Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

kopmania":3mapvasq je napisao(la):
kako neko ko nije državljanin srbije a živi u beogradu da ima mesečnu kartu? da ne plaća pojedinačnu
Ako ima regulisan boravak moze da ima za zaposlene ili za studente ili djake.
 
Normalno je da su penzioneri najrevnosniji , kada maltene jedino oni imaju neka primanja. Neki čak nemaju ni tih 13.000 što kaže ona penzionerka.
 
a koliko kosta povlastica za pensionere, nije tesko biti revnosan sa tom sumom.

A direktor GSP pravi najvecu menadzersku gresku, krivicu svaljuje na svoje klijente tj. putnike a ne na svoju organizaciju
 
Direktor GSP-a je politikantska marioneta i klovn. Zašto niko ne pita arhitektu Uglješu Mitrovića zbog čega direkcija i dalje nema plan za reorganizaciju tarifnog sistema, nego u nedogled povlači poteze koji su samo kratkotrajna i privremena rešenja?
 
Ne plaćate kartu, platićete dug"
IZVOR: BETA
Beograd -- Sistem za naplatu gradskog prevoza Bus-plus je neodrživ i mora da se menja, ali ne na štetu građana, kaže gradonačelnik Beograda Siniša Mali.
Nismo mi ni birali taj Bus-plus i Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) je u situaciji u kojoj je sada", rekao je Mali novinarima i naglasio da je taj sistem nasleđen od prethodne gradske vlasti.

On je kazao da je GSP u prvih šest meseci ove godine imalo više od 20 miliona evra gubitka što građani Beograda moraju da plate. Mali je objasnio da se taj novac izdvaja iz budžeta odnosno da toliko iznosi subvencija koju dobija GSP.

"To je neodrživ sistem. Taj sistem mora da se promeni. Menjamo ga tako da ne idemo na štetu građana, da ne idemo na povećanje cene prevoza. Gledamo da oni koji koriste gradski prevoz taj prevoz plate", rekao je gradonačelnik.

Kako je naveo, "svetska je tekovina da se prevoz plaća i to moraju da rade i Beograđani" jer, dodao je on, u suprotnom grad neće biti u mogućnosti da plaća održavanje vozila i nabavke.

"U svakom gradu komunalne usluge moraju da se plaćaju, isto važi i za GSP", kazao je on.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=890592
 
Па што си онда пре две и по године позивао да се не плаћа превоз? Аматери лицемерни.
 
Градоначелник као да не капира да Београђани плаћају превоз па плаћају. Субвенцијом из буџета или месечним маркицама, али свакако га плаћају исти људи.
 
direktor":3bnm9zaz je napisao(la):
Kako je naveo, "svetska je tekovina da se prevoz plaća i to moraju da rade i Beograđani"

Nije lako Malom (a i Velikim), treba objasniti to
 
stf":3qvbd2hu je napisao(la):
Градоначелник као да не капира да Београђани плаћају превоз па плаћају. Субвенцијом из буџета или месечним маркицама, али свакако га плаћају исти људи.
Eto koliko tvoja teorija pije vodu, šta ste tražili to ste i dobili. Sad ne trebate ni da plaćate, nek smanje i ovo malo vozila, a posle isti ti koji su se pravili pametni i nisu plaćali će prvi kukati na gužve u javnom prevozu :roll:
 
Sad prolazim pored Ade, na stanici 20 kontrolora, staje bus, svi se usrali i krenuli da ustanu gledaju da l ce da udje kontrola. Sve vise i vise pocinju da mi idu na zivce sverceri...
 
Sad sam u 31 na Slaviji prisustvovao prinudnom zaustavljanju vozila od strane kontrolora zbog prisustva putnice koja nije imala kartu a koja je odbijala da napusti vozilo. Scena je u autobusu trajala 5-6 minuta pošto je žena bila jako uporna u svom insistiranju da joj je karta bila ispravna, i pored tvrdnje kontrolora da nije. Optužila ih je da su joj duplo provukli nepers. karticu (na trećeim vratima, gde koliko znam nije moguće validirati grupnu kartu), što je naravno nemogućePopustila je tek pod pritiskom putnika koji su se masovno stavili na stranu kontrolora.
 
