Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

marrecar možemo realno da razmišljamo. Živimo gde živimo i vrlo malo doprinosimo da poboljšamo život cele zajednice. Svako gleda svoje interese.
Pa i jače ekonomije nemaju gradski prevoz u svakoj ulici.
 
Žika
По свему. А основно и најважније по менталитету и yљудности!
(Везано за пост о превозу у Новом саду)
 
Žika":1fm8yujm je napisao(la):
Somi bolje prestani sa glupiranjem, imaš cela naselja bez prevoza, sela pa ljudi tamo funkcionišu.
И то тако треба оставити док се стање не погорша још више па онда тражити решење? И ни случајно не гледати људима олакшати живот..
 
Bus plus krsi zakon u voizlima nije sitaknuto upststvo za u potrebu automata kao ni visina zaprecene kazne ili ti dopltne karte ,
 
Diroktor ima prava. Koliko se secam u vecini vecih gradova pa i pre kod nas, je iznad svakog automata stojala slika ili uputstvo kako se karta ponistava. Sve dok nisu uveli vremenske karte mogli su da tvrde da uputstvo postoji posto zaista na ekranu pise prislonite karticu, ali nigde nema uputstvo kako se kucaju vremenske karte.

Takodje nigde ne pisu pravila prevoza, tako da ne znam odakle im pravo da nas kaznjavaju kada pravila nigde nisu istaknuta. Oni mogu da tvrde jedno, a ja drugo, ali pravila ne postoje javno istaknuta. Ako na svakoj kasi pise zakonski akt kako i zasto mora da se uzme fiskalni racun, tako i ovde moraju da pisu pravila u kojim situacijama mogu da vam naplate i koliko dopunsku kartu.
 
Mene nervira ta skupocena karta u vozilu, a jos vise vozaci koji se zalazu za to da karta u vozilu bude 500din (bolesni umovi). :D
Karta u vozilu treba da bude 80din, radi lakse kupovine, mada po meni najbolja opcija na trafici 50din u vozilu 65-60din (simbolicno vise).
To da vam neko napise na papir rucno kartu nije vazece, i takvu kartu niste u obavezi da uzmete ili platite. Vazeca karta je samo ona koja je izasla iz stampaca uredno otkucana sa vremenom i cenom karte na sebi. Ukoliko stampac ne izbaci kartu, putnik ima pravo na besplatnu voznju, i ne razumem one koji pristaju da uzmu papiric sa rucno napisanim ili slicnim glupostima. To treba prijaviti istog trenutka!
Kada stampac ne izbaci kartu, u vecini slucajeva skine kredit, pa doticnog vozaca zaduzi za 150din, koje on mora da uplati na racun bus plus-a, i tom prilikom pise molbu i zahtev za povracaj sredstava. Od pocetka funkcionisanja sistema, od par stotina zalibi ni jedna nije usvojena (interesantno) :D
Vratiti papirne karte, ili nabaviti stampac boljeg kvaliteta koji ce bolje da komunicira sa bus plus jedinicom, i spreci ceste greske zbog kojih dobar deo vozaca ne prodaje karte, a drugi deo zbog same cene, jer je previse nekome uzeti 150din samo zato sto nekom na trafici nije radio aparat za dopunu, ili je putnik ostao igrom slucaja bez kreditia.
 
Zalosno je sta sve privatna firma moze da radi. Nisam znao za to pravljenje "dugova" vozacima i stvarno je jadno sto to cine.
 
Tema sa depozitom kojim su duzili vozace je pokrenuta jos na pocetku primene bus-plus sistema. Nekako se gurnulo pod tepih, pa ljudi i ne znaju da zbog neispravnosti stampaca, pa i software-a ispastaju ljudi koji nemaju veze sa tim. Sta mislite, zasto se vozaci "obraduju" kada zelite da kupite kartu kod njih...
 
Sad ispade da je jednodnevna karta 280 din. Srecno ako budu imali otkucanu i jednu dnevnu kartu.
 
Previse kad se zna da je karta za 75minuta 102dinara.

To je gotovo tri takve karte. Ako krenem negde ujutru za 75min obilazim sve sto mi treba i uvece mogu isto to i ponovo mi je jeftinije nego dnevna.

