Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kakve veze ima podatak o kašnjenju vozila sa obavezom očitavanja karte i davanje iste na uvid?

Šta misliš da bi se desilo kad bi se ta situacija desila u npr. Nemačkoj? Da li postoji zemlja gde kašnjenje autobusa automatski povlači besplatan prevoz?
 
trebalo bi uci u problematiku definisanja šta je javno mesto
koliko se secam neki dr,mr gr. profa mi je to objašnjavao pre 30 godl. na primeru bioskopske sale i ulaznice ...
kada jeste a kada nije javno mesto...
ako se prisetim definicije (što sumljam, student prava bio bi mnogo jasniji )treba postaviti ovde
jer ako jeste javno mesto onda ima prava da pristupi legitimisanju, a ako nije javno mesto
onda je van pameti tj i van zakona preduzimati takvu radnju u autobusu
kao sto je van pameti da se od mojih (naših) para finasira
bolji rad privatne firm bus plusa
tako što se troši vreme i ljudstvo javne službe-komunalne policije
nek nadju drugačije i privatno rešenje :laugh:
 
owim":26tc5pdh je napisao(la):
Navodiš da komunalni policajac može da izda "usmeno naređenje". Može li to da bude: "ne mrdaj!", te da posredno zadrži stranku na lokaciji, što bi bila debata da li je to ograničenje kretanja ili ne?

Nema proizvoljnog tumačenja šta koje ovlašćenje komunalnog policajca obuhvata. Svako od pobrojanih ovlašćenja je precizirano u Zakonu o komunalnoj Policiji. Isto kao što su i ovlašćenja klasične policije pobrojana i detaljno precizirana u Zakonu o Policiji. Ako bi ovlašćenja bila samo pobrojana, ali bez preciziranja šta ona ustvari znače, to bi bio uvod u zloupotrebu, haos i samovolju u tumačenju ovlašćenja. Baš zato se uvek ovlašćenja nabroje i precizira se za svako od njih šta znače.

Usmeno naređenje
Član 18

Komunalni policajac usmenim naređenjem izdaje obavezna uputstva i zabrane i nalaže mere i radnje od kojih neposredno zavisi uspešno obavljanje poslova iz delokruga komunalne policije.

owim":26tc5pdh je napisao(la):
Dalje kažeš:
Nakon što je putnik odveden u policijsku stanicu gde mu je utvrđen identitet, dobiće prekršajnu prijavu od klasične policije jer nije imao L.K., plus ''čestitku'' od komunalca jer nije imao kartu za prevoz.
Zar komunalci šalju kaznu što nije imao kartu, a ne Apex? Ili će dobiti i od komunalaca i od Apexa?

Gde komunalci smeju da odvode na utvrđivanje identiteta -- u stanicu regularne policije ili u svoju stanicu ili oba?

Da preciziram, ne kažem ja ništa, samo citiram odredbe merodavnog zakona, zato i stavljam sve to kao citat:

Dovođenje
Član 20

Ako komunalni policajac ne može da utvrdi identitet lica proverom iz člana 19. ovog zakona, to lice će bez odlaganja dovesti nadležnom organu radi utvrđivanja identiteta.

Komunalci jedino i mogu da odvedu u stanicu klasične policije. Komunalna policija nema evidenciju, nema podatke, nema neki svoj sistem u kome se nalaze podaci svih nas, ona nije izdavalac lične karte.
Dakle, vode jedino i samo u stanicu klasične policije.

owim":26tc5pdh je napisao(la):
Pretpostavljam da komunalac odlučuje da li je izjava dovoljna (npr. dajem svoj JMBG, adresu, br. LK što znam napamet). I šta konkretno znači "provera identiteta" u stanici i da li se to naplaćuje dodatno, sem kazne za neposedovanje LK? Proverava se uvidom u otisak prsta? Dovođenjem svedoka? Koliko sve to traje?

Komunalac, kao i klasičan policajac može da poveruje u podatke koje mu kažeš, može i da ga ne zanima šta pričaš nego želi isključivo da vidi podatke iz L.K. Možeš i da mu pokažeš ličnu kartu, a on izrazi sumnju u verodostojnost isprave, pa onda opet ide procedura utvrđivanja identiteta.

