Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

becks89":ir9e8l9r je napisao(la):
Ako ja mogu da odvojim 1100 dinara, a ne radim i nemam redovna primanja, mogu i oni svakog meseca...

Ne radiš i nemaš primanja ? Pa odakle ti 1100 dinara svaki mesec? Kako se stvore te pare ako ne radiš.
 
loyola":icfnxn93 je napisao(la):
I meni znaci kao studentu, zasto ne bih i ja imao za dz, ili nezaposleni? Zasto penzioner ima vecu privilegiju?
Zato sto ti ne placas racune i ne kupujes hranu, ne brines se o porodici, nego porodica brine o tebi. Isto tako i nezaposleni.
 
Ne, placam svoje racune, placam sebi hranu i sve ostalo, radim povremeno, ne primam stipendiju. A kako se to penzioner brine o porodici? Ako penzioner izdrzava porodicu onda u toj porodici nesto nije normalno.
 
loyola je napisao(la):
I meni znaci kao studentu, zasto ne bih i ja imao za dz, ili nezaposleni? Zasto penzioner ima vecu privilegiju?[/quote
i ja bi voleo da mi je prevoz dzabe i ako ne sam student vise.a penzionerima treba smanjiti cenu na 500din za mesecnu kartu :grand:
 
Realno ako studenti mogu da izdvajaju 1100 mesečno, godišnja karta za penzionere od 400 din. može da se pretvori u mesečnu od 400 din.
 
angry bird":4diuuyb6 je napisao(la):
Ja imam jos bolji predlog. Da se zabrani tim penzosima-ganadosima da koriste gradski prevoz i maltretiraju sve ostale normalne putnike.

Само да знаш да ћеш и ти једног дана бити тај "penzos-ganados".
 
Danas kontrolore samo ssto nisu pojeli u tramvaju morali su da iskoce iz istog
 
SRAMOTA: Kontrolori izbacili iz autobusa ženu koja je nosila pune kese pomoći!
Uplakana žena koja je izbačena pozvala je Kurir i javila da kontrolori izbacuju i ljude koji nose kese pune stvari
Čitateljka Kurira javila se našoj redakciji da je izbačena iz autobusa 16 iako je nosila pune kese sa stvarima koje je namenila ugroženima od poplava! Uplakana žena odmah je pozvala Kurir.
- Nosila sam pune kese. Imam i kartu, ali nisam imala vremena da vadim jer su mi ruke pune. Kontrolore to nije zanimalo i rekli su mi da izađem iz vozila - rekla je uplakana žena.

Izvor http://www.kurir-info.rs/sramota-kontro ... ak-1377197

BEZOBRAZLUK KAKO IH BRE NIJE SRAMOTA!!!! :bash: :bash: :notok: :notok: :rant: :rant:
 
Sve vise mislim da ljudi imaju previse bujnu mastu i visak slobodnog vremena...
 
Jeste sramota ako je stvarno bilo tako, ali u svakoj sluzbi koja ima toliko radnika koliko BusPlus ima kontrolora postoji odredjeni broj kukavica, birokrata i konformista koji pravila sluzbe primenjuju poput dogme. Meni je doduse sve to sumnjivo jer da je zaista bilo tako najverovatnije bi se pobunio veci broj putnika pa bi pomenuti sluzbenik u najboljem slucaju bio samo ljubazno sprecen u svojoj nameri.
 
I ovi novinari očigledno više nemaju o čemu da pišu, stoga se poteže za ovakvim senzaciolizmima i izmišljanjem, kako bi digli svoj rejting, a dodatno unizili već nikakav rejting određene grupe. Koliko je medijska hajka i razne izmišljotine, poput one na facebooku gde je navodno napadnuto dete jer nije imao kartu, uticala na sam status tih ljudi zaposlenih u javnom prevozu? Ovakvim bljuvotinama, kao i onim napadima na vozača koji je vozio jednom rukom i time ugrozio putnike, vozača koji je digao nogu i vozio automatika, samo kače mete na te ljude, posle se čude svi zajedno pa otkud toliko naselje, a zapravo u svim tim medijima leži velika krivica za ovakvu sliku i stanje,
Pritom ne sporim da u kontroli ima mnogo drskih i bezobraznih, ali to se rešava vrlo brzo pa i oni najuporniji odustaju, nisu oni mutavi da ne znaju koliko stvarno smeju...
 
c.s.i.":hbmwb02y je napisao(la):
Realno ako studenti mogu da izdvajaju 1100 mesečno, godišnja karta za penzionere od 400 din. može da se pretvori u mesečnu od 400 din.

