Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Izasao danas u novinama tekst o prevozu, izmedju ostalog i ogranicene voznje, kao imacete dovoljno da idete kuca posao ali i neke svoje stvari da obavite privatno. Jedva cekam da vidim kako ce to da me teraju da se svaki put otkucavam. Gov*a napredna...
 
Super ideja. Smanjiće prodaju mesečnih karata drastično.
 
evo clanak sa sajta b92 http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=869589
znaci nije dovoljno sto sam magarac, pa kao nezaposlen placam mesecnu (iako malobrojna kontrola ne sankcionise ni na koji nacin putnike bez karte), nego jos i da nam ogranicavaju voznje. ozbiljno, ne vidim nikakav efekat koji ce se postici time, osim kao sto rece kartograf smanjenja prodaje mesecnih karata.
ja sam mislio da sam video sve nivoe gluposti i ludila, ali evo, ubedise me da sam (opet) u krivu.
 
Primetih da ovih dana vozaci voze mahnito, koce i krecu histericno, cak su mi i ruku iscupali iz ramena pre neki dan toliko da me jos uvek boli, kad je vozac solarisa bukvalno sa nekih 50km/h stao u mestu. Zanima me samo da li ce ovim novim merama pocesti stednja za izgradnju metroa ili je jos jedan potez cistog izdrkavanja nad gradjanima? U stvari, nek sredstva preusmere na izgradnju biciklistickih staza, da ne moramo uopste da ulazimo u njihova raspala i smrdljiva govna.
 
Mali plus, ja se divim ljudima koji misle da su ovakve mere fantasticne i opravdane. I koja ce kap preliti casu. Moja sreca pa se i ne vozim gradskim prevozom niti planiram ali ovo postaje smesno.
 
Zele da povecaju naplatu, a sve mere koje ce preduzeti upravo "udaraju" po onima koji placaju. E logiko...
 
Зато ја овде рат водим са "декларативним поштењачинама" о бесвесном плаћању свега што партијски чиновницима падне на памет јер "плаћати треба" ... Надлежни чиновници ће народ притискати све јаче и јаче докле год народ ћути и плаћа (у овом случају) јер својим НЕчињењем заправо даје легитимитет таквим потезима надлежних. Тај принцип притискања народа је присутан у свим политичким системима и друштвима, свим градовима и свим државама овога света.

Још једном бих подсетио све присутне на форуму да је Ђилас изгубио Београд због Бусплуса и ничег другог. У то будите уверени. Ни Мост на Ади ни силне школе и вртићи нису могли да оперу ону хајку против путника и сатанизовање истих лета Госодњег 2012 ...
 
11030":fbbtnkq4 je napisao(la):
Primetih da ovih dana vozaci voze mahnito, koce i krecu histericno, cak su mi i ruku iscupali iz ramena pre neki dan toliko da me jos uvek boli, kad je vozac solarisa bukvalno sa nekih 50km/h stao u mestu. Zanima me samo da li ce ovim novim merama pocesti stednja za izgradnju metroa ili je jos jedan potez cistog izdrkavanja nad gradjanima? U stvari, nek sredstva preusmere na izgradnju biciklistickih staza, da ne moramo uopste da ulazimo u njihova raspala i smrdljiva govna.
Jel su ti vratili ruku? Ili je ostala u autobusu?
Da se držiš u autobusu kako valja, nikad ti se to nebi desilo makar ručnu povukao u vožnji... Samo pazi, za najobičnije povrede iako se putnik nije držao u prevozu prevozu se dobijaju cifre od po 150.000 din, pa sad, ako ti ruku nisu vratili tuži ih, možda i zaradiš nešto ;)
 
Bas si duhovit, evo zabole me i vilica od smeha...a i nesto drugo za tvoje misljenje...
 
Duhovite su vaše provale i preuveličavanje. Više gluposti na jednom mestu retko gde može da se nađe...
A da, ovo za štetu ti ozbiljno kažem, ako je baš takva šteta načinjena onda je bar naplati. Znam preko jednog kolege, da je čovek za izbijen zub dobio od osiguranja 186.000 din, pa eto ti prilike da naplatiš svoje bolove, ako postoje, naravno ;)
 
11030":24m1sfez je napisao(la):
Zanima me samo da li ce ovim novim merama pocesti stednja za izgradnju metroa ili je jos jedan potez cistog izdrkavanja nad gradjanima?