Nema naplaćivanja provere identiteta.
Provera se vrši tako što u stanici policije kažeš svoje ime, policajac ukuca u komp, uđe u sistem...i pogleda ličnu kartu na to ime koje si rekao. U toj ličnoj karti će mu izaći i tvoja slika, i onda lepo uporedi sliku koju vidi sa osobom koja sedi ispred njega.To je kada se identitet utvrđuje korišćenjem podataka iz evidencija. Može i svedocinma ako ne može podacima iz evidencije. Ako ni tako ne može, onda mogu druge metode, upotrebom sredstava kriminalističke taktike i tehnike, medicinskim ili drugim odgovarajućim veštačenjima. Ovo će se ipak ređe raditi i pre svega za lica koja uopšte nemaju ličnu kartu (MUP im nikada nije izdao ličnu kartu), kao i za mrtva lica (leševe).

=====================

nensav":26tc5pdh je napisao(la):
nova taktika kontrole.
Ulaze na stanici, a komunalci cekaju na sledecoj. Momak nije imao kartu za voznju, naravno nije hteo da im da licnu kartu, pa je izasao, a kontrola za njim i pokazuje ga komunalcima. Ne znam sta je dalje bilo, nastavio sam voznju.

Mogu da mu se sagnu samo, ako je raspoložen. :D
Izlaskom iz vozila on je postao pešak. Nema više kontrole njegove karte jer mu za hodanje trotoarom ne treba karta.
Da li je nekada neki kontrolor tražio kartu bilo kome dok taj neko čeka na stanici? Nije.
Zašto nije? Zato što tada nema ovlašćenje da je traži. To ovlašćenje dobija kad uđeš u autobus, i kada on uđe u autobus.
Da li je nekada neki komunalac tražio kartu za prevoz bilo kome dok stoji na stanici? Nije.
Zašto nije? Zato što nema ovlašćenje da traži jer za stajanje na trotoaru ne treba karta za prevoz.

Kada u bus istovremeno udju kontrolor i komunalac, to je jedina varijanta koja je legalna. Tada ili izlazi napolje, ili budi spreman da će te odvesti do stanice policije (ako nemaš kartu za prevoz, ni ličnu kartu kod sebe).

Sve ostale varijante tipa...mi čekamo na sledećoj, ili zovite nas i mi ćemo doći za par minuta...to se ne sme.
Kada bi se tako smelo, zašto se uopšte kontrolori onda smaraju sa ulaženjem u bus? Dođu lepo na stanicu sa sve komunalcem i onda metodom slučajnog uzorka samo proberu od svih tih ljudi koji čekaju, i traže im kartu za prevoz...
Baš zato što se to ne sme, baš zato i traže kartu samo kad si u vozilu javnog prevoza.
 
astrodule":3bzj8euo je napisao(la):
Kakve veze ima podatak o kašnjenju vozila sa obavezom očitavanja karte i davanje iste na uvid?

Šta misliš da bi se desilo kad bi se ta situacija desila u npr. Nemačkoj? Da li postoji zemlja gde kašnjenje autobusa automatski povlači besplatan prevoz?
Gde sam spomenuo besplatan prevoz? Kada jednom platite BusPlus (mkar kroz personalizovane pretplate) trebalo bi da obe ugovorne strane imaju svoja prava i obaveze. Putnik treba da redovno plaća prevoz i redovno pokazuje dokaz o tome ovlaščenom licu. Sa druge strane pružalac usluge mora da obezbedi nesmetano funkcionisanje prevoza po redu vožnje koji, gle čuda,m sam pružalac usluge projektuje i propisuje. Ako zbog odredjenih eksternih faktora (mali kapacitet saobraćajnica, štrajkovi, zemljotresi, padovi kometa, upiši po želji) dodje do dužeg poremećaja u redu vožnje onda bi trebali da primene makar nešto od ovoga:
1. da postojeće resurse prilagode trenutnom stanju kroz skraćenje linija do tačke gde postoji više mogućnosti za transfer putnika, povećanje kapaciteta , ili promenu trase
2. da kreira novi red vožnje koji odgovara novonastaloj situaciji
3. da saradjuje sa drugim organima grada sa ciljem bolje koordinacije službi koje mogu uticati na promenu uslova saobraćaja (putari, vodovod...)
4. da primeni bilo kakav standard kvaliteta u javnom prevozu, koji bi pokrivao ne samo redovnost, već i urednost vozila.
 
