Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pošto im je praksa da ukoliko predaš nevalidiranu kartu oni ti je oduzmu. Jel to znači da bi u ovom slučaju ti platio kartu, daš njima na proveru, i njima piše da nisi očitao (jer recimo iskrsne neki bag), oni će da ti uzmu bankovnu karticu :) ?
 
stanislaw":rvc1rbmz je napisao(la):
Interesantno, dakle Apex traži banku za partnera koja bi finansirala ugradnju dodatnog RFID modula za beskontaktne platne kartice u svaki BusPlus validator. Ne znam koliko je gruba ova računica (130 evra puta puta 7500 validatora = milion evra), takvu opremu same banke nabavljaju na veliko pa verovatno direktno od njih zavisi tačna cena.
7500 validatora? Ok a gde to?
 
Па по 3 у соло и по 4 у зглобним возилима, + трамвајске приколице са 2, и гарнитуре БГ воза.
 
Дошљак":2i622fz4 je napisao(la):
Па по 3 у соло и по 4 у зглобним возилима, + трамвајске приколице са 2, и гарнитуре БГ воза.
Neka bude po 5 validatora po vozilu, gde mi imamo tu npr 1500 vozila kombinovano?!
Mozda misle i za veliku rezervu.
 
Према зимском реду вожње, требало би да имамо 1330 возила. Е сад, нисам сигуран, али можда ће ту додати и возила Ласте и Ластре.
 
Neplacam kartu jer je usluga 0.Nemoze se porediti npr. kupovina hleba i kupovina karte.Jer cu ja kupiti hleb koji ja jedem i koji volim , a kartu, ne mogu da biram da li cu se voziti npr. GSp-om ili Arrivom.Jedno je da mi mozemo birati da li cemo se voziti krsevima ili cemo se voziti u klimatizovanom prevozu.Isto tako ima puno nepravilnosti, kako neko ko zivi u Bloku 45 gde ima Solarise na 95ici placa kartu 90 din, dok neko ko npr. zivi u Ritopeku se vozi krsevima za ISTO 90 din!A drugi razlog zasto ne placam kartu je, jer najveci deo moje karte ide nekome u dzep.Mozda bi i imali nove autobuse na svim linijama da mozemo proveriti gde su pare za kartu otisle.Do sad bi vec mogli da sagradimo metro da neko nije strpao u svoj dzep.A i odnos plata i karte je nikakav, odnosno nije bitno imao platu od 20,000 dinara ili imao platu od 200,000 dinara opet se isto placa.Uvek odbijem da napustim vozilo jer je to moje pravo :)

Isto tako smatram da niko ne bi trebao da placa kartu dok se ne obezbedi usluga.Ne trazimo mi nista mnogo, samo autobus koji je u stanju da vozi ( znaci nisu ga majstori krpili sa 1000 delova da bi jedva krenuo ), da ima klimu i grejanje.Nista vise, zar je mnogo za 21. vek?
 
Uvek su uglavnom svim svercerima izgovori isti. Voleo bih da zaista zaposle veliku turu kontrolora i da komunalci idu sa nima, pa da vidimo prkosne okle ce da se prave fini. je*******ena mesecna karta kosta 1120 dinara, jednostavno ne postoji nikakavo realno objasnjenje zasto neko ne placa kartu.
 
To je za studente i nezaposlene koliko kosta za zaposlene i u 4 zoni
 
Za zaposlene placa poslodavac, drugi je problem sto poslodavci koji daju kes na ruke za prevoz ili na racun, pa posle je sladje ljudima te pare da spiskaju nego sto ce kartu da plate. Ako neko sad pocne da to je za one koji su prijavljeni, ako nisi prijavljen onda izvadis za nezaposlene..
 
Tu je i deo problema, jer ce ljudi radije potrositi te pare na nesto drugo nego na pisljivu kartu za prevoz. I moji roditelji su redovno dobijali mesecno naknadu za prevoz, ali su to uvek koristili za kupovinu namirnica ili cuvali za ne daj boze, jer jednostavno nema para. Drugo je kada neko to koristi za nebitne stvari, ali mislim da svakako mnogo manje ljudi to i cini i da je vecina u istoj situaciji kao sto su bili i moji roditelji. Jer lakse je pretrpeti torturu kontrolora nego imati prazan frizider.
 
Mesecna karta kosta 3275 sto je 3 puta vise nego sto si rekao. Prevoz kakav god da je on postoji i mora da se placa. Izgovori ne smeju da postoje. Ja isto ne mogu da se hvalim ali i ja ne plaćam kartu iz razloga sto je sistem takav napravljen da mozes da de svercujes. Živim na nbg i treba mi 3 stanice do posla , na kojima nikad nema kontrole. Do grada lako izadjem i sačekam bus u kojem nema kontrole. Da je takva kontrola da ne mozes da se svercujes kupio bi kartu kao i pre sto sam kupovao dok sam bio povlascena kategorija za 1100 DIN.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Opet, niko ne placa 3275 sem stranaca. Ako si zaposlen dobijas pare za kartu, ako si bilo koja druga kategorija ides za 1120 din.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403213#p403213:3rbr5vb0 je napisao(la):
loyola » 31 Aug 2016 19:26[/url]":3rbr5vb0]Za zaposlene placa poslodavac, drugi je problem sto poslodavci koji daju kes na ruke za prevoz ili na racun, pa posle je sladje ljudima te pare da spiskaju nego sto ce kartu da plate. Ako neko sad pocne da to je za one koji su prijavljeni, ako nisi prijavljen onda izvadis za nezaposlene..
Godinama kao za stalni rad. odn. samo potpisujem da sam ko bajagi dobio mesecni prevoz ,
pare ostaji gazdi ...... Bilo je i onih koj su odbijali da tako urade
i završili na ulic, ni inspekcije tu ne pomažu ... :(

