Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Jel za sve ili samo za penzose .boje se organizovanih glasaca
 
Ovaj Mali i drugari su jednostavno receno retardi. Mislim mene bi bio blam da sam na njegovom mestu.
 
Uopste nisu odredjeni, ja sam razumeo da samo penzionerima vracaju cene, a posle mi otac prica da se ne menja nista, da je sve po starom. Ovo je neodredjeni deo
Najveći deo cena po kojima sada korisnici plaćaju gradski prevoz, biće vraćen na stari nivo, a odluka se odnosi i na karte koje plaćaju penzioneri.
 
ostaje vremenska karta, ukida se a jednu voznju, bash je tako rekao, ali ko zna do sutra moze prica i da se promeni
 
Ne znam direktore, na poslu sam i cuo sam samo da se ne menja, tj. ukljucio sam se kasnije kad sam skontao o cemu se radi, pa ni meni nije jasno. Koliko sam razumeo, nista se ne menja.
 
nensav":le7opurr je napisao(la):
ostaje vremenska karta, ukida se a jednu voznju, bash je tako rekao, ali ko zna do sutra moze prica i da se promeni
Rekli su tako, pojedinacne karte i dalje nece biti, uvode se te nove karte od 90 min, 1, 3, 5 dana i godisnja karta. Ali nije jasno da li ostaju i "snizenja".
 
Znaci li to da ostaje starosna granica i da penzioneri ispod 65 godina placaju 1120 dinara kao i do sada?



http://mondo.rs/a759724/Info/Drustvo/Poziv-penzionerima-da-skoriste-besplatan-prevoz.html

Prijavljivanje za ovu kategoriju penzionera traje do 25. januara i pozivam ih da na vreme iskoriste svoje pravo, za šta je potrebno samo da dostave original poslednjeg čeka", navela je je Milošević, a prenela Služba za informisanje Skupštine
grada Beograda.

http://mondo.rs/a760581/Info/Drustv...zionera-se-prijavilo-za-besplatan-prevoz.html

Više od 14.000 penzionera se prijavilo i predalo ček kako bi ostvarili pravo na besplatan ili povlašećen prevoz, saopštila je danas Gradska uprava Beograda.


Hoce li Sinisa Mali, AV, Vesic, clanovi gradskog veca Jasmina Milosevic i Dragomir "to nisu vase penzije to vam drzava daje" Petronijevic da se izvinu 14.000 ljudi koji su vec predali trazena dokumenta i cekali u redovima??
 
nensav":15xsc8vo je napisao(la):
ostaje vremenska karta, ukida se a jednu voznju, bash je tako rekao, ali ko zna do sutra moze prica i da se promeni
Ovo je bio i cilj !
Perfidna igra, vodja mekog srca je 'sve stopirao' ;-)
Osim poskupljenja 'pojedinacne voznje' !!!

Meni licno odgovara, jer retko kada koristim prevoz, ali kada ga koristim uvek 'kucam" vremensku...
Ali ostavljati samo tu mogucnost vremenske i to od 90 minuta!?
Bezobrazluk!!!
 
Ovo je sve predstava od samog početka, i to režisera amatera. Mislim, toliko je providno da je smešno.
 
Ја имам проблем са тим да је једино Београд позитивно дискриминисан тиме што је Република умешала и тиме је пљунуто у лице грађанима Србије који нису из Бг, уредно плаћају превоз а немају бенефиције.

Опет ми је драго да проблем шверцовања није решен преко грбаче пензионера.
 
Zao mi je samo penzionera koje su iscimali da stoje u sto redova po hladnoci, a sve zarad njegovog "herojstva".
 
Мислим да је делом до неспособности а делом до прављења атмосфере да вођа поново каже последњу реч. Верни следбеници ће поново бити очарани, сасвим довољно.

Било је коректних ставки у основном предлогу - карте за три и пет дана, појефтињење месечних, годишње карте. Могли су да ставе да временска карта кошта 73 динара (или да незнатно поскупи) и да на паметнији начин одреде цене претплатних карата за пензионере и сви би били задовољни. Гарантујем да би се тада повећао и број путника и наплата карата.

Глупо је што људи стално наседају на перфидне игрице којима политичари окрећу једну категорију грађана против друге. Не знам зашто нам смета што се поједине организоване групе (у овом случају, пензионери), боре за своја права. Нису они криви што нечији газда не плаћа законску обавезу накнаде за превоз и што му је то дозвољено. Нити су криви што је висока цена карте за незапослене. Међу њима има свакаквих, као и међу незапосленима, послодавцима, службеницима, навијачима... али није њихова кривица што нам је превоз такав какав јесте. Нити је то кривица ових других набројаних група.

По мени је диференцирање цене месечних карата према висини пензије (или плате), јако лоше решење (а мислим да је и неуставно, али се тиме нико не бави). Висина прихода тог лица не показује његову стварну економску моћ, јер се не зна кога све тај грађанин издржава, нити шта све има од имовине. Посебно је лицемерно када се неко са приходом од 25.001 динара проглашава богатим.

