Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

a gde je 50-ca? Alal vera onom koji uspe da izbroji putnike u njoj
 
Има данас у једним новинама (нећу да их рекламирам), 95 је најоптерећенија линија са огромних 85.000 путника дневно.
23, 16, 65 - сви имају више од 60.000. У врху су и 50, и 7 итд.

Закључак: поједине београдске аутобуске линије имају путника као неке слабије оптерећене метро линије по свету.
 
astrodule":1htd9k21 je napisao(la):
A šta je problem da objave javno te podatke? Ima dosta nas koji vole brojeve.
Jes, pa da "razglasite" :D
'Konspiracija' je neophodna, da bi nasa iskustva i resenja ostala tajna ostatku sveta ;) :D
 
Astor posalji zahtjev djp to je podatak od javnog znacaja na ocnovu zakona o slobodnom pristupu infromacija trazi isti pa podjeli sa nama
 
istrazivanje-95-ica-najveca-guzva-2015.gif



sa sajta lobi info


http://www.lobi-info.rs/potvrdeno-95-ic ... -beogradu/
 
Iznenadjuje me da 3 nije na listi najmanje opterećenih linija. Mogli bi da izbace i kompletnu listu. Top lista je u ovom slučaju potpuno beskorisna i ne može da da podatke za izvodjenje bilo kakve zaključne informacije.
 
Закључак је да су ово огромне бројке и да нам је саобраћајни систем постављен наглавачке. Постоји немало метро линија по свету са мање путника од линије 95.
Отуд и огромни губици ГСП-а, а не услед шверцовања.
 
A gde je linija 24 koju redovno koristim kad idem na tenis? Tu nema zive duse, a onaj maleni solać je u pitanju.

Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
Iznenadjuje me da 3 nije na listi najmanje opterećenih linija. Mogli bi da izbace i kompletnu listu. Top lista je u ovom slučaju potpuno beskorisna i ne može da da podatke za izvodjenje bilo kakve zaključne informacije.

Tacno tako, ne znam sta je ovde novo. Vec se znaju koje su linije opterecene a koje nisu. Ja sam dosadan sa 50-ticom, posto je cesto koristim, ali tu liniju treba pojacati, sa josh nekoliko solo autobusa, posto ne ide zglob, a 7-ca je pokrivaena "spancima" koji imaju veci kapacitet, pa nema se sta pojacavati.

Ja ovo kao laik i pacenik iz 50-ce
 
Пантограф":1cihp1lx je napisao(la):
Закључак је да су ово огромне бројке и да нам је саобраћајни систем постављен наглавачке. Постоји немало метро линија по свету са мање путника од линије 95.
Отуд и огромни губици ГСП-а, а не услед шверцовања.
Zaključak u vezi metroa je apsolutno nepotreban jer niti je sporno da nam je metro neophodan, niti je to u postojećim okolnostima, imajući u obzirvremenski i finansijski okvir to izvodljivo rešenje. Potrebna je kompletna lista zarad analize toga kako izvući maksimum iz postojećih resursa sa minimalnim ulaganjima i u najkraćem roku (npr. do septembra ove godine). Neke linije treba produžiti, neke skratiti, podeliti, ili integrisati.
 
Nije tačno da nije izvodljivo rešenje, kao što nije tačno da Radonjić treba da ode. Pogledaj poslednji post na temi "metro", ima malo računice.

Šminkanjem leša može samo da se dobije - lep leš. Na kraći rok, pre metroa, valjalo bi prebaciti što više putnika na tramvaj, voz, pa čak i na trolejbus, jer i taj vid prevoza, prema rečima direktora GSP-a, ima nekoliko puta manje izdatke za gorivo po putniku od autobusa. A, sa autobusima kao kičmom prevoza - sa dugačkim ili kratkim linijama, ovom ili onom trasom - imaćemo samo golemu rupu u gradskom budžetu. I sve skuplje karte.
 
