Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Mogu da te prate i da te cekaju, ali nemaju prava da te zadrzavaju. Samo sluzbeno lice to moze.
 
Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
 
Mogu da te prate udjes u delta siti pa neka cekaju ili u taksi pa neka idu zatobom
Bio je drugar na razgovoru za posao kod bus plusa koji je pravnik oni su im govoril tamo kako jest da krse zakon ali to putnici ne znaju i tako sve u tom stilu
 
imao sam par situacija sa njima... Cim vide da iole poznanjes zakon kolko tolko ( naravno svi smo mi boranija jer je pravo nauka) samo se okrenu i odu. Bitno je samo da se nauce bar bitnih stavki i to je to :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418746#p418746:2evm4lhq je napisao(la):
marrecar » 24 Nov 2016 02:22 pm[/url]":2evm4lhq]Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
 
tragac":346ipvot je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418746#p418746 je napisao(la):
marrecar » 24 Nov 2016 02:22 pm[/url]":346ipvot]Pogresno dovodis tu "dozvolu" da te oni prate i cekaju u vezu sa time sto su kontrolori. Naravno, oni to cine da bi kaznili ili sta god. Ne znam kako to da ti objasnim, a da me razumes, jer ni sam ne mogu da sklopim par recenica tako da bih u potpunosti objasnio kako treba. U sustini, svako moze da te ceka i da te prati, a to sto oni cine u svojstvu kontrole sa namerom da pisu kaznu ili sta god, to je samo neko njihovo tripovanje autoriteta. Jedino sto je nemoralno, ali zakonski pretpostavljam da mogu da te cekaju u bilo kakvom svojstvu da su, kontrolor ili slucajni prolaznik, sto moze direktor da pomogne sa objasnjenjem (tek ces njega razumeti), ali sigurno ne mogu da te zadrzavaju jer nisu sluzbeno lice. Ako su sa njima komunalci, oni mogu samo da te zadrze u cilju legitimisanja i to samo ako ti predoce razlog legitimisanja, a dalje ne smeju da predaju licne podatke kontroloru. Takodje nemaju ni prava da te privode za bilo sta osim za utvrdjivanje identiteta.
Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.


Posle kad dobiju batine djavo im kriv


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414124#p414124:1nstaiw7 je napisao(la):
aska » Sre Nov 02, 2016 8:28 pm[/url]":1nstaiw7]Hvala na savjetu Zika,

Ne želim da platim, jednostavno ne želim, nije problem ni visina kazne, neka se popne koliko može ako mogu da izvrše-
aplaudiraću snazi države i Apeksa i njihovom snažnom ubilackom instinktu.
Dakle, ako se sve odigra po zamišljenom scenariju, pravosnažno rješenje podrazumjeva izvršenje. Ali šta je predmet tog izvršenja? Ja imovinu nemam.
Jedino je moguće da me uhapse pri prelascima granice i tako dovedu na sud i zaprijete zatvorskom kaznom.
Ukoliko "umaknem" od suda dovoljno dugo,

šta se dešava, kakva je priroda te kazne i mogućnost njenog zastarjevanja ? Ovo su, koliko shvatam, nova pravila igre sa kojima se ima malo iskustva.

To se upravo dogodilo koleginom rođaku. Ulazio iz Bosne ba i prilikom kontrole utvrdili da postoji presuda i poternica. Priveli i sproveli ga do zatvora gde je uredno odradio kaznu. Odradio jer su mu našli šta da radi u zatvoru mada je računao samo da odleži.
Tako da država postaje za sirotinju efikasan aparat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418803#p418803:2ypd4jvi je napisao(la):
tragac » 24 Nov 2016 05:48 pm[/url]":2ypd4jvi]
Njihov domen autoriteta je kabine vozila javnog prevoza. Čam izadješ iz vozila njihove ingerencije tu prestaju. Zato uostalom većina normalnih ridža to ni neće raditi ako nema asistenciju tzv. komunalne "policije". Na primer izvedu te iz busa, OK, ti im kažeš da želiš da platiš kaznu na licu mesta ali nemaš keša u džepu već samo u banci. Banka ti je blizu mesta gde te drndaju. Udješ u banku i čekaš. Koliko treba da čekaš da bi otišli. Ovo se desilo jednoj ženi pre par nedelja. Ušla je u banku (nije njena, samo je videla da je neka banka i setila se toga). Sedela je 15 minuta, sekjuriti je provalio o čemu se radi i pustio je da sedi. Posle toga je videla da se ridžveji (koji nisu imali nikakvu pratnju ni pojačanje) udaljavaju. Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
Pa pazi, nemaju oni nesto mnogo autoriteta ni u vozilima, njihovo je samo da pregledaju karte, po pravilniku putnik je u obavezi da je preda, i da pisu kazne/doplatne karte ukoliko putnik samovoljno preda licni dokument. Ni u vozilu nemaju prava da ogranicavaju kretanje, bilo to da ne daju putniku da izadje iz vozila (sto je retko ali se desava) niti da traze od vozaca da ne krece sa stajalista ili da drzi vrata zatvorenim. Ali tacno je to sto hoces da kazes, domen je samo unutar vozila, sve van je samo volja putnika da se bakce sa njima jer oni van vozila nemaju sta da pregledaju niti imaju prava. Doduse ta situacija koju si opisao je banalna, ta zena ako nije imala kartu mogla je lepo da kupi ako je bas morala da ide negde, a ne da se vrti, "krije" i slicno. Ali eto neki kontrolori su dokoni pa ce namerno stajati na stajalistu i cekati da ulaze oni ljudi koje su upravo izbacili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418803#p418803 je napisao(la):
Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi. Ovde jasno ima elemenata ograničavanja slobode kretanja od strane lica koje nije ovlašćeno da to radi.
tu su pravi majstori nad izivljavanjem nad zenama :evil:
 
