Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Verovatnoca je velika ako nemas automobil, a imas porodicu!
Vec smo prezvakali ovakvu pricu ranije tako da je sve uzaludno ponavljanje.
Moji roditelji, penzioneri su na uvodjenje besplatnog prevoza za njihovu kategoriju rekli da je to idiotizam. I da, nemaju 60, 70 hiljada penziju, vec zajrdno oko 55.
Ta mera je bila jeftino podilazenje gradjanima u funkciji dizanja rejtinga doskorasnjeg prvog coveka DS-a. Predstavljan kao sposoban menadzer i privrednik, svoju sposobnost nam je dokazao dokusurivanjem svoje stranke u kratkom periodu svg vodjstva. No to je nebitno.
Ono sto je vazno je to da je procenat naplate javnog prevoza u BGD sramno mali. Izdvajanja iz budzeta su realno manja i bice sve manja u narednom periodu.
U takvoj situaciji guzve ali i poremecaji prevoza ce biti sve cesca pojava. Mi sad mozemo da krivimo penzionere, tinejdzere, studente...
Al dok se ne poveca realan priliv novca, bice sve gore.
 
tragac":2fxnts3v je napisao(la):
a kolika je verovatnoća da ti šest vožnji dnevno nije dovoljno?
Samo iz Zarkova kada idem do Vuka ili Bogoslovije na fax promenim 3 linije a da nigde van te relacije ne odem u toku dana.
 
Od nove godine cena karata za gradski prevoz ostaje ista, besplatan prevoz za sve kategorije kao i do sada, kaže gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović.

Povodom različitih informacija koje su se pojavile u medijima u vezi sa novim tarifnim sistemom koji Grad Beograd planira da uvede u 2015. godini, gradski sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović je izjavio da radna grupa koja se bavi reformom tarifnog sistema više meseci naporno radi kako bi nova rešenja koja će grad usvojiti bila u interesu građana i kako bi gradski prevoz mogli efikasnije i racionalnije da koriste.

"Novi tarifni sistem treba da bude nastavak mera koje Grad preduzima od septembra u cilju povećanja naplate gradskog prevoza. Kao što smo već rekli, te mere daju rezultate, prihodi od karata rastu, ali za potpuni oporavak javnog prevoza nedostaje još novca." - kaže Rafailović.

"Želim da istaknem da nikakve odluke u vezi sa novim tarifnim sistemom nisu donete. Svakodnevno vršimo simulacije raznih modela tarifnog sistema i već sada mogu da kažem da ćemo pokušati da cene karata za javni gradski prevoz, pre svega mesečnih, budu čak i niže. Na ovaj način želimo da omogućimo da veći broj građana kupuje mesečne karte. Pored toga, pripremamo i čitav niz mera kojima ćemo nagrađivati one koji redovno plaćaju gradski prevoz u smislu popusta ili drugih nagrada. Naš cilj je da se posle novih mera poveća broj ljudi koji plaćaju gradski prevoz, a prema našim analizama skoro 40 odsto građana Beograda pokušava da se vozi javnim prevozom bez plaćanja." - izjavio je za Beoinfo sekretar za saobraćaj Dušan Rafailović.

Sve kategorije koje su do sada imale besplatan gradski prevoz, tu povoljnost imaju i dalje. Novi tarifni sistem će od nove godine omogućiti čitavu lepezu karata, tako da će sugrađani moći da izaberu najpovoljniju varijantu za sebe i da tako uštede koristeći javni prevoz. Kao što sam već rekao, razmatrali smo razne predloge koji se odnose na cene karata i usaglasili se da ona neće biti povećana, kao i to da nijednoj kategoriji, koje su do sada imale benefite, oni neće biti ukinuti - precizirao je Rafailović.

Prema njegovim rečima, poslodavci koji svojim zaposlenima budu obezbedili mesečne karte za prevoz, moći će da ostvare popust do 15 odsto.

