Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

VESIĆ: Vremenska karta kupljena na trafici važi od momenta validacije

Na trafici je moguće kupiti karte u trajanju od jedan, tri i pet dana, koje su namenjene turistima i drugima koji imaju potrebu za takvim vremenskim trajanjem i one važe od trenutka kupovine na trafici

Na trafici je, kako je objasnio, moguće kupiti karte u trajanju od jedan, tri i pet dana, koje su namenjene turistima i drugima koji imaju potrebu za takvim vremenskim trajanjem i one važe od trenutka validacije.

"Te karte su u interesu građana jer je do sada postojala karta za jednu vožnju od 73 dinara, a naše analize pokazuju da gradjani promene dva ili više prevoza u tom vremenskom periodu, a sada je moguće da se sa jednom kartom od 89 dinara promeni i do pet prevoza i tako racionalnije potroši novac", naveo je Vesić.

http://www.kurir.rs/vesti/beograd/vesic ... ak-1657810


koliko nelogicnosti covjek da nepovjeruje naprosto pa dalje

Gradski prevoz je godinama urušavan, od 2009. do 2012. godine nije kupljen ni jedan autobus, a taj sistem zahteva da svake godine bude unapredjen u odredjenom broju", naveo je Vesić.

Zatim je, kako je dodao, kupljen veliki broj "Solarisovih" autobusa, više zglobnih nego solo autobusa što povećava troškove i dovodi do situacije da u špicu imamo poluprazne autobuse na nekim linijama i nerentabilan prevoz.
"Mi ćemo se potruditi da ove godine, zajedno sa vladom dodjemo u situaciju da kupimo Ikarbusove autobuse jer želimo da pomognemo domaću proizvodnju, a sa druge strane unećemo neke novine, poput električnih autobusa, pokušaćemo da uvedemo besplatan internet u odredjene autobuse i trudićemo se da povećanom naplatom, obezbedimo gradjanima bolji prevoz", poručio je Vesić.

Vesić je najavio da će se izmenom Zakona o komunalnoj policiji uvećati sastav ove gradske službe za oko 800 ljudi.

"Od tog broja, oko 150 do 200 njih biće povezani sa gradskim prevozom, kao što je to na primer u Londonu, i pripadaće saobraćajnom odeljenju u okviru te gradske službe. To će povećati sposobnost grada da obavlja kontrolu plaćanja karata", rekao je Vesić.

kako lupa za nevjerovati
 
Ja koliko znam od 2009. do 2012. su kupljeni IK218 i M serija. Kupovina zglobnih autobusa je bila deo obnove pomocu kredita neke banke, cini mi se Evropske banke za razvoj. Nebitno koja je, ujedno je bio i plan da se kupi 200 solo autobusa, koji je magicno nestao kada je SNS dosao na vlast. Ovde nema nikakvih namera da se prevoz poboljsa radi putnika, sve su prazne price kojima se mazu oci narodu. Ne vidim da se ista govori o privatnicima koji svoj posao rade kako treba. Da je zaista upucen u rad GSPa, znao bi koliko tu kradje ima, nelogicnosti i svakakvih budalastina, prvo bi sredili to preduzece, pa tek onda pricali o naplati.
 
Od 2009 do 2012 je kupljeno 35 vozila, 10 Maz Bikova, 25 Ik-218. Ik-218m su stigli marta meseca 2013. Godine.
 
Da, da, znam da je M serija dosla kad je bila zima, samo nisam mogao da se setim da li je 2012. ili 13. U svakon slucaju, kupovalo se.
 
Nikola":3dugupwk je napisao(la):
tragac":3dugupwk je napisao(la):
Ako imate tu sreću da živite na teritoriji opštine Rakovica, vremenska karta će vam isteći dok sačekate autobus.
Da ne pominjem vreme koje ćete izgubiti tražeći trafiku koja prodaje BusPlus.

Dnevna (ova od 90 min) važi od momenta validiranja, a dnevne i višednevne od trenutka kupovine.

A šta se dešava ukoliko 90 minuta od validiranja (tj aktiviranja) istekne dok se putnik nalazi u vozilu (zato što je čekao na vozilo na liniji na koju preseda, ili vozilo stoji zbog gužvi, saobraćaj sporo teče...) a u vozilo onda uđe kontrola?
 