Ako nećeš da odmah pokažeš kartu, to je isto kao i da je nemaš, a to za mene isto kao i besplatna vožnja.

Ako insistiraš na 1-4 i misliš da je to uslov za pokazivanje / imanje karte, onda možeš odmah da se preseliš u Japan, ili negde u Skandinaviju, jer ovde to nikad neće biti savršeno.

Nije to zbog sadašnjih političara, isto je bilo i pre 100 godina i zato mislim da bi knjigu Arčibalda Rajsa "Čujte Srbi" trebalo da ima svaki Srbin, postaće nam mnogo jasnije da je negativna selekcija duboko ukorenjena u našem narodu i da će proći mnogo generacija dok se to ne ispravi.
 
10952303_650652451713079_3990472746767055163_n.jpg
 
Само нека наставе овим путем градски оци, сигурним кораком су кренули ка гадним немирима на улицама.
 
KRATKO I JASNO: Šta smeju, a šta ne "Bus plus" kontrolori, a šta Komunalna policija

Mnogobrojni pravilnici, odredbe, odluke i izmene zakona često zbunjuju građane, koji u velikom broju slučajeva ne znaju koja su zapravo ovlašćenja "Bus plus" kontrolora i Komunalne policije. Tome doprinose i mnogobrojne netačne informacije koje kruže internetom, a mi vam otkrivamo istinu.

Obaveza svakog putnika je da validira kartu pri ulasku u autobus, bez obzira na to da li se radi o karti za jednu vožnju ili mesečnoj. Ako ipak odlučite da se vozite bez karte, i zatekne vas "Bus plus" kontrolor, trebalo bi da znate koje su vaše obaveze, a koja prava.

Zabluda je da kontrolori imaju pravo da zadržavaju putnika na bilo koji način dok ne dođe Komunalna policija. Samo sud ili policija smeju da vas zadrže, pa zato svi slučajevi u kojima kotrolori zadržavaju putnike ili zatvaraju autobuse mogu da se završe sa tužbom na račun "Bus plusa". Kontrolori nemaju pravo ni da vas legitimišu, jer to može da uradi samo policajac ili komunalni policajac - rekli su nam u udruženju za besplatnu pravnu pomoć "Vaš advokat".

To konkretno znači da kontrolor može da vam traži podatke i ličnu kartu, ali vi niste u obavezi da ih date na uvid. Ipak, to ne znači da putnik ima pravo da bude drzak, bezobrazan ili da napada kontrolora - to pravo nema ni jedna strana.

Budući da kontrolori koji putnika zateknu bez karte u autobusu, a nisu sa komunalnim policajcima, nemaju načina da zadrže putnika na licu mesta dok se policija ne pojavi, jedini način da se zapravo sprovede kontrola i kažnjavanje putnika koji se švercuju bilo bi da policija uvek ide za kontrolorima.

- Tako bi trebalo da se radi, jer karte moraju da se plaćaju, a to je jedini način da se stvarno stane na kraj švercerima. S druge strane, to ne znači da bilo ko ima pravo da bude grub ili bezobrazan prema vama - ističu advokati iz udruženja.