"Nastavićemo da stimulišemo kompanije da svojim zaposlenima kupuju mesečne karte za javni gradski prevoz i tako pomažu Grad Beograd. Budu li kompanije odgovorne i uspemo li novim merama da motivišemo građane da kupuju karte, možemo da očekujemo da će javni prevoz Beograda izaći iz krize u koju je ušao neodgovornom politikom koja se vodila od 2008 do 2013. godine" - rekao je Rafailović.

On je naglasio da, „koliko mu je poznato", u proceduri je izmena Zakona o Komunalnoj policiji kojom će Beograd dobiti pravo da ima jednog policajca na hiljadu stanovnika umesto na pet hiljada kako je danas.

"To znači preko hiljadu novih komunalnih policajaca u Beogradu. Planirano je da se u okviru Komunalne policije osnuje posebno saobraćajno odeljenje koje će imati do 200 pripadnika i koje će biti angažovano samo u vozilima javnog prevoza. Takvo rešenje postoji u Londonu i pokazalo se veoma uspešnim" - kaže Rafailović.

izvor: studio B
 
Magicno ima palo na pamet da snize cenu mesecne. Fazon 20 dinara od PDVa.
 
Preskup javni prevoz
Naš čitalac, Vasilije Milosavljević, poslao nam je tekst koji bi mogao biti od velike važnosti za javnost. Naime, Vasilije je detaljno analizirao troškove javnog prevoza u Beogradu i ukupno poslovanje beogradskog GSP-a. Evo do kakvih rezultata i zaključaka je on došao

Javnost treba da bude upoznata sa činjenicama koje nedvosmisleno dokazuju, da su cene voznih karata u beogradskom javnom prevozu PREVISOKE i da će uvođenje još veće represije (?!), koje se planira od januara 2015. god., dovesti samo do popunjavanja crne hronike neželjenim vestima.

Naime, grad Beograd ima oko 800.000 zaposlenih ljudi (600.000 prijavljenih i 200.000 neprijavljenih). Mnogi od njih imaju plate u opsegu od 20.000 do 30.000 din.

gsp

Mesečna markica košta 3275 din. (oko 27,30 EUR). Kada bi svi zaposleni kupili markice, mesečni prihod bi (samo od njih) iznosio 800.000 x 3275 din = 2.620.000.000 din. (oko 21.830.000 EUR)!!!

Kompletni troškovi javnog prevoza u Beogradu, iznose oko 1.500.000.000 din. (oko 12.500.000 EUR) mesečno.

Gradonačelnik Siniša Mali navodi da je grad subvencionisao javni prevoz u 2013. god. sa 13.000.000.000 din. (oko 108.000.000 EUR) (?!), što je oko 70 %.

Prihodi od voznih karata su oko 5.000.000.000 din. (oko 41.500.000 EUR) godišnje.

Čak i da su tvrdnje Malija tačne, ukupni troškovi javnog prevoza su 18.000.000.000 din. (oko 150.000.000 EUR) godišnje.

Predlažem da se troškovi javnog prevoza, ravnomerno raspodele na sve stanovnike Beograda, koji mogu to da plate. Bez prinude i bilo kakvih sukoba, ogromna većina građana bi platila mesečnu markicu u iznosu od 700 din., pojedinačnu kartu od 20 din. (sa rokom važenja 3 časa), povlašćenu markicu od 500 din., polumesečnu markicu od 450 din., dnevnu kartu od 60 din. i nedeljnu kartu od 250 din.

Takođe, predlažem i anketu građana po ovom pitanju !

——————————————————————————————————————-

Podatke o troškovima sam prikupio iz zvaničnih izvora i istraživanja CINS-a:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=850414

http://www.sllistbeograd.rs/pdf/2013/59 ... Fit&page=1

Službeni list grada Beograda br. 59 od 02.12.2013. (str. 15)

———————————————————————————————————-

god.
Direktne subvencije GSP-u 7.500.000.000 din.

Privatni prevoznici sa samo trećinom voznog parka, dobili su subvencije u iznosu od 5.000.000.000 din.

