Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ili da je ukrade.. Ili da pođe u knjižaru, plati 75% od cene i istrči s knjigom, uz komentar da je prodavačica samo ilegalni posrednik između izdavača i njega :) Užas
 
Nasli ste da pricate o decku kao da znate da ima po jedan milion evra u svakon dzepu. Mozda i ima, ali mi to ne znamo i potpuno je neosnovano da govorite kako moze da plati mesecnu. Mozda ne moze da priusti, svakako je "jeftinija" varijanta da uplati dovoljno kredita za par voznji pa kuca kad naidje kontrola. Vidim da ovde vecina zagovornika koji se zalazu da treba placati prevoz i da nije skupo, udju u gradski prevoz svake prestupne godine.
 
Ti što ne mogu da plaćaju karte uglavnom su lepo obučeni, imaju skupe telefone.........
Ovi sa uredno kupljenim kartama su suprotno gore napisanom.
 
Žika":1rp071qg je napisao(la):
Ti što ne mogu da plaćaju karte uglavnom su lepo obučeni, imaju skupe telefone.........

Verovatno cesto i putuju, puse skupe cigare i imaju svoj auto i motor ali ih ne voze jer mogu javnim za dz...
 
dobro se hrane, zive u velikim stanovima, namirisani su skupim parfemima, sve su to zaradili zato sto ne placaju kartu
 
Žika":ijvyok71 je napisao(la):
Ti što ne mogu da plaćaju karte uglavnom su lepo obučeni, imaju skupe telefone.........
Ovi sa uredno kupljenim kartama su suprotno gore napisanom.
Uglavnom. Sto ne znaci da i oni koji ne mogu da placaju karte to rade jer im se moze i "stede". Poenta je bila da je potpuno neosnovano da se taj decko blati, jer niko od onih koji su to ucinili niti ga licno poznaju, niti znaju kako on zivi. Ne znam ni ja, i zbog toga nisam komentarisao da se sigurno lepo oblaci, u dzepu drzi Galaxy Note 3, na ruci zlatni sat, a ispod majice zlatnu ogrlicu, a ovamo nema da plati za mesecnu kartu. Sta me briga? Neka radi ko sta hoce, nasao neko da tera druge da placa kartu za prevoz, a ovamo autobuse vidi iz svojih kola.
 
Čist cinizam, ako ti smeta, idi biciklom, idi pešaka (ja često idem pešice, nije tako strašno i ne treba ti sto godina...) a ako se već voziš - plati, mesečna za nas studente je 1120 dinara. Za te pare me i bicikla više košta. i daleko je manje udobna, i prokišnjava, neće da se samozapali ali svašta nešto drugo je moguće :)

A možete da probate i kolima, ko je jednom zakasnio na nešto bitno jer nije mogao da nađe parking ceniće i te prepune smrdljive, užasne autobuse. Eto, to je moje mišljenje pa probajte da me ne ubijete u odgovorima. Ili da me ne izbacite sa foruma :)
 
Невиђено смарате.

Ево, уводе се мере које су одавно предлагане како би се сузбио шверц. Сада "моралисти" могу да се наслађују. Само, сад ћемо коначно и побити ту теорију да су шверцери криви за квалитет јавног превоза јер ће вас сам ГСП и Дирекција сурово демантовати.

Ко се задњи смеје ...
 
A te mere ce kao suzbiti sverc?! Juce sam se probno svercovao-da ispitam taj (novi) sistem, niko me nije dirao, promenio sam 4 prevoza, kontrola je usla samo u jedan, rekao sam lepuskastoj curici da silazim na sledecoj stanici (stvarno sam i trebao izaci tu) ona me pustila.
Kao sto sam vec napisao ranije, ljudi ne kupuju karte zato sto mogu da se voze dzabe a ne sto ce puno da ustede. 1000 dinara za studente je kao mnogo? Puno je mozda za zaposlene cija povlastica kosta 3300 dindzi.

A slazem se da nisu samo sverceri krivi za kvalitet j. prevoza.
 
Izvinjavam se sto upadam na zurku, ali imam jedno laicko pitanje. Kad kupim kartu, jel ta kinta ode gsp-u ili budzetu grada?
 
11030":1p0n72zn je napisao(la):
Izvinjavam se sto upadam na zurku, ali imam jedno laicko pitanje. Kad kupim kartu, jel ta kinta ode gsp-u ili budzetu grada?
Иде Апексу, који узима својих 8% и остатак пребацује Дирекцији за јавни превоз која потом пребацује превозницима по учинку.
 
nensav":3scr909u je napisao(la):
A te mere ce kao suzbiti sverc?! Juce sam se probno svercovao-da ispitam taj (novi) sistem, niko me nije dirao, promenio sam 4 prevoza, kontrola je usla samo u jedan, rekao sam lepuskastoj curici da silazim na sledecoj stanici (stvarno sam i trebao izaci tu) ona me pustila.
Kao sto sam vec napisao ranije, ljudi ne kupuju karte zato sto mogu da se voze dzabe a ne sto ce puno da ustede. 1000 dinara za studente je kao mnogo? Puno je mozda za zaposlene cija povlastica kosta 3300 dindzi.