Све у свему, поента приче је да ћемо добити скупљу и преименовану карту за једну вожњу. Могли су да направе као што је у Варшави - постоје и карте за 20 и 40 минута. Притом, не посматра се стварно време вожње, него пројектовано, при чему на станицама и у бусевима стоји мапа колико траје вожња између две станице. Јесте да у почетку мора да се сабира, али се брзо навикне. При уласку у бус, апарат очита и на којој си станици ушао, па без обзира да ли је саобраћајни колапс, ти можеш да се возиш нпр. пет станица (чак можеш и да мењаш превоз), јер се по пројектованом плану пут између тих пет станица уклапа у 20 минута вожње. У београдској варијанти ове приче, могла је да се уведе ова предвиђена временска карта од 90 минута, по тој цени од 89 динара, али и карта од нпр. 20 минута, по цени од нпр. 40 динара. Али би неко требао и да направи процене дужине путовања итд. Кога брига... Треба превоз да се прилагоди потребама грађана, а не они нечијим замислима.
 
Па и карта за једну вожњу није праведна, тако су изједначени они које се возе једну станицу са онима који се возе од почетне до крајње, никад се до краја не може направити праведан систем.

Ипак сигурно је да је временска карта више у интересу већине путника.

Ок остаје оно питање шта ако се неко вози једну станицу, па једну станицу може да препешачи или може да се шверције мала је вероватноћа да га ухвати контрола за баш ту једну станицу.

Да не буде забуне никад не бих рекао коме не одговара градски превоз нека вози бицикл јер је градски превоз услов функционисања великог града.
 
Da li cene za studente i nezaposlene ostaju ove koje su trenutno na snazi , ili one 30 din jeftinije koje su najavili? To mi nije uopšte jasno.
 
laki72":1wjrkzpx je napisao(la):
[
Rado cu ti veceras opsirnije odgovoriti sa cim se sve ne slazem u ovom sto si izneo.
Ја чекам ...
 
solecar":2uen7s5e je napisao(la):
Da li cene za studente i nezaposlene ostaju ove koje su trenutno na snazi , ili one 30 din jeftinije koje su najavili? To mi nije uopšte jasno.
Citam u Vecernjim novostima, vracaju stare cene tako da nema "snizenja", a onda su napravili neku tabelicu i sve cene su stare, osim za studente,srednjoskolce i nezaposlene gde je napisana snizena cena od 1090 din. Verovatno je stamparska greska, sve cene su vracene na stare.
 
Ako imate tu sreću da živite na teritoriji opštine Rakovica, vremenska karta će vam isteći dok sačekate autobus.
Da ne pominjem vreme koje ćete izgubiti tražeći trafiku koja prodaje BusPlus.
 
Srbijatransport": Podržavamo ideju da javna preduzeća plaćaju karte za prevoz zaposlenima

Blic | 14. 01. 2015. - 13:31h | Komentara: 0
Poslovno udruženje drumskog saobraćaja “Srbijatransport” daje punu podršku inicijativi i odluci Vlade da javna preduzeća i državne institucije u Beogradu obezbede prevoz zaposlenih radnika uplatom mesečnih voznih karata javnom prevozniku, kaže se u saopštenju preduzeća "Srbijatransport"

U saopštenju se podseća na izjavu gradonačelnika Beograda Siniše Malog koji je medijima rekao da "očekuje da na nekoj od narednih sednica vlada donese odluku da zaposlenima u javnim preduzećima i državnim ustanovama u Beogradu poslodavac kupuje mesečnu markicu, a ne isplaćuje novac kao što je to bilo do sada."


"Srbijatransport" ima i konkretne predloge za poboljšanje sistema:

"Apelujemo, radi uštede sredstava iz budžeta, da se obavežu korisnici budžetskih sredstava (javna preduzeća, vojska, škole, policija...), da nadoknade za putne troškove za zaposlene isključivo plaćaju preko računa (mesečnih karata) prevoznicima u javnom prevozu. Kupovina mesečnih karata za sve zaposlene u preduzećima koja su budžetski korisnici, mora biti kod prevoznika javnog prevoza putnika preko računa, uz popust 30% i godišnju uštedu budžetu Republike Srbije od oko 70.000.000 eura i uz značajne efekte za legalnu saobraćajnu privredu u smislu povećanja broja putnika.", kaže se u saopštenju.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/526466 ... aposlenima
 
tragac":1nyu2kfw je napisao(la):
Ako imate tu sreću da živite na teritoriji opštine Rakovica, vremenska karta će vam isteći dok sačekate autobus.
Da ne pominjem vreme koje ćete izgubiti tražeći trafiku koja prodaje BusPlus.

Dnevna (ova od 90 min) važi od momenta validiranja, a dnevne i višednevne od trenutka kupovine.
 
Oni se validiraju na kioscima :D Pošto autobuse ne viđaju :D

BTW, kakva bi procedura bila za promenu sistema naplate? Verovatno peticije i čuda?
 
Vrh