Koja štednja da se postigne , kada će ovim merama samo još više smanjiti naplatu karata.
Setite se samo jednog slučaja kada su uveli kao obavezno da se ulazi isključivo na prednja vrata. Čovek je čekao 94 , ne znam gde je tačno išao , i dugo je čekao autobus , i kada mu je konačno došao , vozač nije hteo da otvori srednja i zadnja vrata. Iznerviran , čovek je dohvatio kamen koji se našao u stanici , i razvalio staklo na srednjim vratima , tako da niko nije mogao da ide dalje.
 
Sindikat upozorava da zbog nedostatka dovoljnog broja vozača većina radi sa jednim slobodnim danom nedeljno a bezbednost putnika je ugrožena zbog neispravnosti vozila i nedostatka rezervnih delova.

GSP nema novca, naplata je već mesecima oko 200 miliona dinara mesečno, a samo preduzeće je ranije naplaćivalo oko 650 miliona dinara, GSP ne dobija novac za rezervne delove i alate, vozila su na ivici tehničke ispravnosti što je potencijalna pretnja za bezbednost putnika, upozorio je taj sindikat.

"Uopšte nas ne zanima koja je stranka na vlasti. Nama je grad osnivač i nama grad duguje novac za izvršenu uslugu, a umesto toga imamo demagogiju, spinovanje i zbunjivanje građana", navedeno je u saopštenju.

Samostalni sindikat je podržao napore direktora Željka Milenkovića i predsednika Nadzornog odbora GSP-a, Slavena Tice za konsolidaciju preduzeća i zakazao sastanak svih zaposlenih u preduzeću za 1. septembar ispred Skupštine grada, ukoliko se do tada ne postigne dogovor sa nadležnima u gradu.

izvor: tanjug

Gori, gori, gori.... GSP! Dogorelo pod nogama, i šta sada, nije im palo na pamet da se pozabave sa viškom zaposlenih u svojim redovima. Vezano za ovu naplatu, što kažu da je bila 650 miliona dinara ranije, na koji se to period misli!?
 
Grad: Ne menjamo tarifnu politiku u GSP

Beoinfo | 29. 06. 2014. - 14:53h | Foto: N. Marković - Ilustracija | Komentara: 13
Grad Beograd je, povodom različitih informacija u medijima u kojima se najavljuje promena tarifne politike u sistemu javnog saobraćaja, saopštio da nije doneta nijedna odluka o povećanju cena ili umanjenju prava koje sada imaju korisnici javnog prevoza.

Netačne su informacije da su u sekretarijatima i preduzećima nadležnim za javni prevoz donete bilo kakve odluke o povećanju cena ili umanjenju prava koje sada uživaju korisnici javnog prevoza u Beogradu, saopšteno je iz gradske uprave.

Izjava članice Gradskog veća Jasmine Milošević tim povodom, objavljena danas u nekim medijima pogrešno je interpretirana i istrgnuta iz konteksta, navodi se u saopštenju i dodaje se da je tačno da je nova gradska uprava zatekla veoma tešku situaciju u javnom prevozu, kao i da se godinama smanjuju prihodi GSP.

FOKUSIRANI NA VRAĆANJE "BUS PLUSA" GRADU
- Prethodna gradska uprava GSP je dovela na ivicu egzistencije pogrešnim poslovnim odlukama. Upravo zato, preduzeli smo niz mera od promena u upravljanju GSP-om i promena u Nadzornom odboru, a pre više od šest meseci su izvršene personalne promene u Sekretarijatu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz. Fokusirani smo na vraćanje sistema "Bus plus" u vlasništvo grada, na stvaranje integrisanog upravljanja saobraćajem, kao i na brojanje putnika koje se nikada do sada nije obavljalo u Beogradu, da bismo konačno znali koliko je vozila javnog prevoza potrebno na kojoj liniji - piše u saopštenju.

