Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ipak moram i ja da se osvrnem na razna, kako bi jedan forumaš rekao "preseravanja" koja su ( nadam se ne sva) usmerena na moj račun.

Dragi članovi, boriti se za utvrđivanje svojih prava i obaveza u skladu sa ZAKONIMA i ostalim propisma pred sudom u Zakonom propisanom postupku nije nikakvo preseravanje niti su ikakve smicalice, već jedna od najznačajnih civilizacijskih tekovina.



Sebe dozivljavam kao primernog građanina, koji po mnogo osnova doprinosi da ovaj grad bude bolje mjesto za život, svojim djelima i primerima, ali to nikako ne znači da sam ovca i da cu svakome, samo zato što on smatra da tako treba, dati 5000 dinara.

A iskreno verujem da to ni "moralisti " sa ovog topica ne rade u stvarnom životu.

Ono što GSB dugujem jeste 72 dinara , ali sustinski-prakticno im ne dugujem ni to jer sam uplatio novac na svoju kartu i pitanje je da li cu ga ikada iskoristi. Kako bi ste vi to okarakterisali postoji jedna "pravna smicalca" kao posledica okolnosti da sam ja kada je kontolorka došla želio da ponovo provucem kartu i da otkucam tih 72 dinara ali sam u tome ( u pokusaju da platim ono što nesporno dugujem ) SPREČEN od strane te kontolorke, ali ne zelim da vas smaram ZAKONIMA, jer zakoni u ovoj državi nikada nisu bili na cjeni.

Boriti se za poštovanje zakona i uređenje države na osnovu zakona jeste osnova bez koje nas ni jedan poseban most, soliter, put, petlja autobus.... neće odvesti predaleko.
 
За "моралисте" је изгледа далеко већи проблем неплаћање карте него чињеница да се сама наплата, контрола, као и комплетно функционисање ЈГП-а у Београду врши противправно и криминално.

Али ништа то није битно јер "плаћати треба". Није битно шта, зашто, како, на који начин, због чега ... не, неки ћата са 2 грама мозга је тако рекао и то је "свето писмо". Да им ћата каже да скоче са моста, да ли би скочили са моста или би размислили? Просто питање захтева још простији одговор.
 
sto lepo nisu stavili to uputstvo za ocitavanje.Taj sto kaze da se neko proserava mora da je neki kontrolor kad tako razmislja.I kako neko da placa u ne klimatizovanom busu na +30 i vise stepeni.Ulazi u GB490 kontrola i trazi karte a narod se kuva u njemu jer bus nema klimu.Ma milina :twisted:
 
Teško da će i busevi da opstanu koliko se plaćaju karte. A o parama za metro da ne pričamo.
 
Razumem nekad da se neko ne otkuca, "zaboravi" itd. Ali ne razumem onaj sljam koji se svesno svercuje non stop, i kad dodje kontrola, trazi kartu i kaze kao na sledecu izlazim a ide narednih 5 stanica.
 
"Bus plus - jedan od najboljih"
Izvor: Beta

Beograd -- GSP "Beograd" je u veoma teškoj finasijskoj situaciji i kompletan javni prevoz u Beogradu uskoro bi mogao da stane ukoliko se ne poveća naplata karata.




Foto: Bus plus; www.busplus.rs

"Ako uopšte želimo javni gradski prevoz i ako želimo da on bude bolji, funkcionalniji, kvalitetniji, na kraju to neko mora i da plati, a to su svi korisnici naših usluga. Osim 'ključ u bravu', drugog rešenja nema",, rekao je danas v.d. direktor GSP-a Željko Milković.

Kako je prenela gradska informativna služba Beoinfo, dodao je da je naplata karata oko 45 odsto, i da se manjak novca dopunjava iz donacija grada od šest do sedam milijardi dinara godišnje.

"Moram skrenuti pažnju na činjenicu da nijedna kompanija koja se bavi sličnom delatnošću u većim gradovima u svetu nije bez dotacija grada, kojima se pokrivaju troškovi prevoza ugroženih kategorija stanovništva, ali taj odnos ne bi trebalo da bude veći od 30 do 40 odsto. Znači, naplata prevoza bi trebalo bi da je od 60 do 70 procenata", kazao je on o potrebi Beograda.

Milković je rekao da ne može da komentariše poslovnu stranu ugovora Upitan o sistemu Bus plus, jer u tome nije učestovao.