Ceo sistem je maksimalno zastareo i ne uvazava nove nastale okolnosti, pravce kretanja, itd...
Pored sajma idu poluprazni tramvaji, dok su autobusi prepuni.
Zasto?
Zato sto ne postoji brza veza kojom ce putnik sa tramvaja nastaviti do trga, ili terazija.
Probajte tramom do bogoslovije i progajte preopterecenom 23-kom kroz zagusenu Takovsku.
 
može se videti kako su organizovani semafori i shvatiti da je tramvaj zadnja rupa na svirali.

sa par kružnih tokova i eventoalno nekim nadvožnjakom deonica na novom beogradu mogla bi da se skrati i preko 10 minuta.

a to je dva tramvaja, a jedan tramvaj 3 milke evra.

a sve to bi doprinelo da bi ljudi prelazili na tramvaj umesto na 95 i time bi bila još veća ušteda.
 
Na nbgu su potrebni nagazni semafori tramvaj 7 bi kad bi se sve regulisalo isao 15 cak i vise minuta maje od okretnice neog sad sve smo ovo vec prezvakali.
Na liniji 50 voze zglobni autobusi par puta sam se vozio istima
 
Само да ми је знати где се ту оклапа линија бр 6 јер је то практично пола линије бр 7. А онда је ту о линија 7л која је практично наставак линије 6 по траси линије 7.

Како су њихове путнике приказали. :?
 
To izbegavanje tramvaja je donekle i stvar navike pacijenata. Tramvaji kod Sajma su često jedini spas, a idu poluprazni jer ih bije loš glas, da su spori, nepouzdani i ljudi ih izbegavaju, radije se opredeljuju za autobuse. Na Novom Beogradu je posebno neshvatljivo utrpavanje u 95-icu, jer je na stanici pre Sajmišta moguće sići i presesti na bilo koji autobus prema Zelenom vencu.
 
Сви ће да иду на 95 јер је дефинитивно бржи од травмаја бар на потезу од Блока 45 до ушћа,због тога се сви и трпају у 95
 
Tramvajski podsistem je kod nas jako loš, ali u Beogradu ni ne može da bude bolji. Takve su nam saobraćajnice, da nemamo mi tu neke velike mogućnosti da nešto preuredimo.
Tramvaj je zamišljen da bude brz i da izbegava saobraćajne gužve, semafore, svuda ima prednost, tramvajska baštica ne sme da se blokira i sl. ali to je u Beogradu neprimenjivo.

Mada, kako je nekad bilo, sada je super. Kad se samo setim pre nekih 10-ak godina, Ulice 27. marta i skretanja ka Vuku i Bogosloviji. Pa tu su uvek bili zastoji, išao je ko je kuda stigao, blokirao šine kako mu se ćefne, tramvaji imali problem sa skretanjem, kvarili se... Užas je bio...
 
Ja sam se prošle nedelje vozio od železničke stanice Novi Beograd ka blokovima i zahvalan sam što mi je naišao tramvaj, iako se sam se u startu nadao 95ici. Kolona od ispod pruge do semafora jer se skreće na novi most, kolona niz Jurija Gagarina jer ne radi semafor na raskrsnici sa Omladinskih brigada, mada ni to nije poenta, bilo je previše vozila, popodnevni špic. Mogu da kažem da je tramvaj sve to uspešno izbegao. A i moj zaključak koliku gužvu je na tom mestu stvorio novi most, a Gazela je i dalje takođe prepuna u to isto vreme. Dok se ne završi UMP ka Tošinom bunaru, most skoro nikako ne olakšava saobraćaj.
 
Da li iko veruje da su Komunalci iz čista mira davili i tukli putnika?!?!

Ne volim ni ja Komunalce, ali ne volim ni ovakve tekstove.

Ako je digao ruku na Komunalca, onda je zaslužio takav tretman, ali o ovome ne bismo nagađali da postoje snimci kamera.
 
EUKALIPTUS":3hxsk5bx je napisao(la):
Tramvajski podsistem je kod nas jako loš, ali u Beogradu ni ne može da bude bolji.



apsolutno se ne slažem sa drugim delom rečenice.

samo sa dva kružna toka na novom beogradu tramvaj bi se ubrzao nekoliko minuta (raskrsnica AFB i milutina milankovića i raskrsnica milutina milankovića i milentija popovića). i to cenim preko pet. ne dešava se da tramvaj ne stane na ova dva semafora, a sa kružnim tokom bi imao siguran prolaz.

a ceo novi beograd može da se uredi da tramvaji imati malo stajanja na semaforima. samo je potrebno političke volje.


A što se tiče komunalaca, svaka priča ima dve strane.
 
Vrh