Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Znaci ako ne idu komunalci sa njima, bolje kontrola da ne ulazi u prevoz jer nema nikakvu funkciju.
Jos jedno pitanje, ako ne radi onaj aparat kod sofera za izdavanje karata, da li postoji neka druga mogucnost da se kupi karta kod vozaca ( da je vozac rucno ispise)?
 
biftek":x16x1mj1 je napisao(la):
Znaci ako ne idu komunalci sa njima, bolje kontrola da ne ulazi u prevoz jer nema nikakvu funkciju.
To je tačno, ali to znaju forumaši i par posto ljudi. U stvari to zna i moja keva, ali (kao i skoro sve keve) nema šanse da se inati i ne plati kaznu ako je uhvate bez karte.
 
stf":2bio2eyb je napisao(la):
И даље има оних са пекара/макси паралелама? :bash:

Ne vredi, najveci kriticari "svercera" su ljudi sa privatnim vozilima ili prevoz ne koriste svakodnevno...
Nemaju predstavu da je prevoz vec placen kroz budzet, sto jgp nema alternative, boli ih cosak sto je usluga nikakva, a tek ih bas briga sto po Djilasu GSP ima 2000 viska radnika i sto se isti odnose prema poslu i zajednickoj imovini kako se odnose... Da ne ulazimo u kriminalnu pozadinu bus plusa...

I na kraju, najbitnije, kriticare "svercera" ne boli cena prevoza koja je bezobrazno visoka i nedostizna za vecinu stanovnistva... Lakse im je da se orijentisu na klince sa skupim telefonima i patikama pa da kritikuju, dok ne vide izmoren i slomljen narod u pocepanoj i staroj odeci...
 
A cena hleba nije dotirana iz budžeta. Pa svaki seljak dobija subvencije za naftu,gorivo, đubrivo....za mleko se isplaćuju premije
.


Prem tome čovek može da ode u pekaru i kaže da je hleb već platio kroz porez.

A ti fenom treba da digne spomenik ljudima koji koriste sopstveni prevoz zato što oni najviše plaćaju u budžet kroz razne harače.

Ti verovatno još i koštaš ovu državu da izdvajaju novac za tebe.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Идући пут има да се обучен у женско , набијен јастуче у стомак и правим се да сам трудница! Него шта , доста је бре било више да ја као савестан грађанин плаћам карту ,а неко ко се прави паметан исту не плаћа! Сад ћу ја мало да се пробијем кроз рупе у систему! :twisted:

Лепо ти је човек рекао да ако је неко трудница мора нечим да докаже да је заиста трудница ,а ти га као просечан двоножни павијан извређа. Јад и беда. :|
 
Али обавезно понеси потврду. Ови администратори овде бришу постове као да су из Бљица :)
 
Da rezimiramo. Naš narod se ne švercuje zato što mu smetaju vlasnički odnosi u Bus plusu i što je naplata autsorsovana iz GSP bez tendera.

Naš narod jednostavno ne voli pravila i uvek traži način da ih zaobiđe a bus plus sistem koristi kao izgovor.
 
Tako je. Pogledaj samo primere oko nas. Divlja gradnja , registracija vozila na invalida, krađa struje...

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Паралела са пекарама је прворазредна будалаштина.

Ако ти се не свиђа хлеб у једној, постоји још барем двадесетак других произвођача и ланаца пекара па може да се пробере. Дакле, постоји алтернатива а та алтернатива држи валитет на одређеном нивоу, јер она пекара која поквари квалитет пецива по обичају се на крају затвара после вишемесечног пада промета.

ГСП нема алтернативу. И не, не може се алтернативом сматрати "иди пешице" или "иди таксијем" јер би то, у поређењу са пекаром значило као "па купи француски хлеб" или пак "перецу" уместо регуларног хлеба.
 
registracija vozila na invalida, krađa struje...

Da li neko moze u kratkim crtama da mi objasni kako da ukradem struju i gde da nadjem voljnog invalida za malverzaciju, bila bih zahvalna :sesir: :lool: :bg4: :violina:
 
Puni oglasi "jakih magneta", kao i ljudi koji otvoreno nude registraciju vozila na njihovo ime uz određenu naknadu (500 evra).

