Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

loyola":1a6xcn1z je napisao(la):
Mogao bi malo kulturnije da se izrazavas. Ko to nema te pare? Kako zamisljas da se neko vozi za dzabe?

Ниси заслужио лепше опхођење јер си надобудни лицемер.

На жалост, постојао је период у животу када нисам имао ни 1200 динара месечно и то не желим никоме, па ни теби. Али неко ко то нине искусио може да се просерава и исчиђава и моралише по форуму без блама.

Нагазио си на жуљ, жао ми је, али нисам могао да се исконтролишем. Спусти се мало на земљу, итекако има људи који немају 1200 динара за карту у овој издрканој земљи. Има их и превише.
 
Добро бре богослове :)

Kako zamisljas da se neko vozi za dzabe?

А како ти мислиш да се неко не вози а плаћа?

Ако ћемо да моралишемо толико хајде плаћајте тада пуну цену, ок?
Мени вратите новац који издвајам за превоз, који је 6 пута већи од цене која долази наплатом карте а при томе превоз не користим. Плаћајте карту 700 па тада тражите да други буду коректни, ок? :p
Не користим га јер сматрам да је ниво услуге, хигијене и третмана муштерије на неприхватљивом нивоу. Наравно да због општег добра немам против да они који зарађују издвајају ту субвенцију, било да га користе или не. Чисто да видиш да има аргумената разних.

СТФ се мало залетео и свакако да ти дугује извињење...али прикочи мало, сагледај све параметре, чиниоце, заинтересоване... нечије могућности али и стање ствари које заиста утичу на недостатак новца. Лоповлук који не желе да зауздају, на пример.

Нека утичу колико је до њих, па тада нека виде реакцију народа. Ако се настави неплаћање тада је то друга прича коју нема ко да брани. Ако желиш да ме разумеш. :wink:
 
a da malo smanje te cene.Ovo je preskupo
 
loyola":92x7xtcn je napisao(la):
Ako neko nema 1120 dinara od studenata onda nek ide peske. Niko ne moze da me ubedi da je mnogo da izdvoji 10 evra za kartu. Oni koji najmanje imaju placaju a ostali se prave ludi. Telefon od 200 evra a nema para da plati kartu...
Izvoli, dodji kod mene malo u predgradje. Dacu ti smestaj, hranu, pice, sta god pozelis. Necu da ti dam pare za kartu. Izvoli pa pesaci do posla/faksa/skole. Samo molim te, nemoj vise da pricas kao da svi u Srbiji i Beogradu imaju tako savrsen zivot i da su bez ijedne brige, da imaju posao, pune frizidere i novcanike. Nije svaciji zivot tako savrsen kao, pretpostavljam po tome kako pricas, tvoj zivot. Stf je mozda malo preterao, ali ga potpuno razumem jer su tvoje poruke potpuno hladnokrvne, bez imalo saosecanja i razumevanja, na kraju i tvrdoglave.
 
da su plate vece da je veca zaposlenost i svercovanje bi se smanjiloNiko nas ne razume citam komentare po novinama smanjite cene karte smanjite cene karte oni jok ko da nam pare padaju sa grane sto je mnogo mnogo je
 
marrecar":33wjqw2v je napisao(la):
nensav":33wjqw2v je napisao(la):
A te mere ce kao suzbiti sverc?! Juce sam se probno svercovao-da ispitam taj (novi) sistem, niko me nije dirao, promenio sam 4 prevoza, kontrola je usla samo u jedan, rekao sam lepuskastoj curici da silazim na sledecoj stanici (stvarno sam i trebao izaci tu) ona me pustila.
Kao sto sam vec napisao ranije, ljudi ne kupuju karte zato sto mogu da se voze dzabe a ne sto ce puno da ustede. 1000 dinara za studente je kao mnogo? Puno je mozda za zaposlene cija povlastica kosta 3300 dindzi.

A slazem se da nisu samo sverceri krivi za kvalitet j. prevoza.
Nazalost, i tu ima istine. Prekjuce je usla kontrola u skroz punu 306icu, covek zaobisao sve nas sa rancevima, a pregledao karte starijim osobama. Ne znam da li iz straha, u sta donekle sumnjam, ili iz nekog drugog razloga.
.
Uplasio se da nemate nesto opasno u tim rancevima muskarcima slabo i traze kartu obicno se sile na zenama i starijim ljudima i sta ce on u prepunom busu uopste
 
mozda je loyola kontrolor bus plusa nikad se ne zna
 
stf":1ru0emx0 je napisao(la):
Не сери. Не знаш како је немати 1200 динра па можеш да си приуштиш да сереш по другима.
stf je objasnio sve ni ja ne bi nista dodao :kk:
 