Dalje se navodi da je u gradskoj upravi formirana radna grupa koja se bavi analizom tarifnog sistema u javnom saobraćaju grada i da ona nije završila posao i nije donela nikakve odluke. Svaki njen eventualni predlog biće pažljivo analiziran sa svih aspekata od saobraćajnih preko ekonomskih do socijalnih, a biće poštovane i zakonske obaveze prema različitim kategorijama stanovništva.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/477083 ... tiku-u-GSP
 
Sta lupetaju? Ono sto je ta clanica Gradskog veca izjavila danas/juce ne moze da bude pogresno predstavljeno i van konteksta. Sve sto je rekla je samo prosirena prica o onim merama koje su oni usvojili. Uostalom, ako zaista misle da je to tako ucinjeno, zasto oni lepo nama ne objasne sta se stvarno desilo, umesto da u svakom clanku govore da su "zatekli veoma tesku situaciju u javnom prevozu, kao i da se godinama smanjuju prihodi GSP". Cudi me da jos nisu pomenuli kako je prethodna vlast za sve to kriva.
 
GSP putnicima uvodi naplatu korišćenja stajališta gradskog prevoza
gsp-300x198.jpg

Putnici gradskog prevoza u Beograd od jeseni će plaćati korišćenje stajališta gradskog prevoza, najavljeno je iz Gradskog veća Grada Beograda.
Prema rečima Jasmine Milošević, članica gradskog Veća zadužene za saobraćaj, ova novina je deo reformi koje bi trebalo da autobuse, tramvaje i trolejbuse postavi na zdrave noge.
- Takozvane stanične usluge već odavno postoje na stanicama međugradskog prevoza i ovo ne bi trebalo da bude nešto što će iznenaditi građane. Upravo stanice međugradskog prevoza, kao što je Beogradska autobuska stanica, na ovaj način ostvaruju značajan priliv sredstava što se koristi za poboljšanje usluga – navela je Jasmina Milošević.
Kako je Milošević rekla, cena korišćanja stajališta gradskog prevoza još nije utvrđena, ali će biti primerena standardu građana.
- Plan je da naplata korišćenja stajališta gradskog prevoza počne 1. septembra. Do tada će sva stajališta biti propisno ograđena. Možda je sve ovo nekom neobično, ali garantujemo da ovim postižemo dva cilja: veću bezbednost građana na stajalištima i sprečavanje stvaranja gužvi jer se na stajalištima ljudi neće bespotrebno zadržavati – navela je članica gradskog Veća zadužene za saobraćaj.
Kao treći efekat uvođenja naplate korišćenje stajališta gradskog prevoza, gradski menadžer Goran Vesić ističe i otvaranje novih radnih mesta.
- Kada pogledate da u Beogradu funkcioniše i dnevni i noćni gradski prevoz, to znači da će rad stajališta biti organizovan u tri smene. To znači da ćemo po stajalištu zaposliti bar tri čoveka. Budućim kritizerima ove odluke mogu samo da poručim da pomnože to sa brojem stajališta u Beogradu i neka vide koliko je to novih radnih mesta – poručio je Vesić.

http://www.njuz.net/gsp-putnicima-uvodi-naplatu-koriscenja-stajalista-gradskog-prevoza/ :mrgreen:
 
izvinjavam se, loše sam se izrazio, nisam mislio na trenutno stanje već na tehnološki kapacitet busplusa da takav način plaćanja podrži u budućnosti. Neki ljudi koriste javni prevoz a najbliže mesto za dopunu im je i po nekoliko kilometara od kuće.
 
^ Verovatno postoji, ali BP trenutno je u nemilosti i preuzimanju/prodaji/ promeni ug. odnosa, tako da su sve inovacije (logicno) na ledu. Na žalost.

Sent from my Blade using Tapatalk 2
 
Meni se cini da je nemoguce. Da kartica moze, takoreci "bezicnim putem", da se dopuni, onda bismo samo isli do trafike/prodavnice i trazili dopunu i rekli jedinstveni broj, kao dopuna mobilnih kartica. Posto sistem zahteva da kartica bude postavljena na aparat, onda verovatno ne moze da se razvije taj sistem dopune preko interneta, qvouchera, ili preko telefona. Ali nadam se da gresim, jer bi to bilo korisno.
 
