Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Bivis":he935la3 je napisao(la):
Cena nije visoka, ali kao što Mare kaže, neka 24 sata, bude stvarno 24 sata. Ovako koliko mi je poznato, na noćnim linijama busplus ne važi...
Pored Beca, provereno ne vazi ni u Pragu, iako je grad prepun turista i bogat je nocni zivot.

Tamo recimo vazi od 05.00 do 00.30
 
U Kelnu takođe, dnevna karta za jednu osobu važi celog dana i narednog do 3 ujutru, dok prevoz naime radi. Košta 8,10 € za I zonu (širi centar).

Za upoređenje: jedna vožnja, kupljeno u vozilu 2,80 €. Karnet za 4 vožnje, kupljen u trafici ili na automatu 10,10 €, tj. oko 2,50 € vožnja. Važi 90 min. u jednom smeru kretanja.

Postoji i za kratku vožnju do 4 stanice, košta 1,90 €, odnosno karnet 7,00 €. Važi 30 min.

Dalje, dnevna karta za 5 ljudi (za porodice, grupe turista, ekipice i sl.) na isti način ali od 9 ujutru, osim vikendom i praznikom. Tako se predupređuje zagušivanje prevoza u jutarnjem špicu. Košta 12,10 €.

I najzad nedeljna, koja košta 23,30 € i mesečna 87,60 €. To naravno nije sve, postoje i razrađane kombinacije za đake i studente, pa za 60+ godišnjake, pa neka formula9, pa pretplata...

Inače smatram da je ovde, osim sa nedeljnom ili mesečnom kartom, prevoz bezobrazno skup.
 
Onda je takav princip da dnevna karta u stvari podrazumeva voznje od prvog do poslednjeg polaska. Sto je sasvim u redu, jer ne govore da vazi od tog sata do tog istog sata narednog dana, uz izuzetke nocnih linija. A mi ovde ocigledno pokusavamo da osmislimo nesto novo, na kraju ispade besmisleno.
 
Nije poenta da neko iz gradske vlasti neće da dozvoli da karte važe i za noćne linije, nego jednostavno noćne linije ne pripadaju ITS-u, i imaju svoj sistem naplate, koji je nezavisan od ITS-a. Grad je tada, pre iks godina zaključio ugovor sa privatnim prevoznicima koji drže noćne linije, ugovor je potpisan na iks godina, i grad ga sada ne može jednostrano raskinuti, i tim privatnicima nametnuti busplus sistem i ubaciti ih u ITS.
Kada njima istekne ugovor, tada ćemo videti šta će dalje biti, ali sada je bilo kakva polemika o uključivanje noćnog prevoza potpuno besmislena jer je to nemoguće.
 
Trebalo je da DJP prošle godine raspiše nov tender za noćne linije. Ne znam zašto do toga nije došlo... Uglavnom načelno su hteli da stave i noćni prevoz pod Bus plus sistem (barem u delu praćenja kretanja vozila i kontrole poštovanja reda vožnje iz Komandno operativno centra).
 
Pre neki dan je bio clanak u nekim novinama u kojem Mali prica o busplusu. Na kraju je cela ova prica, od predizborne kampanje do danas isla ovako:
Bus plus mora da ode iz grada>Busplus mora da ode, ali ce ostati zbog opreme, a naplata ce biti u Gradu>Busplus ce ostati, ali pregovaramo da odu>Busplus ostaje jer je prosla gradska vlast bila losa.
Na kraju, busplus ostaje, njima ide procenat od naplate, njihovi kontrolori, njihova oprema. Nista nisu uradili kako treba.
 
Nije mi ovaj potez jasan, zašto su sada uveli 24-časovnu kartu, kada je od septembra najavljen novi integrisani tarifni sistem.
 
Izgleda da dobro znaju šta rade.
Nego mi ne kapiramo.
 
Ovo sada rade, zato sto je novi integrisani sistem verovatno isto samo sarena laze, i zapravo se nista ne menja. Imam osecaj da ce sa ovom dnevnom kartom podmiriti svoj ego da su uradili nesto epohalno. Zacutace sa bisplusom i on ce nastaviti da funkcionise isto kao i do sada.
 