Malo gubite perspektivu, ta žena je neispravan putnik. Znači neko ko pravi štetu. Mala je razlika u odnosu na lopova.
Treba urediti te službe i dati im ovlašćenja kako bi mogli da rade svoj posao.
Ljutili se vi ili ne.
 
Konrtolor ne sme da:
- zadržava putnika
- ograničava pravo kretanja
- preti
- primenjuje fizičku silu
- zaustavlja vozilo javnog prevoza
- tera putnike da se legitimišu

Sve što od toga rade, rade zbog toga što svesno krše zakon i misle da putnici ne znaju zakon kao što je neko gore napisao. Čim vide da putnik zna zakon odmah se povlače. Sa druge strane ima dosta putnika koji ne znaju svoja prava pa u kombinaciji sa siledžijskim ponašanjem kontrolora popuste i plate kaznu.

Na primer omiljena taktika im je da uhvate neku uglavnom devojku kod železničke, izvuku je iz tramvaja i troje kontrolora je opkoli, na razdaljini koja je ne primerena da držiš kada sa nekim pričaš, rašire se i napišu kaznu. Kao prvo kontrolor na ulici nema ama baš nikakva prava ali to ljudi ne znaju a oni izvlače ljude izvan prevoza kada pišu kazne upravo da se drugi putnici ne bi pobunili i pritekli u pomoć.

A o tom primeru da kontrolori prate nekog do banke da podigne pare meni je neverovatno da neko ne zna toliko elementarno svoja najosnovnija prava u 21. veku.
 
....Sačekala je još par minuta da se udalje ali kad je izašla oni su njoj spremili sačekušu u zasedi...
:lool:
Čisto prekoračenje ovlašcenja i kodeksa uobičajenog načina pri poslovanju
ovlašćenja su im data da ih koriste u odredjenom prostoru i vremenu,
svaka potreba za delovanjem van prostora (pa i vremena) obracju se drugim nadležnim

Kad su je vec zapazili u banci mogli su da zatraže pomoć od nekog iz te banke da im ustupi nj. podatke ili da pozovu komunalnu za asistenciju
a ne da je love ko divljac u hajci po gradu :shock:

....urediti te službe i dati im ovlašćenja.....
:bash:
Kako dati ozbilnija ovlašcenja ikome
ko i daleko prostija tj. manja ovlašcenja bezobzirno ih gazi ?

Organ privredne komore tzv ,,sud časti ,, po tako prekršenom kodeksu-
tj. grubog kršenja propisanih poslovnih norma ponašanja
a kojih su dužni da se ih se pridružavaju u svom delovanju u nj. poslovanju
ko iz topa
bi im izrekao bar privemenu ili trajnu zabranu obavljanja registrvane delatnosti
:sesir:
 
Najskuplja Busplus dopuna košta 54.890 dinara, a evo zašto se isplati kupiti je
Mateja Beljan | 27. 11. 2016 - 15:20h

Busplus dopuna za zaposlene koja košta čak 54.890 dinara važi 365 dana i u sve četiri zone! Uz takvu kartu, međutim, putnici štede jer ona košta 4.990 dinara manje nego u slučaju da su imali 12 uzastopnih uplata mesečnih karata. Popust je, zapravo, cena jedne mesečne dopune.

Ista pogodnost može da se iskoristi i za prvu, drugu i teću zonu. Na primer, godišnja Busplus dopuna za prvu zonu za zaposlene košta 32.890 dinara, za prvu i drugu 36.025 dinara, a za tri zone 42.790.

I povlašćeni imaju mogućnost kupovine godišnje karte, ali ne sve kategorije. Dok učenici, studenti, penzioneri i lica sa invaliditetom mogu da kupe kartu za 365 dana, nezaposleni nemaju tu priliku. Za razliku od nabrojanih kategorija, oni svoj status moraju da dokazuju na svakih šest meseci, pa nije ni moguće da se pretplate na 12 meseci.

