Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Dobro, neka se ti jadni privatnici sto placaju iz svog dzepa da bi nas vozili, strpe jos najvise godinu dana. Na ime stete i neisplacenih sredstava ce moci da voze po Beogradu, a da nista ne uplacuju u gradsku kasu. Dug je svetinja, jer uz dug ide i kamata, a kada drzava duguje ta sredstva ce kad tad dobiti i jos znatno uvecana. Svaki dan u poslu i u ovoj javno-privatnoj semi nicijeg i svacijeg je bonus za njihov dzep. Da su na gubitku i jedan dan raskinuli bi ugovor jer je vec prekrsen neisplacivanjem, ne bi sigurno vozili iz dobrote. Zna se sta se ceka, a to je ceo ulov koji dolazi pri novom rasporedu linija i izbacivanje socijalnog slucaja zvanog GSP.
 
Nije ovo zemljače Amerika.
Živiš u Srbiji da te podsetim, ko ima keš, ima vlast, ko ima vlast propisuje pravila igre po kojima on ne odgovara ni za šta. Ne možeš ti protiv države čoveče, zna se ko je prioritet, da glavonje namire svoje potrebe, a za radnike i sirotinju šta preostane, u ovom slučaju ne preostaje ništa. Budi siguran sutra da stane sa radom, od tog privatnika bi se naplatilo što preko imovine, što na druge načine. To sa državom ne možeš, ne možeš da odeš i izneseš iz skupštine grada 20 raćunara ili odvezeš im 2 automobila i kažeš to sam ja zaradio.
I ne primaj se mnogo na te priče propašće GSP, neće još, još tu mogu pare lepo da se obrću ;)
Pozdrav i svako dobro :)
 
KO JE OVDE LUD: U BG prevozu na istoj liniji karta u jednom smeru 183, a u drugom 213 dinara!

Vožnja javnim prevozom u Beogradu može da bude i trostruko skuplja u zavisnosti od linije, pa čak i smera kretanja, a najviše šanse da pogrešite imaćete ako krenete ka obodnim naseljima.

Naši reporteri uverili su se da je vožnja „Lastinim" autobusom na liniji 491 od Ralje do Trošarine gotovo tri puta skuplja od vožnje „Lastinim" autobusom na liniji 408. Za običnog putnika, na autobusima nema razlike. U oba vozila nalaze se Busplus aparati, gradskog su tipa, sa upečatljivim plastičnim ili tapaciranim sedištima.

Odavno je poznata podela grada na naselja u koja dopire „GSP" i ona do kojih se može doći samo „Lastom". Zapravo, u javnom prevozu Beograda postoje dva sistema ITS 1 i ITS 2 sa više prevoznika, ali GSP je najprisutniji u ITS 1, a „Lasta" u ITS 2. Linije ITS 2 imaju deset zona za pojedinačne i tri za mesečne dopune, a polasci su znatno ređi.

- Moja markica je 7.740 dinara, ali važi i za gradski prevoz u Beogradu. Živim samo pet kilometara od Ralje, dokle ide gradski autobus. Kada kupujem dopunu za karticu, na trafici se svi čude, kažu 'Pa to ti je trećina plate' - priča Dragica iz Parcana.

Mesečna karta do Ralje za gradski prevoz je inače više nego duplo jeftinija od cene koju plaća Dragica, koja živi nadomak ovog naselja, i iznosi 3.275 dinara.

Najveća negodovanja putnika su na granicama sistema, jer komšijska sela imaju znatno povoljniji prevoz. Tako na primer Vrčinci godinama traže gradski prevoz jer su znatno bliži od Begaljice koja ga odavno ima, a oba naselja pripadaju opštini Grocka. Delovi Barajeva pokriveni su gradskom linijom 405L, dok je osatak naselja uključujući i centar u sistemu ITS 2.

Direkcija za javni prevoz priznaje da je ovakva organizacija nepovoljna, a na izmenama tarifnog sistema radiće se naredne godine.

