, jeste Melburn daleko i razlika je ogromna.

Elem, ovde platis 4.3$ za kartu koja vazi 2 sata, ako se posle toga opet otkucas sistem ti skine jos 4.3 i automatski te prebaci na dnevnu kartu, tako da mozes da se vozis onda do mile volje.

Od 18h pa do ponoci placas samo 4.3$. Vikendom celodnevna karta 4.3$.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507515#p507515:1qqkyz35 je napisao(la):
paradox polje » Čet Jan 11, 2018 1:32 pm[/url]":1qqkyz35]
од Dzejms » Чет Јан 11, 2018 12:20 pm
Мислим да мешаш појам скупо са појмом непропорционално. 3000 динара је скупо за жваку а јефтино за ауто, управо због односа услуга-квалитет-цена.

Не желим да дајем 10% плате на вожњу аутобусом/трамвајем/тролом који:
- Лети нема климу
- Зими нема грејање
- Не поштује ред вожње
- Није очишћен како треба од памтивека
- Стаје на сред моста услед квара и избаци путнике на истој тој средини
- Има рупе по поду, рупе по крову, рупе у систему.

Онда имаш једно легално решење да се не возиш ГСП-ом, већ аутом. Ово друго је нелегално (мислим да се возиш ГСП-ом а не плаћаш)


Небулозан одговор. Да уведу наплату ваздуха који удишеш кад изађеш из стана 600 динара, јел би плаћао јер је легално или не би јер је дебилно?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507519#p507519:1qqkyz35 je napisao(la):
becks89 » Čet Jan 11, 2018 1:52 pm[/url]":1qqkyz35]
Boli me što od moje plate pare idu el.distribuciji gde trećina radnika radno vreme provede u kafani, napijajući se, ali ne mogu ja da promenim sistem time što ne plaćam struju, niti možemo promeniti sistem time da niko ne plaća uslugu. Nešto ste pobrkali, tako nigde nije išlo, pa neće ni ovde.
Ne radi se o tome želiš li ili ne, ako bi posmatrao da ti je obaveza da platiš uslugu koju si koristio, kao i sve ostale, ne bi imao problem. Siguran sam da ne platiš ni kad uđeš u nov autobus, sa grejanjem i klimom i po redu vožnje, a to je posledica toga što niko ne sankcioniše takve.

Такве? Последица свега је што је услуга која не вреди 1000дин наплаћена више од 3 пута толико, а ти то оберучке прихватиш. То је последица што нико не научи основним људским вредностима ТАКВЕ
 
Poređenja radi, uzeo sam informacije sa sajta https://www.numbeo.com/ koje su vrlo precizne.

Prikazane su cene mesečne karte kao i prosečna mesečna plata i proračun koliki % plate mora se dati na prevoz.

Paris
73 €
2367 €
3%

Moskva
29€
872€
3.3%

Kijev
6€
260€
2,30%

London
150€
2616€
5.73%

Berlin
81€
2081€
3.89%

Budimpešta
31€
647€
4.79 %

Beograd
27€
384€
7.03%

Dobijamo da je Beograd od navedenih gradova najskuplji.. a ne možemo reći da imamo bolji prevoz od nekih od gradova koje sam naveo..
 