———————————————————————————————————-

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 4978.phtml

—————————————————————————————————–

Aleksandar Jovičić, potpresednik Izvršnog odbora SNS-a, i precizirao da je u 2008. godini za subvencije GSP izdvajano oko 3,5 milijardi dinara, a u 2012. i 2013. godini čak 6,5 milijardi dinara.

——————————————————————————————————–

http://www.cins.rs/srpski/research_stor ... ocekivanja

http://gradjanski-zakonik.blogspot.com/ ... azuma.html

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

S poštovanjem

Vasilije Milosavljević

http://www.koreni.rs/preskup-javni-prevoz/
 
Ne Milisave, nego samo još jedan koji se usudio da uključi mozak u ovoj sredini lobotomski ispranih svesti. Bez obzira na to, nije zaslužio da ga izvređa neko ko ne izlazi iz kola na koja troši 500 evra mesečno.
 
ovo je na dobrom tragu.
Neki 'doprinos za gradski prevoz' bih sa zadovoljstvom platio.

Problem je što tako nešto mora da prati reforma GSP a i same naplate, pošto ljudi neće da plaćaju višak radnika u GSP + masan procenat Apexu.
 
Bas je lepo ukljucio mozak, da bude karta 700 dinara, i vec je pametnica uracunala da bi svi placali kartu, al juce. Cuj 20 dinara karta, da al juce.
Kod nas uvek pametuju oni koji ne placaju kartu, plati pa se onda buni.
 
Не разумем чему толика зачуђеност? Цена маркице за превоз за неповлашћене категорије је реално прескупа. Ако би цена карте била мања, наплата би била већа и то је то.

Нек се иде на наплату али нека се макар ЈЕДНА ствар промени на боље у ГСП/ДЈП/штагод. А не само нема пара нема пара не плаћају се карте. Исто ће да причају и кад буду поскупели карте, и кад буде била наплата реално преко 80% тврдиће да је испод 50. И све исто у тенденцији распада. Нема таласања.

Иначе ако неко натегне рачун да може да продаје хлеб за 3 динара и то се оспори, онда сигурно може да се продаје за 10. Не мора да кошта 100. Исто тако и за карте/маркице.
 
loyola":3vdxntde je napisao(la):
Bas je lepo ukljucio mozak, da bude karta 700 dinara, i vec je pametnica uracunala da bi svi placali kartu, al juce. Cuj 20 dinara karta, da al juce.
Kod nas uvek pametuju oni koji ne placaju kartu, plati pa se onda buni.

Evo primera radi, markica za NEZAPOSLENE za ITS2 je 3500 RSD. Odakle nezaposlenom 3500 dinara za prevoz.
Ista markica za ZAPOSLENE je 9500 RSD. I tu markicu plaćaju recimo radnici drvne industrije Grocka koji primaju 18000 RSD. plate.

Oćeš još malo da morališeš ovde ili ćeš da zaćutiš? Najlakše je moralisati a :

1. ne voziš se prevozom (kao MilisaV ili direktori dotičnih preduzeća)
2. finansijski si situiran pa pišaš po sirotinji

ne znam koja si kategorija ali jedna od ove dve jesi.
 
Jeste, bas pametno rasudjujes.
Mi svi koji se vozimo `pisamo po sirotinji`.
Ajde dosta tog jeftinog populizma i parola.
Automobil je mnogima potreba, sto zbog posla sto zbog zdravstvenog stanja clanova porodice, sto zbog nekih drugih obaveza.
A sto se tice cene za ITS2 od 9500dinara za radnike drvne industrije Grocka koji imaju platu 18000 dinara

po novom vazecem zakonu o radu, ali i svim prethodnim poslodavac je duzan da da nadoknadu za prevoz radniku ili na drugi nacin obezbedi dolazak na posao, tako da za ovu svakako nepravdu bes treba da usmeris ka toj firmi kao i mnogim drugim slicnim.
 