- Primeri koje ste naveli pokazuju sve nelogičnosti i nepravednosti postojećeg tarifnog sistema, koji smo nasledili i koji nije pravljen po meri građana. Upravo zbog toga Direkcija za javni prevoz zajedno sa Gradom Beogradom radi na novom modelu tarifnog sistema, koji ima za cilj pravedniji odnos prema korisnicima javnog prevoza i kojim bi se izašlo u susret potrebama korisnika. S obzirom na činjenicu da obavezujući ugovor konkursa sa privatnim prevoznicima ističe tek krajem 2015, novi tarifni sistem moguće je uvesti tek tada. Medutim, u međuvremenu, intenzivno ćemo raditi na pripremi drugih pogodnosti za korisnike javnog prevoza. Mi ćemo se od početka 2015. potruditi da izađemo u susret građanima uvodeći novi asortiman karata - kažu za "24 sata" u Direkciji.

Nezgoda da zalutate u pogrešni autobus može vam se desiti i u centru grada. Ukoliko uđete u privatni 860 kod Ade, do Glavne železnicke stanice platićete 97 dinara, a ukoliko uđete u bilo koji drugi privatni autobus na gradskim linijama, cena je 73 dinara.

Cena zavisi i od smera!?

Zbrku koja vlada u beogradskom javnom prevozu najbolje ilustruje cinijenica da na nekim linijama cena karte zavisi i od smera kretanja. Tako vožnja od Trošarine do Ralje košta 183 dinara, ali od ralje do Trošarine cena je 213 dinara.
Izvor: 24 sata
 
E, još jedno pitanje, ko će drage penzionere da kažnjava i kako će to da izgleda? :) Hoće li se i njima zabraniti vađenje nove lične karte i registracija automobila? Živo me zanima kako će to da izgleda i ko će moći da izbije dinar starom licu! Da sam penzioner švercovao bih se.
 
Oni se neće švercovati, platiće i ako karta bude 100.000 dinara dnevno, prodaće bubreg, prodaće srce, prodaće mozak, ali će platiti, jer je njih komunizam vaspitao tako i to gradske vlasti i znaju, zbog toga su penzionerima i uveli ove namete.

Ovo sam video na jednoj FB grupi, ironičan komentar jednog građanina:
"Hvala gradu što je mom gazdi smanjio namete da radnicima plaća skupe markice, ipak je on biznismen, i trebaju mu pare da ih obrće, ne trebaju sigurno mojoj babi, ona i treba da nadoknadi smanjenje nameta gazdama."
 
Gorstak89":2lzar6yw je napisao(la):
E, još jedno pitanje, ko će drage penzionere da kažnjava i kako će to da izgleda? :) Hoće li se i njima zabraniti vađenje nove lične karte i registracija automobila? Živo me zanima kako će to da izgleda i ko će moći da izbije dinar starom licu! Da sam penzioner švercovao bih se.

Ako ne plate , neće moći da dobiju grobno mesto
 
Nekima su penzioneri jedini 'trn u oku'...
Medijska ispiranja mozga su ostavila trajne posledice na psihi dela nacije...
 
50 izgovora kad te uhvati bus plus kontrola
Posted on 08. Jan, 2015 by Tarzanija Redakcija in Svet Oko Nas
http://www.tarzanija.com/50-izgovora-ka ... -kontrola/

Ingeniozne neuronske snage Vesića i Malog spremaju novitete u tarifnoj politici GSP-a, tako da će karta da pojeftini sa 73 na 90 dinara, a penzosi će i dalje da se voze u špicu za zembiljima od 75 kila maltene za dž. Postojeći broj lica u komunalnoj službi koja su zadužena da čuvaju dupe kontrolorima biće povećan sa par stotina na 1651654646516487+6416+846465846546, a nama jedino preostaje da budemo ili bogata govna ili da poštujemo Grunfovo načelo – Tko se švercuje, vrijedi.

Tebra, daj taj digitron da izračunam kvote.