Cena godišnje karte za povlašćene je niža i iznosi 11.990 dinara za prvu zonu, za prvu i drugu 12.320, za tri 15.510, a za sve četiri zone 19.030 dinara.

Slabo interesovanje za godišnje karte

Međutim, mali broj ljudi odlučuje se da odreši kesu i plati kartu koja košta više stotina evra. Od početka godine tu mogućnost iskoristio je samo 41 zaposlenih i 26 povlašćenih putnika navode u Direkciji za javni prevoz.

U oktobru uplaćene su samo četiri godišnje karte, i to za povlašćene kategorije.

Popust i za nepersonalizovane karte

Za svaku dopunu na nepersonalizovane Busplus kartice u iznosu od 900 dinara, ili većem, dobija se gratis kredit u iznosu od 100 dinara.

Samo u oktobru bilo je 25.114 uplata na Busplus kartice u iznosu većem od 900 dinara.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/najsku ... je/ftetrrs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419699#p419699:2a6g67nr je napisao(la):
direktor » 27 Nov 2016 10:46 pm[/url]":2a6g67nr]
Međutim, mali broj ljudi odlučuje se da odreši kesu i plati kartu koja košta više stotina evra. Od početka godine tu mogućnost iskoristio je samo 41 zaposlenih i 26 povlašćenih putnika navode u Direkciji za javni prevoz.
Naravno da malo ljudi uzima takvu kartu jer je prosecna plata jedva 400e. Ne znam sto su napravili clanak o tome da ispada kao jeftinije jer su to jos i prvo rekli kada su uveli nove tarife i karte da onaj ko uzima godisnju kartu da dobija "gratis" jedan mesec, tj. da je prakticno platio za 11 meseci, a karta vazi 12.
 
U Pragu godisnja karta za 365dana kosta 135 eura, mesecna je 20 eura!!! a njihov gradski prevoz necu ni da poredim sa nasim.
 
Kad pominjes Prag i cenu godisnje i mesecne karte, bilo bi dobro ili da kazes za koju kategoriju putnika i koju zonu (da i oni ih imaju), ili da navedes link ka izvoru informacije, pa da sami pogledamo o kojoj kategoriji se radi.
:)

Pratim povremeno ovu temu, na kojoj sam nekada bio mnogo aktivniji. Interesantna mi je kao neki socioloski fenomen.
Mi smo bre carevi. Sto bi rekli "svaka susa" zna svoja 'prava', al obaveze... ;)
I Ok, sve je to legitimno, pa cak do neke mere i simpaticno.
Nego...
Kako onda isti forumasi ocekuju ciste i tople (leti rashladjene) autobuse i redovne polaske?
Mislim, pa po istoj logici i pruzalac usluga gleda da izvrda svoje obaveze


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419749#p419749:1phey7lb je napisao(la):
tripko » 28 Nov 2016 10:50 am[/url]":1phey7lb]U Pragu godisnja karta za 365dana kosta 135 eura, mesecna je 20 eura!!! a njihov gradski prevoz necu ni da poredim sa nasim.


У Прагу се милион и по путника дневно превезе метроом (то је најбољи резултат на целом свету, мерено у односу на број становника), у Београду - аутобусом. Превоз милион и по људи метроом је вишеструко јефтинији него да их возиш друмом. Још око милион Пражана се дневно превезе трамвајем, у Београду - четврт милиона.

Закључак: јавни превоз у Прагу је развијенији, заснован је на ефикасним шинским системима и тиме знатно јефтинији за експоатацију од београдског. Да је у Прагу основно превозно средство аутобус, са тамошњим шоферским платама, месечна карта би била 50 евра.

In other words: неразвијеност се плаћа.
 
Panto, nemoj tako. Kupićemo tramvaje i elektrobuseve. A setićemo se da pravimo metro kada svi pređu na teleport.
 
vucko":34ic9hi0 je napisao(la):
Panto, nemoj tako. Kupićemo tramvaje i elektrobuseve. A setićemo se da pravimo metro kada svi pređu na teleport.
Me, mislim da je bolja ideja da cekaju na teleport, ono da ustekaju pare za ogroman projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419759#p419759:3rrp4fmg je napisao(la):
dex87 » Пон Нов 28, 2016 12:32 pm[/url]":3rrp4fmg]Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.

Не раде лоповчине викендом.
 
ВождовачкиГАНГ":m0yw5sh7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419759#p419759 je napisao(la):
dex87 » Пон Нов 28, 2016 12:32 pm[/url]":m0yw5sh7]Jel kontrola uopste nedeljom radi?!
Juce u 95ici i 94ci kucam bus plus ljudi me gledaju kao da sam bu****
Kakva je to banana taj Bus plus.

Не раде лоповчине викендом.
Cool ne kucam vikendom
 
За суботу нисам уствари сигуран 100% да не раде. Али јавиће се већ овде неки бус плусовац да нам то каже. :mrgreen: :mrgreen:
 
Vrh