Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392621#p392621:3q3s2nem je napisao(la):
Пантограф » 17 Jun 2016 04:31 pm[/url]":3q3s2nem]Убедљива већина путника има плаћену карту, што се и види када уђе контрола.

zato što su ostali koji nemaju ostali na stanici :)
 
ink":3ja31muj je napisao(la):
@loyala, sa svim dužnim poštovanjem i bez namere da vređam, ja mislim da ti nemaš pojma u kakvoj državi živiš.

Veruj mi, ne dobijaju svi dodatak za prevoz. Veliki broj ljudi koji rade kod privatnika nisu uopšte prijavljeni, a još više njih ne dobija pare za prevoz al ne smeju da pisnu jer strahuju da će i daj bedni posao da izgube.


Zivim u Srbiji, to sto je neko na crno prijavljen nije problem GSPa, druga stvar je sto ako su neprijavljeni znaci imaju kartu za nezaposlene za 1090 ili 1120 din.
U poslednjih 10 god sam radio i za 121 din po satu ali i za 500 pa i mnogo
vise i uvek sam placao kartu. Oni koji ne placaju uglavnom imaju pare.
 
Po kojoj logici oni koji ne placaju uglavnom imaju za kartu? Aj bas me zanima?
 
Po toj da uvek ljudi koji imaju ne placaju porez, struju i ostale komunalije. A skoro koga god kontrola uhvati ima dobar telefon, pusi, i sa boljom garderobom. Pa evo ovde moze da se pobroji ko nece namerno da placa kartu.
 
Они које ја познајем а шверцују се, имају у просеку између 40 и 55 година, завршен факултет, запосленог супружника, зарађују 60-75.000 динара месечно, а фирма им плаћа за превоз. И онда стоје у троли од Бањице до Главне поште и гледају кад ће да уђе контрола.
 
Ljudi stvar je da ljudi ne mogu ds prezive od plate do plate.
Da se ranije ulagalo u prevoz ljudi bi se navikli da placaju kartu i ne bi ni razmisljali o svercovanju. Al sad nemaju poverenja u vlast i sami vide u cemu se voze zasto bih placao kartu kad znam da te pare idu nekom sa vrha u dzep. Kada vlast bude ulagala u vozni park i bolji prevoz tada ce sigurno 80% ljidi placati prevoz racunam po nekoj normalnoj ceni od npr 1000-1500 dinara mesecno.
Nema logike penzioneri se najvise voze jgp-om a placaju kartu na godisnjem nivou smesnu cifru od 500 dinara.

Послато са Redmi Note 3 уз помоћ Тапатока
 
Povecanu cjenu karte pravdali su visokom cjenom goriva barel je kostao 140 $ danas 40 $
Odrzavanje lose danas u koji god sam bus usao klima nije radila
Promjenio sam za 90 min 6 prevoza 4 busa i 2 tramvaja
Kartu otkucao u tramvaju poslije nigdje nije moglo da se otkuca do zadnjeg tramvaja u 88 min
Kontrola usla kod 6 kaplara u 16 do stajalista poslije siva
DRSKI neljubazni nepokazuju svoju karticu prave se pametni ni dobar dan .
Posto sam bio do knjigovodje minimalac plus topli obrok i regres i minuli rad od 10 god
37850 din od toga drzavi ide 14300 din
plus markica koja se isplacuje posebno ili kod pojedinih firmi uzima godisnja karta zavisno od statusazaposlenih
Da bi se podigla naplata treba ukinuti kontrolore i umjesto njih placati 250 novih kom policajaca
Podigla bi se naplata za bar 30%
Plus rastjerivanje viska neradnika iz gsp uz poboljsano odrzavanje i precizne i transparentne prihode dotacije i rashode 120 mil evra dotacije uz placanje karte je previse
 
Ne znam da li gsp kupuje direktno gorivo od svetskih snabdevaca ali u NISu je mozda 10ak dinara jeftinije gorivo. Iako je toliko pala cena nafte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392646#p392646:1bp4n5f1 je napisao(la):
tragac » 17 Jun 2016 08:20 pm[/url]":1bp4n5f1]Mene zanima koliko košta litar evro dizela kod vozača gradskih autobusa. Klima nigde ne radi ni u ganc novim busevima.
Jako pametno, nema šta.
Pa jel ti misliš da je njemu lakše 8h da vozi u takvom autobusu ili u klimatizovanom?
Kako da ti upali klimu kad su isekli kaiševe i poskidali sa svih vozila, u nekim su poskidali i kontrolne jedinice klime da ako neko sam kupi kaiš i namontira nema kako da je upali.
Tebi je problem 45 minuta, a njemu je sjajno 8h....
 