1. Može dil, recimo ja vama dam člansku iz biblioteke a vi mi p..... k....? Ne može a? Ok, onda mi samo p.... k.....

2. Dao sam Đilasu direktno, video sam ga malopre u Mirijevu.

3. Ja sam sa Kosova, ginem za tebe svaki dan, mrš u p... m.....

4. Nisam znao da mora da se kupi i kad stojiš u prevozu.

5. Ma nemoj, hoćeš da vidiš moju kartu, ko si mi pa ti, neki STRUČNJAK ZA KARTE A?!

6. Pošao sam po malog u vrtić, vodim ga na onkologiju.

7. Danas tražiš kartu, sutra bubreg. Prepoznao sam te, Haradinaje.

8. Ja pišem za VICE i ako mi napišeš kaznu biće članak “KAKO SAM SE VOZIO BEZ KARTE 4 STANICE”, biće i psovki.

9. Verujte bilo je ili hleb deci da uzmem jutros ili da platim kartu. Kao što vidite karte nema, stavio sam sve na Osasunu.

10. Ukrali mi cigani dok sam spavao. Kako znam da su cigani? Ostao mi pramen brade Raše Popova pored kreveta.

11. Sramota me da kupim. To i kondome na trafici ne mogu nikako.

12. Čekaj stani, evo ruke su mi na leđima, u jednoj mi je karta u drugoj nije. Biraj jednu ruku. Levu? Nemaš sreće, nije mi u njoj karta.

13. Grad subvencioniše gsp 75 posto, tako da sam faktički već platio tri četvrtine karte. Evo 18 dinara i 25 para pa da smo kvit.

Evo 20 al kusur da mi vratiš.

14. Ako razbijem hiljadu, otiće sve u p.... m.....

15. Ne znam, pročitao sam negde da ako ustaneš 3 puta trudnici onda onda ne moraš da platiš, ne znam proveri ti to, ima negde sigurno pozzz!

16. Kartu? Imam kartu, evo “Pokreti trupa u bici kod Ažinkura”, izvedena iz Vojne enciklopedije izdanje 1979, detaljno prikazana topografija sve do Kalea, plus iksići na svakom mestu gde je od mirne ruke engleskog seljanina dugolukaša zaginuo francuski plemenitaš nabeđen da je u ril lajfu neuništivi ubermenš samo zato što je ispao iz blede neprokrvljene vulve pa je odmah potom okićen prezimenom sa “de” od ćaleta koji mu je za malu maturu kupio čma, puni oklop od metalnih ploča i kacigu s peruškom od crknutog emua. Ah, izlazim sada ćaozdravo!

17. Au, brate, nemam ni kartu, ni ličnu. Pazi, dodaj me na Fejs, pa se čujemo kasnije.

18. Ček da proverim u džepu. Izgleda da nema, ali op šta je ovo ispalo? Petica skanka. Op čekaj, šta se sad dešava? Odlomio se jedan deo, ima bar pola grama. Ali stani, šta je ovo sad? Komadić prelazi iz moje ruke u tvoju, a ti se polako okrećeš i odlaziš kao da ništa nije bilo. Nemoj zvati pandure molim te, to je mirođija.

19. JA SAM LGBT AKTIVISTA, NE DIRAJ ME, NE GLEDAJ ME, POSTAĆEŠ DERPE!

20. Izvinite molim vas ja sam slabijeg sluha ako možete sporije da bih vam čitao s usana (znakovnim jezikom pokazuješ ISPAŠA TESTISI ZEMLJORADNIK).

21. Ja sam iz Novog Sada, naopako da kupim kartu pa da me Beograđani tovare po još jednom osnovu.

22. Ja sam kolega, cepam karte na ringišpilu ostala mi službena kod kuće.

23. Karta, šta je zapravo karta? Podaci pohranjeni na parče plastike? Serija naizmeničnih signala ima struje-nema struje? Da li je “karta” fizički objekat ili informacija? Ako je objekat, kako onda prenosi potrebnu informaciju? A ako je informacija, kako se može “imati”, jer kao što nas je internet naučio, informacije teže tome da budu slobodne? Ko od nas može uopšte reći da “ima” “kartu”, dobro osim ovog lika što je upravo sad pored mene otkucao je*******I SE LIČE OBARAŠ MI TEZU ZA SEMINARSKI NA FAKULTETU ZA ODNOSE I KOMUNIKACIJE TAURUNUM KOLEDŽA!

