Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kazna za putnike koji ne validiraju mesečnu kartu
AUTOR: N. DAVIDOVIĆ
Uskoro će biti uvedene kazne za putnike koji ne validiraju svoju mesečnu kartu u javnom gradskom prevozu. Specifične situacije zahtevaju da se posle silnih molbi i apela sve svede na određene sankcije, rekao je za Danas, Željko Milković, v. d. direktora Gradsko saobraćajnog preduzeća „Beograd“.


On je istakao da će GSP imati finansijske koristi od naplate kazni za nevalidiranu mesečnu kartu, ali da to neće nešto znatno promeniti trenutno novčano stanje u preduzeću.

- Došlo je vreme da neko naplati svim građanima koji su se vozili besplatno. Posle akcije koja je pokrenuta krajem avgusta i trajala početkom septembra, u kojoj je apelovano na građane da kupuju kartu za prevoz, prihod je povećan, ali nedovoljno. Ušteda goriva za vozila nije drastično smanjena - kaže Milković i dodaje da je smanjen broj vozila od 1. septembra za šest do osam odsto.

Kontrolori u vozilima GSP-a već danima upozoravaju građane da će svako „preskakanje“ validacije personalizovane karte u autobusima, tramvajima i drugim javnim prevoznim sredstvima, u skorije vreme biti kažnjeno.

Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz potvrđuje za Danas, da će se uvođenje kaznenih mera za sve one koji i mesečnu kartu ne poništavaju dogoditi uskoro.

- Neće odmah bpiti uvedene sankcije za sve one koji ne validiraju svoje mesečne karte, što ne znači da se neće dogoditi uskoro. Jedna nevalidirana mesečna karta tretiraće se kao neispravna. Za sada još uvek nisu određene tačne kazne, ali pre toga može da se dogodi situacija da i pored toga što je neko platio kartu za mesec dana, neće moći da je koristi, upravo zbog toga što je nije validirao. Potrudićemo se da sve građane bar do kraja godine nateramo da čekiraju svoje mesečne karte - ističe Mitrović i dodaje da je validacija izuzetno važna, jer bez nje neće moći da se prate putnici i da se radi na poboljšanju rada vozila javnog gradskog prevoza.

- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beog ... I1tv6.dpuf
 
MEni i dalje samo nije jasno kako vide na aparatu koja je karta validirana a koja ne. Isti podaci pisu i kad otkucam i kad ne otkucam. Video sam da kondukteri blefiraju kao nista otkucali pa dosta njih kao jao pa nisam, a nekad se desi da su se ljudi zaista i kucali
 
106287801020384673750537.jpg


Ovo se placa porezom svakoga od nas plus 73 dinara po voznji...
2000 lezilebovica viska, vozila koja nisu videla morku krpu i gume sa brazdom godinama...

Dok oni nas je*******u u mozak, od mene dinara nece videti.

Inace sam do ove zaje*******ancije sa bus plusom i povecanjem cene placao redovno...

Ne radi se vise o tome sta treba ili ne, ovo je cist inat! je*******i me, ja cu da dam sve od sebe da i ja tebe...

Osamnaestica mesecima ide na 20 minuta u periodu od 16:30... Pises im oni te prave ludim da nije tako... Rezultat, vozis se kao u kamionu za prevoz svinja...

Ne zanima me misljenje licemera koji se voze kolima, a komentarisu na ovoj temi...
 
nensav":1bpke929 je napisao(la):
- Neće odmah bpiti uvedene sankcije za sve one koji ne validiraju svoje mesečne karte, što ne znači da se neće dogoditi uskoro. Jedna nevalidirana mesečna karta tretiraće se kao neispravna. Za sada još uvek nisu određene tačne kazne, ali pre toga može da se dogodi situacija da i pored toga što je neko platio kartu za mesec dana, neće moći da je koristi, upravo zbog toga što je nije validirao. Potrudićemo se da sve građane bar do kraja godine nateramo da čekiraju svoje mesečne karte - ističe Mitrović i dodaje da je validacija izuzetno važna, jer bez nje neće moći da se prate putnici i da se radi na poboljšanju rada vozila javnog gradskog prevoza.
Zbog ovoga jos manje imam zelje da sledeceg meseca uplatim kartu. Ionako me svaki put zaobilaze...
 
Ocigledno je da im je u interesu da provociraju, jer svaki potez nema veze sa razumskim poslovanjem, brizi o socijalno ugrozenim slojevima i kulturom generalno. Dele (cokoladne) banane, zna se kome se to daje.