Ali, "s tehničkog aspekta, (taj) sistem je jedan od najboljih u Evropi i svetu. Malo gradova poseduje ovakav sistem ne samo naplate prevoza, već i kontrole saobraćaja što je nama u GSP-u mnogo važnije: da u svakom trenutku znamo gde nam je određeno vozilo", ocenio je on.

Po njegovim rečima, maksimum iz "Bus plus" sistema se može izvući jedno povećanjem broja kontrolora, te GSP traži način da sa svojim, u potpunosti "neuposlenim resursima radne snage" pomogne poboljšanje kontrole i naplate prevoza.


koji hvlospjrvi z povracanje
 
Овај више сере на уста него на дупе јбт.
 
Oni opet uporedjuju s drugim evropskim gradovima... Kada odnos cena karata i prosecne mesecne plate bude isti, onda mogu da uporedjuju. Do tada, sa ovakvom pricom samo teraju jos vise ljudi da ne placaju karte.
 
Mali: Od 1. septembra biće angažovano 200 kontrolora, naplata karata na istorijskom minimumu

Tanjug | 15. 08. 2014. - 10:33h | Foto: D. Danilović | Komentara: 128
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je danas da je naplata karata u javnom gradskom prevozu na istorijskom minimumu i da će od 1. septembra biti angažovano dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a.

Mali je u Jutarnjem programu TV Pink rekao da je manjak kontrolora, zbog čega će, uz 280 kontrolora, prema ugovoru sa "Apeksom", biti angažovano dodatnih 200 kontrolora iz GSP-a, jer je neophodno da građani Beograda plaćaju gradski prevoz.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/487965 ... m-minimumu
 
Kontrola iz GSP-a vrsi naplatu preko privatnika Apex za Direkciju. I to, pored svojih, u vozilima privatnih prevoznika. Ili Mali prica o nekom drugom znacenju GSP-a, ili ne ume da se izrazi, ili su svi oni poludeli pa ne znaju sta pricaju.
 
Neko je pominjao uputstvo za upotrebu aparata, pa na samom aparatu i pise uputsto. Danas se vozim u 31, kod Beogradjanke ulazi kontrola, pregleda karte i neki mamlaz nije otkucao kartu, kontrolor ga pita zasto, a ovaj kao pa nemam neki poseban razlog. Kontrolor mu kaze sve na Vi, da otkuca sada kartu, a ova seljacina e sad necu sta si ti neki mangup da mi se tako obracas, sad necu iz revolta da kucam kartu... A neki stranci isto kako su izleteli iz busa kad su videli kontrolu, mislim kako bi ti u tvojoj zemlji zalepili kaznu samo tako a vamo se svercujes.
Koliko god da sam negativno raspolozen prema kontrolorima, sve vise pocinju da me nerviraju sverceri.
 
Ne očekujete valjda da nam doktor plagijator reši pitanje gsp u bg ?
 
Ugljesa lupa oko valdatora u vozu sto iste na postvi na stanicama a ne u vago ima ogrdi perone i rijesiproblem genjalac
 
bus-plus.jpg
 
Inace, juce sam se ponovo vozio GSB-om. Auto mi se vraća za koji dan pa je moja sezona GSB putnika završena.
Od 4 prevoza koje sam koristio u 2 je bila kontrola. Smejurija, kako su usli 3-4 putnika je odmah dotrcalo do validatora i niko nije imao kredita na karti :) odmah su izasli, jedni zenu su uhvatlili jer joj je firma dopunila personalizovanu kartu do 15 a juce je bio 16. Izbacili su je i uzeli joj kartu. Zena je bila ocajna tacno se vidjelo da je puka sirotinja i da joj karta treba. Mislim da su tu pogresili da su njoj trebali da "progledaju kroz prste" sumnjam da ce ona imati pare za karte vec pre mislim da su napravili jos jednog svercera.
Druga kontrola nije nista uradila samo je izasla jer u vozili ( tramvaj 7) nije radio NI JEDAN validator. Mislim da je to veliki problem. Samo na prvoj stanici je nas nekoliko zeljelo da validira karte ali nismo mogli. Taj tramvaj je sa ispravnim validatorima verovatno mogao da isplati makar troškove vozaća i struje za taj dan. A verujem da takvih vozila ima desetine u saobracaju. Moj procenat je od 6 vozila u kojima sam se vozio ovog mjeseca u 1 nije bilo validatora to je skoro 17%. Moralisti???

Autobusi su bili solidni cisti i uredni (relativno) Tramvaj je bio prilicno loš neuredan komadi hrane ( pize sta li ) po prolazima....
 