24. Beži mali znam ti oca.

25. Karta? This is… KARTAAA! dobro izaći ću sam.

26. ORGANSKA FORMA NAM PRILAZI S PRIMITIVNOM NAPRAVOM, DETEKTOVANO PRISUSTVO SLABIH MIKROTALASA. NEMOGUĆE ODREDITI NIVO OPASNOSTI. MOLIM BAZU ZA INSTRUKCIJE PROTOKOL 010010101001111010

Nadiru u trojkama.

27. E zato ja idem kolima. Pa šta što sam sad u autobusu?

28. Nemam kartu, al zato sam opasan sa 14 bonbi i dići ću autobus u vazduh. ALAH JE VJEČAN DOK SU MU DJECA VJERNA.

29. Ja sam narodni heroj, meni je vožnja besplatna. Dobro, nisam baš ja, deda mi je narodni heroj. Dobro, nije ni on, bio je četnik. Dobro, bio je bugarski četnik. Dobro, bio je Bugarin. ZVAĆU BUGARSKOG ANBASADORA AKO ME BUDETE DALJE UZNEMIRAVALI!

30. MOJNE RIDŽVEJ BRATEUUUUU EVO BURANIJE LEPE BRATEUUUU!

31. Druže da li si svestan da je ovo bus 101, da smo trenutno u Padinskoj skeli, pri čemu si ti u toj postavci još i student?

32. Nemam, imaš ti pedeset dinara? Fali mi do Banjaluke. Kako to, ovo ide za Kneževac? A vidim ja nešto mi je sumnjivo NEMA TE RAJE.

33. Nemam, može pljuga? Kako to misliš zabranjeno pušenje u busu, otkad to? Ništa, imam ove artane. Kako to misliš to je zabranjeno bez recepta, je*******ote šta si ti, vikipedija?

34. Ako nisi primetio, ja vozim ovaj autobus.

35. Sine kakva karta, pokisla mi gloova.

36. A ko će meni da plati što dok dođem do Borče dobijem džet leg?

37. E nemoj mene, hehe, znaš me sigurno sa televizije ako si gledao Minimaksa, veliki mag Big Lale, pazi imam ja kartu u ovom džepu ali glej sad – hokus pokus – KARTE NEMA hahah, heheh heh… Zašto me šutirate?

38. Ja se džabe vozim, utvrđen mi je invaliditet PRAVOSNAŽNIM DRUGOSTEPENIM REŠENJEM. Ne, kakva katarakta, to je onaj čamac sa dva trupa.

39. A šta, svi ovi ispred imaju kartu? Imaju a… Pa aj ti meni reci da li bi svet bio zanimljiv da smo svi isti?

40. E neam brate, švercujem se.

I NIKAD TI NEĆU PLATITI!

41. Upravo sam gledao Lajanje na zvezde, uhvatio me taj neki duh mladalačkog buntovništva i reko MA EVO IM K... NEĆU DA KUPIM ali sad vidim da sam se zaje*******o, kako me pustio adrenalin sav sam se nešto sasro.

42. Upravo sam gledao Montevideo, kazni me boli me k... zaslužio sam.

43. Bratu sam dao pola placa, prokocko je. Ženi sam dao karticu, dinara nemam više. Sinu sam dao kola – zabio ih je u betonsku banderu. Tebi ako dam kartu, biće neko sranje osećam tako da je bolje ovako.

44. Nemam šake, kako da ti dam? Evo ti zavuci ruku al rizikuješ da me uhvatiš za k....

45. Ja vozim skejt u busu, tako da se praktično ne vozim busom nego skejtom, hahaha ja izgledam ko retard ti gowno.

46. E ja došao do trafike i sad neki lik ispred mene traži vlažne maramice. Ova mu da, on kaže neće te nego neke s kamilicom, ona mu da te, onda on tražio kiselu al onu s limunom i ona traži tamo, meni došao bus a ja žurim kući ističe mi aukcija na Limundu za šporet i je*******iga.