Kupujem tu mesecnu kartu od pocetka srednje skole, do danas, nekih 11 ili 12 godina i interesuje me kako je menadzmentu GSPa, Direkcije ili kome vec, u interesu da ja prestanem da kupujem ukoliko mi neki pametnjakovic blokira ispravnu placenu mesecnu kartu. Tesko da ce me naterati (citaj:nece nikako, jer inat je opasna stvar) da radim i njihov posao i ucestvujem u prebrojavanju putnika tzv validacijom. Placam tu kartu bas da ne bih razmisljao o prevozu i da se koncentrisem na meni bitnije stvari. Kada mi blokiraju kartu, preci cu na stranu onih koji nemaju ni 73, 1120, 2000, 3500, 6000 dinara za prevoz. Jer tu zivimo, tako su nam omogucili.
 
Feanor":1w6l7jv3 je napisao(la):
106287801020384673750537.jpg


Ovo se placa porezom svakoga od nas plus 73 dinara po voznji...
2000 lezilebovica viska, vozila koja nisu videla morku krpu i gume sa brazdom godinama...

E sad na to, kao i na ovo

fotografija1442.jpg


Treba zamisliti sliku gde se ti vozis u tome, a sa plafona te snimaju kamere koje mogu da prepoznaju lica, za koje se spremaju da raspisu tender.
Nema sredstava za specijalno sredstvo za uklanjanje flleka sa sedista novih tramvaja, za srafove koji drze rucke, e al' zato "bezbednost" na zavidnom nivou, kakvim mozda ne mogu da se pohvale ni mnoge druge tehnoloski naprednije zemlje. Stvarno se pitam ako neko zna pa da me informise, da li recimo Tokio ima gradski prevoz u kom su kamere koje mogu da identifikuju lica? Ili recimo Stokholm, Berlin ili Bec?
Znaci imamo situaciju u kojoj nema sredstava a izgleda ni volje, za suzbijanje mahovine u autobusima kao na slici, al' ima za ultra high tech nadzorne kamere?! Security - Number one priority! Jel' jos nekome ovo malo, apsurdno?
Samo pitam, onako...
 
A ista ta bezbednost ne može nedeljama da uhvati ubicu sa Brankovog mosta. Važi.

Te kamere ne su ista priča kao i klime. Podobna partijska privatna firma će da uzme enormne pare, sistem nikada neće raditi, vozila će nestručnom ugradnjom rasklimatati, ona će zato brže propadati, Ikari će ići na remont pre vremena, da bi zemunska partijska fabrika imala šta da radi, ili će se, još bolje, poslati u Železnik u prevremenu penziju i na kredit uzeti nova vozila.

Morate priznati da je to poslovanje zaista strateški sjajno osmišljeno, samo bez ikakve koristi po korisnike.
 
Software radi prepoznavanje lica, ne kamere. Kamera snima i software iliti program pomoću crta lica prepoznaje isto i dalje šalje tu prepoznatu sliku na dalju verifikaciju (mup - koji će iz baze podataka izvuči vaše podatke). Kamera kao kamera je bitno da ne bude totalni krš inače neće moći da na'vata dovoljno svetla i samim tim će slika biti mutna. Ima za 10-20e već 720p kamera koje mogu da odrade posao, posebno ako se uzima na veliko pa i cena možda može da bude još niža.

Obrni-okreni, nikakva mudrost prepoznavanje lica nije ovih dana. Mudrost je otkriti čije lice je prepoznato, i za to je potrebna saradnja državnih organa ili Fejsbuka. :p
 
A nas mup ima bazu koju elektornski peretrazuje ili jos listaju kartoteke
 
dzonihsv":dd3ax4oh je napisao(la):
Software radi prepoznavanje lica, ne kamere. Kamera snima i software iliti program pomoću crta lica prepoznaje isto i dalje šalje tu prepoznatu sliku na dalju verifikaciju (mup - koji će iz baze podataka izvuči vaše podatke).
Znam da software to analizira gledao sam prilog o tome kako se na fakultetu za bezbednost redovno radi na tome da se software usavrsi da se umanje greske i pogresne identifikacije. Sve ja to znam, upoznat sam detaljno sa tim stvarima. Pratim vesti, gledam dokumentarce, ali sto vise saznajem to se vise uznemiravam kada vidim kakva se spijunska nadzorno "bezbednosna" elektronska mreza plete iznad glava populacije, i to sve zarad moje, svacije "bezbednosti". Necu da bilo ko a pogotovu ne veliki brat raspolaze tehnologijom koja mu omogucava stalno pracenje mog kretanja. Ja ne znam kakav vid sofisticiranog psiholoskog ratovanja je upotrebljen da se vecina populacije ubedi u to da je biti pod stalnim nadzorom nesto sto je ne samo normalno, nego i preko potrebno. Biti stalno sniman, posmatran i analiziran nije normalno, niti ce ikada biti.
Pitajte bilo kog strucnjaka za ljudsku psihu kakav efekat na nju ostavlja svest o tome da si stalno pod prismotrom, da se sve sto radis i kazes belezi, arhivira i analizira. Ajde pustite mene anonimusa sa interneta i moje misljenje, poslusajte malo Edwarda Snowden-a i njegove opservacije na temu konstantnog nadzora od strane velikog brata. Mislim da ne prica nesto sto se mnogo razlikuje od onoga sto ja mislim i kako sve to dozivljavam.
 
