Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

laki72":tvktzhgz je napisao(la):
Ja bih sad mirne ruke pustio da se svi svercujete. Ma sta svercujete, javno bih pozvao da niko ne placa kartu, da se ne kupuju markice. Odrzavanje bih ukinuo, kao i sve pratece sluzbe osim vozaca i par mehanicara tehnickog pregleda na nocnom pregledu.
Pa kad se vec 'nacet' sistem totalno urusi, videcemo sta dalje.
Mozda osnivanje nekog novog preduzeca, neopterecnog dugovima, partiskim i rodbinskim zaposljavanjima, sa obicnim putnicima umesto filozofa koji znaju svoja prava (ne i obaveze).
Do leta bi (mozda) funkcionisalo, a od septembra... ma koga briga za 'tako daleku' buducnost :D

Шта теби поново није јасно? Човек је јавно на ТВ-у рекао да они НЕЋЕ да решавају проблеме у својон кући и да сви ми МОРАМО да плаћамо 2000 радника вишка, климе од 10 000 евра по возилу, трамваје који иду на НАФТУ и сличне баханалије у тој септичкој јами од предузећа ... које само себи запали аутобусе јер је неко бацио пикавац тамо где се не пуши?

Ти слободно плаћај. :wink:
 
A sto se ti uporno trudis da odbranis neodbranjivo?
I to radis izvrtanjem cinjenica?
Taj 'covek' je rekao da nemaju mogucnost ustede u preduzecu, a ne da nece da resavaju probleme. Nije da sam zadovoljan i tom njegovom izjavom, ali to svakako nije ono kako ti interpretiras.
Drugo, posto si dosao do cifre od 2000 radnika viska, budi ljubazan pa nam pojasni kojom metodom si do toga dosao, na osnovu koje analize?
Nadalje, voleo bih da nam pojasnis koje su to pozicije u GSP Beograd koje su visak?
Ima li na nekim pozicijama mozda manjka radnika i postoji li makar jedna pozicija sa optimalnim brojem radnika?
Klime vam je uvalio Djilas iako je bilo jasno da apsurdno ugradjivati klime na vozila koja nisu optimizovana za klimatizaciju, kao i na gomile starih vozila koja su pred krajem eksplatacionog veka.
Ako su kostale 10.000 € sa ugradnjom, prosli smo prilicno povoljno, veruj mi ;-)

A sad bi ja tebe pitao sta tebi u mom postu nije jasno? :D

Podrzao sam vas da se svercujete i pozvao i druge. Zasto?
Zato sto niti se u GSP-u trude da se promene na bolje, niti se vlast trudi da osmisli odrziv sistem, niti do svesti naseg naroda dolazi da je prevoz usluga, a ne pravo i da se usluge moraju platiti.
To dal je ta usluga u manjoj ili vecoj meri subvencionisana iz budzeta utice na visinu cene, ali cena svakako postoji.
U takvoj situaciji, kada svi u rovu drze svoje (stecene, osvojene) polozaje, ja predlazem da se sve pusti niz vodu.
Osnovati novo preduzece, sa jasnom sistematizacijom radnih mesta i jasnim planovima za buducnost.
Uvesti jos vise vrsta karata, ali i poostriti kontrolu da se sverc, ali i neostvareni polasci svedu na statisticku gresku.

E sad zaista, sta ti je nejasno u ovome sto sam napisao?
 
Klime je uvalio sps antic i bili su dobri 10 hiljada e ako se ne varam a sto se tice prekobrojnih radnika licno je dilas reko da nece otpustati iako ima 2000 radnila viska .naravno da na nekim pozicijama fali radnika .laki priznaj ko ti radi u gspu (posto vjerujem kolima ides na posao )
 