47. Žurim brate kreću one imitacije na pinku za 15 minuta, ne smem na to zakasniti. Ne brate ne gledam, nego oću da budem kući ako sin pomisli to da mi gleda da ga tučem lopatom u kolena.

48. Dao bih ti kartu iz džepa, al ne smem vadit ruku digla mi se k... ščepo sam ga za glavu da ne mrda, ako ga pustim izbiću bubnu opnu gospođi pored.

49. Ja sam Kemiš. Ne da Zorica kolima pa moram busom ići u pazar. Pa da, mnogi me ne prepoznaju kad nemam harmoniku na sebi.

50. Ja sam s Adica. Ne, ne moraš mi ništa plaćati, u redu je.
 
Stabilizacija sistema javnog prevoza zavisi od plaćanja

Direktor direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović rekao je u Jutarnjem programu Studija B da je cilj novog tarifnog sistema spasavanje javnog prevoza i da je rešenje da građani koji svakodnevno koriste prevoz počnu da kupuju mesečne karte.

Novi tarifni sistem pravedniji je nego prethodni, koji je doveo do urušavanja sistema javnog prevoza u gradu, rekao je Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.

Kao ilustraciju neodrživosti dosadašnjeg stanja, Mitrović je naveo podatak da se na godišnjem nivou pored prodatih karata godišnje iz gradskog budžeta za gradski prevoz izdvajalo 14.800.000.000 dinara, da je šverc dostigao nivo od čak 60 odsto.

- Mora da se krene od početka, stabilizuje prihod, kupe novi autobusi. To je moguće jačom kontrolom i novom tarifnom politikom. Važno je da smo krenuli sa mrtve tačke, svesni smo otpora, ali odgovorno tvrdim da bismo ostankom pri sadašnjem načinu naplate javni prevoz u gradu doveli do potpunog kolapsa. Sada imamo situaciju da se prihodi povećavaju, poboljšava se i sistem kontrole, smanjen je broj onih koji se švercuju, saradnja sa svim nadležnim organima je na visokom nivou i očekujemo sve bolje efekte u budućnosti - kazao je Uglješa Mitrović.

U Direkciji naglašavaju da su za dva meseca morali izvesti promenu tarife za oko 300.000 ljudi, i da su svesni da je tom prilikom verovatno bilo grešaka.

"Sve propuste koje uočimo u novom tarifnom sistemu, otklonićemo", rekao je Mitrović.



GOP traži novi cenovnik gradskog prevoza

Gradska organizacija penzionera Beograda (GOP) uputila je zahtev odbornicima Skupštine grada da pripreme novi, "pravedniji tarifni sistem" gradskog prevoza.

GOP zahteva da prenzionerska udruženja budu uključena u donošenje novog cenovnika, za koji smatra da nije moralan, jer su oni koji imaju veće penzije, nekada imali veće plate i izdvajali više za poreze i doprinose Gradu, pa samim tim i prevoznicima.

"Vest da je prevoz za zaposlene jeftiniji, a za četvrtu grupu penzionera čak 44 puta skuplji, prosto vređa, jer zaposlenima cenu prevoza plaća poslodavac, a penzioneri plaćaju sami i zato će ona negativno uticati na standard svakog od njih", navodi se u zahtevu GOP-a.

GOP ističe da se sadašnjim tarifnim sistemom nipodaštava Statut Beograda u pogledu zaštite starih i da se uvodi novi sistem vrednosti, izražen usključivo u finansijskim mogućnostima penzionera, što je za svaku osudu.

Podela penzionera samo po finansijskoj snazi, uz zanemarivanje njihovih godina, zdravlja i umora od života, stvara "zlu krv" među njima i negativno utiče na dalje jačanje volonterskog rada u pružanju pomoći onima kojima je najneophophodnija, navodi GOP.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DKD1J67HOJA[/youtube]

izvor: studio B
 
Ovi penzioneri pocinju sve vise i vise da zivciraju. Kada su letos poceli sa akcijom, svaki od njih je rekao da karta mora da se placa i da bi i oni placali kada bi morali. A sada kada moraju, samo se zale i zale, nepravedno, preskupo.
Ali to opet ne prevazilazi genijalne izjave Mitrovica. Opet svi govore kako ce prkosenjem doneti boljitak umesto obrnuto da rade.
 