Danas sam zvao onaj njihov glupi kol centar da ih pitam odakle im odeja da prekrivaju svoje ime i prezime papirom, na kontrolore mislim, da bi mi nadrndana fufa rekla da je to normalno i da se indentifikuju po broju. Ja reko po toj logici ja imam prava da stavim papir preko svog imena na markici ona kaze ne. Sad sam prelepio ime i prezime i cekam sl put da mi kontrolisu kartu da vidim sta ce
 
Grad odustao od Bus plusa, spremaju se promene

M.Tašković | 08. 08. 2014. - 12:25h | Foto: RAS | Komentara: 77
Gradski čelnici odlučili su da ne raskidaju ugovor sa privatnom firmom jer bi to koštalo više od 5,6 miliona evra, saznaje “Blic”.
501364_grafikabeograd_f.jpg

Kako saznajemo, na sastancima “Apeksa” sa predstavnicima Direkcije,
Validatori
U Direkciji razmišljaju da vrate obaveznu validaciju personalizovanih karata od 15. avgusta da bi se poboljšao red vožnje
pominjane su razne mogućnosti, pa čak i ta da bi, ako putnik ne očita svoju personalizovanu karticu, kontrolor imao pravo da mu je blokira. Tada bi putnik morao da odblokira karticu, a to će ga koštati, kako saznajemo, oko 400 dinara. Ako ne odblokira karticu, kontrolor može da mu izda kaznu. Da li će mera validiranja karata ovoliko biti pooštrena, u Direkciji juče ipak nisu potvrdili.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/486353 ... se-promene
 
Znaci neko uplati mesecnu karticu, tacnije plati odredjenu sumu kako bi mogao da se mesecno vozi bez ogranicenja, onda slucajno zaboravi da se cekira ili jednostavno ne zeli, oni mu blokiraju karticu. Plati uslugu, oni mu blokiraju. Covek da se prekrsti i desnom i levom rukom...
 
ma to je nemoguce da ne radi neki aparat takvo vozilo gde ne radi aparat iskljucuju iz saobracaja ranije su to pricali :twisted:
 
Ko samo smišlja ovakve ideje da mi je znati??? Cuj kazna ako ne ocitas presonalizovanu. Ako neces da platis kaznu ode kartica i pare koje si uplatio za mesecnu :?
 
Ajde sada neka dignu dva prstica svi koji su pricali kako ce se sve promeniti kada dodje nova vlast i kako je busplus tajkunska firma. Kako je to djilasova firma i kako ne trebamo da se validiramo kada su to od nas trazili u pocetku rada sistema.
 
dare":2d81vpk9 je napisao(la):
ma to je nemoguce da ne radi neki aparat takvo vozilo gde ne radi aparat iskljucuju iz saobracaja ranije su to pricali :twisted:

Pričali jesu , ali ja sam se lično uverio , a i čuo od drugih , da su kontrolori tražili karte na uvid , i pored toga što su aparati bili neispravni. Toliko o tome koliko je pouzdano to što pričaju glavonje. Čak vrlo često imam prilike i da se vozim sa vozilima gde su pojedini aparati razbijeni , ili jednostavno sistem radi , a neće da prihvati da validira karticu (ne daje nikakav signal) , ili su jednostavnio svi aparati isključeni.
 
Tražili jesu, ali nikom nisu pisali kaznu. Ko da da, ko neće ništa.
 
Meni pre neki dan kontrolor nije verovao da nemam kartu. :D
Počeo da maltretira jednu ženu koja nikako nije mogla da pronađe u tašni gde je stavila busplus kartu, a on navalio da mu da ličnu kartu, jer je zatečena bez karte. Ja mu kažem da ostavi ženu na miru i sačeka da nađe kartu, međutim on kaže da nema vremena, i ja se tu iznerviram, i kažem, gospođo, ne morate vi njemu ništa da pokazujete, ni ličnu ni busplus, nemojte da tražite, pronaćićete kad dođete kući, ne može vam on ništa, međutim, žena u tom trenutku pronađe kartu i pokaže mu.

Kaže on meni, da vidim tvoju kartu. Ja kažem, nemam kartu, a on će, lažeš, imaš, nego teraš inat. Kažem ja, nemam bre kartu... Kaže on, dok je izlazio, imaš, imaš... kr****.
 
Da uvedu obavezno otkucavanje? Jedva cekam da neko pokusa da mi blokira karticu.
 
loyola":251jdet2 je napisao(la):
Danas sam zvao onaj njihov glupi kol centar da ih pitam odakle im odeja da prekrivaju svoje ime i prezime papirom, na kontrolore mislim, da bi mi nadrndana fufa rekla da je to normalno i da se indentifikuju po broju. Ja reko po toj logici ja imam prava da stavim papir preko svog imena na markici ona kaze ne. Sad sam prelepio ime i prezime i cekam sl put da mi kontrolisu kartu da vidim sta ce

Broj kontolora i vreme su sasvim dovoljna informacija da bi se mogao identifikovati kontrolor koji je eventualno zloupotrebio ovlascenja. Ime i prezime moze da zatreba nekome ko zeli da tera neku svoju licnu pravdu a takve stvari ne mogu da donesu nikakvo dobro.
 
Zasto onda uopste imaju ime i prezime na kartici, zasto ja moram da imam ime i prezime a oni ne? Mogu i ja da dobijem "broj"... Nego st*** trazi me po broju u kol centru a ove bas zabole.
 
Vrh