Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

becks89":uisx2zg1 je napisao(la):
Zamislite gubitke na dnevnom nivou, jedna karta je valjda 320dinara u Lasti, samo na dnevnom nivou to su milioni, koliko je tu novih vozila?
Na spomenutoj liniji je karta 275 dinara ako je kucaš na validatoru, a ako je kupiš kod vozača, tada je 370 dinara.

E, sad, da pokušam da ti objasnim i o gubicima, i o tome zašto vozači često kažu da iskuliraš i o tome zašto su kontrole na ITS2 linijama retke.
Prvo, da za sad ostavimo po strani to što je cena te karte paprena i potpuno nerealna, posebno zato što se ITS2 linije takođe subvencionišu, kao i ITS1 linije, a karta im je toliko skuplja od Autokodeksa koji se ne subvencioniše.
Drugo, imamo dva potpuno nezavisna tarifna sistema ITS1 i ITS2, ali šta je kvaka? Nije podeljeno područje na ITS1 područje i ITS2 područje, nego su podeljene linije. Tako imamo slučaj da se neke ITS1 linije (uvek su u prvoj zoni, jer za dnevne linije ne postoji ni jedna viša zona) protežu čak do pete zone ITS2. Tako će te vožnja do Ralje /Drumine/ koštati 89 dinara (do skoro 73 dinara) ako ideš linijom 408, a ako ideš linijama 450 ili 491, karta će te koštati 213 dinara!
E, sad, ovi iz Ralje, ako neće da se šverciju, koristiće liniju 408, ali već ovi što su samo jednu stanicu dalje (a i da su u Sopotu, oni su samo 10-ak minuta vožnje dalje), platiće trostruko do četvorostruko više.

E, sada, zašto karte koštaju toliko, i zašto neće da im spuste cenu? Grad ima najveći prihod od mesečnih karata (7500 dinara), a one su vrsta karata koje se najredovnije plaćaju, zato što ih ogromna većina poslodavaca uplaćuje svojim zaposlenima. To je ogroman prihod. Kada bi grad smanjio cene pojedinačnih karata, morao bi proporcionalno tome da smanji i cene mesečnih, što bi drastično smanjilo prihode. Pritom je diskutabilno koliko bi se povećala naplata pojedinačnih karata, a koliko god da se poveća, mala je vajda jer su u ogromnoj manjini oni koji ove linije koriste često a nemaju mesečnu.

E, sad, kada bi grad slao često kontrolore na ove linije, građani bi počeli da talasaju, da traže da se cene karata smanje, da se objasni zašto neko ko živi 500 metara dalje mora da plati četiri puta više, zašto karta različito košta u različitim linijama itd. Malo ko ima para da plati kartu 300 dinara, i tu bi bilo raznih problema. Zato grad i Apeks ne čačkaju previše, a imaju ogroman prihod od preskupih mesečnih. Pritom, taj jedan poštenjačina koji otkuca tu paprenu kartu, otkucao je zapravo za još dva švercera, i sistem funkcioniše.
 
B92 komentar:

Uđem ja u autobus. Naiđe kontrola i pita me da li sam platio kartu. Kažem da nisam, jer smatram da je preskupa.

Kontrolor mi počne objašnjavati:
- Mogli ste da se vozite 90 minuta.
- Ali meni treba samo 20.
- Vaš problem. Mogli ste. Mogli ste koristiti WiFi.
- Nemam čime.
- To je vaš problem. Mogli ste.
- E pa onda vi meni dođete 911 dinara.
- Zašto?
- Što ste bili sa Fatom.
- Nisam!
- To je vaš problem. Mogli ste.
 
