Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

pa ja sam za otkucavanje mesecnih da se vidi dal je guzva na nekim linijama i da se po potrebi ubacije jos vozila tu sta ima veze sto je mesecna sta fali da otkucas kartu ako imas mesecnu nisi faraon ako si uzeo mesecnu...danasnjim ljudima sve smeta...da je besplatan prevoz i to bi im smetalo
 
Otkucavanje nikada ne moze da da pravu sliku o tome da li su neke linije pune. Potrebno je i otkucavanje pri izlasku vozila da bi se dobila realna slika. Ovako kada se samo kuca pri ulazu, dobije se slika koliko putnika otprilike ulazi na dnevnom nivou ili u odredjenom smeru linije. Ako je guzva u vozilu, ne moze niko da ocekuje da se svi otkucavaju, pogotovo kada je spic i kasnjenja se samo povecavaju. Uostalom, koja vozila da se ubacuju kada ovako jedva ima i za ovaj letnji red voznje? Cela ova situacija je paradoksalna, Grad zeli naplatu da bi kupili vozila, gradjani zele vozila da bi platili. Neko mora da popusti, a gradjani nikako to ne smeju.
 
sasa901":2b6ukkw0 je napisao(la):
pa ja sam za otkucavanje mesecnih da se vidi dal je guzva na nekim linijama i da se po potrebi ubacije jos vozila

Само једно питање ... којих возила? :D

ГСП нема довољно возила да испуни редовне поласке, одакле да нађу додатна за интервенције у реалном времену?
 
Уводити поновно нешто што се у пракси већ показало крајње неефикасно, чак и проблематично показује колики је ниво стручности људи који доносе одлуке. Овакву одлуку је могао да донесе само неко ко никад није ушао у градски превоз у БГ или бар не зна какав је јутарњи и поподневни шпиц.
Ова метода никако не може да смањи шверцовање и усмерена је против оне мањине која плаћа карте. Ово би евентуално имало смисла када би 90 посто путника плаћало карту и када би шверцовање било сматрано за негативну друштвену појаву па да путника који се не валидира сви посматрају са чуђењем.
У пракси 90 посто путника се шверцује а плаћање карте се сматра за срамоту, чуо сам да средњошколци зезају вршњаке који купују месечне.
Путници без карте се не осећају непријатно или постиђено већ са самопоуздањем крећу у одбрану права на шверц као неког основног људског права.
Лично сам за бескомпромиску борбу против шверца и оптимизацију пословања ГСП као две кључне ствари за бољу градски превоз.
 
sasa901":1843jo5s je napisao(la):
pa ja sam za otkucavanje mesecnih da se vidi dal je guzva na nekim linijama i da se po potrebi ubacije jos vozila tu sta ima veze sto je mesecna sta fali da otkucas kartu ako imas mesecnu nisi faraon ako si uzeo mesecnu...danasnjim ljudima sve smeta...da je besplatan prevoz i to bi im smetalo

Nismo faraoni, ali redovno placamo, a isto tako redovno ispadamo bas mi naopaki (po vise tacaka)
Hajde samo zamisli koliko bi ukupno vremenski produzilo voznju dok se svi otkucaju npr. kod sajma, kod usca, zelenog venca, opstine NBG (stajalista za koja sam ja siguran da je na njima uvek u svakom trenutku veliki broj ljudi, a svako na forumu zna jos gomilu slicnih stajalista). E sad, ako je boljitak to sto cu umesto 20 da putujem 30+ minuta na istoj relaciji, to ne moze nikako biti poboljsanje usluge. Zato je meni mrska ta ideja bila od samog pocetka, valjda su zato i odustali od nje.
Ove najave mi mirisu na nove `hajducke zasede`i pravljenje kolona, jerbo su ocajni, a nesposobni.
 
Toliko o tome...
zkGMJHF.jpg
 
Колико ја пратим те проценте, број оних који изражавају протест неплаћањем, постаје већи од броја моралиста!
То јест, полако се прикључују, схватају идеју...

Када сам одслушао овог Угљешу, схватио сам да превоз мора под хитно потпуно да стане и да је то једино решење да некада поново крене. Ако планирају опет исто... систем мора да се сруши од стране грађана, нико не треба да трпи овакве увреде.


Замислите да дефинишете обавезе и квалитет. Дате новом власнику јавног превоза 50 до 70 милиона евра годишњих субвенција, плус наплату. Да ли би било заинтересованих, да ли би то некоме било рентабилно?
Та субвенција би била дупло мања него сад, наплата дупло боља него сад, квалитет или макар хигијена у возилима мнооого пута боља него до сад.
Просто захтевам да престану да гурају паре из буџета у џепове и да оптужују грађане због тога што они претерано краду.
 