Uglavnom kad se desi takva situacija psujem i jedne i druge, ali jedino resenje izgleda da udje pajser brigada i polomi je od batina.
 
Pa moram reći da je i bila naivna jer je na stanici 31 na Slaviji uvek gomila kondora, a policija je takodje uvek tu negde okolo. Ne znam koliko bi ovi bili uporni da se ovo dogodilo na periferiji u nekom trocifrenom autobusu.
 
tragac":1u7d12ep je napisao(la):
Sad sam u 31 na Slaviji prisustvovao prinudnom zaustavljanju vozila od strane kontrolora zbog prisustva putnice koja nije imala kartu a koja je odbijala da napusti vozilo. Scena je u autobusu trajala 5-6 minuta pošto je žena bila jako uporna u svom insistiranju da joj je karta bila ispravna, i pored tvrdnje kontrolora da nije. Optužila ih je da su joj duplo provukli nepers. karticu (na trećeim vratima, gde koliko znam nije moguće validirati grupnu kartu), što je naravno nemogućePopustila je tek pod pritiskom putnika koji su se masovno stavili na stranu kontrolora.
Kontrolori nisu imali prava da zadrzavaju vozilo, sto nazalost vozaci moraju da "postuju" jer ce ih ovi prijaviti. Zena nije trebala da se svadja nego da izadje. Sto se tice grupne karte, od pre par meseci moze i na svim aparatima da se bira grupna karta, sto je do tada bilo moguce samo na prvom aparatu. E sad, duplo cekiranje je nemoguce, tako da ne znam odakle joj ta ideja. Ko zna sta je mislila. Putnici su stali na stranu kontrolora samo kako bi vozilo konacno krenulo, a nazalost ne znaju da kontrolor radi ono sto ne sme.
 
becks89":1kj2emb4 je napisao(la):
stf":1kj2emb4 je napisao(la):
Градоначелник као да не капира да Београђани плаћају превоз па плаћају. Субвенцијом из буџета или месечним маркицама, али свакако га плаћају исти људи.
Eto koliko tvoja teorija pije vodu, šta ste tražili to ste i dobili. Sad ne trebate ni da plaćate, nek smanje i ovo malo vozila, a posle isti ti koji su se pravili pametni i nisu plaćali će prvi kukati na gužve u javnom prevozu :roll:

Може да буде само све жешћих срања и да се на крају заврши уличним простестима. Поновио бих још једном да је Ђилас изгубио БГ због јавног превоза а ови нови као да ништа нису сконтали. Ђилас је барем уконтао кад да се заустави да ге не јуре са моткама кроз канцеларије, ваљда ће и ови нови на време уконтати да газе на жуљ који је већ пукао и пече.
 
tragac":1mavyenn je napisao(la):
Zašto ne smeju? Ja da sam vozač bih uvek stajao n azahtev kontrolora, jer sve osim toga bi dovelo u pitanje moje radno mesto.
Ne sme, isto kao sto ne sme da naredi vozacu da zatvori vrata kako neki putnik ne bi "pobegao". Sve je to ogranicavanje slobode kretanja, kako tog jednog putnika, tako i svih ostalih. Vozac je tu u najgoroj situaciji jer ako ne krene ili zatvori vrata, rizikuje da ga neko od putnika tuzi, a ako ne poslusa kontrolora, taj ce ga prijaviti. Ova druga situacija je daleko cesca i vozaci ne zele da rizikuju.
 