drezdinski;121621378 je napisao(la):

interesantno koliko ce kamere da okstaju orpedjeljeno je 1 000 000 e
 
astrodule":sjh77dwo je napisao(la):
Wi-Fi u autobusima do kraja godine

http://www.b92.net/tehnopolis/internet. ... _id=958118

Siguran sam da bi Wi-Fi bio prvi na listi želja Beograđana, a da su polasci na vreme i čistoća negde na dnu liste želja :bash:
direktor":sjh77dwo je napisao(la):
Sve uvijek obrnuto proporcjonalno zahtjevima gradana
Kakvi "gradjani" kakvi bakraci? Kategorija "putnik" kome je potreban prevoz od tacke a do tacke b ovde nije vise nesto o cemu se brine. Treba napraviti "proizvod" ne za putnika nego za "kupca" koji ce luksuz kretanja gradom gradskim prevozom moci da kupi. Kad natrpaju vozila svim svetlucavim "novotarijama" koja su po svim svetskim standardima onda ce da kazu "eee ali sav taj novi komfor sada ima svoju novu cenu koju treba platiti". Pa kad proteraju iz prevoza sve one koji vise ne mogu da ga priuste onda ce se napraviti vise mesta za "gospodu" sa fensi gedzetima da se raskomote i uzivaju u carolijama bezicnog umrezavanja.
 
Samo jedna napomena koja je ocigledno mnogima promakla ovde na forumu (bilo je u jednom postu info za 2 i 4 godine, sto nije tacno, vec je 3 a sada 4).

Nepersonalizovane karte su bile vaznosti 3 godine, a sada su 4 (busplus.rs).
3 godine busplusa se navrsilo skoro, tako da je i to jedan od razloga zasto fali karata za kupovinu, s'obzirom da ce vecina onih koji su tada kupili kartu sada morati da nabave novu.

Da li iz neznanja ili sa nekim drugim razlogom, ali ovo je 'zgodno' da se prikaze i kao velika pomama za busplusom, a takodje ce biti prikazana i kao povecana zarada od prodaje karata narednih meseci.
Moja karta je istekla krajem januara i nije validna vise, dok je za onu kupljenu kasnije (suprugina iz marta) navodno vazenje do kraja godine (info posle provera na trafici).
 
^ Imam nepersonalizovanu od prvog dana BusPlus-a. Zvao sam ih i rekli mi da je svim karticama produzen rok i da ni jedna nije istekla. Takodje su mi rekli je kredit moze da se prebaci na novu karticu, ali da nema potrebe da brinem.

Ne mogu da potvrdim da li moja "day one" kartica jos radi, jer je zbog gradjanske neposlušnosti koju sprovodim -- ne koristim, iako uvek imam sa sobom, kao i davno uplacenih 2k din na njoj.

Za personalizovane nisam pitao, verovatno su one prve istekle, ako navodis da se to dogodilo supruzi.

Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
104377768580308209198709.jpg
 
Pogrešno su izmerili, većina ljudi koja se vozi autobusom može komotno da nosi A3 format jer nema ništa drugo u džepu.
 
naredba-prodaja-karata-1.jpg

naredba-prodaja-karata-2.jpg


U toku je distribucija naredbe generalnog direktora JKP GSP “Beograd“ u vezi prodaje pojedinačnih karata u vozilu. Primećeno je da pojedini vozači odbijaju da prodaju karte iz raznih razloga, od sledeće nedelje referenti saobraćaja u pogonima i Unutrašnja kontrola će kontrolisati na liniji da li vozači prodaju karte i prijavljuju neispravnosti opreme (štampača, vozačkog panela, validatora).
 
Najvaznije je da se njihova je*******ena oprema odrzava, kako tako gospoda nisu azurna kad se pisu tehnicke neispravnosti vozila? Aparati se servisiraju u roku od 2 dana, a kvarovi vozila se pisu mesecima pre nego sto se neko eventualno smiluje da otkloni neki od kvarova...
 
Vozači su već počeli da negoduju, jer će od sledećeg meseca imati obavezu da jednom nedeljno dolaze u pogon radi razduženja pazara i novog zaduženja iznosa. Ranije je to bilo jednom mesečno, a sada će vozači morati radnim danom od 7 do 15 čas. da dolaze u pogon i kod revidenta karata da to odrade.

Inače, u januaru je od GSP-ovih pogona S.P. "Centrala" imao najbolju prodaju pojedinačnih karata, sa pazarom od oko 52.000 dinara. Najmanju prodaju imao je S.P. "Zemun".
 