A pošto si ti jedna od tih što se švercuje nije ni čudo što te zanimaju takve stvari.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
OK ajde da integrišemo dve činjenice, a to je teza o mentalitetu koju ja i MilisaV zastupamo i činjenicu da je švercovanje u prevozu endemska pojava.
Da li postoji idruga strana priče - postoji. A to je bezobrazluk vlasti koja je povećala cenu javnog prevoza uprkos tome što je glavni input u usluzi gradskog prevoza pojeftinio.
Kad karta "pojeftini" sa 72 na 89 dinara ionako šsvercovanju sklon narod će samo povećati svoj otpor sistemu. To se poklapa sa onim - kakav narod takva vlast. Narodu fali OBRAZOVANJE. Tu ne mislim samo na institucionalno, formalno obrazovanje već sav sadržaj koji vlast i njioj podredjene ustanove bilo kog tipa plasira preko mas medija. Pre svega treba nam isprati mozak da svoja nedela ne možemo pravdati nedelima drugih (u nedela na konkretnom primeru treba dodati i zapošljavanje do četvrtog kolena u GSPu, loše održavanje i ostalo). Jednostavno. ako npr bus koji čekam ide na svakih 10 minuta a meni naidje posle 45 minuta overiću kartu pa ću se tek onda buniti vozaču, dispečeru, kontroli i ostalima u sistemu.
Time što sam platio vožnju sam opravdao svoje pravo da se bunim. Učinio sam ono što se od mene traži i sad tražim svoje pravo ' a njihovu obavezu na poštovanje reda vožnje, grejanje ili rashladjivanje, osvetljenost i ostali komfor. O ceni prevoza se treba voditi dijalog kroz institucije.
Švercovanjem sebi činite medvedju uslugu, jer idete linijom manjeg otpora "ako oni podrivaju sistem javnog prevoza, podrivaću ga i ja". A gde takvo ponašanje vodi? Poboljšanju sistema sigurno ne vodi.
Donekle razumem ponašanje ridžovana pa čak i komunalaca iako su oni pretvoreni u partijske Sturmabteilung odrede. I Hitler je znao da lumpenproletarijat ima revolucionarni kapacitet ako mu daš da radi ono što najviše voli, a isto znaju i vučić i siniša mali.
Ukratko: bezobzirni narod bira bezobzirne vlasti (demokratskim ili nedemokratskim putem, svejedno) i ta vlast postupa sa narodom na bezobziran način. Taj začarani krug se može prekinuti modelima ponašanja koji su upravo suprotni od švercovanja u prevozu, kradje struje, sipanja lož ulja u auto i sl.
 
Само што је ова карта од 72 динара важила за једни вожњу ,а ова од 89 динара важи за 90 минута неограничене вожње. И то кад народ каже да је карта поскупела заправо није ,јер имају обичај да мешају бабе и жабе. :wink:
 
Ne bi bio nikakav problem da su ostavili kartu za jednu vožnju paralelno u opticaju sa vremenskom, koja je takodje dobro rešenje. Ali ne kao zamena za staru kartu. Tako da je za dobar deo putnika ta karta poskupela.
 
Naravno da je karta za "pojedinacnu voznju" poskupela svako drugacije tumacenje je uvreda za zdrav razum.
 
Како може да поскупи нешто ако се претходно то нешто укине? Нека то објасни здрави разум ако се претходно не увреди. :lool:
 
Pa sto nisu kartu od 72 din promjenili u kartu od 90 min ili je bar ostavili kao opciju
Kad istice ugovor sa busplusom
 
Stvar je vrlo jednostavna kako god je zvali, ako zelis da se vozis jednim vozilom kartu ces umesto 72din platii po vecoj ceni.
 
Да ,али ако промениш три линије нећеш платити 3х72 већ само 89 динара у једном смеру. :)
 
Дирекција за јавни превоз је временске карте представила као унапређење у односу на појединачне, а појединачне, као превазиђену категорију, укинула.
Дакле, са једним се слажем, временске карте заиста пружају огромне могућности, чак сам давао примере где су неке огромне километраже могле и могу да се пређу за 89 динара, док сада за 269 динара можеш да организујеш екскурзију од преко 100 км и све је то ок, АЛИ!!!
Ако је ДЈП проценила да је карта за једну вожњу превазиђена, зашто су је уопште укидали? Чему бављење нечим што је превазиђено, кад то ионако нико неће користити по њиховом схватању, зар не? И хало говорнице су превазиђене, па Телеком није послао булдожере да их руше.