Niti imam prevoz niti sam finansijski situiran.
Obican sam student i jedva se skrpim da platim net, racun za mob, bus plus i jos neke mesecne obaveze.
Ok, ako su "nezaposleni" stvarno nezaposleni, koju potrebu imaju da idu svaki dan negde? Mozda traze posao?
Ne znam odakle ti ideja da bilo gde u svetu mozes da se vozis za dzabe, da ne placas kartu? A da je ista ili gora situacija nego kod nas u gspu. Sad sam bio u Gracu, znas kako sam peske isao po 20ak minuta kad ne zurim jer mi je bilo mnogo da placam kartu, nisam se svercovao.
Vidim da ti izgleda pripadas ovoj grupi nezaposlenih koji nemaju dinara pa zato ne placas prevoz. Ako hoces da kritikujes, plati kartu pa se onda zali na uslugu.
 
Čemu rasplamsavanje strasti i vređanje?

Ja evo posedujem auto i koristim ga redovno (doduše ređe za odlazak na posao) a opet razumem probleme JGP i želim da se reši na optimalan način.

Tvrdim da samo akcija koja deluje u oba smera (u isto vreme pobošljanje kvaliteta i racionalizacija troškova) može da uspe.
 
Laki72

Poenta je da ako poslodavac ne uplaćuje radnicima markicu ili oni rade na crno, što je u dragoj nam državi i najčešći slučaj ni oni ne trebaju da plaćaju prevoz. Kraj priče. Lepo je pričati o zakonu u zemlji u kojoj predsednik države gradi nelegalno vikendicu na vodoizvorištu. U jednoj takvoj zemlji zakon doslovno treba primenjivati očito samo po sirotinji koja nažalost mora da koristi naš usrani javni prevoz jer nema novca da se kreće po gradu ko čovek 21. veka.

To što ćeš ti deklarativno da kažeš da vikendicu predsednika treba srušiti i time se moralno "opereš" nikome ne znači niti treba da znači. Dokle god država ne primenjuje zakon za sve, zakon ne treba ni poštovati.

Loyla

Zaje*******ao si se. Prevoz ne koristim pa sve te klasične insinuacije možeš da povučeš. Smatram da je naplata prevoza reket pljačkaškog sistema koji ne želi da se promeni. Poenta je što NE ŽELI da se promeni, što je do te mere bezobrazan da se neregularnosti u poslovanju čak ni ne sakrivaju.
 
stf":124cibsm je napisao(la):
Oćeš još malo da morališeš ovde ili ćeš da zaćutiš? Najlakše je moralisati a :

1. ne voziš se prevozom (kao MilisaV ili direktori dotičnih preduzeća)
2. finansijski si situiran pa pišaš po sirotinji

ne znam koja si kategorija ali jedna od ove dve jesi.
stf":124cibsm je napisao(la):
Zaje*******ao si se. Prevoz ne koristim pa sve te klasične insinuacije možeš da povučeš. Smatram da je naplata prevoza reket pljačkaškog sistema koji ne želi da se promeni. Poenta je što NE ŽELI da se promeni, što je do te mere bezobrazan da se neregularnosti u poslovanju čak ni ne sakrivaju.
WTF?! :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll:

Izvinjavam se Angry Birdu zbog veličine fonta! :mrgreen:
 
Beks,

Шта није јасно? Превоз више не користим, желим да живим, не да се мучим. Немам потребе за њим више, а док сам имао, кад је вредео, плаћао сам га, кад није нисам. И тако ћ и остати и кад ми оет затреба. А замисли, знам људе који га користе и више не постоји особа која има позитивно мишљење о њему. Стање се погоршава сваким даном, а наплата је као повећана. Опет ћорак, опет лаж и опет доказ да је наплата само пљачка која апсолутно не помаже квалитету превоза како моралисти воле да попују нама лоповима.

MilisaV

Ок, онда си под ставком 2.
 
