Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Nešto tu ne valja, troškovi "materijala" veći nego prihod od karata, zlatna sedišta da stavljaju ne može da bude tako...
 
Pa vino su ti troskovi materijala razvrstani u tri pod kolone
od toga
rezerni djelovi------------------------------------------------624 milona dinara
otpis auto guuma --------------------------------------------114 milona dinara
troskovi nafte ------------------------------------------------3,642milijarde dinara [303 miljona dinara mjesecno ]
 
Troskovi samog goriva su veci od celokupnog prihoda od karata ako se tome pridoda i gorivo svih privatnih prevoznika, a da ne pricamo o ostalim rashodima.
becks, deluje kao da mislis da gsp vise zaradjuje nego sto trosi?
 
Ne, daleko od toga, samo sam izrazio sumnje prema ciframa jer sam poučen iskustvom da su ovde ljudi skloni nagađanjima i pretpostavkama...
I ovi rezervni delovi od 620 miliona, a nigde viđeno nije pola od tih delova...
 
Pa vidjeli su neciji dzepovi sefova za nabavku vjerovatno
 
Jel moguce da se traze detaljniji izvestaji troskova, eto npr. koji su rezervni delovi kupljeni i cene, broj, itd.?
 
Pojačale su se kontrole, a biće ih sve više i više u narednom periodu!

Poslato sa telefona preko tapatalk-a.
 
Чекајте, полако ... волео бих овде мало да срачунамо неке ствари.

Ако се на плате троши 7.07 милијарди азнамо да је од тога 33.3% бачен новац за плате техничког вишка, добијемо да ГСП годишње непотребно само на зараде троши 2.35 милијарди динара!!!!

Па то је скоро 50% прихода од наплате, а преко 30% више од целокупних трошкова амортизације...

..па да ли је то баш тако безначајно?
 
javni linijski prevoz------------------1,353 milijarde
tekuce subvencije gsp ---------------6,5 milijardi
kapitalne subvencije gsp ------------0,5 milijardi
subvencije privatnicima -------------3,867 milijardi
 
Bivis":3sgl4l2w je napisao(la):
Pojačale su se kontrole, a biće ih sve više i više u narednom periodu!

Poslato sa telefona preko tapatalk-a.
Svako leto ide neka nova velika letnja akcija.

Meni to nikad neće biti jasno, tako je već 6-7 godina unazad. Preko godine ne možeš da nađeš kontrolora za lek, a onda kad krene leto, oni počnu da izmišljaju neke nove revolucionarne sisteme kontrolisanja karata. Tako je bilo i pre busplusa, i sa busplusom.
 
Mislim da im je najubedljivija kontrola bila kada su imali fluo prsluke. Tada su i šverceri izlazili napolje kada bi ih primetili.
 
Bivis":isnj2dj9 je napisao(la):
Pojačale su se kontrole, a biće ih sve više i više u narednom periodu!

Poslato sa telefona preko tapatalk-a.

Slazem se, konstantno ih vidjam u 95-tici u proteklih nedelju dana
 
Mislim da ovde nije u pitanju godišnje doba, iako je u prethodnom periodu bio jasno vidljiv obrazac da su leti pojačavali kontrolu
i eksperimentisali sa novim ''metodama'' u borbi sa švercerima.

Jednostavno, nikada ranije barem se meni tako čini nije postojao toliko dug period bez ozbiljnije kontrole kao u poslednjem periodu.

Poklopili su se izborni ciklusi, promena vlasti, oklevanje prethodne da pred izbore uradi nešto značajnije po tom pitanju, nemoć ili potpuno neznanje nove vlasti. Naravno, bilo je tu i licitiranja i potpune nepoznanice da li će uopšte ugovor sa Busplusom opstati, mada i tu je pitanje koliko je to tačno bilo a koliko samo predstava za njihove birače.

U svakom slučaju prihod se u međuvremenu smanjivao i smanjivao, i valjda je sada i ovima jasno da se nešto mora uraditi.

Razgovarao sam sa jednim kontrolorem, koji je uzgred ušao oko 8 uveče na liniji 73. Možete zamisliti iznenađenost na licima putnika, mislim da su se pre nadali da će meteor da udari autobus nego što će kontrola banuti u tako kasne sate.

Elem, kaže mi kontrolor da se u narednom periodu može očekivati pojačana kontrola, ali i da su ovima iz Busplusa vezane ruke jer sa postojećim brojem ne mogu ništa ozbiljnije uraditi.