Bio direktor gsp u bg hronici i nesto pricao nisam imao vremena da ga saslusam , cuo sam samo kako se zali da eto firme neprisljavju radnike da kupuju markice vec im daju pare na ruke i da je kraci za 3 miljarde din godisnje
 
Žika":1u6x43j4 je napisao(la):
marat, čime misliš da vožač pokupi đubre ?
I kako misliš da ga odloži, golim rukama ?
Pričate gluposti, osnovni je red da se ne preživa u vozilu, dalje da se otpad odloži u kante ako ih ima ili ako ih nema u vozilu onda bar na stanici.Veliko broj stanica ima kante.

Metlom? ja je imam u mom autu.

Slažem se za osnovni red ali ne možemo da se pravimo da gsb ne snosi odgovornost da vozila odrzava urednim zar ne?
 
direktor":2spmb7kq je napisao(la):
Bio direktor gsp u bg hronici i nesto pricao nisam imao vremena da ga saslusam , cuo sam samo kako se zali da eto firme neprisljavju radnike da kupuju markice vec im daju pare na ruke i da je kraci za 3 miljarde din godisnje

Трабуњао је ону стандардну мантру са нашег форума: "јел плаћате маргарин у Максију?" ... налупетао се глупости да га је мука било слушати, демагогија је вриштала на све поре, и наравно, није се дотакао јавашлука у сопственој фирми или барем трачку жеље да се исти барем мало сузбије и за све недаће окривио путнике. Стандардна фашистичка пропаганда из ГСП.
 
NOVINE U BUS PLUSU
Imaš kartu, a plaćaš kaznu
N. VUKIĆ | 19. avgust 2014. 19:35 | Komentara: 16
Od 1. septembra validacija u javnom gradskom prevozu obavezna za sve. Čak i mesečne putne isprave, ako nisu overene u vozilu, smatraće se nevažećim i neispravnim

OBAVEZNA validacija kartica za prevoz od 1. septembra ponovo važi za sve putnike! Pravilo da vlasnici personalizovanih kartica koji kupuju mesečnu dopunu, samo jednom, na početku meseca, odnosno prilikom prve vožnje posle dopune kartice, overe putnu ispravu - više se neće primenjivati. Prema novom, izmenjenom Pravilniku o tarifnom sistemu u javnom gardskom prevozu, i putnici koji prevoz plaćaju kroz pretplatu, imaće obavezu da prilikom svakog ulaska u vozilo, overe kartu.



Direktor Direkcije za javni prevoz, Uglješa Mitrović, ističe da je validacija neophodna jer samo sa njom sistem koji ima vrhunski softver, ima smisla i funkciju.

- Da bi se uveo red u javni gradski prevoz neophodna je validacija karata - objašnjava Mitrović. - To je prvi korak ka boljoj naplati, koja je sada na katastrofalnom lošem nivou.

Iako se prema izmenjenom pravilniku, kartice koje nisu validirane smatraju neispravnim, i u skladu sa tim putnik je dužan da na zahtev kontrolora plati cenu doplatne karte ili da mu bude uručena opomena, Mitrović dodaje da u prvo vreme kontrola neće biti toliko rigorozna.

- Nikome nije cilj represija i kažnjavanje, već želimo da oporavimo sistem javnog prevoza - ističe prvi čovek Direkcije za javni prevoz. - Naravno da ćemo imati razumevanja za putnike koji koriste personalizovane pretplatne kartice, ali isto tako očekujemo da će se vremenom svi navići da kucaju karte, što je u interesu svih nas.

VALIDACIJA VEĆ BILA UKINUTA

VALIDACIJA svih karata, pa i personalizovanih, nije nikakva novost. Takvo pravilo bilo je na snazi po uvođenju „Bus plusa“, ali se od njega kasnije odustalo pošto je dolazilo do stvaranja gužvi, posebno u vreme dnevnih špiceva.



NE ZNAJU TAČAN BROJ PUTNIKA

- BEZ tačnih informacija o tome koliko se putnika vozi na određenim linijama, nećemo moći da postignemo nikakav napredak ni kada je pružanje usluge u pitanju, niti da povećamo prodaju karata - poručuje Uglješa Mitrović.


PUTNICI U VOZILIMA JAVNOG GRADSKOG PREVOZA SKORO DA NE MARE ZA POSTAVLjENE VALIDATORE

ČELNICI grada ne kriju da je naplata karata - katastrofalna. A kako izgleda na terenu dovoljno je provozati se sa jednog kraja grada na drugi.

Evo i konkretnog primera: u autobusu na liniji 23, juče oko devet časova ujutro, na potezu od Banovog brda do Skupštine Srbije, u vozilo je, na četvoro vrata, ušlo oko 40 ljudi. Mlađih, starijih, onih sa decom. Od svih njih, međutim, samo dvoje je overilo svoje karte!