Beograd: Radnici GSP nisu ovlašćeni za kontrolu legitimacija
N. Vukić | 17. septembar 2014. 21:10 | Komentara: 1
Milković: Pomoć koju pružamo radnicima „Bus plusa“ je samo naša dobra volja

IAKO je najavljeno da će Beograđane od 1. septembra u javnom prevozu da kontroliše povećan broj kontrolora, takvo stanje na terenu je da ispravnost putnika proverava 280 radnika „Apeksa“. Njima, istina, podršku pruža 200 zaposlenih iz GSP „Beograd“, međutim, ovo pojačanje se više ogleda u motivisanju i podsticanju sugrađana da plaćaju prevoz. Kontrolori GSP nisu zadužili aparate za proveru karata, niti su ovlašćeni to da rade!

- To što smo naše zaposlene rasporedili u kontrolu je trenutno i privremeno rešenje - objašnjava v. d. direktora GSP „Beograd“ Željko Milković. - Po sistematizaciji, imamo pravo da na određeno vreme rotiramo svoje ljude i da ih angažujemo na promovisanju i podsticanju plaćanja gradskog prevoza. Ali, nemamo ovlašćenje da se bavimo prodajom i kontrolom. Pomoć koju pružamo kontrolorima „Bus plusa“ je samo naša dobra volja, i od Direkcije za javni prevoz, odnosno od Sekretarijata za saobraćaj zavisi koliko ćemo na ovim poslovima biti angažovani.

Podaci Direkcije za javni prevoz govore da je pojačana kontrola povećala prodaju karata za čak 30 odsto. Međutim, prvi čovek gradskog prevoznika kaže da pomaka na bolje ima, ali da nivo naplate još nije zadovoljavajući.

- U Direkciji poboljšanje mere drugim parametrima, a za nas u GSP jedino je merodavno koliko novca dobijemo za normalno funkcionisanje - objašnjava direktor GSP. - Bolje je nego što je bilo, ali još nisam zadovoljan. Tek kada ostvarimo cilj, a to je prihod veći od 900 miliona dinara, moći ću da kažem da smo uspeli.

JOŠ 100 RADNIKA “BUS PLUSA“?

PREMA rečima direktora Milkovića, u toku su pregovori o tome da „Apeks“ angažuje dodatne kontrolore. Ipak, od oktobra bi zaista pojačanje moglo da bude osetno, jer je u planu da „Apeks“ poveća broj kontrolora za 100.

MANjE “ŠVERCERA“, VEĆA ZARADA

SMANjENjE broja onih koji ne plaćaju prevoz, odnosno povećanje naplate, kao i opstanak javnog gradskog prevoza, osnovni su razlog što se GSP uključio u akciju i sprovođenje pooštrenih mera, tvrdi Milković.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd...i-GSP-nisu-ovlasceni-za-kontrolu-legitimacija
 
и даље стојим иза тога да комунална полиција треба да врши контролу карата, таман да оправда своје постојање
 
Ај да мало сумирам утиске после ове "појачане контроле". Ово је таква бламажа Града и просто је невоероватно да дозволе да их овако повлаче за нос. Сваки пут кад сам видео контролу прилазили су само путницима старијим од 65 година јер знају да су они исправни из простог разлога што се возе бесплатно. Мислим да имају одређен број колико карата треба да провере, наватају пензионере и не брину се пуно.

Да не буде забуне имам пуно разумевање за те жене које раде један опасан посао и нормално је да не желе ризик али немам за власт која изиграва неког калимера, ако не могу да се изборе са овим рекеташима како би са неким тежим криминалцима.

ГСП се жали како не могу да утичу јер и немају апарате за проверу исправности карата, раније је један контролор ГСП-а само бацио поглед и на основу боје маркице знао да ли је исправна. Сада се жале како само могу да апелују и деле чоколадице. Видео сам у новинама слику како деле, све су пензионери који су наравно исправни путници јер се возе бесплатно.

Иронија је да су некад контроле прескакале пензионере а данас само њима прилазе да би показали привид неког рада.

Треа екипи из бусплуса поставити само једно питање. Имате 280 контролора, колико сте нашли исправних студентских или радничких а колико бесплатних легитимација.
 