Jutros je savetnik Gradonačelnika zadužen za ekonomska pitanja na Studiu B izjavio:

"Mi ne možemo da umanjimo troškove javnog prevoza ali možemo da povećamo prihode."

Svi smo na ovom forumu dovoljno svesni da su troškovi javnog prevoza toliko nenormalnih zbog finansijskog nepotrebnog curenja sredstava na sve strane, pročitali smo dovoljno insajderskih informacija o količini krađa po pogonima na dnevnoj bazi, na nedomaćinsko poslovnje i loše održavanje , višak zaposlenih ...

... a nadležni ne mogu da smanje troškove ... pre će biti da NEĆE.
 
Ja kao neko ko nisam radnik GSP-a, i kao neko ko nema neke velike škole u 10 minuta mogu da mu objasnim mnogo načina na koje može da se uštedi. Stoga ne mora da plaća neke stručnjake, evo za dž ću da mu podelim savete, pošto vidim da mu ti eksperti i ti koji su plaćeni da traže rešenja nisu od velike pomoći...

Sve mi više liči na to da namerno hoće da smanje naplatu.
 
Ja bih sad mirne ruke pustio da se svi svercujete. Ma sta svercujete, javno bih pozvao da niko ne placa kartu, da se ne kupuju markice. Odrzavanje bih ukinuo, kao i sve pratece sluzbe osim vozaca i par mehanicara tehnickog pregleda na nocnom pregledu.
Pa kad se vec 'nacet' sistem totalno urusi, videcemo sta dalje.
Mozda osnivanje nekog novog preduzeca, neopterecnog dugovima, partiskim i rodbinskim zaposljavanjima, sa obicnim putnicima umesto filozofa koji znaju svoja prava (ne i obaveze).
Do leta bi (mozda) funkcionisalo, a od septembra... ma koga briga za 'tako daleku' buducnost :D
 
Pitam se odakle im ta brojka od pola miliona kada ovamo jedva doguraju do 250k uplata.
 
milos.tro":2r07qrb5 je napisao(la):
50 izgovora kad te uhvati bus plus kontrola
Posted on 08. Jan, 2015 by Tarzanija Redakcija in Svet Oko Nas

Ingeniozne neuronske snage Vesića i Malog spremaju novitete u tarifnoj politici GSP-a, tako da će karta da pojeftini sa 73 na 90 dinara, a penzosi će i dalje da se voze u špicu za zembiljima od 75 kila maltene za dž. Postojeći broj lica u komunalnoj službi koja su zadužena da čuvaju dupe kontrolorima biće povećan sa par stotina na 1651654646516487+6416+846465846546, a nama jedino preostaje da budemo ili bogata govna ili da poštujemo Grunfovo načelo – Tko se švercuje, vrijedi.

Одакле је бре дошла ова Тарзанија кад пишу овако: "Tko se švercuje, vrijedi." ?
 
becks89":1fcrvd69 je napisao(la):
Ja kao neko ko nisam radnik GSP-a, i kao neko ko nema neke velike škole u 10 minuta mogu da mu objasnim mnogo načina na koje može da se uštedi. Stoga ne mora da plaća neke stručnjake, evo za dž ću da mu podelim savete, pošto vidim da mu ti eksperti i ti koji su plaćeni da traže rešenja nisu od velike pomoći...

Sve mi više liči na to da namerno hoće da smanje naplatu.
A što ne bi Beobuild napravio jednu reportažu (tipa Insajder) gde bi se nabrojalo gde sve i kako GSP gubi novac?
Mnogi mediji nas prate, pa postoji šansa da takva reportaža nađe svoj medijski prostor.