Trenutna vlast snosi krivicu za neplacanje prevoza, makar dobar deo. Dok su bili opozicija pozivali su narod na svercovanje zbog Apexa. I sta sad? Kao, ajde sad placajte, sad smo mi na vlasti. Naravno, narodu malo treba da cuje ono sto zeli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392669#p392669:1vjnedxl je napisao(la):
tragac » 17 Jun 2016 10:20 pm[/url]":1vjnedxl]Ko to? Gremlini, marsovci, huligani, lopovi, ko?
Zbog ovakvih bi želeo samo na jedan dan vozači da se ujedine i da ne idu protiv sebe i voze neispravna vozila zbog putnika i stanja. Samo jedan dan, pa neka vas voze privatnici, oni pale klime, eno u Luiu voze sa otvorenim prednjim vratima na 42, manuelna klima...
Koliko sebičnosti i bezobrazluka, vozači kradu gorivo i ne pale klimu, ma jel?
Takve specijalce poput tebe bi strpao u užarenu kabinu 8h, kad se usija sve, da vidiš kako je lepo, promenio bi jako brzo mišljenje bez da sedneš za volan i poštovao bar malo te budale što na svoju štetu voze takva vozila da bi Vas prevezao za DŽ!

Kaiši su još na nekim iz M serije (2013.), Solarisima i IK-112LE (2015), ostalima ili su poskidani kaiševi ili su poskidane upravljačke jedinice za klimu, a nije ih moj tata poskidao, nego neko u garaži, po nalogu nečijem...
 
Sa kojih buseva su skonute upravljacke jedinice da se to fotka pa da malo zabiberimo to bezklimatizovano stanje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392709#p392709:1jgz161h je napisao(la):
becks89 » 18 Jun 2016 09:14 am[/url]":1jgz161h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392669#p392669:1jgz161h je napisao(la):
tragac » 17 Jun 2016 10:20 pm[/url]":1jgz161h]Ko to? Gremlini, marsovci, huligani, lopovi, ko?
Zbog ovakvih bi želeo samo na jedan dan vozači da se ujedine i da ne idu protiv sebe i voze neispravna vozila zbog putnika i stanja. Samo jedan dan, pa neka vas voze privatnici, oni pale klime, eno u Luiu voze sa otvorenim prednjim vratima na 42, manuelna klima...
Koliko sebičnosti i bezobrazluka, vozači kradu gorivo i ne pale klimu, ma jel?
Takve specijalce poput tebe bi strpao u užarenu kabinu 8h, kad se usija sve, da vidiš kako je lepo, promenio bi jako brzo mišljenje bez da sedneš za volan i poštovao bar malo te budale što na svoju štetu voze takva vozila da bi Vas prevezao za DŽ!

Kaiši su još na nekim iz M serije (2013.), Solarisima i IK-112LE (2015), ostalima ili su poskidani kaiševi ili su poskidane upravljačke jedinice za klimu, a nije ih moj tata poskidao, nego neko u garaži, po nalogu nečijem...

Tebe loše održavaju, prokuvao si na suncu, ja bih tebe poslao na vanredni tehnički pregled... Do pre par godina u busevima nije uopšte bilo klima, a trole su grejale. Plate su im bile iste i nisu se bunili. Koliko goriva više potroši prosečan solo autobus kad je klima upaljenu u odnosu na kada nije? Za 8h rada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392712#p392712:3uc1pf8x je napisao(la):
direktor » 18 Jun 2016 10:09 am[/url]":3uc1pf8x]Sa kojih buseva su skonute upravljacke jedinice da se to fotka pa da malo zabiberimo to bezklimatizovano stanje
Sa nekoliko Ik218, IK218N, 112N... Što sam ja video...
tragac":3uc1pf8x je napisao(la):
Tebe loše održavaju, prokuvao si na suncu, ja bih tebe poslao na vanredni tehnički pregled... Do pre par godina u busevima nije uopšte bilo klima, a trole su grejale. Plate su im bile iste i nisu se bunili. Koliko goriva više potroši prosečan solo autobus kad je klima upaljenu u odnosu na kada nije? Za 8h rada.
:bash: :bash: :bash:
Bože sa kim ja ulazim u diskusiju...
Plata pre par godina je bila oko 50.000 u vreme kada je euro bio 80. Sada je nekada jedva preko 40000, kada je euro 125. Prostom računicom sa 600eura na 320e plate, vidan napredak nema šta, baš slična plata. Pre par godina su radili su smenama po 7h, danas rade sat više, umesto dva, najčešće jedan slobodan dan imaju, pa te pitam ja kako je isto?
Što se tiče potrošnje goriva, ne može da bude više od 5l na 100km na normalnu potrošnju, ne znam kako da radi...
 