Да ли се они спрдају са нама? :lool:

10606395_491288727640245_7198383289983556748_n.jpg
 
Najjace sto ne neko izvalio da je prosao rok trajanja bananicama, a pritom se dele ove najlepse zelje a ne bananoca. Al ajd da pljujemo sve, time se rukovode. Jos jace mi je sto se neke budale 99% zalazu da prevoz bude za dzabe... Budale
 
Nisu ni naljepnicu zaljepili kako treba , narodna banak je ostapama svoje sa slikama novcanica , ovo je losa kopija
 
Mozemo mi da se zezamo, ali zaposleni u GSPu su opravdali svoju platu i radno mesto lepeci te nalepnice ovih dana, a do juce i podelom flajera po ulicama.
 
loyola":2p10ue7o je napisao(la):
Najjace sto ne neko izvalio da je prosao rok trajanja bananicama, a pritom se dele ove najlepse zelje a ne bananoca. ... Budale

Бананица је метафорична изјава
 
Sinoć su me tri puta startovali na potezu od Kanarevog brda do Banjičke pijace. Kada su me treći put startovali , popizdeo sam. Kada sam rekao da su me već dva puta kontrolisali u istom ovom prevozu , kontrolorka mi je rekla da ona ništa ne zna o tome , da ona radi kod Pet solitera , i da moram da joj dam kartu. Ja sam odgovorio da ne moram da joj dam kartu , da sam već dao prethodnim kontolorima. Na to me je ona povišenim glasom pitala jel ja to odbijam da joj dam kartu , na šta sam ja povišenim glasom odgovorio da nemam nameru da na svakoj stanici pokazujem kartu novom kontoloru , i da proveri kod svojih kolega. Ustao sam i izašao , zato što sam morao da siđem kod pijace. Kontolorka je ostala u čudu. Čini mi se da se spremala da mi sa zadovoljstvom napiše kaznu , koja prem poslednjim informacijama , od pre neki dan , ako sam dobro razumeo , povećčana je sa 6.000 na 8.000 din.
 
Vesić: Kompanijama rok do 24. septembra da zaključe ugovore o kupovini mesečnih karata

Beoinfo | 19. 09. 2014. - 14:22h | Komentara: 19
Privatne i državne kompanije u Beogradu imaju rok do 24. septembra da zaključe ugovore o kupovini mesečnih karata za gradski prevoz, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić.

- Primera radi, preduzeće sa 2.000 zaposlenih godišnje na ovaj način uštedi 12 miliona dinara u odnosu na to kada za javni prevoz isplaćuju novac u kešu - precizirao je Vesić.

On je dodao da je novom odlukom o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada pooštrena kaznena politika za sve one koji se voze bez karte. Putnik koji se zatekne u vozilu javnog gradskog prevoza bez karte imaće pravo da plati posebnu kartu od 2.000 dinara i da se sa njom vozi čitav dan.

Ako odbije da plati na licu mesta, dobiće prekršajni nalog od 6.000 dinara. Putniku će biti omogućeno da kazna bude prepolovljena ukoliko je plati u roku od osam dana.

- Putnici koji ne budu platili kaznu rizikuju da se ubuduće nađu u jedinstvenoj evidenciji prekršaja koja se vodi u prekršajnim sudovima. To se ne odnosi samo na prekršaj u gradskom prevozu već i na druge, i tako ko ne bude platio kaznu, neće moći da registruje automobil, da produži vozačku dozvolu, preregistruje firmu i drugo. Naplata u gradskom prevozu je povećana za 30 odsto i mi smo zadovoljni, ali je važno da i sve ostale neplatiše shvate da je najjefinije i najbolje plaćati gradski prvoz. Na taj način se sprečava povećanje cena, omogućava kupovina novih autobusa, kao i manje subvencije iz budžeta grada – rekao je Vesić.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/496301 ... nih-karata
 
Значи...
Ако не користиш јавни превоз плаћаш 70 % његовог функционисања, а овим потезом тај проценат расте јер више нећеш добити тај део који су послодавци обавезни да ти исплате за превоз. Генијално!

Имаш недостатак новца и онда (ако сам добро разумео) даш попусте за фирме ако не дају кеш раднику, већ месечну. Тај попуст иде из истог тог извора који треба да се пуни и који је празан? Генијално, генијално!

Ови ће изгледа и по кућама да секу прсте неплатишама... Шта ме брига што не излазиш из куће, превоз ниси платио... дај мали прст за почетак! Револуционарна иновација била би да се превоз наплати и грађанима других градова, па што да не и других држава... Доста више изговора, превоз МОРА да се плати :roll:
 
Vrh