direktor":clb4w8xt je napisao(la):
Klime je uvalio sps antic i bili su dobri 10 hiljada e ako se ne varam a sto se tice prekobrojnih radnika licno je dilas reko da nece otpustati iako ima 2000 radnila viska .naravno da na nekim pozicijama fali radnika .laki priznaj ko ti radi u gspu (posto vjerujem kolima ides na posao )
Hhahahaa :D
E dobar si :)
Veruj niko, osim jedne poznanice koja je nekada bila kontrolor, a sad je setaju, ako bog da jos koji mesec do penzije.
Znaci, nemam nikakvu licnu korist, nemam ni simpatije za tu firmu!
Moja prica o gasenju istog i osnivanju novog je upravo posledica toga sto smatram da za los imidz koji su sticali godinama vise nema leka!
Kapiras?
Oni su svojim ne cinjenjem i javaslukom opravdanje svima da se svercuju. Ja kao pozivam na svest, ali shvatih da je to borba protiv vetrenjaca. Stvar je otisla previse daleko i potrebno je podvuci crtu i krenuti iznova.

Nova firma, sa novim menadzmentom i novim pravilima koja ce se strogo postovati.
Reorganizacija linija radi racionalnijeg poslovanja.
Novo ime radi, novi brend, kako bi se izbegla veza sa vecitim problemom i gubitasem. Stroga kontrola karata. Strogo definisan deo finansiranja iz budzeta.

Tako napraviti jednu novu ozbiljnu firmu u kojoj se zna svaki dinar prihoda, ali i rashoda, u kojoj se bus regularno eksplatise, u kojoj postoji tekuce odrzavanje, ali i u kojoj se prevoz placa kao i svaka druga usluga.
 
Govorimo o firmi čija direktorka marketinga za zglobni autobus koristi izraz dupli, meni izvini više od toga ne treba. Predstavnik za medije, jedne transportne firme, sa takvim rečnikom, meni već mnogo toga govori o firmi. Da ne kažem, da ljudi apsolutno nisu upoznati sa radom GSPa, da možda upoznaju narod kad nekim slučajem, urade nešto lepo i korisno, možda bi manje privlačili pažnju svojim propustima. Ovako izađe na videlo poneki požar i kvar, kad neki ljudi potegnu veze i dođe do novina i to je to.
 
Upravo zato i imam stav da se mota krenuti iz pocetka, jer je stvorena atmosfera da su grad, gradjani i gradski prevoz tri suprostavljene strane.
A ne bi smele da budu!
 
Treba ogromna snaga da se udari na tu firmu i da se izdejstvuju takva rešenja. Neće ti ni jedna partija dirati svoj kadar sem ako baš baš mora. Ja i dalje nisam za javašluk ali jesam za oštru borbu i insistiranje na tome da se sistem konačno dovede u neki red. Te ljude koji su u višku treba prebaciti negde gde su korisni a ne da stoje na terminusima. Nek nauče bar da voze tramvaj. Ili da održavaju šine ili šta god drugo.

A ono najbitnije je to da nismo videli tačan prikaz rashoda i prihoda. Kolik koje vozilo troši i čega, koliko koji vozač potroši i sl.
 
Nije realno samo tako da budu otpusteni partijski kadrovi. Veliki su tu otpori. Ali mogu na primer da ima smanje plate, da ih gurnu negde gde ne smetaju, gde ne mogu da kradu, gde ce svaki dan da ih neko kontrolise i gnjavi i da sami odu! Mada te bube se naviknu na sve.
 
Извршити реорганизацији и укинути неке службе да се не деси да се не зна ко не за шта надлежан и још важније одговоран. Генерално је проблем тај што су се по јавним предузећима правили сектори не због потребе већ због тога што је било потребно направити место за неког шефића и руководиоца. Ово би драстично оптимизовало пословање и без отпуштања радника.
 
laki72":2ck2wjre je napisao(la):
A sto se ti uporno trudis da odbranis neodbranjivo?
I to radis izvrtanjem cinjenica?
Заправо, ти си тај који си до сада бранио неодбрањиву фирму. Нико од нас није тебе демантовао, та фирма коју си бранио те нон стоп и демантује. Ја само на те ситуације указујем. Шверц не браним, барем се не сећам да сам то чинио, шверц подржавм. Ту постоји разлика.

