Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Kontrole nigde nema, od 1. jednom ih video na Slaviji i to je to.
 
Ima ih, samo se sada prebacuju na druge delove grada, pa ce vec posle biti na trecem i redom, pa u krug sve.
 
Počeli su da šize, danas su krenuli da izbacuju neku devojku jer vozač nije imao da joj vrati sitno, devojka je stvarno htela da kupi kartu,al' ovaj je iskulirao, kao nemam sitno. Naravno, ja mirođija u svakoj čorbi, umešam se i pitam za legitimaciju, k'o prst u oko da sam mu gurn'o, nešto mi pokaže na foru kao na prepad, brže bolje sklonio, ono fazon preko bus plusa i slike mu stoji neki papir... Na sledećoj zaustavlja vozilo da izbace devojku i pojavljuje se neki debeli čikica koji se predstavlja kao "supervizor" ili šta god, lik ni nema legitimaciju, srećom umešali se tu i drugi putnici iznapušavali ih, jedva našli vrata.

Isto tako prošle nedelje, poslednji pravac, 78, na Slaviji ulaze 2 žene kontrolorke, dečko nema kartu i njih 2 krenu da se svađaju sa njim, on je nešto promrmljao kao "ma ajde šetajte", da bi mu ova rekla može mama da ti šeta, stvarno sam očekivao da je lik zabode, naročito kad su stale na vrata i rekle mu tako se kod mamice svoje možeš ponašati i kao ne daju da krene bus, međutim na pomen saobraćajne policije vrlo brzo su odustale od svoje namere i pustile su nas dalje...

Sve u svemu, krše kontrolori nekoliko propisa i zakona, ali ono što bode oči je njihovo ponašanje, na javnom mestu i u takvom poslu, nedopustiva je raspravka sa putnicima, naročito na takvom nivou.
 
Kada sam trazio legitimaciju ne zbog sebe vec neke devojke koju su cimali kaze lik nisam duzan da pokazem zapisi garazni broj i vreme kad smo bili. Nadam se velikoj reformi sistema, bolja usluga, manja cena karta za jednu voznju i kulturnijim ljudima. A onda nema mesta svercovanju
 
ima ih i kod Singidunuma :twisted:
 
Kako nije dužan, pa ko ti traži kartu, na osnovu čega? Dužan je da se legitimiše pre nego što ti uzme tvoju legitimaciju, tj. putnu ispravu.
 
Zadatak buduce kontrole pored kontrole karata trebalo bi da bude i neka vizuelna kontrola samog vozila
a nj. dnevni izveštaj da sadrži i stavku o br. prijava dispičarskom centru
Jer zaštita interesa mora biti dvosmerna i prevozioca i putnika
a ne samo prevozioca (naplate)
 
Кључна ствар. Сви који раде у превозу, морају да буду део побољшања услуга и да носе неке одговорности. Црно на бело! Браво!
 
I stariji od 65 godina plaćaće prevoz u Beogradu - GSP sprema mere štednje
Četvrtak, 15. 05. 2014.|09:36 | Izvor: Blic
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 5%A1tednje

I stariji od 65 godina plaćaće prevoz, najavio je novi rukovodilac GSP "Beograd" Željko Milković.

- Učestvovaćemo u naplati karata, ali tarifni sistem mora da se menja pošto je sada neizdrživ - rekao je Milković.

- Neizdrživo je da se stariji od 65 godina voze besplatno, a da grad to subvencioniše. Još se pregovara da li ćemo kontrolisati putnike. Sudbina "Bus plusa" zavisi od dogovora Grada i firme "Apex" - rekao je Milković, koji će početkom juna biti zvanično imenovan za v.d. generalnog direktora GSP-a.

Preduzeće će morati da se menja, objašnjava Milković.

- Treba nam 10 mil EUR da bismo preživeli i moramo nešto da menjamo. Biće smanjenja plata, ukinućemo noćni i prekovremeni rad, i smanjićemo obim posla u trećoj smeni. Biće i otpuštanja, ali neće otići, kako se priča, ni 1.000 ni 500 ljudi - rekao je Željko Milković.

Iako građane vozi veliki broj dotrajalih vozila, vozni park se neće menjati narednih godinu-dve.
 
Umanjenje pomoci porodiljama, povecanje poreza, umanjenje subvencija za infostan, ukidanje besplatnog prevoza za najstarije and so on...
Stezanje omce...ovaj, kaisa?
 
Ja podržavam ukidanje populostickih mera

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Pa dobro, pretpostavljam da neko ko nije korisnik tih populistickih mera ili ko nema nikoga blizeg ko to jeste moze bez problema da opali po forumu kako podrzava te mere. Ja ne podrzavam.
 
Ali zato ne otkriti nijedan slučaj korupcije niti otpustiti nijednog neradnika, blago se nama,
 
Drago mi je da ce da placaju, najvise ima po prevozu penzosa koji se voze za dz i kukaju da im svi ustaju
 
Ja se donekle slazem sa tom novom merom. Ali i dalje ima dosta penzionera kojima bi zaista bio trosak da svakog meseca placaju i busplus kartu. Tako da bih ja predlozio da se nove mere placanja uvedu tek onog meseca kada se karte produzavaju za srednjoskolce i studente, znaci septembar-oktobar. Tada bi penzioneri dosli da produze kartice, a poneli bi i neki dokaz, ne znam odakle se to uzima, o velicini njihovih penzija. Pa tako bi oni sa manje od 25.000din, imali besplatan prevoz, 30.000 placali bi 50% i vise od 30k placali bi punu cenu od 1120.
 
А зашто мислиш да неко са 20-25 000 треба да има за џ превоз? Ако им је скупо 1100 дин нек уплате пар вожњи ако оће да се возе. Мислим да они највише и користе превоз...
 
Ja imam jos bolji predlog. Da se zabrani tim penzosima-ganadosima da koriste gradski prevoz i maltretiraju sve ostale normalne putnike.
 
loyola":2di1mlh7 je napisao(la):
А зашто мислиш да неко са 20-25 000 треба да има за џ превоз? Ако им је скупо 1100 дин нек уплате пар вожњи ако оће да се возе. Мислим да они највише и користе превоз...
Pa hajde ti napravi racunicu mesecne potrosnje jednog penzionera i videces da ce tih 1100 mnogo znaciti. Pricas kao da nemas nijednog penzionera u porodici.
Imajte malo saosecanja. I mene nervira kada penzioneri napune autobus, bilo koji deo dana. Ali i to su ljudi, koji su godinama radili da bi imna kraju drzava dala mizerne penzije od kojih se jedva zivi.
 
Ako ja mogu da odvojim 1100 dinara, a ne radim i nemam redovna primanja, mogu i oni svakog meseca...
 
I meni znaci kao studentu, zasto ne bih i ja imao za dz, ili nezaposleni? Zasto penzioner ima vecu privilegiju?
 
Vrh