BUS PLUS KONTROLOR NEMA PRAVO:

- Da vas legitimiše (to smeju samo policajci ili komunalni policajci)

- Da vas fizički zadrži dok ne dođe Komunalna policija

- Da traži od vozača da zatvori vrata i zaustavi autobus kako putnik ne bi mogao da izađe

- Da vrši pretres putnika

- Da vam uzme novac, a da vam ne izda posebnu kartu



BUS PLUS KONTROLOR IMA PRAVO:

- Da putniku zatečenom bez karte ponudi da kupi posebnu kartu koja košta 2.000 dinara na licu mesta

- Da vam blokira voznu ispravu ako je niste validirali prilikom ulaska u autobus

- Da zatraži pomoć od Komunalne policije

- Da zatraži da napustite autobus

- Da vas zamoli da sačekate Komunalnu policiju



KOMUNALNA POLICIJA IMA PRAVO:

- Da vas legitimiše

- Da vas privede ako ne može da utvrdi vaš identitet

- Da koristi sredstva vezivanja ako pokušate da pobegnete ili pružate otpor

- Da vas pretrese ukoliko postoji opravdan povod, a pretres mora da izvrši lice istog pola

- Da vam izda prekršajni nalog na osnovu podataka o vašem identitetu



KOMUNALNA POLICIJA NEMA PRAVO:

- Da vas privede iz bilo kog drugog razloga (može da se obrati policiji za pomoć)

- Da vaše lične podatke da kontroloru

- Da izvrši proveru identiteta a da vas prethodno ne obavesti o razlozima provere

- Da vas zadrži ako ste dali lične podatke

"Vozač nema sitno" nije validan izgovor

Kada ih kontrolori zateknu bez karte, mnogi putnici pokušaju da se "izvuku" uz reči "Vozač nema sitno". Iako ovo jeste olakšavajuća okolnost, i većina kontrolora će vam progledati kroz prste, trebalo bi da znate da je svaki putnik u obavezi da kupi kartu pre ulaska u autobus, i da je validira na ulasku.

http://www.24sata.rs/kratko-i-jasno-sta ... icija/3333
 
Vozac nema sitno nije izgovor, zasto ja kao putnik koji udje u autobus i zeli da plati kartu moram da imam tacno 150 dinara? Zasto moram da imam i novcanicu od 200 dinara? Jel to moj problem sto neko ko treba da mi pruzi uslugu, ne moze da je izvrsi iz bilo kog razloga?
Sta ako recimo nisam stigao da uplatim kredit na karticu, nemam dovoljno novca na kartici ili iz bilo kog drugog razloga nisam bio u mogucnosti da pre ulaska u vozilo obezbedim svoju putnu ispravu? Jos dodjem kod majstora i umalo batine ne dobijem sto mu pruzim novcanicu od 500 ili nekim slucajem 1000 dinara, zaj*** me te price, ako naplacujes uslugu moras biti u stanju da u svakom momentu vratis kusur. E sad drugi problem je nas sugavi zakon, o 1000 dinara depozita na pocetku smene, ali 99% vozaca nema ni taj depozit kod sebe na pocetku smene, u vecini slucajeva ce reci da aparati ne rade i lepo vama lepo njima,
 
direktor":1k6s6eax je napisao(la):

hehehe po faci mu se vidi da je sirovina. Elem, onaj kvazi gradonacelnik mali oce jos 800 ovih kapitalaca da uvede. Ko bi rekao da imamo toliko sirovine, cak mozemo i da izvozimo. A i onih 250 balvana u skupstini nije za bacanje. Drvna industrija na vrhuncu!!!

Nego kad planiraju da uvedu obavezno nosenje Davidove zvezde na rukavu? :kafa:
 
kingmanowar":3pl0yux9 je napisao(la):
Nego kad planiraju da uvedu obavezno nosenje Davidove zvezde na rukavu? :kafa:

Pa valjda su toliko pametni da mogu da smisle neku drugu oznaku.
 
direktor":wx4mzwhj je napisao(la):
KOMUNALNA POLICIJA IMA PRAVO:

- Da vas privede ako ne može da utvrdi vaš identitet

Nema pravo da privede.
Ima pravo (ovlašćenje) da dovede, kao što smo pisali prethodna dva dana na temi.

Možda se čini kao e, jaka stvar da li je privede, ili dovede, ali baš jeste jaka stvar.

