laki72":1nqyin5k je napisao(la):
A sto se ti uporno trudis da odbranis neodbranjivo?
I to radis izvrtanjem cinjenica?
Заправо, ти си тај који си до сада бранио неодбрањиву фирму. Нико од нас није тебе демантовао, та фирма коју си бранио те нон стоп и демантује. Ја само на те ситуације указујем. Шверц не браним, барем се не сећам да сам то чинио, шверц подржавм. Ту постоји разлика.
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Taj 'covek' je rekao da nemaju mogucnost ustede u preduzecu, a ne da nece da resavaju probleme. Nije da sam zadovoljan i tom njegovom izjavom, ali to svakako nije ono kako ti interpretiras.
Није? Како није Лаки? Као што Бекс написа, не треба ти ни свршена средња школа да би у ГСП-у у пар лаких потеза увео енормне дневне уштеде. Ако човек изјави да они НЕ МОГУ да уштеде значи само да НЕЋЕ. Ту једноставно нема места за другачију интерпретацију његових речи. Или је једноставно глуп мега-гига студент економије који искрено верује у то што је рекао. То је чак и веће зло него да намерно лаже.
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Drugo, posto si dosao do cifre od 2000 radnika viska, budi ljubazan pa nam pojasni kojom metodom si do toga dosao, na osnovu koje analize?
Никакве анализе, то је изјавио лично Ђилас и то су званичне цифре које је сам ГСП признао. А колико вишкова нису признали?
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Nadalje, voleo bih da nam pojasnis koje su to pozicije u GSP Beograd koje su visak?
Ima li na nekim pozicijama mozda manjka radnika i postoji li makar jedna pozicija sa optimalnim brojem radnika?
Врло радо. Вишак је администрација која и понајвише зарађује. Возача и механичара по интерним сазнањима има мањка али много мање него административних вишкова. Такође, администрација и зарађује више од недостајућих возача. Тај вишак администрације је рак рана предузећа, јер има превише радника који су чист трошак, тј. предузећу не обезбеђују никакав приход а расход је по особи од 65000 до 80000 РСД месечно.
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Klime vam je uvalio Djilas iako je bilo jasno da apsurdno ugradjivati klime na vozila koja nisu optimizovana za klimatizaciju, kao i na gomile starih vozila koja su pred krajem eksplatacionog veka.
Ako su kostale 10.000 € sa ugradnjom, prosli smo prilicno povoljno, veruj mi ;-)
Увалио је нама? Којима то нама? А коме то па ти припадаш када их није увалио и теби, него само нама?
Прошли смо повољно кажеш? А у ту повољност не рачунаш уништених 50 више него солидних бусева и потпуни крах погона Космај после тог врхунског посла?
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
A sad bi ja tebe pitao sta tebi u mom postu nije jasno?
Мени је све јасно.
laki72":1nqyin5k je napisao(la):
Osnovati novo preduzece, sa jasnom sistematizacijom radnih mesta i jasnim planovima za buducnost.
Uvesti jos vise vrsta karata, ali i poostriti kontrolu da se sverc, ali i neostvareni polasci svedu na statisticku gresku.
E sad zaista, sta ti je nejasno u ovome sto sam napisao?
У потпуности се слажем да није могуће ишчупати ГСП, он је у сличној ситуацији као и ЈАТ. Стога, приступити решавању проблема на исти начин.
Ја сам понудио решење у виду приватизације 2 од 4 погона чиме се уводи озбиљна приватна конкуренција ГСП-у а не мизерни приватници који крпе ГСП, што је данас случај. ГСП тиме губи монопол а ДИрекција преузима реалну моћ над превозом, расписује конкурс на коме важе једнаки услови и за ГСП и на нове, моћне приватнике. Па кад ГСП крене да губи линију по линију, то ће их натерати да се доведу у ред.
Укинути субвенције самој фирми као фирми, тј. не субвенционисати ГСП неко јавни превоз а јавни превоз престати поистовећивати са ГСП. ГСП би био само један од оператера.