A da povecaju radno vrijeme ovog sto preuzina parecili stave jos jednog covjeka sa neke druge pozicije da rade popodne
 
gosha":3lbtiwz3 je napisao(la):
Prekomerna upotreba sile, tacka.
Postupak ovog lika nije ok, nema kartu,ali to ne opravdava reakciju, komunalci bi morali biti obuceni kako da savladaju lice koje pruza pasivan otpor, a tu je zabranjena upotreba sile. Ako to ne umeju da rade, onda nisu za taj posao. Najlakse je nekog prebiti, upucati, vezati...
Prebrzo smo zaboravili kako je i sta je policija radila devedesetih, a sve u ime `uvodjenja reda`.
Nema ovde nicega pogresnog - ja radim kao kondukter i znam kakva se sve bag** svercuje po autobusima.
Ako neces da platis - izvoli peske.
Ako neces da izadjes - ima ko ce da te izbaci.

Najzad je zakon poceo da se postuje !!!
 
- ja radim kao kondukter i znam kakva se sve bag** svercuje po autobusima....
....Ako neces da platis - izvoli peske. Ako neces da izadjes - ima ko ce da te izbaci....
Da... osim ako je jači... :lool: :laugh: :lool:

Na žalost , svakodnevni prizori potvrdjuju profilil (ne jakih) ,,švercera,, kojima se pišu prijave
al malo razvijeniji ,,čika mrgudi,, se i ne uznemiravju tupavim zahtevom ,, kartu molim ,,
naravno oni je uvek i imaju :p
 
MarkoTrajkovic":1t12cimy je napisao(la):
gosha":1t12cimy je napisao(la):
Prekomerna upotreba sile, tacka.
Postupak ovog lika nije ok, nema kartu,ali to ne opravdava reakciju, komunalci bi morali biti obuceni kako da savladaju lice koje pruza pasivan otpor, a tu je zabranjena upotreba sile. Ako to ne umeju da rade, onda nisu za taj posao. Najlakse je nekog prebiti, upucati, vezati...
Prebrzo smo zaboravili kako je i sta je policija radila devedesetih, a sve u ime `uvodjenja reda`.
Nema ovde nicega pogresnog - ja radim kao kondukter i znam kakva se sve bag** svercuje po autobusima.
Ako neces da platis - izvoli peske.
Ako neces da izadjes - ima ko ce da te izbaci.

Najzad je zakon poceo da se postuje !!!

Oho, po prvi put na forumu i jedan predstavnik Tamne strane!!

Ja bih zeleo da vas pitam jedno pitanje:

Naime, buduci da ste svesni da se GSP dotira iz budzeta grada, ga je prevoz neredovan, prljav, i da je u poluraspadu, vi kontrolisete karte u pratnji SNS crnokosuljasa batinasa. Znajuci da se ovim direktno pljacka i korisnik prevoza i onaj koji placa proez a nije korisnik GSP-a, te vi dodjete neka vrsta Super Hik-a, zanima me kako se ujtro pogledate u ogledalo a da se ne pljunete?
 
Mene zanima da li vas je neko uputio da nemate po zakonu pravo da tražite lična dokumenta, da zadržavate putnike, da im pretite( ušta sam se na svom prmeru uverio), da zaustavljate javni gradski saobraćaj??? 99% rada kontrolora je protiv zakonito.

Nažalost znam da kontrolori rade taj posao za jako male pare i rade jako naporan posao u jako lošim uslovima samo da bi preživeli al barem imajte obzira da i mi preživljavamo isto kao i vi i da nemamo para da plaćamo prevoz koji je toliko skup.
 
Predstavnik tamne strane? Jesi ti normalan?
Drugo, ako je kondukter sigurno ne moze biti zaposlen u GSPu, trece i ja sam bio kondukter u nekoj firmi, pa cini li me to losijim covekom nego sto jesam?
Cetvrto i poslednje, toliko gluposti u jednom postu ne moze napisati neko ko ima zdravo razmisljanje, ovoliki nivo ispranosti mozga je zabrinjavajuci, ti si jedan potencijalni napadac na vozaca, kontrolora, policajca ili obicnog gradjanina koji ti se ne dopada, potrazi strucnu pomoc pre nego sto bude kasno.