Kao i do sada, u svakom autobusu mora da se kuca karta. Znaci udjes u prvi, izaberes 90min, kucas, udjes u sledeci bus, kucas, treci, kucas. I sad ti u trecem istekne 90 min, udje kontrola i oni ce videti da kada si usao tebi je jos trajala karta i da su kucao kako treba. Znaci mozes slobodno da zavrsis zapocetu voznju iako je vreme isteklo, samo ako si kucao kada si usao.
 
Tapa tak rad necu da placam poskupoljenje jedva sam ustedio za samsung galaksi s4
Sramih bilo 22% poskupljenja na kvarno
 
Uistinu radi ... jedino što gsp- mogu da platim je cistrna za čišćenje te septičke jame govana
 
Hahhahaa :D
Evo ga opet.
Imas plus za doslednost.

Nisam zaboravio na odgovor, vec zelim uz odgovor tebi da zaokruzim razmisljanje o predlogu kako napraviti odrziv sistem.
 
To se cijeni predlog za odrziv sistem bez 2000 viska radnika sad vidimo autsorsovace pranje vozila nekoj firmi da se nasklapa para .kao i obezbedjenje objekata u istu svrhu i naravno nikog nece otpustiti
 
@ Laki
Da zatvoris GSP i otvoris novo preduzece. Samoodrzivost je trenutno diznijeva bajka...
 
Politika, Među nama rubrika, juče:

89371ffebb6c61e2bff76e3f03de372c.jpg
 
Uz duzno postovanje prema stfu i bazingi, mislim da previse pametujete. Da, moze GSP da posluje i dalje, da, moze da zaradjuje, da, moze da se sredi sistem, kad bi se htelo. Samo znas onda bi protiv tog sistema bio prvi stf i njemu slicni, jrl ko bi sebi da da za pravo da naplati uslugu njemu koji zivi na selu. Sad sto zivi na selu treba da ga sazaljevamo i da ga gledamo kao zrtvu, jadan on. Da je karta dvadeset dinara opet bi se nasli filozofi koji nebi placali, bilo bi a sta dvadeset dinara koga briga, a pitam se od 2000 tih na ovamo, koliko novih autobusa smo mogli da imamo da su redovno placane obaveze putnika?
Da se vratim na sustinu, dok vlada stanje haosa, da se ne zna ko pije ko placa, neko treci profitira, vozaci i mehanicari,bbesni na putnike i firmu, putnici besni na vozace i odrzavanje, a dotle neko treci puni sebi dzepove. Za mesec dana bi mogao da se dovede red, za mesec dana, bez otpustanja tih silnih ljudi koji bodu oci, cak im ni plate ne bih smanjivao, samo bi svoju platu morali da zarade postenim radom!
 
marrecar":ilob2ji5 je napisao(la):
Kao i do sada, u svakom autobusu mora da se kuca karta. Znaci udjes u prvi, izaberes 90min, kucas, udjes u sledeci bus, kucas, treci, kucas. I sad ti u trecem istekne 90 min, udje kontrola i oni ce videti da kada si usao tebi je jos trajala karta i da su kucao kako treba. Znaci mozes slobodno da zavrsis zapocetu voznju iako je vreme isteklo, samo ako si kucao kada si usao.

To kako ti tumačiš jeste logično, tako bih i ja to postavio, ali ja nigde nisam našao zvanično objašnjenje.
I još nešto, pošto ja stvarno ne razumem ova nemušta objašnjenja BusPlusa, priznajem da me mrzi da žuljam mozak sa njihovim nebulozama i da mi je lakše da pitam ljude na forumu:
da li ostaju nepersonalizovane karte koje mogu da se dopunjavaju sa proizvoljnim iznosima, i otkucavaju (validiraju) za svaku pojedinačnu vožnju?
 
Nepersonalizovane kartice ostaju,mogu da se dopunjavaju proizvoljnim iznosima s tim što kad dopuniš sa 900 din. računa ti se 1.000din najjeftinija vožnja ti je 89 din (osnovna opcija na validatoru - vremenska karta od 90 minuta).
 