Ma kako nisam kontrolor bus plusa, evo radim prekovremeno. Karta je jedino skupa za zaposlene zaista, za ostale kategorije je jeftina, 1120 dinara je ok cena. Jednostavno prevoz ne moze da bude za dzabe, u stvari moze nek dignu porez za 30% jos pa cemo za dz da se vozimo. Ovi ljudi trenutno koji se svercuju ne bi placali kartu ni da im dodje ne znam kakvi cisti autobusi i ostala cuda, opet bi nasli izgovor. Ako nemas novca i svercujes se, bar nemoj da pravis dramu, oni koji zaista nemaju novca ce izaci nece da se svadjaju i dizu haos oko toga.
Ja uopste nisam nadobudni licemer, znam i ja kako je nemati novca ja ne berem pare sa grane, niti mi ga neko daje.
Samo pogledaj ko se svercuje pa ce ti biti jasno da imaju para, garderoba, telefon...
A ako vec pljujemo zemlju i stiuaciju zasto ne pocnemo sami da menjamo neke stvari da ne cekamo druge? Po sistemu necu da placam dok se ne popravi prevoz ili dok ne otpuste 2000 ljudi...
 
dare":1kb43fiw je napisao(la):
stf":1kb43fiw je napisao(la):
Не сери. Не знаш како је немати 1200 динра па можеш да си приуштиш да сереш по другима.
stf je objasnio sve ni ja ne bi nista dodao :kk:
Znam ih dosta na jugu Srbije i kad nemaju para ne voze se.
Isto tako znam da niko bez para ne ide u prodavnicu, a još manje komentariše frižidere pune bakterija, buđi , prodavačicu u pekari koja istom rukom uzima pare i naravno pipa sve redom.
Lakše mi je da izdržim 20 min prljav autobus.
Kako su svi plaćali ranije kada su privatnici (sa kondukterima) krenuli da voze u Beogradu. Plaćali sa osmehom a vozila sa otpada.
 
Nisam sa juga ali veruj mi civilizovaniji nego ovi sa zapada.
Što se mene tiče slobodno nazad.
 
Чињеница је да је у глобалу економска ситуација у БГ значајно боља него у остатку Србије а чињеница је и да се нигде у Србији не шверцује као у БГ тако да економски фактор не пије воду. Наравно нису ти путници у остатку Србије ништа цивилизованији, и те како би се они шверцовали да могу али не могу јер просто не могу да уђу у аутобус ако не покажу карту. Немају ни чистије ни новије аутобусе ни љубазније шофере све се бојим да локални превозници послују оптимално и да нису препуни паразитског кадра.

Дакле једина разлика је у томе што је у БГ плаћање ствар избора тако да нису путници криви, крива је власт која је дозволила овакав распад система, што се није реаговало раније, што сад мора да буде повређено ко зна колико грађана само да би се дошло до тога да ниво шверца буде подношљив.
 
Auuu koliko zabrinutih za standard svercera???
A ja sam vec pomislio da smo postali narod bez empatije...
Interesantno mi je i to da podrzavamo maltretiranje i izdrkavanja nad onim nesrecnicima koji preko omladinske ili na ugovore rade u kontroli prevoza. Oni su verovatno iz besa prihvatili da rade nebi li koliko toliko popravili svoju ekonomsku situaciju...
 
Beograd: Svaki šesti kuca kartu u autobusu!
N. VUKIĆ | 11. septembar 2014. 22:27 | Komentara: 5
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... u-autobusu

Uprkos pooštrenim kontrolama, Beograđani u gradskom prevozu retko prilaze validatoru. Najviše validacija na linijama 16, 23 i 95
ZA prvih sedam dana od uvođenja pooštrenih mera u javni gradski prevoz, zabeleženo je nešto više od dva miliona overa karata. Imajući u vidu da GSP dnevno preveze oko 1,6 miliona putnika, apeli nadležnih gradskih službi i upozorenja na sankcije očigledno nisu naterali Beograđane na poslušnost.

Prema podacima Direkcije za javni prevoz, radnim danima od 1. do 8. septembra, dnevno je u proseku evidentirana 253.221 validacija.

- Najviše validacija je bilo na linijama sa najvećim brojem putnika 95, 16, 23 - kažu u Sekretarijatu. - Prve sedmice u septembru ukupno je prodato 214.589 dopuna za personalizovane i 301.602 za nepersonalizovane kartice.

Grubom računicom, ako se uporedi broj dopunjenih personalizovanih kartica i dnevnih overa, stiče se utisak da je svega oko 38.000 nepersonalizovanih kartica prosečno overeno u toku dana.