Ovo je odlicna verijanta za turiste i za one koji znaju da ce vise od 4 sata tumarati gradom i koristiti gradski saobracaj.

Mislim da bi za svakodnevnu upotrebu ok cena bila 200din. jer bi onda ljudi umesto dve vremenske od 75 kucali ovu i imali malo veci komfor.
 
Jedina, ali ogromna mana je to sto karta ne vazi za nocni prevoz, sto je krajnje suludo. Karta vazi 24h, tj. usluga koju pruza treba toliko da traje, bez obzira koliko je sati. Ako otkucam kartu u 7h ujutru, ona vazi do 7h ujutru narednog dana.
 
дневна треба важи 24 сата од куповине, било да је дневна или ноћна тарифа
 
Imaće dosta prodatih dnevnih karata, cilj je da se oderu turisti i ljudi iz unutrašnjosti koji dolaze na jedan dan ili noć u Beograd na lečenje, sudjenja i slično. Cena me nimalo ne iznenadjuje.
 
deka75":2eijs6b0 je napisao(la):
Zato se i zove DNEVNA karta. Ne važi po noći.
Dnevna, karta, jasno su rekli da traje 24h. Ne vidim sta tu ima da se ne razume, ako placam za neku uslugu koja treba da traje 24h, onda hocu toliko i da traje, bez obzira da li je 7h, 15h, ili 30 minuta posle ponoci. Ako sluzi samo danju, kada se Sunce jos uvek vidi, onda je trebalo da je nazovu obdanicna (ili kako god) karta.
 
Donekle, ne placam kartu. Ali ozbiljno mislim da je ogromna mana to sto ne moze da se koristi u nocnom prevozu.

Odabirom ikonice u obliku analognog sata na ekranu validatora, otvara se meni u kome putnik treba da odabere kartu od 24 sata u iznosu od 280 dinara, i prisloni svoju nepersonalizovanu plastičnu ili papirnu karticu. Od tog trenutka nastupa važenje dnevne karte.

Dnevna karta važi 24 sata od prve validacije, osim u noćnom saobraćaju (od ponoći do 4 časa ujutru). U okviru tog perioda (na primer od 10 do 10 sati sutradan, osim u noćnom saobraćaju) korisnik ima pravo na neograničen broj vožnji.

Lepo pise, vazi 24 sata od prve validacije. Ako hoce da bude 24 sata, onda neka dodaju ta 4 sata na sledeci dan, otkuca u 12h, karta traje do 16h sledeceg dana. A ako ne zele, onda neka smanje cenu ili promene naziv, bilo sta, ovo nije u redu. Ne mogu bolje da objasnim. Prakticno se placa usluga za 20 sati.
 
Dranje turista? Za 2,4 evra ima da se vozi koliko oce, negde jedna karta kosta toliko.
 
Jel bi mogao da mi pozajmis oci na par dana da i ja malo citam nesto sto nigde ne pise?
Povlacim rec da ne bi trebalo da smanje cenu, s obzirom da su negde drugde te cene mnogo vece. Ali isto tako, tamo 24h karta traje toliko, bez obzira koje je doba dana ili vrsta prevoza, zona.
 
Cena nije visoka, ali kao što Mare kaže, neka 24 sata, bude stvarno 24 sata. Ovako koliko mi je poznato, na noćnim linijama busplus ne važi...
 
Ne, tamo ne traje karta 24 sata, evo ti primer Beca, nema nocnog prevoza ima valjda samo neki bus koji se placa isto.
 
Карта јесте прескупа, јер је потпуно неусклађена цена, као и комплетан ценовник интегрисаног тарифног система. Карта од 75 минута је много повољнија, јер је реткост да неком 2 такве карте не задовољавају одлазак и повратак уз сва могућа преседања, јер ова карта дозвољава да се доврши започета вожња.

Веровали или не, са временском картом од 75 минута, за 101 динар, могуће је прећи релацију од чак 60 км.
У питању је релација Батајница-Раља.
За мање од 75 минута, комбинацијом 73/9, могуће је стићи на Трошарину, а кад седнете у 408, без обзира што је остало 15-ак минута, ви можете довршити вожњу линијом 408, све до Раље.
 
Vrh