Suština i jeste u činjenici, da Grad hoće adekvatnu naplatu usluge javnog prevoza, on bi to sproveo kroz odgovarajuće zakonske propise na prvom mestu. Opet, vraćamo se na već rečeno kako im to očigledno nije u interesu, jer se sigurno više može mućkati kad imaš javašluk, negoli uređen sistem, a taj javašluk hrane upravo "beograđani". Mogu lepo i da privatizuju sve, ukinu Direkciju i prepuste razmažene "beograđane" privatnim prevoznicima da rade u uslovima slobodnog tržišta, odnosno da sami formiraju cene i sprovode naplatu, pa onda više nećemo imati ovolike povlašćene kategorije, a karte će morati da se kupuju, pa će onda odjednom svi imati pare. Još jednom moram postaviti pitanje, zašto je Beograd jedini povlašćen po pitanju naplate toliko omražene usluge javnog prevoza. Imajte u vidu da je unutrašnjost Srbije daleko siromašnija, a hteli ne hteli moraju da plaćaju prevoz. Traže se cene prilagođene našem standardu, a što se to ne traži za ostale komunalne usluge, a i robu na kraju krajeva. Jel su cene svega drugog prilagođene našim mizernim primanjima? Kažite lepo da ne plaćate zato što vam je to svojim delovanjem dozvolila gradska vlast, ali nemojte to predstavljati kao tihi bunt, pošto je to na prvom mestu smešno. Izađite na proteste, pa iskažite svoje nezadovoljstvo, pišite dopise, obartite se štampi i šta znam šta još. Inače, nema ni smisla da cena karte bude simbolična, jer ipak treba obezbediti potrebna sredstva, a ne tek zapušiti jednu ili možda dve rupe. Možda bi cena karte bila i manja da je naplata bolja. Ovako, oni koji plaćaju to čine i za one koji ne plaćaju. I na kraju se očekuje vrhunska usluga i " zdrav" GSP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507753#p507753:2jyv10zi je napisao(la):
Kesha » Pet Jan 12, 2018 11:05 am[/url]":2jyv10zi]Suština i jeste u činjenici, da Grad hoće adekvatnu naplatu usluge javnog prevoza, on bi to sproveo kroz odgovarajuće zakonske propise na prvom mestu. Opet, vraćamo se na već rečeno kako im to očigledno nije u interesu, jer se sigurno više može mućkati kad imaš javašluk, negoli uređen sistem, a taj javašluk hrane upravo "beograđani". Mogu lepo i da privatizuju sve, ukinu Direkciju i prepuste razmažene "beograđane" privatnim prevoznicima da rade u uslovima slobodnog tržišta, odnosno da sami formiraju cene i sprovode naplatu, pa onda više nećemo imati ovolike povlašćene kategorije, a karte će morati da se kupuju, pa će onda odjednom svi imati pare. Još jednom moram postaviti pitanje, zašto je Beograd jedini povlašćen po pitanju naplate toliko omražene usluge javnog prevoza. Imajte u vidu da je unutrašnjost Srbije daleko siromašnija, a hteli ne hteli moraju da plaćaju prevoz. Traže se cene prilagođene našem standardu, a što se to ne traži za ostale komunalne usluge, a i robu na kraju krajeva. Jel su cene svega drugog prilagođene našim mizernim primanjima? Kažite lepo da ne plaćate zato što vam je to svojim delovanjem dozvolila gradska vlast, ali nemojte to predstavljati kao tihi bunt, pošto je to na prvom mestu smešno. Izađite na proteste, pa iskažite svoje nezadovoljstvo, pišite dopise, obartite se štampi i šta znam šta još. Inače, nema ni smisla da cena karte bude simbolična, jer ipak treba obezbediti potrebna sredstva, a ne tek zapušiti jednu ili možda dve rupe. Možda bi cena karte bila i manja da je naplata bolja. Ovako, oni koji plaćaju to čine i za one koji ne plaćaju. I na kraju se očekuje vrhunska usluga i " zdrav" GSP.

Што се тиче Београда и тог здравог ГСП-а, па где то има услуга која је бедна па ти кад је плаћаш постаје добра? Ваљда треба да ми дају нешто вредно плаћања па онда да иде све боље и боље.

И добро си ме подсетио, како то да никад не чујемо да се људи жале за минибусеве тј линије Е? Карта 150дин, али лепа возила, никад се не покваре, малтене увек имаш место, возач ти каже добар дан и довиђења... И СВИ ПЛАТЕ! Тако да је могуће направити функционалан систем, само да је вредан!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507694#p507694:3d7ahgnh je napisao(la):
laki72 » Pet Jan 12, 2018 1:10 am[/url]":3d7ahgnh]I meni skupa kafana, pa eto u 2017-toj ne udjoh ni jednom u neku, te tako bih i vas "kojima je skupo" zamolio da ne ulazite u prevoz i pravite guzvu i usporavate kretanje, nama "bez mozga" koji uplacujemo i ocitavamo karte.
I ja evo molim zvalavog da mi ne rovari po krvavom platnom listicu, al ne vredi...tako da ne vredi ni tebi.

Druze beks, ne vredi sa tobom diskutovati kad ne znas ni razliku izmedju bota i generalnog antibota, nijednu strukturu NIKAD nisam branio. Isto tako NIKAD nisam napisao da sam sirotinja, a o dostojanstvu i principima tebi ne vredi pricati. Vazelin, pa pravac apex.