Za to nije kriv gsp za prljavstinu vec st*** koja zdere u busu i baca sve.
 
marat":1fubbd1w je napisao(la):
Inace, juce sam se ponovo vozio GSB-om. Auto mi se vraća za koji dan pa je moja sezona GSB putnika završena.
Od 4 prevoza koje sam koristio u 2 je bila kontrola. Smejurija, kako su usli 3-4 putnika je odmah dotrcalo do validatora i niko nije imao kredita na karti :) odmah su izasli, jedni zenu su uhvatlili jer joj je firma dopunila personalizovanu kartu do 15 a juce je bio 16. Izbacili su je i uzeli joj kartu. Zena je bila ocajna tacno se vidjelo da je puka sirotinja i da joj karta treba. Mislim da su tu pogresili da su njoj trebali da "progledaju kroz prste" sumnjam da ce ona imati pare za karte vec pre mislim da su napravili jos jednog svercera..

Iživljavaju se nad takvima, čim pokažeš da nećeš da se raspravljaš i svađaš sa gospodom odmah skaču kao horda da se iživljavaju. Lično plaćam kartu, međutim veoma retko im dajem istu na uvid, zbog bezobrazluka i fazona kad dođe i kaže "Daj kartu", ili samo pruža ruku bez ikakvog objašnjenja. Naravno, prvo legitimišem gospodu, čisto da se zna sa kim imam posla. Skoro sam se vozio malo duže, kucao se i ulazi jedna mlađa kontrolorka, svakom putniku poželi dobar dan i zamoli ga za kartu, bukvalno ga zamoli, devojka mi je uredno pokazala legitimaciju, pregledala kartu i uredno se zahvalila, moram priznati da sam ostao blago šokiran. Obično te mlađe su nakurčne i nevaspitane, bez grama ljudskosti u sebi, zaista redak primer kako bi kontrola stvarno trebala da izgleda. Kada bi takvi bili svi kontrolori verujem da bi i broj otkucanih karti bio veći.
 
loyola":2oz33o5e je napisao(la):
Za to nije kriv gsp za prljavstinu vec st*** koja zdere u busu i baca sve.
Slazem se, ali zar vozac na pocetnoj stanici gdje je cekao min 5 minuta ( toliko sam ja bio na stanici) nije mogao tj nije morao da očisti vozilo? Ne smeta mu da se čitav dan vozi sa takvim vozilom?

Ne bitno uglavnom kao što rekoh narednih makar nekoliko mjeseci se necu voziti gsb-om, a za to vreme će moje poreske pare redovno da idu na racun tog preduzeća. Dugujem im 72 dinara, naravno pare od poreza kojim se ovo preduzece subvencionise mi niko nece priznati :) i cekam sudjenje da vidim da li je u skladu sa zakonom da mi traze 5000 dinara doplatne karte.
 
Njima ne da ne smeta da se voze u prljavom vozilu , nego im čak ni ne smeta da voze vozilo u jem se neko ispovraćao i koje toliko smrdi da hoćeš da crkneš , gde god da staneš.
 
ne znam dal im ne smeta il nemaju rezervno vozilo :) i ako ga imaju dal to rezervno radi potpuno :) jbg ljudi pricate ko da je gsp gradski u becu a ne u bg :) ps ne branim gsp nego sam samo prizeman
 
solecar":19aiet04 je napisao(la):
Njima ne da ne smeta da se voze u prljavom vozilu , nego im čak ni ne smeta da voze vozilo u jem se neko ispovraćao i koje toliko smrdi da hoćeš da crkneš , gde god da staneš.

Daj ne lupetaj.
st*** baca i pravi lom po vozilu, ova druga može da se iskontroliše tj da kad vidi da mu je loše izađe iz vozila i ispovraća se u samoći a ne u vozilu među ljudima.
marat, čime misliš da vožač pokupi đubre ?
I kako misliš da ga odloži, golim rukama ?
Pričate gluposti, osnovni je red da se ne preživa u vozilu, dalje da se otpad odloži u kante ako ih ima ili ako ih nema u vozilu onda bar na stanici.Veliko broj stanica ima kante.
 
Дефинитивно су увели откуцавање од 1. септембра за све, смањили године за студенте на максимум 26 за повластицу.
 
Definitivno cu i dalje da ne placam kartu. Za par meseci sam punoletan, a za busplus tek 2019.
Logika im je fantasticna, hoce da teraju ljude da placaju karte, a blokiraju karte onima koji su platili mesecnu, a zaboravili ili nisu mogli da cekiraju kartu. BRAVO. Srbijo, da te nema trebalo bi te izmisliti.
 
Vrh