Da bi te odveo moraš da budeš tu, i mora da bude u vezi nekog od poslova komunalne policije.
Kad te neko privodi može da dođe kod tebe kući, može da dođe u kafić i da te privede jer si pre pola sata izašao iz busa jer nisi imao kartu...a kontrol pokaže prstom na tebe....''evo ga, evo ga, pre pola sata sam ga izbacio iz busa jer nije imao kartu.'' :D

Zato je važno ono što smo pričali da je komunalac odmah uz kontrolora. Jedino to je legalno.
Sve ostalo nema osnova...pa i ono da kontrolor pokazuje na tebe na sledećoj stanici gde čeka komunalac.

Inače, dobro je što su konačno objavili u nekom masovnijem štampanom mediju šta se sme, a šta ne.
Faktički su ponovili i saželi diskusiju sa foruma, ali se to slučajno pogodilo jer ionako se mora doći do istih zaključaka kada se čitaju isti pravni osnovi. 8)
 
Obzirom da redovno kupujem kartu (i osećam se kao bu**** zbog toga u mnogim situacijama), želim da podsetim forumaše na neke stvari.

1. Počnimo od početka. Da li su pre tri godine, kad je uveden sistem, obećali "brojne popuste za one koje redovno uplaćuju kartu"? Koliko znam, ostali su na početna tri popusta. Ne kažem da će mi nešto značiti, ali ako je rečeno, zašto nije ispunjeno i koje su sankcije firmi Apeks zbog neispunjavanja obećanog?
2. Na početku je rečeno da će preko sajta biti moguće pratiti autobuse, to do dan danas nije moguće. Bila je postavljena mapa sa obaveštenjem da će praćenje biti uskoro moguće, da bi kasnije bila volšebno uklonjena. Da li je Apeks na bilo koji način odgovarao zbog ovog?
3. Najvažnije, zar nisu najavili displeje (sa obaveštenjima o udaljenosti buseva) po celom gradu? Postavili su toliko koliko se može prebrojati na prste jedne ruke.Važno je napomenuti da ovo, kao ni stavke 1 i 2, nije bilo uslovljeno brojem prodatih karata. Dakle, radi se o još jednom neispunjavanju obaveza. Kako su odgovarali?
4. Android aplikacija je žalosna. Nekad pokazuje dobro, nekad ne, nekad prikazuje sve linije koje prolaze kroz stanicu, nekad neku izostavi. Da ne pričamo o tome da nije dostupna nadogradnja od pre godinu dana, a mnogo se stajališta od tada promenilo. Kako će Apeks odgovarati zbog ovoga?

Ovo su neke stvari koje mi prvo padaju na pamet. Apeks ima čist posao i vrlo malo obaveza i to ne ispunjavaju. Na koji način je Grad pokušao da ih sankcioniše zbog toga, pošto kao što je poznato, građane ne prezaju da kažnjavaju? Da li to znači da se otvoreno stavljaju na stranu privatne firme? Žao mi je što ovo niko ne vidi i sve obaveze prema nama olako zaboravljamo.
 
Ovde nije problem Apeks i Busplus, ili barem nije glavni problem. Sa tim neispunjenim obecanjima sistem moze da zivi, mogu i putnici. Cak stavise, Apeks nema veze sa nekim od tih stvari, kao sto si displeji, koje Direkcija treba da postavlja. Apeks nema veze sa cenom, vrstama karata i ostalim. Oni su tu kao posrednik, Direkcija sve odredjuje, a da bude jos zalosnije, GSP mesa tu prste iako nemaju nikakvog prava.
 
da dopunim nabrojano oko utvrdjivanja indentiteta
a što može da uštedi vreme, postupak i oslobodi vas ostalih neprijatnosti (zadržavanja, privodjenjenja....)

Vi nemate kod sebe L.K- ali ste u društvu u kome vas neko poznaje (prijatelj, rodjak....)

Vaš indentitet može na licu mesta usmeno i drugo lice da potvrdi
ali mora da pokaže svoju L.K. (pasoš, vozačku...)
tako da su izlišne druge radnje koje su usmerene na utvrdjivanje indetiteta .
To drugo lice tako preuzima odgovornost

Stoga pazite da ne ,,garantujete,, za drugara koj tvrdi da se zove Miki Maus :laugh:
 
Protest protiv "Bus plusa" u nedelju ispred Gradske skupštine

Beta | 30. 01. 2015. - 21:24h | Komentara: 0
Neformalna grupa građana okupljena u kampanji "Bus=Jednako" najavila je za nedelju, 1. februar, protest ispred Skupštine grada, sa zahtevom za hitno ukidanje "Bus plus" sistema za naplatu javnog prevoza.