Po cemu se ti onda razlikujes? I ti si moralista sa strane? Ti znas kako ti je neko rekao?
Ako cemo tako onda sam ja trebao da se zaustavim na tezi.nekih vozaca da su putnici st*** i da oni prljaju i unistavaju vozila i da je zbog putnika stanje tako. Ako cu da se vodim tvojim razmisljanjem, tako ispada.
Ja licno smatram da je poboljsano dosta toga, vozila se dosta vise popravljaju, dosta vise se kontrolise i dosta vise se obraca paznje na neke prijave i prituzbe. Konkretno vodim se Zemuncima, na njih se ovi odnosi. Ne mogu da tvrdim da je svuda tako, ali i ovo je pozitivan primer u moru negativnih koji su nam servirani od strane GSPa i poludebilnih predstavnika firme i samozvanih PR-ova.
Ovo tvoje price bi uporedio sa tim da komentarisem kakva je hrana u pekari u kojoj ne jedem, vec iznosim misljenje na osnovu rekla-kazala prica i na osnovu toga sto sam jeo tamo nekad i nije mi se dopalo, licno smatram da je neozbiljno komentarisati sa strane bez da si stvarno korisnik. Cime to tebe pogadja stanje u prevozu, bili bez grejanja bez sedista, ti se ne vozis i ne utice na.tebe, licemerno je pricati i pozivati na.neki.bojkot, a da pritom te to ne dotice i da pritom ne koristis iste te usluge...
 
becks89":1o1q4s8l je napisao(la):
Po cemu se ti onda razlikujes? I ti si moralista sa strane? Ti znas kako ti je neko rekao?
Ako cemo tako onda sam ja trebao da se zaustavim na tezi.nekih vozaca da su putnici st*** i da oni prljaju i unistavaju vozila i da je zbog putnika stanje tako. Ako cu da se vodim tvojim razmisljanjem, tako ispada.
Ako ćemo iskreno, ti se i vodiš tim razmišljanjem i negativno si generalizovao putnike nebrojeno puta pa se sad izgleda praviš lud. Ja nemam ništa sa tim, a ti se više okani diskusija samnom. Ako nemaš šta da radiš, mene to ne zanima.

I prestanite više sa Maksi pekara apoteka metaforama jer su smešne.
 
Zemun je najbolji pogon u GSP-u tvrdim da bolji pogon nema.Upocetku sam mislio da je pogon Novi Beograd bolji ali sam se presao.Zasto je Zemun bolji ima najmanje neispravnih vozila ubedljivo, po pitanju cistoce i tu su bolji od ostalih.E sad oni prate stanje na forumima to mi se dopada pa te tako kad je Becks poslao fotografije N serije koje ne rade oni su neke od njih popravili i ja sam zahvalan i pogonu Zemu i Becksu zbog toga kad je Chumile postavio slike prljavog cini mi se GB1387 oni su ga odmah oprali.Ako im covek iznese problem oni vrlo rado resavaju Svaka im cast a i vidim da su zaduzili GB408 i GB433 na 605 Ja sam napisao kako bi voleo da neku N seriju zaduze na 605 Sutradan sam odmah video N seriju na 605 i vidim vec par dana N serija na 605.Tako da je pogon Zemun najboljiOvi ostali pogoni nisu ni priblizno isti kao Zemun.Zemun ne stavlja starudiju na svoje linije kao sto pogon Novi Beograd radi sa linijama 46 i 94.Zemun je Zemun ai brate nijedna N serija im nije izgorela kao u pogonu Karaburma
 
kako ide ono kad se uporedjuje Maksi i GSP :lool:
 
stf":152x43jb je napisao(la):
becks89":152x43jb je napisao(la):
Po cemu se ti onda razlikujes? I ti si moralista sa strane? Ti znas kako ti je neko rekao?
Ako cemo tako onda sam ja trebao da se zaustavim na tezi.nekih vozaca da su putnici st*** i da oni prljaju i unistavaju vozila i da je zbog putnika stanje tako. Ako cu da se vodim tvojim razmisljanjem, tako ispada.
Ako ćemo iskreno, ti se i vodiš tim razmišljanjem i negativno si generalizovao putnike nebrojeno puta pa se sad izgleda praviš lud. Ja nemam ništa sa tim, a ti se više okani diskusija samnom. Ako nemaš šta da radiš, mene to ne zanima.