Uobičajeno najažurniji u dopunjavanju personalizovanih kartica bili su sugrađani koji svakodnevno putuju na posao. Zaposleni su za sedam dana uplatili 105.198 dopuna. Za njima su, sa 34.452 dopune penzioneri, koje u stopu prate nezaposleni sa 33.712 kupljenih dopuna. Septembarski rok, ali i sve bliži početak školske godine za akademce naterao je i veliki broj studenata da sebi obezbedi bezbrižnu vožnju gradskim prevozom, pa je za tekući mesec dopune kupilo 26.479 studenata. Prevoz je uplatilo i 12.723 srednjoškolaca, dok su ostali - invalidi, izbeglice, dopunili 2.025 mesečnih kartica.

SVAKODNEVNI NAPADI NA KONTROLORE
U sekretarijatu za saobraćaj kažu da je od 1. septembra napadnuto pet kontrolora, od kojih jedan ima teže telesne povrede. To su, objašnjavaju, slučajevi kada su angažovani MUP i Hitna pomoć. Verbalni napadi, povlačenja i odguravanja su svakodnevno prisutni i ne evidentiraju se.

ZA OSAM DANA ISPISALI 3.500 KAZNI
Veliki broj putnika se i dalje vozi bez karte.
- Dnevno je angažovano 40 komunalnih policajaca, a asistenciju kontrolorima pruža i policija - kažu u Sekretarijatu. - Kontrolori su za osam dana izdali 2.513 opomena i naplatili 986 doplatnih karata.
 
laki72":1mk1pimv je napisao(la):
Interesantno mi je i to da podrzavamo maltretiranje i izdrkavanja nad onim nesrecnicima koji preko omladinske ili na ugovore rade u kontroli prevoza. Oni su verovatno iz besa prihvatili da rade nebi li koliko toliko popravili svoju ekonomsku situaciju...

Да су ти људи толико јадни и несрећни не би се тако бахато понашали према јадним и несрећним шврецерима. Да се разумемо, шверцера има и бахатих и богатих али њих контролори НЕ ДИРАЈУ, рибе са добрим сисама прескачу, напуцане мајмуне такође. Дакле, контролори су благи према оним шверцерима који су бахати а иживљавају се према онима који су заиста јадни.

Е, са таквим понашањем и треба да их лемају. Насиље не подржавам, али немам емпатију за њих искључиво због њиховог сопственог понашања.
 
Besplatan voznja u
dsc00927.jpg

dsc00926.jpg

dsc00925.jpg
 
Имадох данас сусрет са контролом. Откуцам временску карту и нисам приметио да је ико други пришао валидатору. Улази контрола, једна млађа контролорка са ставом који је комбинација страха и љубазности селективно прилази путницима, углавном пензионерима који држе картице у руци, узима им картице, прво их валидира а потом и провери исправност, сви су били исправни и свима се најљубазније захвалила, после тога са олакшањем седа и наставља вожњу.

Сад би неко рекао како је она неодговорно обавила свој посао а обавила га је тачно онако како бих ја саветовао неку контролорку да ради. Једноставно плата коју прима није вредна никаквног ризика поготово не оног за ког није обучена.

Наравно оваква контрола не може да реши проблем шверцовања али може у неком проценту да га смањи.

Друга врста контроле би била она која би редом проверавала карте и то да се темпира тако да провера буде непосредно уочи станице на којој се налази патрола комуналне полиције, па који немају исправну карту или не желе да плате доплатну лепо напоље па идентификација па пријава. Ако све то прати и нарушавање јавног реда и мира или физички напад онда лепо и прекршајна или кривчна пријава.


У сваком случају не сме да се дозволи да се контолорке жртвују како би се медијски оправдала борба против шверцера. Тај део ми је наојодвратнији од целе БусПлус приче а дуга је листа замерки за те рекеташе.
 
utorak 16.09.2014. | 11:04
Veća prodaja, GSP vraća vozila?
Izvor: 24sata
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=900268

Pojačana kontrola putnika u gradskom prevozu od 1. septembra donela je povećanje prihoda od prodaje karata od 30 odsto.

Zbog ovog u gradu već razmišljaju da od narednog meseca ukinu redukciju vozila, prenosi 24 sata.

Najveći porast očitavanja zabeležen je na linijama 16, 23 i 95.

Svega dve nedelje pošto je u vozila gradskog prevoza ušlo ukupno 480 kontrolora vidljivi su rezultati.

U GSP “Beograd” odlučili su da nagrade putnike gradskog prevoza koji kupuju kartu. “U saradnji sa ‘Soko štarkom’ odlučili smo da od sutra ulazimo u vozila gradskog prevoza i delimo putnicima koji imaju kupljenu kartu čokoladice u znak zahvalnosti. Verovatno ćemo prvo ulaziti u vozila kod Pančevca, a onda u blizini tržnog centra ‘Ušće’”, najavljuje Milković

"Može se već sada reći da je prihod od prodaje karata porastao za 30 odsto", kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.