Sada ostaje da vidimo da li će primiti još kontrolora što je najverovatnije.
 
Danas usli u tramvaj i seli i bleje od pravnog do brda. Inace radno vreme im je do pola 10 uvece
 
Uvek ih naguraju na pocetku svakog meseca ne bi li sto vise ljudi preplasili da uplate.
 
Bivis":3i91cks0 je napisao(la):
Mislim da ovde nije u pitanju godišnje doba, iako je u prethodnom periodu bio jasno vidljiv obrazac da su leti pojačavali kontrolu
i eksperimentisali sa novim ''metodama'' u borbi sa švercerima.

Jednostavno, nikada ranije barem se meni tako čini nije postojao toliko dug period bez ozbiljnije kontrole kao u poslednjem periodu.
Ima veze, jer je njima godinama unazad preko cele radne godine jako slaba kontrola, a na leto počinju da se iživljavaju.
Jedno leto su bili oni u fluorescentnim prslucima (GSP), ti su, čini mi se, bili najgori, jer, osim što su kružili po svim prometnijim saobraćajnicama, stajali su na vratima na velikim terminusima i nisu dali da se uđe, pa sam jednom popizdeo na Vencu, ulazim u 84, a on meni kaže, kucaj kartu, ja kažem, neću da kucam, ako mi naiđe 706 u međuvremenu, dok ovaj ne krene, ja ću da izađem i da pređem u 706, jer je brži, šta ti mene smaraš kad ću ja da otkucam...

Onda je ta akcija proširena tako što je uvedena neka preteča stalne kontrole, kontrolori asistenti, apstinenti, kako li već, ti su bili u trolama i nosili narandžaste prsluke, takođe je leto u pitanju...

Onda, sa busplusom, ona ludnica sa ulaskom na prednja vrata, i uvođenje carina po gradu (tačkasta kontrola), gomila stajališta ukinuto, pravili gužve u saobraćaju, opšte ludilo... Takođe, jedno vrelo beogradsko leto...

Onda, prošlo leto - stalna kontrola. E, tu sam najviše bio izrevoltiran činjenicom da su ih stavili i u sezonske "ADA" linije, u kojima su najbrojniji putnici bili uglavnom deca i tinejdžeri... i onda gledam matore konje kako isteruju klince iz buseva, i proganjaju ih, a ovi pošli na adu da se kupaju i zaje*******avaju... pritom, deca od onih koji su to uveli letuju na raznim luksuznim destinacijama, nemaju potrebe da idu na adu...

Nisam zagovornik švercovanja, čak naprotiv, borim se za novi, isplativiji tarifni sistem, ali poludim od ovakvih presija, i to baš na leto, kad se sve obije o leđa onima koji nisu imali kinte da negde odu, ostali u Beogradu da ih neko j*** u mozak...
 
EUKALIPTUS":1bmxru20 je napisao(la):
... i onda gledam matore konje kako isteruju klince iz buseva, i proganjaju ih, a ovi pošli na adu da se kupaju i zaje*******avaju... pritom, deca od onih koji su to uveli letuju na raznim luksuznim destinacijama, nemaju potrebe da idu na adu...

EUKALIPTUS":1bmxru20 je napisao(la):
poludim od ovakvih presija, i to baš na leto, kad se sve obije o leđa onima koji nisu imali kinte da negde odu, ostali u Beogradu da ih neko j*** u mozak...

И после се чуда кад контролори добију батине ...
 
Одлазак на Аду није насушна животна потреба. Шта ћемо са децом по разним местима по Србији која немају могућност да се купају у реци или или језеру већ мораји да плате базен а додатно често и превоз јер једино се у БГ толерише шверцовање. При томе економсја ситуација у БГ је неупоредиво боља.
 
I konacno da vidim kontrolu, evo su kod fransa sad usli u tramvaj. Pre su tu bili redovni
 
Danas probali da udju kod djerma u punu 5 nisu uspjeli vikali na putnike kako nece da im se sklone sa vrata ,tramvaj pun nemoze da se dise ,a kamoli njima pravi mjesto
 
dsc09677.jpg

danas ulaze traze karte nijedan automat neradi pitamih kako ih nije sramota , kaze gledamo samo mjesecne , a onda je htjeo jednoj zeni da napise kaznu svi skocili na njega izasli kod tasa , vidm poceli da iljepe oglase po kafu
 
Vrh