E sad , u koju grupu da se turim od tih ponudjenih, te koliko bi da platim :lool:
 
Pazi, to je do tebe, zovi inspekciju, bori se za svoja prava. Problem je (ne konkretno do tebe) sto ljudi hoce da rade za mizeriju od para neke poslove, pristaju na sve i onda se gazda postavi neces da radis za 150 evra, ima ko hoce. U sledecem slucaju spusta cenu jos i tako.
 
pa onda bilo bi fer
da uvedu i kategoriju bus plus pretplate ,,oni koj ko bajagi dobijaju prevoz ,, :lol:
nema ništa od toga..... uvodjenje reda i poštenih navika....
to ti je isto kao uredjenje- krečenje plafona.... bez izgradjenog temelja
zato nastavljam kao i do sada
validiram bus plus samo kad moram :sesir:
 
Ja kada sem se svercovao nisam se folirao i izmisljao izgovore. Brate, nisam hteo da platim kartu! Rizikovao sam sa kontrolom par puta sam imao sukobe, ali nista strasno, oni su u sustini bezopasni bez odgovarajucih andleznosti.
 
loyola":1ss5vrys je napisao(la):
Opet, niko ne placa 3275 sem stranaca. Ako si zaposlen dobijas pare za kartu, ako si bilo koja druga kategorija ides za 1120 din.
Ima li neka statistika koliko to poslodavacq placa prevoz radniku?
A da u Bgu su mahom svi zaposleni u drzavne firme, zato ti forsiras da se bus pljis mora postovati. Ti si neki supervizor u Bus Pljusu 100%
 
Jesam, imam 140 soma platu da ovde branim apeks. Privatnici placaju prevoz, a ako neko ima problem da ne prima te pare, zna se koja je adresa za to.
 
loyola":2byelewy je napisao(la):
Jesam, imam 140 soma platu da ovde branim apeks. Privatnici placaju prevoz, a ako neko ima problem da ne prima te pare, zna se koja je adresa za to.
Eh kad bi to tako bilo covece privatni sektor bi doziveo kolaps eto toliko funkcionisemo dobro.
Bus Plusu se minus belezi i bice u minusu ako ne promene tarife i ne usklade malo svoj ne dinamican sistem naplate.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403328#p403328:38hjn9l7 je napisao(la):
nensav » 01 Sep 2016 11:55 am[/url]":38hjn9l7]Ja kada sem se svercovao nisam se folirao i izmisljao izgovore. Brate, nisam hteo da platim kartu! Rizikovao sam sa kontrolom par puta sam imao sukobe, ali nista strasno, oni su u sustini bezopasni bez odgovarajucih andleznosti.

Onda se neko pita zasto se ne gradi metro!
Cudo da i tramvaji jos voze...
 
Trebalo bi zabraniti bilo kakvo insistiranje da poslodavci uplaćuju BusPlus zaposlenima.

U iole većim firmama ima ljudi koji žive i rade blizu a ima i onih koji su dosta daleko. Nekima je radno mesto dovoljno blizu da im prevoz ni ne treba. Neko voli da dodje kolima na posao i ne žali para za gorivo i održavanje. Neko voli biciklom. Zašto bi takvim ljudima odbijali od plate za uslugu koju ne koriste? Videli da sa švercovanjem nameta kao usluge u slučaju TV pretplate ide dobro, pa sad rešili da isto urade sa prevozom? To je čist kriminal.

Oni se švercuju kroz pravne akte i norme, narod se švercuje kroz buseve i tramvaje. Svi se zajedno švercuju kroz život.
 
tragac":lyy5dziq je napisao(la):
Trebalo bi zabraniti bilo kakvo insistiranje da poslodavci uplaćuju BusPlus zaposlenima.

U iole većim firmama ima ljudi koji žive i rade blizu a ima i onih koji su dosta daleko. Nekima je radno mesto dovoljno blizu da im prevoz ni ne treba. Neko voli da dodje kolima na posao i ne žali para za gorivo i održavanje. Neko voli biciklom. Zašto bi takvim ljudima odbijali od plate za uslugu koju ne koriste? Videli da sa švercovanjem nameta kao usluge u slučaju TV pretplate ide dobro, pa sad rešili da isto urade sa prevozom? To je čist kriminal.

Oni se švercuju kroz pravne akte i norme, narod se švercuje kroz buseve i tramvaje. Svi se zajedno švercuju kroz život.
Nismo u Kini, da zivimo u stambenom komplexu u okviru industrijskog parka.
 
Vrh