laki72":2ck2wjre je napisao(la):
Taj 'covek' je rekao da nemaju mogucnost ustede u preduzecu, a ne da nece da resavaju probleme. Nije da sam zadovoljan i tom njegovom izjavom, ali to svakako nije ono kako ti interpretiras.
Није? Како није Лаки? Као што Бекс написа, не треба ти ни свршена средња школа да би у ГСП-у у пар лаких потеза увео енормне дневне уштеде. Ако човек изјави да они НЕ МОГУ да уштеде значи само да НЕЋЕ. Ту једноставно нема места за другачију интерпретацију његових речи. Или је једноставно глуп мега-гига студент економије који искрено верује у то што је рекао. То је чак и веће зло него да намерно лаже.

laki72":2ck2wjre je napisao(la):
Drugo, posto si dosao do cifre od 2000 radnika viska, budi ljubazan pa nam pojasni kojom metodom si do toga dosao, na osnovu koje analize?
Никакве анализе, то је изјавио лично Ђилас и то су званичне цифре које је сам ГСП признао. А колико вишкова нису признали?
laki72":2ck2wjre je napisao(la):
Nadalje, voleo bih da nam pojasnis koje su to pozicije u GSP Beograd koje su visak?
Ima li na nekim pozicijama mozda manjka radnika i postoji li makar jedna pozicija sa optimalnim brojem radnika?
Врло радо. Вишак је администрација која и понајвише зарађује. Возача и механичара по интерним сазнањима има мањка али много мање него административних вишкова. Такође, администрација и зарађује више од недостајућих возача. Тај вишак администрације је рак рана предузећа, јер има превише радника који су чист трошак, тј. предузећу не обезбеђују никакав приход а расход је по особи од 65000 до 80000 РСД месечно.

laki72":2ck2wjre je napisao(la):
Klime vam je uvalio Djilas iako je bilo jasno da apsurdno ugradjivati klime na vozila koja nisu optimizovana za klimatizaciju, kao i na gomile starih vozila koja su pred krajem eksplatacionog veka.
Ako su kostale 10.000 € sa ugradnjom, prosli smo prilicno povoljno, veruj mi ;-)
Увалио је нама? Којима то нама? А коме то па ти припадаш када их није увалио и теби, него само нама?
Прошли смо повољно кажеш? А у ту повољност не рачунаш уништених 50 више него солидних бусева и потпуни крах погона Космај после тог врхунског посла?

laki72":2ck2wjre je napisao(la):
A sad bi ja tebe pitao sta tebi u mom postu nije jasno? :D
Мени је све јасно.

laki72":2ck2wjre je napisao(la):
Osnovati novo preduzece, sa jasnom sistematizacijom radnih mesta i jasnim planovima za buducnost.
Uvesti jos vise vrsta karata, ali i poostriti kontrolu da se sverc, ali i neostvareni polasci svedu na statisticku gresku.

E sad zaista, sta ti je nejasno u ovome sto sam napisao?

У потпуности се слажем да није могуће ишчупати ГСП, он је у сличној ситуацији као и ЈАТ. Стога, приступити решавању проблема на исти начин.
Ја сам понудио решење у виду приватизације 2 од 4 погона чиме се уводи озбиљна приватна конкуренција ГСП-у а не мизерни приватници који крпе ГСП, што је данас случај. ГСП тиме губи монопол а ДИрекција преузима реалну моћ над превозом, расписује конкурс на коме важе једнаки услови и за ГСП и на нове, моћне приватнике. Па кад ГСП крене да губи линију по линију, то ће их натерати да се доведу у ред.
Укинути субвенције самој фирми као фирми, тј. не субвенционисати ГСП неко јавни превоз а јавни превоз престати поистовећивати са ГСП. ГСП би био само један од оператера.
 
