Мислим да је делом до неспособности а делом до прављења атмосфере да вођа поново каже последњу реч. Верни следбеници ће поново бити очарани, сасвим довољно.
Било је коректних ставки у основном предлогу - карте за три и пет дана, појефтињење месечних, годишње карте. Могли су да ставе да временска карта кошта 73 динара (или да незнатно поскупи) и да на паметнији начин одреде цене претплатних карата за пензионере и сви би били задовољни. Гарантујем да би се тада повећао и број путника и наплата карата.
Глупо је што људи стално наседају на перфидне игрице којима политичари окрећу једну категорију грађана против друге. Не знам зашто нам смета што се поједине организоване групе (у овом случају, пензионери), боре за своја права. Нису они криви што нечији газда не плаћа законску обавезу накнаде за превоз и што му је то дозвољено. Нити су криви што је висока цена карте за незапослене. Међу њима има свакаквих, као и међу незапосленима, послодавцима, службеницима, навијачима... али није њихова кривица што нам је превоз такав какав јесте. Нити је то кривица ових других набројаних група.
По мени је диференцирање цене месечних карата према висини пензије (или плате), јако лоше решење (а мислим да је и неуставно, али се тиме нико не бави). Висина прихода тог лица не показује његову стварну економску моћ, јер се не зна кога све тај грађанин издржава, нити шта све има од имовине. Посебно је лицемерно када се неко са приходом од 25.001 динара проглашава богатим.
Све у свему, поента приче је да ћемо добити скупљу и преименовану карту за једну вожњу. Могли су да направе као што је у Варшави - постоје и карте за 20 и 40 минута. Притом, не посматра се стварно време вожње, него пројектовано, при чему на станицама и у бусевима стоји мапа колико траје вожња између две станице. Јесте да у почетку мора да се сабира, али се брзо навикне. При уласку у бус, апарат очита и на којој си станици ушао, па без обзира да ли је саобраћајни колапс, ти можеш да се возиш нпр. пет станица (чак можеш и да мењаш превоз), јер се по пројектованом плану пут између тих пет станица уклапа у 20 минута вожње. У београдској варијанти ове приче, могла је да се уведе ова предвиђена временска карта од 90 минута, по тој цени од 89 динара, али и карта од нпр. 20 минута, по цени од нпр. 40 динара. Али би неко требао и да направи процене дужине путовања итд. Кога брига... Треба превоз да се прилагоди потребама грађана, а не они нечијим замислима.