Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Dakle zaboravite dna demagogiju da svi moraju da plaćaju prevoz i ostale slične priče, hajde napravite realan finansijski plan iz primera koji sam naveo gore pa onda pričajte o demagogiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410617#p410617:24mey1nd je napisao(la):
Biciklistkinja » Fri Oct 14, 2016 10:49 am[/url]":24mey1nd]Dakle zaboravite dna demagogiju da svi moraju da plaćaju prevoz i ostale slične priče, hajde napravite realan finansijski plan iz primera koji sam naveo gore pa onda pričajte o demagogiji.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :bash: :bash: :bash:
Evo ga još jedan "sistem te laže" apostol.
 
Biciklistkinja":59uic5f3 je napisao(la):
Dakle zaboravite dna demagogiju da svi moraju da plaćaju prevoz i ostale slične priče, hajde napravite realan finansijski plan iz primera koji sam naveo gore pa onda pričajte o demagogiji.
Izvini, ali demagogija je upravo to sto ti potenciras.
I to kod naseg naroda prolazi.
U Srbiji se glasovi na izborima skupljaju upravo uz price o ukidanju ovog i onog placanja, obecanjima o 1000€ u akcijama, obecanjima uopste kako ce sve biti jeftino ili dzaba, a prihodi visestruko uvecani.
Cinjenica je da nam je budzet rupa bez dna.
Super je to sto brinemo(te) kako ce neko da plati mesecnu za prevoz i i pozivajuci se na opstu besparicu tvrdite da je sverc opravdan.
Samo onda ne treba da se cudimo kada nema novca da se pokrpe udarne rupe, da se odzavaju mostovi, sto se ukida povracaj pdv-a na bebi hranu i opremu i slicno.
Ne postoji grad u evropi koji je velicine beograda koji ima besplatan prevoz!
Posebno ne postoji takav grad u siromasnim drzavama kakva je nasa, svidelo se ti nama ili ne.
Ako damo vise novca iz budzeta za totalno subvencionisan prevoz, manje ce ostati za druge potrebe, a i one su vec u minusu.
Jer samo onaj ko ne razume da su finansije uvek po sistemu spojenih sudova, moze tvrditi da je ovo sto pisem demagogija.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Čisto da dodam da je po unutrašnjosti (dakle, gde su prihodi u velikoj većini slučajeva dosta manji) naplativost dosta veća, a cena karte nije toliko manja u odnosu na Beograd (dakle, odnos cene karte i ličnih prihoda je drastičniji ili u najboljem slučaju isti).

Ovu nju-ejdž demagogiju potpaljuju gluposti a la "Sistem te laže", "Zeitgeist Addendum" i slične budalaštine.

U redu, hajde ovako: spustiti cenu karte u Beogradu za oko 30%, ali uvesti stalnu kontrolu u prevoz.
 
Treba više poraditi na promociji mesečnih karata. Dobar korak ka tome bi bilo olakšanje procedura za njihovo dobijanje, kao i mogućnosti da traju 30 dana od uplate a ne samo za kalendarski mesec. O svemu ovome sam pričao i reanije.
 
Generalno, beogradski sekretarijat za saobraćaj mora da poradi na marketingu, i to da promoviše i bus i trole i tramvaje i minibuseve i BG VOZ. Gradski prevoz je formalno integrisan u jednu celinu, ali o praksi je već suviše i govoriti. U nekoj malo normalnijoj zemlji bi uveli automate za karte, ali je (mislim) više nego očigledno da bi stoprocentno bili uništeni od strane neformalne unije huligana i "Sistem te laže" apologeta.
 
ако би смањили цену за барем 20%, сигурно би порасла наплата. него проблем је што се овде не размишља на тај начин, већ крљни већу цену, к'о их шиша. уместо да имају 1.000.000 карата по цени од 50 РСД (дакле 50.000.000 РСД), они ће пре да имају 400.000 по 89 РСД (35.600.000 РСД). наравно, карикирам, али схватате поенту
 
Apsolutno. Mislim, ne znam kolika je naplativost sada, ali da spuste 20-30% i uvedu stalnu kontrolu (ne bi morali "mnogo" dodatnog kadra da angažuju, neka poubacuju sadašnje ridžovane u buseve), naplativost bi više nego primetno porasla.
 