Dovoljno je samo u Kosmaju koliko se vozila koja su u rashodu i dalje vode u spiskovima i eto tebi mesecno jednog autobusa novog. Drugo klime nisu uopste problem, problem je sto je tender namestao najverovatnije SPS pa je ponuda sa ojacanjem resetke sasije odbijena... zatim imas sluzbu lozionice GSP gde je prosecna plata 50000 din a sluzba nema posla vec dugi niz godina, zatim brdo radnika koji i ne znaju gde im je preduzece a uredno primaju platu itd. Resenje jeste gasenje GSP-a ali i razjurivanje sadasnje DJP govnjivom motkom, pa tek onda reorganizacija celpg sistema javnog prevoza i detaljan plan razvoja, a ne ovo, 4 godine se grade dva mosta, mostovi se otvore i onda u oni nepripremljeni za to puste jednu liniju preko celo beograda...
 
stf":1nqyin5k je napisao(la):
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
A sto se ti uporno trudis da odbranis neodbranjivo?
I to radis izvrtanjem cinjenica?
Заправо, ти си тај који си до сада бранио неодбрањиву фирму. Нико од нас није тебе демантовао, та фирма коју си бранио те нон стоп и демантује. Ја само на те ситуације указујем. Шверц не браним, барем се не сећам да сам то чинио, шверц подржавм. Ту постоји разлика.

laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Taj 'covek' je rekao da nemaju mogucnost ustede u preduzecu, a ne da nece da resavaju probleme. Nije da sam zadovoljan i tom njegovom izjavom, ali to svakako nije ono kako ti interpretiras.
Није? Како није Лаки? Као што Бекс написа, не треба ти ни свршена средња школа да би у ГСП-у у пар лаких потеза увео енормне дневне уштеде. Ако човек изјави да они НЕ МОГУ да уштеде значи само да НЕЋЕ. Ту једноставно нема места за другачију интерпретацију његових речи. Или је једноставно глуп мега-гига студент економије који искрено верује у то што је рекао. То је чак и веће зло него да намерно лаже.

laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Drugo, posto si dosao do cifre od 2000 radnika viska, budi ljubazan pa nam pojasni kojom metodom si do toga dosao, na osnovu koje analize?
Никакве анализе, то је изјавио лично Ђилас и то су званичне цифре које је сам ГСП признао. А колико вишкова нису признали?
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Nadalje, voleo bih da nam pojasnis koje su to pozicije u GSP Beograd koje su visak?
Ima li na nekim pozicijama mozda manjka radnika i postoji li makar jedna pozicija sa optimalnim brojem radnika?
Врло радо. Вишак је администрација која и понајвише зарађује. Возача и механичара по интерним сазнањима има мањка али много мање него административних вишкова. Такође, администрација и зарађује више од недостајућих возача. Тај вишак администрације је рак рана предузећа, јер има превише радника који су чист трошак, тј. предузећу не обезбеђују никакав приход а расход је по особи од 65000 до 80000 РСД месечно.

laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Klime vam je uvalio Djilas iako je bilo jasno da apsurdno ugradjivati klime na vozila koja nisu optimizovana za klimatizaciju, kao i na gomile starih vozila koja su pred krajem eksplatacionog veka.
Ako su kostale 10.000 € sa ugradnjom, prosli smo prilicno povoljno, veruj mi ;-)
Увалио је нама? Којима то нама? А коме то па ти припадаш када их није увалио и теби, него само нама?
Прошли смо повољно кажеш? А у ту повољност не рачунаш уништених 50 више него солидних бусева и потпуни крах погона Космај после тог врхунског посла?

laki72":1nqyin5k je napisao(la):
A sad bi ja tebe pitao sta tebi u mom postu nije jasno? :D
Мени је све јасно.

laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Osnovati novo preduzece, sa jasnom sistematizacijom radnih mesta i jasnim planovima za buducnost.
Uvesti jos vise vrsta karata, ali i poostriti kontrolu da se sverc, ali i neostvareni polasci svedu na statisticku gresku.

E sad zaista, sta ti je nejasno u ovome sto sam napisao?

