hehehe
mare, mare...
nema tu sta da se isplati ili ne isplati...
Onaj ko placa, uvek mu je mnogo, a onaj ko naplacuje uvek bi vise. To se promeniti ne moze.
I da se razumemo, sistem nikada nece biti 100% pravedan, ali tome treba teziti.
Sada se ne tezi da sistem bude pravedan, vec se tezi OTIMANJU NOVCA od gradjana.
Umesto da se uvede nekoliko vrsta vremenskih karti kojima bi se priblizno povukla jednakost izmedju vremena koriscenja prevoza i cene koju platimo za tu uslug, mozgovi iz dirkcije zele da nametnu svima da plate 90+x minutnu voznju!? pravedno, mudro? ne bih rekao...
Drugi atak je na gradjane koji ne zele i ne koriste prevoz.
umesto da smisle sistem kako da naplate onima koji koriste prevoz, oni pribegavaju KOMUNISTICKOM SISTEMU da javna preduzeca direktno placaju APEKSU!!!
Pazi naglasavam, ne prevoznicima, vec APEKSU.
Medjutim, zakon ne kaze tako. Zakon jasno kaze sledece:
„Članom 118. Zakona o radu („Sl. glasnik RS“, br. 24/2005, 61/2005 i 54/2009 – dalje: Zakon) propisano je da zaposleni ima pravo na naknadu troškova u skladu sa opštim aktom i ugovorom o radu za dolazak i odlazak sa rada, u visini cene prevozne karte u javnom saobraćaju
.
Tumacenja `kAKO MENI ODGOVARA` su nesto sto dovodi do izapocenosti sistemski resenja.
U koliko grad da popust firmama na kupovinu markica (uplati mesecne personalizovane), to mora biti odluceno na zasedanju skupstine grada. takodje mora biti naveden TACAN procenat popusta.
RADNIK MORA BITI PITAN zeli li uplatu na mesecnu personalizovanu kartu, ili zeli novcani iznos umanjen za popust koji grad odobrava.
ovako imamo sistem
prisile kao model finansiranja javnog prevoza.
tako postici odrziv sistem koji ce gradjani dozivljavati kao nesto svoje???
``malo morgen`` !!!