Jos kad bi ovih 384€ bio realan podatak, a u stvarnosti ima GOMILA neprijavljenih ljudi koji rade za crkavicu od 20-25 hiljada. Cak i tako smo UBEDLJIVO najskuplji sa UBEDLJIVO najgorim stanjem.
U kijevu 6€, a nema sanse da je gore stanje nego ovde, znaci moze se...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507760#p507760:2uqcu3ll je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Jan 2018 10:32 am[/url]":2uqcu3ll]
U kijevu 6€, a nema sanse da je gore stanje nego ovde, znaci moze se...

Imaju 3 linije metroa koji idu svakih minut ipo do 3 minuta....
Možda nemaju najmodernije autobuse ali im prevoz lepo radi..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507761#p507761:1scojb0u je napisao(la):
tragac » Pet Jan 12, 2018 10:33 am[/url]":1scojb0u]Privatni vlasnik bi učinio prevoz efikasnijim za iste pare i imao veći profit. Samo mu treba da otpusti bar 2000 kancelarijskih džabalebaroša.

U sunce ti. Toliki višak imamo na 5800 zaposlenih. Hvala ti na prosvećenju :shock: Zbog toga nemoj da plaćaš kartu. Inače, pošto se svi kunete u razvijenu Nemačku, tj. ona se često uzima kao referentna vrednost za sve, onda lepo idi na Google, pa vidi koliko ljudi zapošljava berlinski BVG u odnosu na broj autobusa, tramvaja i pripadajućih kompozicija jednog dela gradske železnice.
 
Čitam komentare na "Telegrafu":
"Postoje gradovi u svetu gde je prevoz besplatan"
"Zašto ne može u Beogradu prevoz da bude besplatan kao u unutrašnjosti"...

KO UOPŠTE LANSIRA TE MITOVE!?

1. Uzmimo Ženevu, koja je najpoznatiji primer "besplatnog" prevoza na zapadu. Prvo, taj prevoz se plaća kroz izuzetno visoke takse i poreze, a turisti ga plaćaju kroz gradsku taksu. Ko nema dokaz o smeštaju, dužan je da plati kaznu kao za svako neposedovanje karte. Pretpostavljam da se saobraćaj i u drugim gradovima sa "besplatnim" prevozom subvencioniše na veoma srodan način.
2. U većini gradova u Srbiji se prevoz dobrano plaća, a ponegde je čak i skuplji nego u Beogradu. Ne treba da bude skuplji, ali platiti se mora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507750#p507750:33dbgbxy je napisao(la):
kopmania » 12 Jan 2018 08:59[/url]":33dbgbxy]Poređenja radi, uzeo sam informacije sa sajta https://www.numbeo.com/ koje su vrlo precizne.

Prikazane su cene mesečne karte kao i prosečna mesečna plata i proračun koliki % plate mora se dati na prevoz.

Paris
73 €
2367 €
3%

Moskva
29€
872€
3.3%

Kijev
6€
260€
2,30%

London
150€
2616€
5.73%

Berlin
81€
2081€
3.89%

Budimpešta
31€
647€
4.79 %

Beograd
27€
384€
7.03%

Dobijamo da je Beograd od navedenih gradova najskuplji.. a ne možemo reći da imamo bolji prevoz od nekih od gradova koje sam naveo..

kopmania + 1 :kk: :D

Neverovatno ... što su bili gori djaci , lošije znaju matematiku ... a ja im poverovao da je obratno, i tak naguraše do 7.03% :oops:


Videh i Krka prati BB.... ako.... bar čita pametne stvrari :kk:
gostovao na TVu i kaže izlazi na izbore ....a jedna od njegovih stavki bice i besplatan jav. prevoz Bgda :shock:
lele :lol:
kad ste digne tog jutra polugluvo, polu copavo ,polupokretno i ja
će bidne besplatni prevoz
pa vi gledajte di ce te posle sa Apexovim Bus-plusom
:sesir:
 
Онда имаш једно легално решење да се не возиш ГСП-ом, већ аутом. Ово друго је нелегално (мислим да се возиш ГСП-ом а не плаћаш)



од Dzejms » Пет Јан 12, 2018 9:48 am
Небулозан одговор. Да уведу наплату ваздуха који удишеш кад изађеш из стана 600 динара, јел би плаћао јер је легално или не би јер је дебилно?

