Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Комунални хит! Прерада песме "Наздравите другови".

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N_GEyZmpr6k[/youtube]
 
cones":2s31sfrr je napisao(la):
Treba ici ka pravednom resenju, jer se sverc moze smanjiti samo tako da to postane sramota raditi i nikakva represija, privodjenja, ponizavanja od strane kontrole i komunalaca ne mogu tu da pomognu. Posto je nekima preca pljacka i brza zarada od desetogodisnjeg ili dvadesetogodisnjeg plana, onda nam je ovako kako je sad.

Pa lepo ja rekoh, ne treba smišljati toplu vodu - uvede se "karta za kratke relacije" koja nije vremenska, već važi za par stanica od stanice ulaska. U Berlinu takva karta važi za 3 stanice S ili U Bahna, ili 6 stanica tramvajem (autobusom).
U Cirihu takva karta vazi 2 km od tačke ulaska.
U Minhenu takva karta važi 4 stanice od tačke ulaska.

I cena im je obicno oko 50%-60% cene standardne vremenske (koja je koliko vidim većinom 90 min).
 
Nije mentalitet svuda isti, a i ne moze se promeniti. Sta je lakse, udovoljiti zahteve milion i po ljudi ili promeniti njihove stavove i misljenja? Znate i sami odgovor. Zato je lakse "ponistiti" sve razloge zbog kojih ljudi pribegavaju svercovanju i onda nema razloga da to neko radi. Tada na potez dolazi kontrola i tada ce zaista biti sramota svercovati se i sa punim pravom ce moci da kazu da prevoz mora da se placa.
 
d02d9bd4cc89cfa94c74d191c9c2a4b8.jpg
 
loyola":u660eqo7 je napisao(la):
Kao sto rekoh bio sam u oko 20 drzava Evrope, nigde ne postoji takav sistem da se kucas kada izlazis.

U Amsterdamu se kucaš kad izlaziš, ali to ne zaustavlja istek vremenske - važi 1h od prvog validiranja.
Doduše oni imaju i karte po kilometru gde plaćaš koliko si prešao.
 
Ma da ugradimo i kantar na bus , pa kolko kila proporcionalno tolko kucanja
ako ima više kila (žive vage) od otkucanog
nema da krene
stoji na stanici do se ne dokuca :lool:
 
Vagu ugraditi na ulazu i na izlazu razliku pri izlazu doplatiti
 
Danas sam presao 100km bez ijednog dinara, samo u Srbiji.
Beograd-Mladenovac, sacekao sam Lastin bus, vidim niko se ne kuca, ja ipak odem do vozaca da kupim kartu, kaze majstor sedi i uzivaj samo, nazad se potrefi isti bus i isti majstor, ja opet da budem fini, kaze samo ti uzivaj, tu popricamo i kaze da se retko ko kuca, neki imaju markice, ali retko retko ko se otkuca. Ostavio me na Autokomandi, a ja sam ga castio, da mu se nadje za kafu i dorucak, bolje i njemu nego olosu iz Apexa.
Autokodeks na istoj liniji u jednom pravcu uzima 280 dinara. Zamislite gubitke na dnevnom nivou, jedna karta je valjda 320dinara u Lasti, samo na dnevnom nivou to su milioni, koliko je tu novih vozila?
 
Како се времена мењају, Бекс почео да се шверцује, и још пише по форуму :D
 
becks89":1c9cjo6p je napisao(la):
Danas sam presao 100km bez ijednog dinara, samo u Srbiji.
Beograd-Mladenovac, sacekao sam Lastin bus, vidim niko se ne kuca, ja ipak odem do vozaca da kupim kartu, kaze majstor sedi i uzivaj samo, nazad se potrefi isti bus i isti majstor, ja opet da budem fini, kaze samo ti uzivaj, tu popricamo i kaze da se retko ko kuca, neki imaju markice, ali retko retko ko se otkuca. Ostavio me na Autokomandi, a ja sam ga castio, da mu se nadje za kafu i dorucak, bolje i njemu nego olosu iz Apexa.
Autokodeks na istoj liniji u jednom pravcu uzima 280 dinara. Zamislite gubitke na dnevnom nivou, jedna karta je valjda 320dinara u Lasti, samo na dnevnom nivou to su milioni, koliko je tu novih vozila?

Ja sam prošlog Septembra tako putovao iz Lazarevca za BG "pilićarskim" busom koji staje pored svake bandere. Stanica u Lazarevcu je bila prazna, jedva 3-4 putnika. Na šalteru sam hteo da kupim kartu al mi je rečeno da se kupuje samo kod vozača. Kad sam se ukrcao vozač mi je tražio nekih 300 din i nije mi dao nikakvu kartu ili bilo kakav račun. Pristao sam jer nisam očekivao da ikakva kontrola udje do Moštanice, a odatle mi je već važio BusPlus. I nije ušla. Da sam umesto na terminusu ušao na sledećoj stanici verovatno ne bih ništa ni plaćao.
 
Sve je to u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama koji odredjuje da tenderska procedure nabavke sijalica za autobuse traje duže od njihovog prosečnog životnog veka. Već smo pričali o tome. Kod privatnika ne bi trebalo da ima tih problema jer je usluga autsorsovana u celosti kao predmet nabavke, dok su sijalice interna stvar privatnika.
 
Mada i privatnici imaju problem ne sa tenderom mozda, ali u belim 50icama redovno radi samo 30% svetiljki.
 
Jaa se sećam da je jedno vreme na 48 išao Conecto u kome nije radilo ni jedno svetlo kao pozicija samog autobusa, već su svetlo pružali reklamni paneli sa pozadinskom neonskom rasvetom.
 
Pa led traka je trajnije rijesenje i krenuli su da idu u tom pravcu pa su iz nekog razloga odustali
 
Vrh