Sve ostaje isto kao i do sada, samo sto vise ne postoji karta za jednu voznju. Ostaju nepersonalizovane kartice koje se dopunjuju proizvoljno. Papirna ima ogranicenje, kada se dopuni do tog ogranicenja, nakon iskoriscenja kredita, moze da se baci. Plasticna neograniceno. Uvedene su nove karte koje se kupuju iskljucivo na trafikama, dnevna, 3, 5 dana. Eto to su jedine razlike, nema karte za jednu voznju i uvedene su nove karte koje se kupuju na trafikama.
 
@Becks
Ni stf ni ja nismo rekli da je nemoguce srediti GSP. Problem je u tome sto od tog sredjivanja nema nista, jer ni jedan politicar nece dozvoliti da za njegovog mandata ode na ulicu bar 1000 ljudi, jer onda na sledecim izborima nece ni do skupstine dogurati. Mene (a mislim i stf) najvise nervira sto se potencira koliko para ili novih autobusa odnesu sverceri, a nigde ni spomenuto koliko 2000 radnika viska pojede novih autobusa, koliko je za izbore izneseno para iz GSPa, koliko su stetni ugovori napravili minus, kradje goriva itd. Normalno je da ce politicar da izadje i kaze e neko tamo je kriv nisam ja kumu namestio nabavku pneumatika, ali mnogo vise me nervira sto onda dodjem ovde i vidim kako je pola foruma lepo svarilo pricicu Vesica, Malog i slicnih im govana. Da se razumemo gradski prevoz skoro i ne koristim, i kad ga koristim imam kartu koju validiram ako mi ne dodje nesto sto ce pre da me ubije nego preveze.
 
Jedina od retkih dobrih stvari u bus plusu jeste vremenska karta, evo i da se potsetimo postupka njenog odabira

..... Odabirom ikonice u obliku analognog sata na ekranu validatora, otvara se meni u kome putnik treba da odabere vremensku kartu od 75 minuta u iznosu od 101 dinar, i prisloni svoju nepersonalizovanu plastičnu ili papirnu karticu. Od tog trenutka nastupa važenje vremenske karte.
Ono se računa od prvog ocitavanja u vozilu, kada se sa kartice umanjuje iznos od 101 dinar, i na ekranu validatora ispisuje vreme važenja karte kao i iznos preostalog kredita na kartici;
Pri svakoj promeni vozila obavezno je ponovno očitavanje radi potvrde presedanja, što znači da putnik treba samo da prisloni svoju nepersonalizovanu karticu ekranu validatora.
Ukoliko putnik prilikom presedanja ponovo odabere ikonicu za kupovinu vremenske karte i prisloni karticu, ekran validatora će prikazati obaveštenje na crvenoj pozadini da putnik već poseduje aktivnu vremensku kartu;
Putnik može u svakom trenutku da proveri do kada mu važi vremenska karta prislanjanjem kartice na ekran validatora, koji na narandžastoj pozadini ispisuje vreme važenja odabrane vremenske karte i iznos preostalog kredita na kartici.
Poslednje očitavanje potrebno je obaviti do isteka 75. minuta, nakon čega putnik može da se vozi u tom vozilu sve dok ne stigne na odredište.
NAPOMENA: Ukoliko putnik pri ulasku u vozilo ne izvrši odabir vremenske karte na način opisan iznad, već karticu samo prisloni validatoru kao što je to činio i do sada, sa kartice će biti umanjen iznos karte za jednu vožnju od 73 dinara...
:kk:
 
Meni samo nije jasno zašto nisu ostavili opciju za (dosadašnju) pojedinačnu kartu? Koliko shvatam, ubacili su još opcija, a ako se ništa ne izabere automatski se "otkucava" vremenska od 90 minuta.

Ionako više od 50% korisnika ne zna da izabere neku od ponuđenih opcija.
 
А карта купљена у аутобусу важи за једну вожњу или исто 90 минута ?