У потпуности се слажем да није могуће ишчупати ГСП, он је у сличној ситуацији као и ЈАТ. Стога, приступити решавању проблема на исти начин.
Ја сам понудио решење у виду приватизације 2 од 4 погона чиме се уводи озбиљна приватна конкуренција ГСП-у а не мизерни приватници који крпе ГСП, што је данас случај. ГСП тиме губи монопол а ДИрекција преузима реалну моћ над превозом, расписује конкурс на коме важе једнаки услови и за ГСП и на нове, моћне приватнике. Па кад ГСП крене да губи линију по линију, то ће их натерати да се доведу у ред.
Укинути субвенције самој фирми као фирми, тј. не субвенционисати ГСП неко јавни превоз а јавни превоз престати поистовећивати са ГСП. ГСП би био само један од оператера.
Rado cu ti veceras opsirnije odgovoriti sa cim se sve ne slazem u ovom sto si izneo.
Samo za pocetak.
Zapitaj se dal je cilj odredjenih krugova i bio da se GSP dovede u ovakvo stanje da bi se odradila "preko potrebna" privatizacija?
Dal pravi 'domacin' unisti nesto da bi ga prodao u bescenje, ili radi malo drugacije?
Ariva i Lasta nisu 'mali privatnici' zar ne?
Konkurs za linije, pa nek preuzmu vise linija ako su zainteresovani.
Ili neki drugi nek udju, slobodno, nemam nista protiv i ja sam za to.
 
Најпрофитабилнији део ГСПа је већ приватизован-наплата.
 
I penzionerska majka je jos jednom spasilla jadne penzinere


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/526191 ... ere-u-GSPu

Stare cene karata i za penzionere u GSP-u

Tarifni sistem u beogradskom javnom prevozu koji je po novom modelu trebalo da stupi na snagu 1. februara, ipak neće zaživeti.
Najveći deo cena po kojima sada korisnici plaćaju gradski prevoz, biće vraćen na stari nivo, a odluka se odnosi i na karte koje plaćaju penzioneri.
 
Nadam se da ne misli da je sramota sto su ostavili penzionerima nize cene ako sam dobro razumeo.
Jaka im je to pravda koju su hteli da sprovedu.

Naravno sramota je to sto nisu nasli za shodno da nadju neku bolju raspodelu i sto pominju da sve ostaje isto a ustvari nije jel je ukinuta karta za jednu voznju.
 
Sramota je sto su navodno 6 meseci radili na nekoj tamo studiji i na kraju izasli sa katastrofalnim predlogom. Sramota je sto su terali penzionere da cekaju u redovima prvo da uzmu potvrdu iz PIO, a onda da cekaju u redovima da produze Busplus karticu. Celo to mucenje uzalud. Sramota je sto nakon 6 meseci oni izadju sa tim predlogom koji uopste nije uradjen kako treba, granice nisu uopste pravedne. Neko sa 25300 i 46300 penzije istu cenu karte mesecno da placa. Sramota je sto jedan covek se mesa u rad grada, nakon sto je istim penzionerima smanjio penzije i opet vratio nepravdu na snagu. Sve bi ovo bilo smesno da mi lepo zivimo i da nam prevoz nije ogroman trosak i namet, nego sitnica.
 
kako je ovo neozbiljno, trebali su samo ovoj trecoj grupi penzionera koji imaju 25000-50000 da smanje mesecnu pretplatu, i bio bi prevedno. Steta sto nece smanjiti cenu zaposlenima, rasteretili bi malo firme
 
Videli da bi izgubili izbore da su uveli ovo i takooo
Sad bi trebali da izadju nezapolseni i studenti na ulice jer oni nemaju bas niakkva primanja,a placaju vise od njih.
Prvi sam ZA...
 
Студенти тек треба да се запосле, да дају неки допринос, оправдају улагање у њих, створе неки вишак вредности који би омогућавао разне повластице..
 
Ne mogu da verujem koji debili da ce penzosi i dalje da se voze za dz. Zaso svuda svi po Srbiji moraju da placaju jedino ovde u Bgdu raznorazne povlastice...

Koje ulaganje da opravdaju?
 
Možda samo ovi što su na budžetu imaju šta da opravdavaju.
 
Vrh