Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Борчанац":ee19ybxv je napisao(la):
.... Револуционарна иновација ....

Obavezno uz račun za struju ili vodu da vrši naplata u ime Apexa
a ne ovako da ljudi još imaju trošak za kontrololore
ili još poštenije : uz svaku veknu leba - dve karte
pa ko kupuje više vekni svakog jutra, znači ima ih više u kući a to je i više i karata
a procenat naplate bi skočio za 333 posto :lool:

au
ako ovo pročitaju , nadrljasmo - usvojice sigurno :mrgreen:
 
A može i preko računa za vodovod, ipak vatrogasci potroše galone na gašenje zapaljenih šporeta GSP-a?
 
realno jedine kazne koje su do sada uspesno naplacivane su kazne vozacima. Jednostavno mnogo je efektnije docekati nekoga u policijskoj stanici kad treba registrovati kola nego poslati nekome izvrsitelje na kucni prag. Pri tome i da otmu nekom tv ko bi ga kupio.
 
Zasto bi se neko vozio gradskim prevozom ako ima svoj auto? Mozda neko ponekad, jednom u mesec dana, pa cak ni toliko, ima potrebu da koristi gradski prevoz.
 
vidis da se ne moze podici ni vozacka sto znaci da ce ciljati i na srednjoskolce. ova mera lagano dovodi do resenja problema sverca.

Problem je sto otvara pandorinu kutiju, jer onda mogu npr. i telekomunikacione kompanije da traze isto, pa kad iz cista mira dodje racun koji nema veze sa zivotom gradjanin je ucenjen da ne moze registrovati automobil ako ne plati nesto sto nije potrosio
 
Postoji nesto sto se zvoe zakon o prekrsajima a razun za telefon nepada pod taj zakon vec pod rugi , mislim da je i ovo sa gsp na tankom ledu moram provjeririti ,
 
Ne znam kako mogu da pisu kazne srednjoskolce kada oni skoro nikada nemaju licne dokumente. A ako bi neko imao, moze jednostavno da kaze da nema i kraj. Isto tako i ostali sverceri, nema kartu, ne zeli kaznu, izadje i kraj. Osim ako nije nekakva policija sa kontrolom, sto je retko.
 
@marrecar
pa formalno ako nema dokumente moze da popije dodatnu kaznu i zbog toga sto nema licnu kartu, pa ga vode na identifikaciju itd. Ok moze da izleti napolje i pobegne ako je brzi ali tek je to rizik.

@direktor
Moguce, znam da je svojevremeno bila frka da su kablovski operateri hteli da se u kreditnom birou vode dugovi za kablovsku pa da npr ne mozes imati dozvoljen minus ako nisi platio kablovsku.
Jednostavno kad upadnes u masinu nebitno je kako ce neke kazne da formulisu, naprave takva pravila igre da je jednostavno jeftinije da platis kaznu
 
U redu je nacin da se najzad dodje do efikasne utere dugova i kazni, pre svega zbog ljudi koji pokusavaju da budu posteni i da placaju sve a redovno ispadaju magarci zbog neplatisa koji su nedodirljivi, samo ostaje pitanje hoce li se prevoz poboljsati? Ikad, nekad u buducnosti? Kupujemo karte, markice, placamo kazne, dok mi cekamo da se prevoz privede civilizaciji. Stice se utisak, po navodima gradskih celnika, da ce se vozni park obnavljati novcem od karata (i kazni), a koliko je to realno i hocemo li doziveti i docekati normalan gradski prevoz? Mogu ja licno biti pesimista, ali ne vidim ikakav boljitak vec samo konflikte u ovakvom stanju stvari bez par linija metroa, bez korupcije u svakoj pori drustva, sa porastom standarda gde je karta za prevoz normalna stvar sa cenom o kojoj se ne razmislja kao o muci. Ukratko, resenje da se pravimo da je sistem prevoza normalan, da placamo sve redovno i da cekamo bolje vreme, to je izgleda poruka na koju pozivaju.
 
Evo, npr. plate u prosveti su iste kao i pre par godina, kada je karta za prevoz koštala 32 dinara, a karta sada košta 73 dinara.
 
Ovo mu dođe kao sa strujom , stalno povećavaju cenu , a nikad da se dođe do one sa kojom bi mogli normalno da posluju , plus što se stalno pozivaju kako imamo najnižu cenu u okruženju.
 
milos.tro":1b9htegn je napisao(la):
Ko ne plati kaznu, ne može da dobije vozačku
V. N. | 20. septembar 2014. 14:00 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je-vozacku
:lool: Извањавам се покојном Слободану Милошевићу што сам његову власт поредио са овим дилетантима.
Ови су, штоно кажу, прешли игрицу.
 