Ukoliko se nastavi sa ovakvim trendom, uskoro bi na ulice moglo da se vrati 100 vozila koja su na osnovu redukcije od 1. septembra isključena iz saobraćaja van špica.

"Sačekaćemo kraj meseca da u potpunosti sagledamo sve finansijske efekte pojačane kontrole kada ćemo doneti odluku da li ćemo i kada ukinuti redukciju. Izvesno je da sada dnevno uštedimo od šest do osam odsto na gorivu. Ako se ima u vidu da mesečno na gorivo trošimo 420 miliona dinara ušteda i od pet odsto donela bi nam 20 miliona dinara što nije mali novac", objašnjava Želko Milković, v. d. direktora GSP “Beograd”.

Jedna od novih mera u gradskom prevozu od ovog meseca bila je i obavezno očitavanje u gradskom prevozu pa se već sada može zaključiti na kojim trasama se najviše putnika odazvalo apelu čelnika GSP “Beograd”.

"Na prvom mestu po broju očitavanja su putnici na linijama prema Pančevačkom mostu 16, 23 i 95, a zatim slede putnici na trasama 7, 17 i 31. Naravno, ovo je rezultat i dužine tih linija", kaže Milković
 
milos.tro":6epmacd4 je napisao(la):
utorak 16.09.2014. | 11:04
Veća prodaja, GSP vraća vozila?
Izvor: 24sata
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=900268

Pojačana kontrola putnika u gradskom prevozu od 1. septembra donela je povećanje prihoda od prodaje karata od 30 odsto.

Uh, dobro je, vec sam se zabrinuo

Najveći porast očitavanja zabeležen je na linijama 16, 23 i 95.

Tu spadam i ja, ocitao sam se par puta u 23-ci!



U GSP “Beograd” odlučili su da nagrade putnike gradskog prevoza koji kupuju kartu. “U saradnji sa ‘Soko štarkom’ odlučili smo da od sutra ulazimo u vozila gradskog prevoza i delimo putnicima koji imaju kupljenu kartu čokoladice u znak zahvalnosti. Verovatno ćemo prvo ulaziti u vozila kod Pančevca, a onda u blizini tržnog centra ‘Ušće’”, najavljuje Milković

ako neko ima insajderske informacija kad ce te cokoladice da se dele, molim da mi prenese, da se i ja malo ogrebem za cokoladu. Kad vec placam za prevoz ne mogu da kupim cokoladu
 
Мислим да је ово први пут да се на неки начин пажња посветила онима који плаћају карту. Имам бољу идеју коју систем подржава. Да се организује наградна игра, где би се регистровала свака 100.000 валидација, ови резултати се објаве и власници картица се позову у неку шоу емисију где би нека фолк звезда између потенцијалних кандидата изабрала победника који би био Супер путник месеца. Наравно са примамљивом наградом а остали учесници да добију утешне награде.

Наравно емисија да привуче широки круг гледалаца који би на срећне учеснике посматрали са дивљењем а основна порука емисије да буде да што се путник више пута откуца то су му веће шансе да и он буде једанпут Супер путник месеца.
:p
 
Bolje da su tu saradnju pretocili u nove autobuse i da ti autobusi dozivotno besplatno reklamiraju Starkove proizvode. Ali dobro, malo cudna akcija... Sto se tice moguceg vracanja autobusa, videli su da su na vecini linija ogromne guzve. Nema tu "razlog je povecanje naplate", jer nijednom nisu rekli da se naplata povecala u odnosu na septembar prosle godine ili jun ove godine, 30% je taman cifra srednjoskolaca+zaposlenih koji su se vratili sa raspusta/odmora. Shvatili su da su samo na gubitku zbog smanjenog broja polaska, a time i smanjenog ucinka, dalje dobijanja para od Direkcije/Grada.
 
povecanje od 30 procenata nikakako nije zbog vece naplate

Sasvim jasno i jednostavno završene su letnje ferije kod radnika, penzionera , srednjoskolaca i studenata
jednostavno 30 posto onaj varijabilni deo beogradjana se vratio

Jadno je to kako peder***ski redukcioni potez pokusava da ispravi na fin način
a usput da nekoj pripadajucoj stranci pokaze da je uspešan...
i to sa vozilima za koje nit je imao rezervne delove niti ih je nabavio.

Nadam se da su uspeli bar da ih jednom izistinskin operu za ovo vreme
sto bi verovatno moglo stvarno da neki promil poveca naplatu bus plusa
 
Vrh