A sad vama ostalima, gospodo Beogradjani, to sto vam moze biti da ne morate da placate je samo splet nesrecnih okolnosti, voze se ljudinu gorim tarabama od autobusa, bez kocnica, stakàla, sedista, ali uredno po ulasku u vozilo vade novac i placaju kartu koja je i do duplo skuplja od ove u gradskom prevozu. A i oni rade za 10-15000, samo sto njima ne moze biti da u zavisnosti od raspolozenja i toga jel im se dopada vozilo, placaju kartu, tako da vase parole mogu da prolaze dok god gradu nije u intresu da naplati sve karte i da sistem bolje funkcoonise. Samo je u Beogradu normalno da ne placas prevoz iz nekog bunta, neceg sto ti se ne dopada, samo u Beogradu i nigde drugde ni u Srbiji, a kamoli van nje.
 
kingmanowar":nft4uhoj je napisao(la):
Oho, po prvi put na forumu i jedan predstavnik Tamne strane!!

Ja bih zeleo da vas pitam jedno pitanje:

Naime, buduci da ste svesni da se GSP dotira iz budzeta grada, ga je prevoz neredovan, prljav, i da je u poluraspadu, vi kontrolisete karte u pratnji SNS crnokosuljasa batinasa. Znajuci da se ovim direktno pljacka i korisnik prevoza i onaj koji placa proez a nije korisnik GSP-a, te vi dodjete neka vrsta Super Hik-a, zanima me kako se ujtro pogledate u ogledalo a da se ne pljunete?

Zašto napadaš čoveka?

Ovo je kao da ja nekog pitam da li se stidi zato što je Srbin jer su neki Srbi pravili zločine za vreme nekog rata?
 
becks89":1pv7082l je napisao(la):
Predstavnik tamne strane? Jesi ti normalan?
Drugo, ako je kondukter sigurno ne moze biti zaposlen u GSPu, trece i ja sam bio kondukter u nekoj firmi, pa cini li me to losijim covekom nego sto jesam?
Cetvrto i poslednje, toliko gluposti u jednom postu ne moze napisati neko ko ima zdravo razmisljanje, ovoliki nivo ispranosti mozga je zabrinjavajuci, ti si jedan potencijalni napadac na vozaca, kontrolora, policajca ili obicnog gradjanina koji ti se ne dopada, potrazi strucnu pomoc pre nego sto bude kasno.

A sad vama ostalima, gospodo Beogradjani, to sto vam moze biti da ne morate da placate je samo splet nesrecnih okolnosti, voze se ljudinu gorim tarabama od autobusa, bez kocnica, stakàla, sedista, ali uredno po ulasku u vozilo vade novac i placaju kartu koja je i do duplo skuplja od ove u gradskom prevozu. A i oni rade za 10-15000, samo sto njima ne moze biti da u zavisnosti od raspolozenja i toga jel im se dopada vozilo, placaju kartu, tako da vase parole mogu da prolaze dok god gradu nije u intresu da naplati sve karte i da sistem bolje funkcoonise. Samo je u Beogradu normalno da ne placas prevoz iz nekog bunta, neceg sto ti se ne dopada, samo u Beogradu i nigde drugde ni u Srbiji, a kamoli van nje.


Ahahahahahahahahahahaha klinac, aj na solju mleka pa u krevet.

I Zvezdan Jovanovic je samo radio svoj posao, zaradjivao za zivot, al ga to ne opravdava za ono sto je uradio.
 
Care, ti si slucaj za neke druge organe i institucije, posto nemas kapacitet da odgovoris kreces sa nekim prozivkama, zanimljiva ti je fora, bas onako odraslo zvuci. Kao sto rekoh, tebi je potrebna strucna pomoc, narocito ovo drugo poredjenje ti nije na mestu, tako da te ne bi vise zadrzavao i odgovarao na tvoje poruke, ziv bio...
 
Ziv bio i ti care, al u nekoj instituciji sa lepom kosuljom koja se zakopcava na ledjima!! :D
 
Vrh