Зашто нису оставили ту појединачну карту као опцију, макар као неку ситну иконицу на валидатору уз фусноту "да ли сте сигурни да желите баш ову карту", а сигуран сам да би се неки "глуп човек који не схвата ширину нове технологије" зезнуо и изабрао баш ту карту, исто као што сам сигуран да никада нико неће изабрати дневну карту за све четири зоне која кошта 750 динара, јер уз максимално иживљавање од коришћења превоза у све четири зоне, реално је да се максимално потроши око 500-600 динара користећи временске од 90 минута у броју зона који је потребан да се стигне где треба (што сам представио једним екстремним примером). Чак сам нашао и баг у систему, али нећу сада опет о томе.

Дакле, укидање појединачних карата је исто као и што су мобилни оператери увели заокруживање на пун минут (или чак минут ипо као што Вип ради), дакле поента је: хоћу да нађем начин да наплатим више него што си користио!

Још једна чињеница: СВАКИ КОРИСНИК ПРЕВОЗА КОЈИ СВОЈЕ ПУТОВАЊЕ ЗАВРШИ У 89. МИНУТУ, ПОКРАДЕН ЈЕ ОД СТРАНЕ ГРАДА ЗА ЈЕДАН МИНУТ КОЈИ ЈЕ ПЛАТИО!


И, да се вратимо на добро познату пекару и свима нам драг хлеб: Свака пекара и продавница нуде могућност да се купи и пола хлеба, а чак и четвртину хлеба, пробао, тестирао, успео.
 
Norexan":2r30pr1j je napisao(la):
Идући пут има да се обучен у женско , набијен јастуче у стомак и правим се да сам трудница! Него шта , доста је бре било више да ја као савестан грађанин плаћам карту ,а неко ко се прави паметан исту не плаћа! Сад ћу ја мало да се пробијем кроз рупе у систему! :twisted:

Лепо ти је човек рекао да ако је неко трудница мора нечим да докаже да је заиста трудница ,а ти га као просечан двоножни павијан извређа. Јад и беда. :|
Jel da te pita čovek, jel ti kad ulaziš u autobus treba da nosiš sve dijagnoze sa sobom? Jel kad kreneš do pošte, treba medicinski karton sa sobom poneseš, da kojekakvi id*** ne bi imali razlog što da te maltretira. Ajde, oni su plaćeni da to rade, ali ko tebe tera da pišeš ovakve nebuloze, to me živo zanima?
Ponesi sutra svoje dijagnoze, pa će te pustiti da se voziš džabe, sažaliće se ljudi...
biftek":2r30pr1j je napisao(la):
Znaci ako ne idu komunalci sa njima, bolje kontrola da ne ulazi u prevoz jer nema nikakvu funkciju.
Jos jedno pitanje, ako ne radi onaj aparat kod sofera za izdavanje karata, da li postoji neka druga mogucnost da se kupi karta kod vozaca ( da je vozac rucno ispise)?
To nikako ne sme, mada su budale radile i to. Princip rada zasniva se na sledećem, vozač na svojoj kartici ima cifru od 20.000 dinara počevši od svakog prvog u mesecu, svakom kartom, umanjuje mu se taj iznos za vrednost karte, i u periodu kada treba da se preda pazar, lako se vidi ko je i koliko prodao i dobija svoj procenat od prodaje ukoliko radi u GSP. Ako bi ti pisao kartu, samim tim ne bi koristio sistem, kredit bi mu ostao isti, a on bi uzeo tvoj novac. Dakle, nije po propisima i nije moguće, ako ti neko ponudi da ti ispiše, nemoj to da plaćaš. Nema druge mogućnosti, ako ti vozač ne može/ne želi prodati kartu.
 
Norexan":3py2ivwe je napisao(la):
Да ,али ако промениш три линије нећеш платити 3х72 већ само 89 динара у једном смеру. :)
Ni tako ne moze da se posmatra kao pojeftinjenje. Nije nista cudno sto su ukinuli kartu za jednu voznju, odnosno sto je nisu ostavili paralelno sa ovom vremenskom. Mnogo putnika ce koristiti jedan prevoz za nekoliko stanica, odnosno sigurno manje od 90 minuta i sada bi teorijski morali da plate 89 dinara. Da postoji i karta za jednu voznju od 72 dinara, tada bi je oni koristili, a to znaci da bi naplatili manje nego sada za 89 dinara. Drugim recima, sada ti putnicu moraju da plate skuplje, sto znaci da uvodjenje vremenske karte i "pojeftinjenje" na 89 dinara nije pravo pojeftinjenje. Sve je radjeno planski samo da se uzme vise para.
Retko ko svakodnevno koristi po 3 prevoza u jednom smeru i placa vremensku. Takvi putnici, uglavnom zaposleni, se teraju da placaju mesecnu kartu koja nije uopste jeftina.
 