Kontrolori bi trebali da proveravaju i ispravnost ili tehničku pripremljenost klima uredjaja, grejanja, kabinske rasvete, u vremenima kada je nešto od ove opreme neophodno, dakle kad je hladno, vruće, mrak itd. Takodje autobusi koji su nebezbedni (npr vrata se ne zatvaraju, izduvni gasovi u kabini) bi trebali da budu isključeni iz saobraćaja, a vlasnik autobusa, bez obzira da li je GSP ili privatnik bi trebalo da bude kažnjen odredjenim umanjenjem prihoda po osnovu naplate prevoza. time bi autsorsovani sistem naplate i kontrole dobio neki smisao. Onda ne bi bilo bitno da li je za nefunkcionisanje klime ili grejanja u autobusu odgovoran vozač, šef smene u pogonu, otpravnik, vlasnik privatnog prevoznika koji upada u pola noči i mehaničaru naredjuje da poskida kaiševe... Iače postavlja se jedno pitanje. ako je razlika u potrošnji goriva toliko beznačajna, koji je motiv tim osobama po pogonima da naredjuju skidanje delova od klima. Meni lično ništa tu nije jasno
 
Seci usi krpi d... dok se mi svadjamo oni uzivaju troseci nase pare. U jucerasnjoj Politici je izasao podatak da ce tokom leta biti 1017 vozila radnim danima a vikendom oko 670.

Koliko se secam 90-ih je u jutarnjem programu isao izvestaj koliko je vozila izaslo na ulice i tada je bio slican broj a koliki je Beograd onda bio a koliki je sad :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392717#p392717:29o1bipa je napisao(la):
tragac » 18 Jun 2016 11:13 am[/url]":29o1bipa]Kontrolori bi trebali da proveravaju i ispravnost ili tehničku pripremljenost klima uredjaja, grejanja, kabinske rasvete, u vremenima kada je nešto od ove opreme neophodno, dakle kad je hladno, vruće, mrak itd. Takodje autobusi koji su nebezbedni (npr vrata se ne zatvaraju, izduvni gasovi u kabini) bi trebali da budu isključeni iz saobraćaja, a vlasnik autobusa, bez obzira da li je GSP ili privatnik bi trebalo da bude kažnjen odredjenim umanjenjem prihoda po osnovu naplate prevoza. time bi autsorsovani sistem naplate i kontrole dobio neki smisao. Onda ne bi bilo bitno da li je za nefunkcionisanje klime ili grejanja u autobusu odgovoran vozač, šef smene u pogonu, otpravnik, vlasnik privatnog prevoznika koji upada u pola noči i mehaničaru naredjuje da poskida kaiševe... Iače postavlja se jedno pitanje. ako je razlika u potrošnji goriva toliko beznačajna, koji je motiv tim osobama po pogonima da naredjuju skidanje delova od klima. Meni lično ništa tu nije jasno
Što ti ne pravi problem da optužiš 5000 ljudi kako su lopovi i kako kradu gorivo... Takav smo narod, ne znamo, ali pljujemo...
Klima uređaj nije samo gorivo, svake godine pred sezonu bi moralo da se obavi kompletno čišćenje sistema, filtera, "saća", cevi, punjenje freonom koje ne mogu sami da rade i to su veliki troškovi u odnosu na razliku u potrošnji. Ja iskreno više volim kad ne radi klima u GSPu, nego kada radi, jer se sistem ne čisti po par godina i mogu samo neku boleštinu da navučem. Druga stvari, stizale su opomene vozačima da ne pale klimu i slično, pa su prešli na delotvornije mere, onemogućavanje upotrebe klima uređaja.

Kontrolori nisu edukovani ni za posao koji rade, a ne za tako nešto. Ne znam gde ih nalaze bez grama kulture i poštovanja, smarali su juče dva stranca u tramvaju, jednom se čak kontrolor uneo u lice, na kraju ih istera napolje bez većih incidenata, ali sam siguran da je ostavio jako lep utisak na strane turiste. Sa druge strane, kada bi isključio sva vozila po tvojim željama, ostalo bi ti da se voziš taksijem ili da ideš peške.
 
Iskreno ne bih imao ništa ni protiv takvog scenarija. Određeni broj privatnih prevoznika poštuje sve iki skoro sve standarde. Ako mogu oni mogu i ostali, a niko nije nezamenljiv.
 
20160620_120908.jpg

dogovor kontolora
 
"I sta kazete kada neko ima kartu i nece da da licnu?"
"Kolega, ovde imamo situaciju!"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394837#p394837:34hd83i5 je napisao(la):
Kolega2357 » 28 Jun 2016 09:49 pm[/url]":34hd83i5]Ima li mogucnosti sverca prema Mladenovcu, Obrenovcu i Lazarevcu?
A ti si mislio da platiš kartu? :D
 
Vrh