Nije moguce dopuniti kartice bezicno. Contacless kartice je potrebno prisloniti uz odgovarajuci citac da bi se uspostavila konekcija. Mislim da bi pametnije bilo da se postave na nekim stajalistima automati za dopunu, slicni onima za placanje parkinga u garazama. Ubacis novac, prineses karticu i dopunis kredit na njoj.
 
Tako je u turskoj sa automatima, prislonis i ubacis koliko hoces para
 
07.07.2014 16:15
Grad uskoro preuzima "Bus plus"
http://www.tanjug.rs/novosti/136506/gra ... s-plus.htm

BEOGRAD - Gradski menadžer Goran Vesić najavio je danas da će grad u skorije vreme preuzeti "Bus plus", bez bilo kakve naknade, ali je istakao da je nemoguće da građani očekuju da se besplatno voze u novim i klimatizovanim autobusima.

Vesić je, kako je saopšteno iz Gradske uprave, najavio niz promena u funkcionisanju gradskog prevoza, navodeći da je formirana radna grupa koja treba da utvrdi novu tarifnu politiku jer, dodao je, postojeća ima niz nelogičnosti.

On je dodao da se prvi put radi brojanje putnika u autobusima, kako bi se tačno utvrdilo koliko putnika se vozi na odredenim linijama i koliko je na njima autobusa potrebno.
"Kako smo i obećali, svako vozilo javnog prevoza biće obezbeđeno kamerom, kako bi se smanjilo nasilje prema vozačima i putnicima", dodao je Vesić.

On je rekao i da će biti nabavljeni novi aparati koji će na pravi način regulisati nivo buke u Beogradu, jer postoje ozbiljne pritužbe građana.
"Javna nabavka za zoniranje buke u gradu urađena je prvi put", rekao je Vesić i dodao da će grad Beograd u toku godine ostvariti dva ili tri javno-privatna partnerstva, a cilj je da se prvi projekat te vrste uradi za deponiju Vinča, jer je to najneuređenija tačka ovog dela Evrope.

Prema njegovim rečima, dogovoreno je da pripremu za tako veliki projekat uradi Evropska banka za obnovu i razvoj, a da grad u međuvremenu uredi imovinsko-pravne odnose i planove detaljne regulacije, kako bi bili spremni da početkom sledeće godine bude raspisan međunarodni tender za upravljanje deponijom. Kako je dodao, do sada se javilo 13 zainteresovanih kompanija sa kojima su obavljeni razgovori.

Vrednost projekta je, kako je dodao, između 200 i 300 miliona evra, a to će rešiti veliki ekološki problem i omogućiti Gradu da ima dodatne prihode, a biće moguća i proizvodnja struje, kao i nekoliko stotina radnih mesta.
 
Uh kako me je iznervirala ova prva recenica, stisnuh pesnicu... Jos me drzi... Covek da ga vidi i da mu lupi jednu samarcinu sto prica gluposti. Svi oni pricaju gluposti i neproverene, lazne stvari. Novi, klimatizovani autobusi cine manje od 50, sigurno i manje od 40% svih autobusa. Sad manje vezano za ovu temu, ta deponija u Vinci nije ni D od deponije, a pogotovu ne sanitarna. Ona je unistila, ali u svakom mogucem smislu unistila taj kraj. Ne moze da se popravi ta deponija i da bude odjednom sanitarna. Ja ne mogu da opisem koliko su me iznervirale ovih par recenica, prvenstveno jer su to najvece gluposti i lazi koje neko moze da cuje. Zalosno je to sto ce jadan narod da poveruje da je to sto oni rade dobro. Kupuju kamere, a nema para za nova vozila. Pametnije je kupiti nova, cista, klimatizovana vozila sa kamerama, umesto da se sadasnji krsevi remontuju i trose pare na kupovinu kamera za iste krseve kada se jednim potezom mogu resiti sve te stvari, ustedece se novac.
 
Како је екстра кад се препун трамвај у В. Степе испразни кад уђе контрола ;)
 
Vrh