Poslato sa telefona
 
Treba karta za 1 stanicu da ima neku cenu, i.e. 5 dinara. Auto čitači pri ulasku i izlasku i samo ti skine sa kartice iznos. Ovo bi važilo samo za prepaid, pretplatne karte bi išle po drugom principu.
 
@astrodule, imenjace ne treba nigde dalje da idu, samo cu reci da skoro svaki pogon 'doji' bar dvadesetak vozila vise. U prevodu, na spisku za potrosnju goriva, antifriza, ulja ima vise vozila (u papirima) nego sto ih realno ima. Mislim da kad bi uzeli da brojimo sta stvarno ide u saobracaj da bi se zacudili koliko smo daleko od cifre koju nam poturaju kao broj vozila u saobracaju.
 
Bus Plus" Bečlija: 377 € za sve
Izvor: B92, ComPRess

Beč -- Zamislite situaciju: Krenete kolima na struju, parkirate se i ostavite auto da se puni, nastavljate metroom i biciklom ili taksijem i to platite jednom karticom
173047878154b143dccc085317916970_640x473.jpg


Moguće je. Ali ne u Srbiji.

Od 1. marta ove godine u Beču se uvodi vozna karta “WienMobil“ koja će Bečlijama omogućiti da se pomoću nje voze gradskim prevozom, plaćaju parking, lokalne vozove u Beču, punjače za električne automobile, taksi kao i da iznajme gradski bicikl.

Praktično bi to značilo sledeće: od kuće se krene automobilom na struju; auto se parkira u garažu i ostavi da se puni, putovanje se nastavlja metroom i gradskim biciklom ili taksijem i to sve se plati jednom karticom.

“Beč raste i potrebe za mobilnošću u gradu se menjaju. Tako se ovom karticom nudi inovativno rešenje za one koji kombinuju više prevoznih sredstava u toku dana”, navodi zamenica gradonačelnika Beča, Renate Brauner.

Nova karta će koštati 377 evra godišnje što je za samo jedan evro mesečno više od redovne cene karte za Bečki gradski prevoz. Osnovu za ovu kartu čini odlično izgrađena mreža gradskog prevoza koja se i dalje unapređuje.

Trenutno ova karta sadrži sledeće pogodnosti: godišnja karta za javni prevoz u Beču, 14% jeftinija parking mesta u WIPARK-u, lokalne vozove u Beču (Badner Bahn) u zoni 100, karta za punjače električnih automobila i bicikala, pri čemu se za automobile ostvaruje popust od 10%, a za bicikle je punjenje besplatno, karta za iznajmljivanje gradskog bicikla i za taksi 31300 i 40100 (plaćanje karticom).

Trenutno se radi na tome da se prošire pogodnosti za korisnike kartice WienMobil.

I u Srbiji se menja tarifni sistem u gradskom prevozu. Međutim, za razliku od Bečlija koji mogu za 377 evra da plate sve gorenavedene usluge, Beograđani mogu za oko 300 evra da dobiju tek godišnju kartu za zaposlene.

Kako je najavljeno iz Gradske uprave, U Beogradu se uskoro ukida karta za jednu vožnju i postojaće samo vremenska karta koja će važiti 90 minuta i koja će koštati 89 dinara. Takođe, biće moguće kupiti i godišnju kartu za zaposlene, a oni će plaćati 11 meseci odnosno ukupno 32.890 jer će jedan mesec imati besplatno. Isti princip važi i za povlašćene kategorije.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... _id=945347

Fino su ljudi rekli sve sto sam ja htjeo da kazem :) Sta su ovi nasi vidjeli kad su bili u becu :?: Sve su kontra uradili
 
Gospodar Vucic penzionerska majka, pojavi se i resva stvar. A onda se glupi fosili loze na picoustog i glasaju.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/525873 ... penzionere

Vučić zatražio od Siniše Malog da reši problem cena Busplus dopuna za penzionere

Premijer Aleksandar Vučić je gradonačelniku Beograda Siniši Malom uputio pismo u kojem traži da nađe rešenje kako bi penzioneri mogli po povoljnijoj ceni da se voze gradskim prevozom, od one koja počinje da važi 1. februara, saznaje „Blic".
 
Vrh