@backs89 На који начин контролор може да зна да нека жена говори истину? Шта стоји иза њених речи? У реду је ако се види да је трудна ,али ако је у почетним месецима трудноће како човек да зна да она говори истину? Када вадиш карту да си студент треба ти уверење , када вадиш карту за незапослене опет мора да постоји уверење итд. Исто важи и за све остало. Не знам , шта ти ту није јасно? :?

@marecar Поновићу још једанпут....

Због тог јавашлука и система "како преварити систем" захвалите што не постоје карте од 45 минута или сличне као у нормалним градовима ,па људи који путују свега пар станица морају да плаћају карту од 90 минута као да иду из Земуна у Пиносаву. :bash: :kafa:



Sve je radjeno planski samo da se uzme vise para.

Наравно! Како си погодио! :mrgreen:

А, зашто? Зато што је наплата слаба. :)

Добро , не мора три превоза! Да користиш два опет ти дође јефтиније ,а многи људи користе два превоза у једном смеру. :)
 
Norexan":h2e94pjk je napisao(la):
@backs89 На који начин контролор може да зна да нека жена говори истину? Шта стоји иза њених речи? У реду је ако се види да је трудна ,али ако је у почетним месецима трудноће како човек да зна да она говори истину? Када вадиш карту да си студент треба ти уверење , када вадиш карту за незапослене опет мора да постоји уверење итд. Исто важи и за све остало. Не знам , шта ти ту није јасно? :?
Čekaj, jel u pošti kad te žena zamoli da je pustiš preko reda jer je trudnica, tražiš je potvrdu da je trudna? Ko si ti da zaposlen na mestu kontrolora karata, kontrolišeš zdravstveno stanje putnika? Ko te je ovlastio?
Ok, nema problema, idemo da terorišemo sve putnike, ajde, ali ne, terorišemo ugrožene i one koji su potencijalne žrtve da nasednu na tu priču. Baš danas ta majmunka, što se kurčila i vikala kako je ona zakon u busu, tražila devojci potvrdu o trudnoći, koju sam istog dana napušio, ulazi i vidi mene, misliš da je prišla da traži kartu? Znaš zašto nije, ne zato što bih je tukao, što sam ogroman ili što ne znam ni ja šta (možda zato što sam ružan :mrgreen: ), već zato što zna da ne može da me vesla svojim forama. Za svaku njenu frazu imam 10 spremljenih. Ne želim da joj pokažem ništa, zašto, zato što jedan rom nije vredniji i bolji od mene, zato što neki majmun od 2m nije bolji od mene, a pogotovo zbog toga što se iživljavaju na matorcima, strancima i trudnicama. Princip jaki smo u čoporu i zovemo komunalce kad nemamo muda i udri po slabima, zaj*** me toga, par puta su me skoro doveli u situaciju da se fizički obračunavam sa pojedincima jer su u toj bahatosti i sami počeli da veruju da im zakon omogućava neke postupke, tipa zatvaranje vrata i ograničavanje kretanja, tipa fizičkog kontakta, tipa uvreda i najodvratnijih fraza za provokaciju. Ipak, grešio bih dušu kada bih rekao da su svi takvi, pre neko veče dečko je zamolio vozača, ako može samo da sačeka da zamoli gospođu da napusti vozilu, a pritom ga je žena psovala do te mere da se iz prikolice čulo vikanje. Dečko ni u jednom momentu nije povisio ton ili bio bahat, tako nekom, ko uljudno dođe i kaže dobar dan, dobro veče, možete li da mi pokažete vašu kartu, i onaj koji je nema će ljubazno odgovarati, a one drkadžije što hvataju na foru blokade aparata, što ulaze ko kriminalci u autobuse, e on može da dobije k. Uzgred, počela su gospoda i da biraju u šta ulaze, više u krševe ne ulaze, biraju i oni jbt...
 
Ти си баш то озбиљно схватио ,је л' да? Контролери знају све ваше форе и фазоне и зато се тако и понашају. Па шта мислиш , да 70% људи плаћа карту да би улазили као гестапо у аутобус? Не би сигурно , него знају људи шта се све ради и зато се тако понашају. Од времема од када је уведен Бус плус ретко кад су закључавали валидаоторе , када им каже неко да им откуца карту они то и ураде иако су сво време знали да људи куцају карту само кад их виде. Е па , не мож' више тако. Шта мислиш да ће неко то да трпи годинама? Оно што сејеш , то и жањеш. :wink:
 
Vrh