@orion
Ja ako sam dobro razumeo, doplatna karta mu ne dodje kao kazna. Ona se izdaje samo ako putnik nema kartu i zeli da nastavi voznju pa mora nju da plati. Ne znam da li to daju na ine ili bez, ali opet to nije kazna. Tako da, ako se izdaje na ime, bez dokumenta, neko moze da lupi neko ime. Tako da, ni doplatna karta se ne racuna kao prava kazna.
@Nikola'93
Tacno, kaznu moze da napise samo policija (i komunalna) zbog legitimisanja. Kaznu posle naplacuje sud.
 
doplatna karta je skuplja varijanta dnevne karte, naravno ne ide na ime. Kontrolor ima pravo da te zamoli da izadjes napolje ako nemas kartu ili ne zelis da kupis doplatnu ali nema ovlascenja ni za kakvu prinudu ili legitimisanje.

Ipak ako odbije sa da platis doplatnu tada komulac smatra da si u prekrsaju i ima pravo da te legitimise.
 
Doplatna karta nije skuplja varijanta dnevne karte. Dugo sam to mislio i ja, ali doplatna karta ti samo omogućava da nastaviš započetu vožnju, ali je ne možeš koristiti nakon toga.
 
Skrenuću s teme, ali samo da pokažem da oni mogu da rade šta god hoće sa naplatom, kako im se digne.

Imam 3 registrovana broja u VIP-u na svoje ime, postpejd, koji ja koristim, postpejd koji sestra koristi, i prepaid, koji je takođe registrovan na moje ime, i vucara se po kući, koristi ga ko stigne, kad ima neka promocija.

Redovno plaćam račun, nikad ni dan nisam preskočio, kad, jedan dan, isključili oni meni broj, ne mogu nikog da zovem. Uzimam prepaid broj, jer mi nešto hitno trebalo, ni on ne radi, a ima i kredita, i promocija uplaćena...

U korisničkom servisu mi onda objasnili da na jednom broju nije plaćen račun (sestra nije platila), i dok ne plati, svi će brojevi biti isključeni. Ja zapenio, rekoh, tako se ophodite prema korisniku koji ima 3 broja kod vas, da imam 100, jel bi ih svih 100 isključili???

Znači, mogu sve, a ti idi gde ti je bolje.
A, šta za prevoz, kada danas niko više ne može da registruje liniju unutar Beograda (čak ni prigradsku), a da je van integrisanog tarifnog sistema? Monopol. A, ironija, linije ITS-a, koje su toliko subvencionisane, najskuplje su, u odnosu na bilo koje linije van ITS-a. Primera radi, Strela UB te od Palate pravde do Ostružnice vozi za 50 dinara. Lično proverio, a gradski te vozi za 73.
 
izgleda da bus plus namerno opstruise android aplikaciju. skontali su da ljudi uglavnom imaju preko postpejda prakticno besplatan internet ali one poruke nisu deo paketa. pri tome su te poruke neprakticnije
 
Doplatna karta od 2000 din vazi do kraja dana .
Sto se tice vip preksili su zakon o zastiti potorsaca , doveli te u zabludu , to je i eps radio imas dva broila na jdnom nis platio a na durgom jesi i iskljuse ti struju na oba , pa su nadrljali zbog takvog ponasanja
 
U poslednje vreme sve cesce nema podataka za stanicu a gle cuda kada posaljes kod sve regularno stize
 
orion":105zaxz6 je napisao(la):
doplatna karta je skuplja varijanta dnevne karte, naravno ne ide na ime. Kontrolor ima pravo da te zamoli da izadjes napolje ako nemas kartu ili ne zelis da kupis doplatnu ali nema ovlascenja ni za kakvu prinudu ili legitimisanje.

Ipak ako odbije sa da platis doplatnu tada komulac smatra da si u prekrsaju i ima pravo da te legitimise.
Tacno. Ovo je opet zastrasivanje gradjana, ja ne zalazim u uzi centar grada tako da ne znam da li tu ima komunalaca sa kontrolom, ali vec godinu i vise ih nisam video zajedno. Tako da, kontrola ne moze nista da uradi onome ko zna da ne mora da daje licne podatke kontroli. Doplatna karta se, takoreci, nudi, neko ce je platiti, neko ce odbiti i izaci iz vozila sto je povoljnija opcija.
 
EUKALIPTUS":3ll83737 je napisao(la):
Ja zapenio, rekoh, tako se ophodite prema korisniku koji ima 3 broja kod vas, da imam 100, jel bi ih svih 100 isključili???

korisnicki servis nije mesto za isterivanje pravde, prvo tamo rade neki mucenici bez ikakvog ovlascenja, drugo racunaju na nespremnost gradjana da se bore za svoja prava.
Dakle, treba tuziti bandu ili jos bolje preko drustvenih mreza naci gradjane sa istim problemom i tuziti ih grupno.
 
Bitna je čokoladica!

10527912_492259354209849_4535929208485371007_n.jpg
 
Vrh