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk
 
bazinga":2jec36qq je napisao(la):
@Becks
Ni stf ni ja nismo rekli da je nemoguce srediti GSP. Problem je u tome sto od tog sredjivanja nema nista, jer ni jedan politicar nece dozvoliti da za njegovog mandata ode na ulicu bar 1000 ljudi, jer onda na sledecim izborima nece ni do skupstine dogurati. Mene (a mislim i stf) najvise nervira sto se potencira koliko para ili novih autobusa odnesu sverceri, a nigde ni spomenuto koliko 2000 radnika viska pojede novih autobusa, koliko je za izbore izneseno para iz GSPa, koliko su stetni ugovori napravili minus, kradje goriva itd. Normalno je da ce politicar da izadje i kaze e neko tamo je kriv nisam ja kumu namestio nabavku pneumatika, ali mnogo vise me nervira sto onda dodjem ovde i vidim kako je pola foruma lepo svarilo pricicu Vesica, Malog i slicnih im govana. Da se razumemo gradski prevoz skoro i ne koristim, i kad ga koristim imam kartu koju validiram ako mi ne dodje nesto sto ce pre da me ubije nego preveze.
kao sto rekoh nema potrebe za otpustanjem, kako je moguce da firma koja ima 2000 radnika viska ima radna mesta na kojima ima manjka radnika?! Kancelarijski misevi nisu sposobni da uzmu krpe i metle u ruke? Nemam nista protiv da rade za platu kao i do sada, ali neka bar nesto RADE! Potencira se pitanje svercera, jer ko ce ti reci da ja sam doveo 50 mojih nesposobnih stranackih kadrova da upravljamo firmom po mojim zeljama? Koliko je dobro sto firma biva finansirana od grada, toliko nije dobro iz razloga sto onda razni faktori upravljaju firmom i radnicima. Potpisujem da se za mesec dana moze dovesti sve pod konac, za pocetak da se operu garaze, jer iz neceg prljavog i masnog ne moze izlaziti nista cisto. Pre par godina je bila radna akcija kad su radnici farbali krug garaze, ide lepo vreme sto ne bi isterali taj besposlen narod iz kancelarija i uredili svima radni prostor. Sigurno bi i majstor vise voleo da radi u cistom kanalu, a ne da pliva po uljima i mastima i da se gusi u prasini. Da se srede procedure, da se zna koji je ciji posao, koja je cija odgovornost, da se sredi sve to, onda mozemo da insistiramo na svercerima kojih je zaista mnogo, koji takodje i uticu na sam kvalitet sistema. Potpisujem da se sada 20% ljudi kuca, sto je i dobar broj s' obzirom na uslugu i na aktuelna desavanja. Dakle, stvati se mogu i moraju menjati, pitanje je hoce li samo...

@kopmania, vazi od stanice na kojoj si kupio, do krajnje stanice.
 
kopmania":3vu5x3g6 je napisao(la):
А карта купљена у аутобусу важи за једну вожњу или исто 90 минута ?


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Kada je prvi put predstavljen novi sistem, receno je da vise nema pojedinacne karte, time ni prodaje karata kod vozaca. Sada samo izgleda za nocne linije se kupuje karta kod vozaca.

astrodule":3vu5x3g6 je napisao(la):
Meni samo nije jasno zašto nisu ostavili opciju za (dosadašnju) pojedinačnu kartu? Koliko shvatam, ubacili su još opcija, a ako se ništa ne izabere automatski se "otkucava" vremenska od 90 minuta.

Ionako više od 50% korisnika ne zna da izabere neku od ponuđenih opcija.
Ako su sredili softver, onda se samo kuca karta i automatski pocinje odbrojavanje od 90 minuta, pri cemu ne moras da biras opciju. Ostale tri nove karte se kupuju na kiosku i odatle se aktiviraju, tako da lepo kazes prodavcu da zelis jednodnevnu kartu, naplati ti i automatski pocinje od tog trenutka da traje.
 
Shvatam to, ali rekli su da još neke karte će moći da se na samom validatoru koriste. Do sada je to bila grupna i vremenska.

Potpuno je bezobrazno što nije ostala mogućnost za ljude koji ne presedaju.
 
Stime da do sad nije moglo da se otkuca na jednoj kartici dvoje ljudi za dnevnu kartu....
 
astrodule":253hxuc0 je napisao(la):
Shvatam to, ali rekli su da još neke karte će moći da se na samom validatoru koriste. Do sada je to bila grupna i vremenska.

Potpuno je bezobrazno što nije ostala mogućnost za ljude koji ne presedaju.

Ma jok...
I to je nepravedno. Jedna voznja je i kad na karaburmi sednes u 23 pa ides do vidikovca, ili ova produzena od preko ade, pa preko pupinovog do borce...
Vremenskih mora biti vise opcija trajanja, to je osnova svega. Onda ni presedanja nece toliko tesko padati putnicima...
 
Vrh