- Mislimo da je došlo vreme da se svi ujedinimo u jedan jači i veći građanski front. Okupljamo se 1. februara, simbolično na dan kada su nam pre tri godine, bez ispunjavanja svoje obaveze da uključe javnost kao i o svim važnim pitanjima, potpuno netransparentno i sa našom opravdanom sumnjom u nezakonita delovanja, uveli "Bus plus" kao simbol svega najgoreg u ovom društvu - navodi se u saopštenju.


Organizatori kampanje zahtevaju i prestanak angažovanja javne komunalne policije za pomoć pri proveri karata u vozilima javnog saobraćaja u Beogradu, jer proizlazi da komunalnu policiju, kako su naveli, "plaćaju građani da bude angažovana na poslovima jedne privatne firme, što je samo po sebi već potpuno skandalozno i signalizira da nešto nije u redu".

- Nas nekoliko običnih građana koji nismo više mogli da ćutimo i posmatramo svakodnevno ponižavanje i sistematsku eksploataciju sugrađana, istupamo javno protiv tlačitelja, stajemo solidarno uz sugrađane koji su žrtve ovih zlodela i pozivamo sve svesne i savesne, da nam se pridruže - navodi se u saopštenju.

Protest koji je organizator prijavio Ministarstvu unutrašnjih poslova, počeće u nedelju u 15 časova.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/530860 ... -skupstine
 
NOVE CENE PREVOZA Od nedelje najjeftinija karta 89 dinara, papirne kartice biće samo za jednu upotrebu

Blic | 30. 01. 2015. - 14:56h | Foto: P. Marković | Komentara: 0
Novi cenovnik i Pravilnik o tarifnom sistemu u javnom prevozu stupaju na snagu u nedelju, 1. februara.

Najbitnije izmene odnose se na način dopunjavanja papirnih nepersonalizovanih kartica, kao i na vrste karata koje će putnici imati na raspolaganju.


Papirna nepersonalizovana kartica, koja košta 40 dinara, moći će da se koristi jednokratno - za dopunjavanje dnevne (280 RSD), trodnevne (720 RSD) ili petodnevne (1.100 RSD) dopune. Karte važe 24 sata, 72 sata odnosno 120 sati i to od momenta kada se dopune na kiosku, osim u noćnom saobraćaju od 00 do 04h.

Na slipu koji kupac dobije prilikom kupovine karata biće jasno naznačeno do kog datuma i vremena kartica važi.

Papirnu nepersonalizovanu karticu više nije moguće dopuniti kreditom sa željenim iznosom, ali će svi putnici koji na ovim karticama već imaju kredit, moći da ga iskoriste do momenta isteka njenog važenja od tri meseca.

Plastičnom nepersonalizovanom karticom je osim osnovne vremenske karte od 90 minuta, moguće očitati i jednodnevnu, trodnevnu ili petodnevnu kartu, isključivo izborom opcije na validatoru.

Prilikom uplate kredita od 900 i više dinara na nepersonalizovanu plastičnu karticu, dobija se bonus od 100 dinara.

Papirnu kartu kod vozača putnici će moći da kupe kao i do sada. Ona važi za jednu vožnju i košta 150 dinara.

Vremenska karta Osnovna karta u vozilu će od 1. februara, umesto dosadašnje pojedinačne karte za jednu vožnju, biti vremenska karta od 90 minuta i koštaće 89 dinara. Ova karta može da se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska, odnosno presedanja u drugo vozilo. Za korišćenje vremenske karte od 90 minuta ne bira se nikakva opcija na
validatoru, već se očitava nepersonalizovana kartica, dopunjena kreditom u željenom iznosu.