I prestanite više sa Maksi pekara apoteka metaforama jer su smešne.
Ako ćemo iskreno, ja moje razmišljanje menjam, ali ti svoje nikad.
Pljunuo si u vetar, posle toga znamo šta sledi. Jednostavno ne želim da preskačem bilo koju priliku da ti natrljam na nos koliki si licemer, baš iz razloga što mene prozivaš kako ne menjam mišljenje, a ti si taj prvi koji to radi, takođe prozvao si dečka a ne znaš ga, deklarisao ga i onda ispade da si opisao i samog sebe prilikom te deklaracije.
Živ ti meni bio, jedina smešna osoba si ti, poslušaj svoj savet, pokušaj da saslušaš druge, probaj da razmisliš o drugim mišljenjima.


dare":152x43jb je napisao(la):
Zemun je najbolji pogon u GSP-u tvrdim da bolji pogon nema.Upocetku sam mislio da je pogon Novi Beograd bolji ali sam se presao.Zasto je Zemun bolji ima najmanje neispravnih vozila ubedljivo, po pitanju cistoce i tu su bolji od ostalih.E sad oni prate stanje na forumima to mi se dopada pa te tako kad je Becks poslao fotografije N serije koje ne rade oni su neke od njih popravili i ja sam zahvalan i pogonu Zemu i Becksu zbog toga kad je Chumile postavio slike prljavog cini mi se GB1387 oni su ga odmah oprali.Ako im covek iznese problem oni vrlo rado resavaju Svaka im cast a i vidim da su zaduzili GB408 i GB433 na 605 Ja sam napisao kako bi voleo da neku N seriju zaduze na 605 Sutradan sam odmah video N seriju na 605 i vidim vec par dana N serija na 605.Tako da je pogon Zemun najboljiOvi ostali pogoni nisu ni priblizno isti kao Zemun.Zemun ne stavlja starudiju na svoje linije kao sto pogon Novi Beograd radi sa linijama 46 i 94.Zemun je Zemun ai brate nijedna N serija im nije izgorela kao u pogonu Karaburma
Nisu baš oni sami ispratili, neko je to potpomogao, ispadoh ja na kraju neki neprijatelj GSP-a, neki huškaš protiv njih, i sto drugih stvari, ali eto drago mi je ako su bar rešili da izbace n seriju zbog mojih slika, mada zaista želim da verujem da bi je sredili i bez toga!
 
becks89":3dasn55k je napisao(la):
stf":3dasn55k je napisao(la):
becks89":3dasn55k je napisao(la):
Po cemu se ti onda razlikujes? I ti si moralista sa strane? Ti znas kako ti je neko rekao?
Ako cemo tako onda sam ja trebao da se zaustavim na tezi.nekih vozaca da su putnici st*** i da oni prljaju i unistavaju vozila i da je zbog putnika stanje tako. Ako cu da se vodim tvojim razmisljanjem, tako ispada.
Ako ćemo iskreno, ti se i vodiš tim razmišljanjem i negativno si generalizovao putnike nebrojeno puta pa se sad izgleda praviš lud. Ja nemam ništa sa tim, a ti se više okani diskusija samnom. Ako nemaš šta da radiš, mene to ne zanima.

I prestanite više sa Maksi pekara apoteka metaforama jer su smešne.

Ako ćemo iskreno, ja moje razmišljanje menjam, ali ti svoje nikad.

Ako ćemo još iskrenije , ti svoje razmišljanje nemenjaš , već ga prilagođavaš tako da ispadne da si ti uvek u pravu. Ranije si pisao kako ti ne menjaš svoje razmišljanje pet puta dnevno kao neki , a sad pišeš kako ga menjaš , za razliku od nekih koji to uopšte ne čine.
 
Vrh