Eto uvesce super kontrolu sta god to bilo
Naplatu je vrlo lako rijesiti ukines kontrolre bus plusa
tu masu plata za njih 200 bjese prebacis komunalnoj policiji i zaposlis tamo 200 ljudi samo da se voze i kontrolisu karte i pisu kazne to bi drasticno smanjilo sverc
 
E sad, ajd da stvari postavimo na svoje mesto. Zasto bi mi od nasih poreza finansirali nekog ko ne ispunjava obaveze po osnovu zakona o radu?
I jos jedna stvar. Prevoz nije socijalna kategorija. Postoje (ili treba da postoje) pomoc za ugrozene, deciji dodatci, subvencionisane kategorije. Al pre svega toga mora poreska uprava da se sastavi i kao u svakoj normalnoj zemlji da bude jedan od stubova oslonaca.
Krajnje je apsurdno da jedan moj poznanik ima 50% popusta na infostan, povlastice za struju, svojevremeno besplatan vrtic za decu, dok istovremeno vozi automobil od 70k Eura, ima jahtu i kucu u CG, kafanu u okolini BG, firmu, nekoliko lokala koje izdaje...
I sad on sebe (i svoje DOBRO PLACENE radnike) prijavi na 'minimalac' i ima sve povlastice (i jos mu se klinci svercuju u prevozu) ?

Minimalna zarada u RS je oko 22000 dinara. Da li iko sa gramom mozga misli da ce osoba koja radi za minimalac da uplati 3000 i kusur mesecnu umesto da taj novac iskoristi za hranu npr. Sedite u inostranstvu i palamudite odande kako Bg treba da bude ovakav ili onakav u poredjenju sa ovom ili onom drzavom zapadne evrope, ne izlazite iz automobila a znate sve o gsp-u. Filozofi teorije o zivotu u Bg (ne mislim na tebe Laki nego generalno na atmosferu na forumu).

Laki, da sirotinja se vozi prevozom jer niko ko radi za normalnu platu nece da udje u gsp konc logor.
Da, karta mora u normalnom sisitemu da se plati, ali isto tako tamo nema besplatnog rada niti minimalca od 150 evra.

Tvoj poznanik nema 50% subvencije infostana jer je ista ukinuta pre 3 godine, maksimum je 30%. Za status povlascenog potrosaca elektricne energije otprilike treba da ispunis uslove socijalnog slucaja, koji se veruj ne dobija lako, a ni poreska se tako lako ne vara kako ti mislis.

Radite vi 2 god besplatno posle zavrsenog fakulteta ili radite za 22000 sa par godina iskustva u struci pa placajte prevoz. Zabole me za drzavu kao sto drzavu zabole za mene, a veruj mi ona je mene ostetila 100 puta vise nego sto sam ja izbila iz dzepa Djilasu ili ovom razbojniku Vesicu. Znas koliko para oni ukradu od tvog novca od poreza? To te ne svrbi koliko i subvencija za gsp? Znas koliko ljudi iz gsp-a ne dolazi na posao a prima platu? Jel za njih treba da kucam kartu?

Mene jako brine svest nas kao nacije.

Mene brine kolektivna nesvest, pomirljivost i mentalitet prosecnog roba.

Evo ja sam juce prekrsajno parkirala na novi parking plavu zonu na bul.Avnoja. Ostetila sam grad za 150 din, za mojih 5 minuta. Propasce svet.
 
Zadnjih nekoliko postova su konstruktivna i apsolutno dobra osnova za uvodjenje reda u sistem gradskog prevoza

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Prvo...Svako ko ima platu ispod 30000 dinara i od nje samo sebe izdrzava, ne moze sebi da priusti mesečnu kartu za gradski prevoz, sve i da hoce. A kamoli ako ima porodicu.

Drugo...Ljudi koji zive u npr. nekom naselju gde gradski autobus ide na skoro sat vremena, nisu nista manje ljudi od onih u centru Beograda. A kartu i jedni i drugi moraju da plate. Bez obzira na to gde zivim, razumem da je prevoz ređi, pošto se ne bi isplatio da ide češće, ali tada kada dodje, necu da mi dolazi olupina koja nema grejanje i u kojoj duva sa svih strana, smrdi na paljevinu i tome slična uzasavanja. Pošto plaćam i hoću da imam LJ od ljudskih uslova u tom prevozu, pa makar ziveo u najudaljenijem i najmanjem beogradskom naselju.

Trece...Svi znamo gde ide novac od karata (bar veci deo). I to stvara veliku odbojnost naroda ka plaćanju karata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410460#p410460:1lhs54zq je napisao(la):
dex87 » 13 Oct 2016 04:04 pm[/url]":1lhs54zq]
Матеја Бељан":1lhs54zq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410438#p410438 je napisao(la):
dex87 » 13 Oct 2016 02:33 pm[/url]":1lhs54zq]
Пантограф":1lhs54zq je napisao(la):
Ја баш и нисам закључио да су возови у тој мери празнији. То путника што је изгубљено, биће надокнађено кад се линија продужи у Банат.
Meni ce to da odgovara ako ce BG voz stajati na Pancevackom mostu a ne tamo dole gde staje za Vrsac...