Podsećamo da je izmenom Pravilnika o tarifnom sistemu za sve personalizovane kartice omogućeno plaćanje dopune od 365 dana, osim za kartice za nezaposlene koje imaju oznaku "P15". Lica starija od 65 godina mogu od 25. januara 2015. da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti
od dana kupovine do 31. decembra 2015. godine.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/530752 ... u-upotrebu
 
"Zakon o prekršajima neustavan"

Beograd -- Ombudsman je podneo predlog za ocenu ustavnosti odredbi Zakona o prekršajima, koja predviđa "uskraćivanje ljudskih prava", onima koji ne plate prekršajnu kaznu.

"Na taj način se stvorila mogućnost da zbog neposedovanja važeće karte, čiju naplatu vrši privatno preduzeće, građanin ostane bez niza Ustavom i zakonom garantovanih prava", ukazao je zaštitnik građana.


Cela vest: http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=953059

Sent from my NookColor using Tapatalk 2
 
Ovde svi pricamo koja prava ko ima, a nikako koje su obaveze putnika, da kupuju karte. Juce na brdu ulazi kontrola kod cityhall-a na zadnjim vratima neka dva debila kao nemam kartu, nemam licnu bla bla necu da placam, kontrolor ok, zov komunalca sa sredine autobusa ovi odmah izvadili licne i pise im kaznu kontrolor. reba pravu policiju da angazuju a ne komunalce
 
A koje su obaveze GSP-a? A da o tome malo pricamo? Da li bi ti kupovao hleb koji je bajat i kada uporno govoris pekaru da mu ne valja hleb? a on govori da ti treba da nastavis da kupujes jer ne moze da napravi bolje ako ti ne das vise para, pa on jos poveca cenu hleba, a kvalitet hleba ostaje isti, los. A pri tome da je jedina pekara u selu.
 
Bus plus ako želi da mu podrška za konrlu bude komunalna policija
neka dodatno plati gradskom budjetu za iznajmljivanje službe, opreme, ljudstva

Na isti nnačin kao kad neko traži da mu JKP vodovod dotera na plac cisternu vode.... može ali to košta toliko...

Ovako od naših para placamo: nabavku autobusa, rezervnih delova, plate vozačima i pratecim službama, održavanje stajališta itd...
i preko toga
još i placamo komunalnoj policijii dodatn (minusni)i rad za privatni bus plus- ako im treba neka ga placaju sami
eto po potrebi svako ima mogucnost da iznajmi uslugu komunalnog policajca isto kao od JKP vodovoda i kanalizacije :)
 
Pitanje: šta se dešava sa neiskrišćenim iznosom na nepresonalizovanoj karti, kada ta karta istekne?
Da li postoji mogućnost da se iznos prebaci na drugu nepersonalizovanu kartu?
 
Mislim da moze da se prebaci na novu kartu, na salteru za reklamacije,ali nisam !00% siguran.

Ovi zaista oce da upropaste prevoz, podigli cene (ukidanjem pojedinacne karte, za time uopste nije bilo potrebe i zaista, osim otimanja para, ne razumem sto su to uradili), a usluga u najboljem, slucaju stagnira. Represivne metode nikad nisu dale rezultate na dugi rok, pa nece ni sad. U aroganciji i bezobrazluku su se bar izvezbali. Dok zaista ne budemo ostali bez prevoza...i onda cemo opet mi biti krivi.

Mali offtopic, ali , kao pozitivan primer,navescu bazen 11. April. Od novembra rade rekonstrukciju krova u svlacionicama, hteli su da zatvore bazen do marta. Na pitanja `sta ste radili celo leto?`, izasli su nam u susret, pa su napravili svlacionicu u manjoj prostoriji, takodje sad ima manje tuseva. Sve u svemu nikakva tragedija, samo malo vise strpljenja. I nicim izazvani su spustili cene ulaznica dok traju radovi. Sto se mene licno tice nisu morali, ali vrlo lepo od njih sto imaju u vidu nas od kojih zaradjuju...a nije bas da se izdrzavaju samo od ulaznica, a i ne dolazi nas na hiljade svaki dan tamo.
 
To sa bazenom je pozitivno mene tu jedino interesuje sto to nisu sredili kad su radili bazen
 
Vrh