Tačno , ali ne treba zaboraviti da većini tih studenata upravo ti penzioneri plaćaju tu mesečnu (roditelji , babe i dede).
 
uvedena stalna kontrola na liniji 95.Kako cujem ima ih i na 78,16i 83.BLAGOS NAMA :D :twisted:
 
Jos nije postavljen clanak na sajtu Vecernjih novosti, ali ko je danas kupio primerak mogso je da procita da Grad ponovo krece da smanjuje subvencije i da se razmislja vracanje naplate mesecnih karata za osnovce.
 
Pa blago nama! :lool: :bash: :lool: :bash:


Mali: Grad višše ne može da izdvaja petinu budžžeta za prevoz

Tanjug | 20. 05. 2014. - 11:39h | Foto: D. Danilović | Komentara: 104
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je danas da Grad Beograd samo na javni prevoz godišnje izdvaja 13 milijardi dinara, što je skoro 20 odsto godišnjeg budžeta grada i rekao da je takvo stanje neodrživo i da se hitno mora naći rešenje.

- Ako uzmete da je godišnji budžet Beograda oko 60 milijardi dinara, ispada da se za javni prevoz daje skoro 20 odsto. Neodrživo je da grad subvencioniše gradski prevoz sa 20 odsto svog godišnjeg budžeta i mi to moramo da rešimo na način kojim će biti podignuta efikasnost javnog prevoza, a sa druge strane smanjene subvencije - rekao je Mali u Privrednoj komori Beograda na sastanku sa privrednicima.

On je ponovio da Beograd nema novca za te izdatke i da se nada da će se uskoro naći rešenje i da će biti formiran integrisan javni prevoz.

- Moramo da uključimo i BG voz, i sve druge vidove prevoza u jedan integrisani sistem - kazao je Mali.

On je dodao da će vrlo brzo biti iznet konkretan predlog kako bi moglo da se krene u konsolidaciju javnog prevoza, s obzirom da radna grupa na ovom pitanju radu već dva meseca.
 
Zašto se ne ograde stanice BG voza , i naprave lepo kapije... Kao i u svakom drugom "voz sistemu" u svetu.
 
...zato sto na nekim stanicama nije moguce odvojiti fizicki perone za gradske i medjugradske vozove. Zemun, Novi Beograd, Prokop bi mogli tako da se urade, verovatno i Rakovica, ali pokusaj to da uradis na dvokolosecnom Vuku, Karadjordjevom parku, Tosinom bunaru Pancevcu...
 
Pa i ti putnici bi morali da udju na peron sa kartom za te vozove kao nekad na vuku , na nbg su sklonili automate da potsjetim ,
 
Pa i za medjugradske vozove treba karta... Neka naprave neke univerzalne automate za obe vrste karata
 
Grad preuzima svih 300 radnika Bus plusa i najveći deo prihoda
Autor: M Tašković 27.05.2014. - 00:02 Komentara (0)
Gradske vlasti ponudile su “Apeksu” da nastavi da održava samo softver sistema naplate i kontrole karata u gradskom prevozu s tim što bi za taj posao ova firma dobila 2,6 odsto mesečnih prihoda umesto dosadašnjih 8,53 odsto. Dogovor samo što nije ozvaničen, saznaje “24 sata”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1293544-31.jpg

Bus Plus kontrola | Foto: A. Stanković

DOGOVOR - Ugovor između Grada i “Apeksa” nije raskinut iako je to gradonačelnik Siniša Mali najavio još pre skoro dva meseca već je došlo do dogovora ove dve strane.

Naime, prema tom sporazumu Grad će preuzeti više od 300 zaposlenih koji rade na kontroli i naplati karata, a u “Apeksu” će biti zaduženi samo za održavanje softvera sistema. Pošto Grad nema novca da otkupi čitav sistem u gradskoj upravi odlučili su se da “Apeksu” ponude 2,6 odsto mesečnih prihoda od naplate i kontrole karata u gradskom prevozu. Kako saznajemo, u Gradu još razmišljaju da li će za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu osnovati novo preduzeće ili će tu delatnost ponovo vratiti u GSP “Beograd”.

Kako bi dobili na vremenu gradski čelnici su naložili zaposlenima u “Apeksu” da se pripreme da produže rok trajanja sadašnjih “Bus plus” kartica na još šest meseci. Naravno, kada Grad i zvanično preuzme kontrolu i naplatu karata u gradskom prevozu ovaj sistem se više neće zvati “Bus plus”. Prema nezvaničnim saznanjima, nove karte u gradskom prevozu bi se koristile kao platne kartice i dopunjavale bi se u skoro svakoj prodavnici.

Studenti i penzioneri (možda) gube povlastice

PREVOZ - Kako saznajemo, u gradskoj upravi ozbiljno razmišljaju da studente i penzionere ne tretiraju više kao povlašćenu kategoriju putnika u gradskom prevozu. To znači da će studenti plaćati višu cenu mesečne karte dok penzioneri više neće kupovati godišnju kartu od 400 dinara već će svakog meseca izdvajati novac za gradski prevoz.

Izvor: 24 sata
 
Vrh