Posle svega ili velika većina putnika ima personalizovane karte koje do 1. septembra nije potrebno validirati ili se - „švercuju“.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd....a-placas-kaznu
 
a koliko puta ste videli busplus kontrolora kako potpuno ignoriše činjenicu da putnici nemaju kartu, odn. kad im putnik kaže da nema kartu ne preduzimaju nikakvu aciju.
 
Umesto što će direktor da ulazi u buseve i objašnjava narodu zašto mora da se kupuje karta i ista validira, neka se isti i svi iz gradske vlade voze GSP-om na posao pa da vidimo šta će biti...
 
А колико би град тек био богатији када би се отпустило 2000 радника вишка, престала красти нафта по погонима, престала точити у спаљена возила, када би се престали потписивати накарадни и штетни партијски уговори о чишћењу, климатизацији, када би се укинули тендери за џезве и љуте паприке ....
 
Pitam se koliko su para dali za ove flajere... Jedva cekam da vidim kako ce se ova cela situacija razvijati.
 
Mislim da je najbolje rešenje likvidacija GSP Beograda i predavanje posla autobuskog javnog prevoza privatnim licima, dok bi naplata i kontrola prešli u gradske ruke. Vozila koja se napajaju preko KM objediniti u posebno preduzeće, koje bi upravljalo i BG vozom.
 
Gospodo zaboravljate da su godinama budžet grada pustošili razni privatnici koji su se na traci menjali. Subvencije su bile tolike da se mesečno pokrivala rata kredita za nova vozila, zarade radnike, troškovi rashoda i da je još ostajalo čiste zarade samo od subvencija grada. Trenutno nemam tačne cifre, ali sećam se da sam negde čitao se radilo o sumi od preko 5000E na mesečnom nivou, znači čiste zarade bez dobitka od prodaje karata. Najbolje rešenje je da se na čelo stavi "domaćin", čovek koji će domaćinski raditi posove, za svoje dobro, koji će dovesti bagru u red, propisati šta i kako može i na koji način, da se stane na kraj. Kada se firma dovede u red, lako ćemo onda prekrajati i prepravljati ostalo.
 
Tacno tako. Prvo treba da dovedu u red preduzece, da se preduzmu sve mere kojima bi se smanjili svi nepotrebni troskovi, da se stedi na svakom koraku, a da se pri svemu tome ne ugrozi normalna usluga koju treba pruziti putnicima. Tu su najveci problem direktori i sefovi. Zato, ako GSP ne zeli da propadne, ne treba da upire prstom u putnike i njih krivi.
 
Ма какав ред у том брлогу. Па видиш да јасно дају до знања да хоће истим правцем и методама да иду...само још агресивније.
Хитна ликвидација је једини пут за уштеду и шлус.
Дати некоме ко то хоће да ради, а пре тога срушити ту лоповску, понижавајућу конструкцију.
Још ових 40ак посто да дигне руке од плаћања и биће шансе да се нешто позитивно деси.
 
kako neko ko nije državljanin srbije a živi u beogradu da ima mesečnu kartu? da ne plaća pojedinačnu
 
Na aerodormu nema gdje da se dopuni buis minus pa se snadjite tamo nekih 3 000 000 putnika do sad toliko o tome
 
Moze se sve dovesti u red pa.i taj 'brlog'.
Ako jedan deo organizacije moze da radi iole dobro, da kazem pristojno, onda mogu i ostali. Dakle, nije problem u celoj firmi, negde su manji, negde su veci, dakle probleme prave pojedinci ujedno i te razlike. Po meni bi trebalo odvojiti sektor 'odrzavanje' i sektor ciscenja, ali ujediniti napraviti te sektore na nivou cele firme. Potom, posle prvog problema lose preraspodele posla, treba se pozabaviti drugim problemom, losom statistikom, nema nikakve evidencije, a kamoli nekog plana. Treba napraviti bazu podataka za svako vozilo, postoji sada neka evidencija, ali daleko od ozbiljne evidencije kako bi trebalo da ima firma te velicine i znacaja. Nesto poput zdravstvenog kartona, ko je, sta je, kad je uradio sve lepo napisano i dostupno. Racunare imaju u garazama, dakle problem je samo dobra volja.
Kada budemo bili nacisto ko sta koliko i kako radi, kada budemo raspolagali .realnim podatcima u realnom vremenu, kadabudeko raspolagali cinjenicama a ne nagadjanjima, e tada ce moci da se kontrolisu radnici, da se nagrade oni koji trebaju, da se kazne oni koji narusavaju ugled firme, da se skoone razni lopovi i marionete iz firme, da GSP prestane da bude masina za pranje ko zna cijeg novca. To sve ne kosta nista, bolno je, ali sto se pre presece manie ce boleti. Samo da kada se presece, ne bude poprilicno kasno, nadam se da nece, nadam se da ce se naci kao neko iz laste koji ce glavesinama pokazati da nisu svemocni i da radnik moze svasta, samo kada zeli.
 
Vrh