A slazem se da nisu samo sverceri krivi za kvalitet j. prevoza.
Nazalost, i tu ima istine. Prekjuce je usla kontrola u skroz punu 306icu, covek zaobisao sve nas sa rancevima, a pregledao karte starijim osobama. Ne znam da li iz straha, u sta donekle sumnjam, ili iz nekog drugog razloga.
Nove mere nista nisu promenile, sve je ostalo isto. Samo sada se tako plasira prica da se povecala naplata zbog novih mera, sto uopste nije tacno, septembar je i logicno je da ce se povecati u odnosu na letnje mesece. Ako uporede sa prethodna dva septembra, naplata ce sigurno biti manja. Sve ostalo je isto, kuca se ko kako i kada hoce, udje kontrola, neki izadju, neki pohrle ka aparatima, druge bas briga. Nista novo.
 
Bilo bi dobro da imamo nekog insajdera iz Apeksa koji bi nam dao tačan broj validacija po mesecima. Taj podatak je sigurno lako izvući, ali nikad ga nisam video (osim paušalnih ocena gradskih zvaničnika u procentima povećanja naplate)
 
Pa dok se neke stvari suštinski ne promene i neće biti velikog napretka.

I ja ne tvrdim da su šverceri krivi za loš kvalitet prevoza, kriv je GSP i njegov menadžment. E sad, ne bi me čudilo da su zbog politike morali da popuštaju na svim frontovima kao što toplane ne naplaćuju svima grejanje i kao što srbija gas ne naplaćuje svima gas.

Socijalni mir je kriv za mnoge stvari ovde!

Ono što bih ja voleo da vidim je kompletan spisak troškova i prihoda. Ali to nikada nećemo dobiti, kao ni ugovore i ostala čuda.
 
Pa trazi ugovre koje ti interesuju oni su javno preduzece po zakonu o dostupnosti informcija , ako ti nedaju zali se sabicu
 
Najjaci su mi ovi student sto kukaju kako nemaju para, ima sigurno toliko za prevoz, juce gledam neku dvojicu klosara u 33 na trosarini proturio glavu kroz prozor kad je video dve devojke kontrolorke preko puta i dere se sta je kurve nemam kartu a vidi vozim se. Danas 31 puca koliko je pun solaris, kod Beogradjanke kontrola na stanici toliko se ispraznio autobus da je bilo i mesta za sedenje. Jedino resenje da nekako zaustave autobus izmedju dve stanice sa policijom, pa se posle svercuj. A sad shvatam zasto je dobra ideja bila da blokiraju validatore cim udju u bus, pa nek se posle "studenti" kucaju.
 
Generalizujes na osnovu dva idiota. Kao kada bi prosao pored neke srednje skole, video grupu tinejdzera koji sede na klupicama i puse i onda rekao "Au brate, oni iz te i te srednje uopste ne idu na cas, samo puse i drogiraju se, koji propalitet od skole"... Isto tako neki studenti nemaju para da placaju karte, neki zbog toga sto placaju skolarinu, drugi sto mozda uce pa su na budzetu, ali finansijski ne mogu da priuste jos i svakog meseca da placaju karte. A neki su id*** pa se prave pametni.
@Gorstak89
Ne zive svi u gradu pa da imaju tu "privilegiju" da do posla/skole idu pesice ili biciklom.
 
najbolji sistem kontrole je bio kada su bili "kondukteri", tj. kontrolori su bili celo vreme u bus-u
 
I onda pridju samo onima kojih se oni ne boje da traže kartu...
Sistem je takav napravljen da svi žele da bojkotuju plaćanje... Ne znam kako mogu da promene osim da u svakom autobusu je po jedan policajac.
 
Ako neko nema 1120 dinara od studenata onda nek ide peske. Niko ne moze da me ubedi da je mnogo da izdvoji 10 evra za kartu. Oni koji najmanje imaju placaju a ostali se prave ludi. Telefon od 200 evra a nema para da plati kartu...
 
Не сери. Не знаш како је немати 1200 динра па можеш да си приуштиш да сереш по другима.
 
Mogao bi malo kulturnije da se izrazavas. Ko to nema te pare? Kako zamisljas da se neko vozi za dzabe?
 
Ja necu vise da se raspravljam sa vama. Da je naplata 100% opet bi bilo isto ovako. Neplacanje je alfa i omega svih izgovora. Vise nikada nista ne mora da se uradi posto se jel ne naplacuju karte. I moze 10000 ljudi da radi u kontroli. Ne placaju se karte, mora da se suzbije sverc to nema cenu!

Nema nikakve poente raspravljati. Javni prevoz je ovim trajno unisten.
 
Vrh