Kako cu onda ako idem ulazim u stanicu a putnik sam Beovoza, oce li oni pavijani da mi traze da kucam Bus Pljus...

Beovoz više ne postoji.

Ako se bude uvodio putnilki voz za Pančevo do Prokopa, on bi svakako mogao da preskače sve gradske stanice, a to će i morati ako krene Štadler. Tako da, neće nikada biti problem te rampe na ove tri stanice. NBG je već problem, ali tu mogu da se odvoje dva koloseka za BG voz, dok bi Tošin bunar, Zemun, Zemun polje i Altina mogli da budu takođe stanice samo za BG voz.
Kako ne postoji Beovoz?!
Zar nece vise biti Pancevacki most - Pancevo Vojlovica? '

Dok nije ukinuta ta linija, bila je u sistemu putničkih vozova, tako će verovatno biti i kada je vrate
 
Da vrate Beovoz sa linijama kakve su bile po otvaranju Vukovog spomenika, makar i sa malom taktnošću, mislim da bi se rešilo mnogo toga.
 
Boldovanje tuđih postova određenih forumaša proporcionalno je nemanju k...a u stvarnom životu i odraz siledžijstva. Argumentovana rasprava je argumentovana rasprava. a siledžijstvo je siledžijstvo.
 
Inače se ne vozim prevozom puno, ali sam zadnjih dana znatno presedao, i to na Zelenjaku i Usću. Nigde kontrole, ni u špicu ni van njega, prosto mi nije jasno šta se dešava. Jedini sam se validirao i gledaju me ljudi kao ludaka kada vadim pripejd karticu da otkucam.
 
Direktore , lepa vest
+ 1 :)

Kod nas bi bio i veliki iskorak
kada bi javni prevoz bio besplatan makar samo od 05:30 do 07:00 h

kako bi i oni bez para mogli da odu na vreme na posao ,
a kad se vracaju ima se vremena i za 20 km pešaka

Osamdesetih takav model sam zatekao u Atini ....poranio ja da obidjem arh. ruševine po ladovini...
još su bile kante za ubacivanje novca kod vozača
i taman da platim
vozač mi objasni da je besplatan taj jjutarnji špic
dok Atinjanii idu na posao
a turisti spavaju
:sesir:
 
Nema nista lose da se pesaci o po 5km, meni je to dnevno iz dva puta, odlicno je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411863#p411863:cscd23l5 je napisao(la):
direktor » October 21st, 2016, 1:25 am[/url]":cscd23l5]Ceo grad se vozi džabe i to im je donelo milione

Sećate li se vesti da je Talin postao prvi grad u EU koji je uveo besplatan javni prevoz? E upravo taj eksperiment im je doneo 20 miliona evra.
Izvor: B92 četvrtak, 20.10.2016. | 10:40

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1190068

Nije besplatan , plaćaju 1€ godišnje. Nevezano za to što je to smešna cifra , nervira me to što se za mnoge stvari kažu da su besplatne (bilo na našim ili stranim sajtovima) , uz doplatu do 1€ ($...).
 
Sole, taj 1€ tezi 0 jer u odnosu na ukupan godisnji trosak na placanje mesecne karte ili pojedinacne, kakav god bi bio sistem, taj 1€ je beznacajan. Zato kazu da je besplatan, iako mozda termin nije odgovarajuci jer se ipak placa nesto, matematicki jeste jer tezi nuli.
 
Najzad videh kontrolu, doduše u broju 16 na NBG. Svi putnici su imali karte pa pretpostavljam da su navikli na česte kontrole.
 
da kod Hajata prema Novom Beogradu gde ide linija 16 ih redovno ima kao i na Banovom brdu.
 
Na 47 i 48 im je novi običaj da se kamufliraju među studentima kod fona. Tu ih ima počesto. U zadnje vreme kamuflaža im je redovna taktika, ulaze samo na prometnim stanicama i kriju aparate sve dok bus ne krene, ali su uglavnom mnogo sporiji kad uđu ne pročešljaju ni pola putnika u polupraznom busu.
 
Ja ne pamtim kad mi je kontrolor trazio kartu, a skoro svaki dan mi udje u autobus. A jos mesecnu imam :D
 
Vrh