Broj autobusa u saobraćajnim špicevima neće biti smanjivan Neće biti linearnog smanjenja saobraćaja, broj vozila u špicevima će biti isti kao i do sada, već će se mera smanjivanja broja vozila primenjivati samo u trenucima kada zaista nije potrebno da ih na ulici bude u tom broju.
http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/11 ... -smanjivan



Rukovodstvo GSP se srelo sa besnim putnicima u prevozu, imali su svašta da im kažu (FOTO) - Kartice će biti stopirane ukoliko se ne izvrši validacija, biće blokirane. Ponovo uspostavljanje režima za prevoz će koštati onoga koji je to uradio - rekao je v.d. generalnog direktora GSP-a Željko Milković

Pritiskate narod da plati ovaj sistem koji je ko zna koliko plaćen. Zašto da građani plaćaju loše odluke rukovodstva? Neka plaćaju svi oni koji su pokrali Beograd, a ne narod. Moji sinovi ne mogu da nađu posao i ne rade, kako onda da plate karte? – pita jedan od besnih građana koji smatra da su očekivanja GSP-a nerealna.

Penzioneri su, pak, lepo prihvatili akciju jer žele da autobusi koji ih voze budu lepši i čistiji. Studenti i đaci imaju praktičniji pogled na situaciju.

- Mislim da im akcija neće biti uspešna. Svaki dan moraš da se voziš autobusom, a to je u ovim uslovima, skupo. Ja sam đak i kada idem u školu imam mesečnu, ali ovako ne, jer nemam para. Da radim, plaćao bih – kaže osnovac koji akciju posmatrao sa stanice linije 15.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/11 ... -kazu-foto
 
marrecar":3ti6zrpt je napisao(la):
tragac":3ti6zrpt je napisao(la):
Zašto ne smeju? Ja da sam vozač bih uvek stajao n azahtev kontrolora, jer sve osim toga bi dovelo u pitanje moje radno mesto.
Ne sme, isto kao sto ne sme da naredi vozacu da zatvori vrata kako neki putnik ne bi "pobegao". Sve je to ogranicavanje slobode kretanja, kako tog jednog putnika, tako i svih ostalih. Vozac je tu u najgoroj situaciji jer ako ne krene ili zatvori vrata, rizikuje da ga neko od putnika tuzi, a ako ne poslusa kontrolora, taj ce ga prijaviti. Ova druga situacija je daleko cesca i vozaci ne zele da rizikuju.
Ovo nije bilo ograničavanje slobode kretanja. Sve vreme su vrata bila otvorena i mogao je da ulazi i izlazi kako je ko hteo. Dotičnu gospodju niko nije ni dodirnuo.
 
хихи :twisted:
1234164_10151669383051840_1376041793_n.jpg
 
tragac":209t3ykt je napisao(la):
marrecar":209t3ykt je napisao(la):
tragac":209t3ykt je napisao(la):
Zašto ne smeju? Ja da sam vozač bih uvek stajao n azahtev kontrolora, jer sve osim toga bi dovelo u pitanje moje radno mesto.
Ne sme, isto kao sto ne sme da naredi vozacu da zatvori vrata kako neki putnik ne bi "pobegao". Sve je to ogranicavanje slobode kretanja, kako tog jednog putnika, tako i svih ostalih. Vozac je tu u najgoroj situaciji jer ako ne krene ili zatvori vrata, rizikuje da ga neko od putnika tuzi, a ako ne poslusa kontrolora, taj ce ga prijaviti. Ova druga situacija je daleko cesca i vozaci ne zele da rizikuju.
Ovo nije bilo ograničavanje slobode kretanja. Sve vreme su vrata bila otvorena i mogao je da ulazi i izlazi kako je ko hteo. Dotičnu gospodju niko nije ni dodirnuo.
Tacno, ali time sto je zaustavio autobus, onemogucio je da se ostali putnici krecu. Jednostavno nema nadleznost da to radi, sto mogu policajci.
@loyola
Ne vidim nista pogresno u tome da znam svoja prava, kao i ono sto ne smem da radim. Postujem zakon, a ocigledno drugi, koji treba da postuju, oni to ne rade.
 
Ма просто не желим да нешто што је погрешно прогутам јер је сервирано као једино решење. Чуј, плаше нас рестрикцијама и колапсом превоза. Е па нека стане!

Који блеф!
Да дозволе да милионе од крађа да баце у воду? Нема шансе, превише су похлепни и већа би штета била по лопове него по грађане. Сада је просто тренутак да се све заустави, исправи...па да почнемо из почетка сви по закону и како треба.
 
Vrh