!?!? још да наведеш пример где се то наплаћује ваздух. Можда када буду колоније на Марсу и генратори ваздуха.

Да се размемо, нисам никога нашао овде да каже да је ГСП добро организован, да нема милион проблема, почев од корупције која влада у готово свим државним и градским установама, преко проблема са функционалношљу све до проблема са наплатом. Ствара је у томе што део нас сматра да шверц није решење, већ напротив додатни проблем.
Такође нисам нашао никога од нас да каже да је социјано стање у држави добро, али то није проблем ГСП-а већ генерално стање у држави. Копманија је дао леп приказ процента просечне плате у БГ у односу на цену месечне карте. Исте или још горе податке би добили када би гледали цену струје (и ако се хвалимо да је код нас струја малте не најјефнинија у васиони), или цен ципела, хлеба, пива у кафани или шта год хоћеш.
 
Mozemo mi ovako do izbora, nije problem :lool: :lool:

Kako god ga dezurni sendvicici predstavili, SVERC NIJE KRAĐA vec vracanje vec ukradenog. Ja za svoj POSTEN rad nemam adekvatan kvalitet zivota jer NISAM ADEKVATNO PLACEN, sto znaci da me drzavni aparat debelo potkrada. I tu nestaje kredibilitet tog istog drzavnog aparata da mi trazi novac za koriscenje necega sto je prakticno postalo legalno ne placati, jer apsolutno ne postoje zakonski definisane kaznene sankcije za neplacanje. Ponovicu jos jednom, a ako treba i 100 puta: jedino zakonsko pravo koje kontrolor ima je da putnika ZAMOLI da napusti vozilo.

U principu, zacarani krug, sa jednim i jedinim uzrokom - TRULA LOPOVSKA DRZAVA. Dok se ne resi uzrok, vrtimo se u krug. Ali mnogima ocigledno i takvo stanje odgovara. :wink:
 
A, da, licemeri koji teraju ljude sa foruma, tako je. ;)
Poslali iz centrale SNS-a da se malo pročisti pred kampanju.
 
To me stvarno ne zanima, nikad nisam protiv malo celicenja, postali smo mnogo svileni, zato nam i guli kozu svako ko stigne.

Ciscenje malo teze ide, al grocanska...pardon saharska prasina uvek dobro dodje. :lool:
 
Borci za pravdu i poštenje, sami su nepravedni i nepošteni po čemu se razlikuješ od sve i jedne vladajuće strukture u poslednjih 20 godina, lažeš, pravdaš svoje svinjarije, izmišljaš neke nebulozne razloge, kad ti ukažu da nisi u pravu pominješ neke sendviče i gluposti. Ne znam samo ko vas je ovlastio da vi delite pravdu, ocenjujete ko i šta plaća i koliko bi trebalo,ali to je ono da po glavi stanovnika imamo po dva stručnjaka za svaku temu, svi se u sve razumeju, a cilj vam je ko i svom političkom ološu godinama unazad,da Vama lično bude dobro. Opasan i pokvaren sloj, koji ne preza ni od čega, nisi opasan što nešto možeš, nego zato što se ničega ne stidiš.
Meni isto moja plata nije odgovarala, nije moglo više, došao sam na drugo radno mesto koje je plaćeno bolje, ali radi se duplo više, a pre mene odbilo je trideset ljudi taj posao, nije ovaj narod još gladan i još ne znaju za nema, gladan narod ne sedi po kafanama ceo dan, ne bori se po internetu, nego radi i bori se za sebe. Samo pojedini ovde očekuju da će neko doći i boriti se za njih, a znaš mogao sam i ja da glasom u državnu firmu da ne radim ništa, samo ne prodajem se ni za posao ni za sendvič kao što ti ovde tvrdiš, a kladim se da 80% takvih fobičnih ko ti bi preko mrtvih gazili za to mesto. E zato hoću da idem, jer nisam spreman da idem preko mrtvih do svog cilja, u državu gde od svog rada možeš da živiš lakše nego ovde i gde ne određuju dokoni kakav će sistem biti i ko će ga poštovati, već važi za sve.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh